Beatbrother's HT

Gestart door beatbrother, maart 13, 2009, 17:03:50

Vorige topic - Volgende topic

Raymond187

................WOW dit is toch wel een afschuwlijke super VETTE HTruimte zeg ........ holy sh!t  :D

Martijnst1990

Zo dan, wat een monster PC zeg 8)

Zou die ruimte heel graag eens in het echt zien, maar als iedereen zich zomaar aanmeld komt er nooit een eind aan die lijst :D En ik vermoed dat je niet bepaald in de buurt woont ;)
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

Nicklazzz

Zeer mooie ruimte, een voorbeeld voor vele :wub:
Marantz SR7007 & UD5005/B&W 683,HTM61,686,ASW610XP/ Van Den Hul/RU-connected/PS4/Synology DS412+ 16TB/AppleTV3

Zefanja

Zo flinke PC Bart. daar ga je een hoop leuke dingen mee kunnen doen.
Ik mis alleen de geluidskaart?

Een M&G.... mwa klinkt niet slecht ;)
| Marantz SR8012 | Pioneer UDP-LX500 | Monitor Audio RX8/RX1/RX Center | REL HT/1003 MKII | LG OLED77C9 | In-Akustik LS-1108/1002 | Audioquest Carbon/Chocolate/Pearl | PS5 | Xbox One X | Nintendo Switch |

beatbrother

Citaat van: Zefanja op januari  8, 2013, 10:23:58
Zo flinke PC Bart. daar ga je een hoop leuke dingen mee kunnen doen.
Ik mis alleen de geluidskaart?

Een M&G.... mwa klinkt niet slecht ;)

Hardwarematig ken ik weinig van een pc.
Maar zit het geluid niet bij op mn videokaart ? HDMI.

In ieder geval.
Ik heb zowiezo nog een externe geluidskaart.
Een Motu UltraLite MK3

larzie

Citaat van: beatbrother op januari  9, 2013, 02:17:12
Hardwarematig ken ik weinig van een pc.
Maar zit het geluid niet bij op mn videokaart ? HDMI.

In ieder geval.
Ik heb zowiezo nog een externe geluidskaart.
Een Motu UltraLite MK3

Ja ik heb ook geluid via mijn Ati kaart(en). Speelt prima hd audio af.  :thumbs-up:
Die nieuwe nvidia kaart die je besteld hebt kan dat ongetwijfeld ook met gemak. ;)
Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

Zefanja

Ja videokaarten kunnen tegenwoordig ook geluid versturen.
Zat eigenlijk meer te denken aan wat je in de studio doet met de PC.
| Marantz SR8012 | Pioneer UDP-LX500 | Monitor Audio RX8/RX1/RX Center | REL HT/1003 MKII | LG OLED77C9 | In-Akustik LS-1108/1002 | Audioquest Carbon/Chocolate/Pearl | PS5 | Xbox One X | Nintendo Switch |

beatbrother

Ik wil een geluidsmeting laten doen in de muziekstudio en heb ervoor Thingman gecontacteerd, maar ik krijg
er geen reactie op.
Is hij er nog actief mee bezig ?
Ik zal m zo meteen proberen rechtstreeks te mailen.

Wie doet nog zo geluidsmetingen ?

RalphH

Citaat van: beatbrother op februari  5, 2013, 14:01:57

Jijzelf ;D.

Toine doet het wel op een iets ander niveau natuurlijk, maar zelf kun je al een heel eind komen met beperkte middelen.
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

beatbrother

Ik heb niet het materiaal of de kennis ervoor. Dus ik vrees
dat ik er niet veel mee kan doen.
Of wat heb je ervoor nodig ?
Is het niet goedkoper en nauwkeuriger om dat
te laten doen ?

RalphH

Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro

BJF

Citaat van: beatbrother op februari  5, 2013, 14:01:57
Ik wil een geluidsmeting laten doen in de muziekstudio en heb ervoor Thingman gecontacteerd, maar ik krijg
er geen reactie op.
Is hij er nog actief mee bezig ?
Ik zal m zo meteen proberen rechtstreeks te mailen.

