Beatbrother's HT

Gestart door beatbrother, maart 13, 2009, 17:03:50

Vorige topic - Volgende topic

high-q

Citaat van: beatbrother op oktober 12, 2012, 13:38:22
Ik weet dus niet wat erin zit, maar ik weet wel dat hij heel zwaar is en absoluut niet hol klinkt als je erop klopt.
Der moet toch iets speciaals in verwerkt zijn en ik heb ook gezien dat elke deur een eigen aparte stempel erin gegraveerd heeft. Als je wil kan ik het je wel eens juist opvragen aan de mensen die de deur geplaatst hebben waar ze die deuren besteld hebben, want die deuren hebben ze zelf ook moeten bestellen.

Naar zoiets ben ik ook op zoek, alleen moet ik een buitendeur hebben. Volgens mij heb jij een binnendeur in je HT.
Ben benieuwd naar het merk, type en prijs ;)

Het staat voor nu alleen nog maar op de planning, heb er verder geen haast mee. Ergens zomer volgend jaar,
dan heeft de deur ook meer nut: Voorkomen van geluidslekkage naar buiten als er mensen in de achtertuin zitten. 
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

DD2

Damned, het begint hele gave vormen aan te nemen hier!!  O0 O0 O0 O0 O0 O0 :headbanging: :clapping:

beatbrother

Afgelopen vrijdag de officiële opening gehad en samen met vrienden iets gegeten en dan daarna filmpje gekeken.  ;D
Het was echt super ! Iedereen heeft er enorm van genoten.  :clapping:
Ze vroegen onmiddellijk wanneer ze opnieuw konden langskomen.
We hebben 2 films gekeken : "The raid : Redemption" + "Top Gun"   :headbanging:

Ook eventjes iets anders.
Diegene die m'n topic volledig heeft doorlopen heeft gezien dat ik een tijdje geleden een failliete videotheek heb opgekocht.
Van al die films. ik dacht een 3500 stuks heb ik er ongeveer een 2000 onmiddellijk van verder verkocht (Oude B+C films).
Ik heb er dus ongeveer een 1500 van overgehouden die ik heel leuk vond.
Nu merk ik dat ze nog altijd in dozen liggen en heb ik er nog altijd geen van gekeken.
Ik kijk nu eigenlijk ook uitsluitend Bluray, dus nu speelt het in mijn hoofd om deze DVD's gewoon te verkopen.
Ik ben dus nog niet zeker als ik ze überhaupt ga verkopen, maar om ze zo in dozen te laten liggen vind ik ook wat zonde.
Vraag is enkel of daar eventueel interesse in zou zijn ? Zijn mensen nog op zoek naar DVD's of wilt iedereen nu enkel nog maar bluray ?

W.Otter

zijn genoeg mensen die DVD's kijken. ik zou er niet te lang mee wachten want over een aantal jaar als 4k echt door komt dan is bluray de nieuwe DVD..

los brengen ze het meeste op maar ik denk dat je ze beter in 1 keer kunt verkopen.
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

Etiennevh

Ik heb laatst nog een +/- 70 dvd's verkocht aan iemand, zijn vrouw spaarde ze en had geloof ik meer dan 13.000 titels. Hij had altijd dubbelen maar die verkocht hij weer door.

Denk dat er dus nog best wel markt voor is.
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

high-q

Citaat van: Etiennevh op oktober 15, 2012, 21:34:22
zijn vrouw spaarde ze en had geloof ik meer dan 13.000 titels

:o ... Is die aan het hamsteren voor als er een atoombom valt en ze zich gaat vervelen in de HT/Schuil-kelder?
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

Etiennevh

Citaat van: high-q op oktober 16, 2012, 11:37:11
:o ... Is die aan het hamsteren voor als er een atoombom valt en ze zich gaat vervelen in de HT/Schuil-kelder?
Geen idee, ik moest ook even wennen aan een vrouw die zoveel DVD's spaart. Ik zat meer te denken aan zo'n gevalletje 4.000 kilo dat niet meer uit bed komt tenzij de voorgevel eruit kan en ze een hijskraan hebben..  :devil:

Dan maar een flatscreen en dvd player aan de muur, wordt je ook wereldwijs van en scheelt een voorgevel en hijskraan  :hehe: :laugh:
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

FvP

Citaat van: high-q op oktober 16, 2012, 11:37:11

zinloos gezien de electriciteit dan ook gewoon uitvalt

W.Otter

B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

Etiennevh

Citaat van: Klinkt Beter op oktober 19, 2012, 19:22:58
bedankt voor de zinvolle bijdrage  :blink: :ph34r:

LeonArdusS

Citaat van: Klinkt Beter op oktober 19, 2012, 19:22:58

Ik begreep dat ze een aggregaat heeft en een paar duizend ltr brandstof
HiFi: Naim Uniti STAR
Speakers: Monitor Audio Gold 200
Bronnen: Technics SL-120 + Stanton 681EEE, Phono Box DS
Kabels: LS - Ocos, SET - Sharkwire

W.Otter

en een complete zelfvoorziening frisse lucht, eten, water. maar gelukkig heeft ie z'n ht/schuilkelder nog.

beatbrother

Vandaag gaat er weer een upgrade aankomen.
Het  tapijt wordt tegen de wanden gezet.  :pompom:
Ik ben benieuwd en hoop dat het resultaat een beetje mooi gaat zijn.  ::)

high-q

Citaat van: beatbrother op oktober 26, 2012, 08:58:17
Ik ben benieuwd en hoop dat het resultaat een beetje mooi gaat zijn.  ::)

Kan haast niet anders ;)
Ben erg benieuwd naar de volgende foto-update!

The CinemaLounge

beatbrother

Goed nieuws !!
Het tapijt hangt tegen de muren !   :pompom: At Last !!
Dus buiten de indirecte verlichting en het afwerken van de audiokast is de ruimte volledig klaar.
Daarom dat ik gisteren nu eens de Anthem Room Correction software heb laten lopen van de Anthem MRX 700 Receiver.
Zie hier de resultaten ervan. Ik heb weinig ervaring met deze grafieken, dus weet niet echt als het goed is of niet, maar daar zullen
er hier ongetwijfeld wel meer raad mee weten.  ;D

Rood = Measured
Blauw = Target
Groen = Calculated

Pallenmans

ik moet zegen dit is wel 1 van de mooiste ht van alles wat ik tot nu toe heb gezien 

heel veel plezier er me
Sonus faber sonetto 5 / gato dia 250 / Roon / Project draaitafel / kabels RIcabel

beatbrother

Hierbij nog een foto update met het tapijt tegen de muren.

WickedGame

high-q

Pffff ... een HT zoals een HT er uit zou moeten zien :worship:
Erg mooi ook wat ARC gedaan heeft!

The CinemaLounge

GTDesign

Hey Bart...kunnen we nu starten aan je game room... ;D

W.Otter

Martijnst1990

Echt geweldig 8) Die sterrenhemel doet op de foto's zo ontzettend realistisch aan vind ik!
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

Zefanja

Wauw! De ruimte is echt prachtig geworden!
Geniet er van!
| Marantz SR8012 | Pioneer UDP-LX500 | Monitor Audio RX8/RX1/RX Center | REL HT/1003 MKII | LG OLED77C9 | In-Akustik LS-1108/1002 | Audioquest Carbon/Chocolate/Pearl | PS5 | Xbox One X | Nintendo Switch |

beatbrother

Hier nog een fotooke van vanachter uit genomen.

rijstfj

Schitterend. Ik wens je veel kijk plezier