De laatste keer dat ik contact met hem had (vorige week) was hij aan het bijkomen van een griep. Misschien valt het herstel tegen.... Ik heb hem toen overigens via zijn website gemaild (SoundsScapes).
NAD M10 V2
Elac FS247

beatbrother

Ik heb gisteren nog wat bijgekocht. Nog een mediaspeler. Op Ibood, een Boxee.
Als het was is, kan ik je binnenkort vertellen.
Het is wel niet voor de HT zelf, want daar heb ik al een Dune D1, maar voor een andere ruimte waarin ik ook een TV heb hangen om makkelijk zaken via het netwerk te spelen.
In de HT zal ik binnenkort mijn beamer opnieuw moeten laten afstellen, want ik zit over de 400 uren op de teller en blijkbaar heb ik een gratis hercalibratie na 300 uren.
Ik heb wel het gevoel dat de beamer nu iets meer lawaai maakt dan in begin, maar dat kan mss zijn doordat de lamp nu in high mode draait en niet meer in Eco stand.
Ik was nog aan het denken wat ik nog kon upgraden in de ruimte en indirecte verlichting in de koof van het plafond zou een mogelijkheid zijn, maar ik twijfel er sterk aan om dat te doen. Naar mijn gevoel wordt het dan allemaal een beetje te vrees ik.

W.Otter

wat moet je nog upgraden aan zo'n ruimte  :P
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

beatbrother

Citaat van: W.Otter op april  4, 2013, 11:09:52
wat moet je nog upgraden aan zo'n ruimte  :P

:P

Ik ben trouwens aan het denken om een Meet & Greet te doen. Lijkt me wel leuk.
Dus als er mensen zijn die interesse hebben om eens langs te komen. Let me know en dan kan ik een
meet & greet inplannen. Ik ben zelf wel nog nooit op een meet & greet geweest, dus ik weet ook niet wat
ik kan verwachten of zelf moet doen ervoor of hoe dat in z'n werk gaat. ;D
Let me know.

skank1

HT stijnopolis 7.2.2: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Atmos: Focal Dome, Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

RalphH

Ik heb zeker wel interesse. Goeie vraag van Skank1, waar is het ook alweer?

Je bent zelf ook natuurlijk altijd welkom voor een M&G ('s-Hertogenbosch).

high-q

Afhankelijk van de afstand hier ook voorzichtige interesse.
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

beatbrother

voor sommige zal het denk ik niet zo bij de deur liggen.  ;D
Het is in de buurt van Hasselt (België).

RalphH

Ahja, dat was het ;D.
Ach vast wel een keer te doen. Zitten komende weken enkel ff druk ivm verbouwing van de keuken. Ergens in mei/juni moet wel lukken, maar dat sluiten we dan wel eens kort.
Ben erg benieuwd naar de ruimte in real life namelijk.

Etiennevh

Ik heb ook wel interesse :) Kom graag eens een keertje kijken! Is wel 2,25 uur rijden maargoed, dat mag de pret niet drukken ;)

Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

ProXius

En of ik zin zou hebben, lijkt me helemaal het einde om eindelijk dit project in het echt te bekijken!  :clapping: :headbanging:
Maaar, ik heb geen vervoer en kom uit omgeving Arnhem, dus zou (tegen vergoeding uiteraard) ook mee moeten rijden met iemand...
- 3-weg zelfbouw prototypes
- ES9038Q2M DAC met Amareno USB
- LG 50pk550 + Epson TW7200 op 123"

Steven Coymans

Woon tegen Hasselt, dus wil ook wel een keer een kijkje komen nemen.
Hebben blijkbaar wat gemeenschappelijke kennissen ben ik ondertussen achter.
Woonkamer
Samsung: UE75RU7170 0 ] Denon x2600h | DaliALTECO C-1/Dali Zensor VOKAL| Himedia q10 pro | Logitech Harmony 885
HT
Epson: EH TW-9400W | Marantz: SR7007 / UD5007 | Focal : 726V / CC700v | SVS PB12-NSD DSP | Zidoo X20

Etiennevh

Citaat van: ProXius op april  4, 2013, 19:35:31
En of ik zin zou hebben, lijkt me helemaal het einde om eindelijk dit project in het echt te bekijken!  :clapping: :headbanging:
Maaar, ik heb geen vervoer en kom uit omgeving Arnhem, dus zou (tegen vergoeding uiteraard) ook mee moeten rijden met iemand...
Ik moet langs Arnhem dus dat vormt geen probleem ;)
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto