squeek@home

Gestart door squeek, juli 20, 2007, 12:00:03

Vorige topic - Volgende topic

squeek

De zetel is goedgekeurd door de kat (één van de twee toch) en de dochter op een zonnige zondag aan het ontbijt  :worship:

Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

squeek

Nu volgt er nog wat aankleding aan de muren geleidelijk aan, nog deftige stoelen voor de tafel en een warm tapijtje mag niet ontbreken. Salontafeltje heb ik reeds staan nu. Eens ik volledig op orde zit kan Gaeje nog eens gratis foto's komen maken en bewerken tegen geen vergoeding at all en mij doormailen voor niks en zal ik deze nog eens posten zonder autheursrecht ervoor te hebben betaald!

greetz
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

Leentje

Hey Squeek, na je topic eens doorgelezen te hebben kan ik maar tot 1 conclusie komen.... :clapping: :headbanging: Je hebt het mooi voor elkaar. De rest van de aankleding komt wel. Alles op z'n tijd.
Hier zou ik iets neer kunnen zetten er is ruimte genoeg.

Martijnst1990

Goed dat je je situatie weer een beetje op orde hebt :)

Appartement ziet er mooi uit! En je HT heeft ook een mooie nieuwe plek gekregen. Mis jij nooit een TV trouwens? Ik kijk zelf ook vrijwel geen TV, maar ik denk dat ik een gewone TV toch zou missen.
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

squeek

Citaat van: Leentje op januari  2, 2013, 21:25:13
Hey Squeek, na je topic eens doorgelezen te hebben kan ik maar tot 1 conclusie komen.... :clapping: :headbanging: Je hebt het mooi voor elkaar. De rest van de aankleding komt wel. Alles op z'n tijd.
Dank je!

Citaat van: Martijn90 op januari  2, 2013, 21:27:59
Goed dat je je situatie weer een beetje op orde hebt :)

Appartement ziet er mooi uit! En je HT heeft ook een mooie nieuwe plek gekregen. Mis jij nooit een TV trouwens? Ik kijk zelf ook vrijwel geen TV, maar ik denk dat ik een gewone TV toch zou missen.

Ik kijk al tien jaar geen tv meer joh  :D Wat grappig is als ik 's middags opt werk men boterhammen opeet, ik hoor dan echt elke keer wat er de avond ervoor op tv was en hoe het zich afspeelde  :clapping: conclusie na elke namiddag "er is geen zak te zien"  :D Zeggen de tv kijkers zelf dan nog he! Nee, dat komt hier niet binnen, tenzij er een vrouw aan vasthangt  :D en het gezamenlijke gewicht niet boven de 60 kilo is  :worship:

diceman

Ziet er goed uit, kleine "ziet" er ook gelukkig uit, dus hoop dat jullie de rust vinden en lekker verder gaan in 2013.

Komen vanzelf nog wel mooie aanbiedingen voorbij dus niet getreurd.

Gaeje

Citaat van: squeek op januari  2, 2013, 20:48:31
Nu volgt er nog wat aankleding aan de muren geleidelijk aan, nog deftige stoelen voor de tafel en een warm tapijtje mag niet ontbreken. Salontafeltje heb ik reeds staan nu. Eens ik volledig op orde zit kan Gaeje nog eens gratis foto's komen maken en bewerken tegen geen vergoeding at all en mij doormailen voor niks en zal ik deze nog eens posten zonder autheursrecht ervoor te hebben betaald!

greetz

Ik ging het net zeggen, wat een shitty foto's! :)

Voor de rest vind ik het appartement een dikke upgrade van waar je komt (solid walls :-o) en dat van die center zeg ik al 2,5 jaar

Bel mij als ge de spullen binnen hebt en dan kom ik eens kiekjes doen

squeek

Citaat van: Gaeje op januari  2, 2013, 23:52:01
Ik ging het net zeggen, wat een shitty foto's! :)

Voor de rest vind ik het appartement een dikke upgrade van waar je komt (solid walls :-o) en dat van die center zeg ik al 2,5 jaar

Bel mij als ge de spullen binnen hebt en dan kom ik eens kiekjes doen

Ja dude, shitty indeed. Maar ge merkt het talent achter de lens wel natuurlijk  :D

VTEC_genieter

Wat een mooi groot scherm heb je Squeek! (foto op de eerste pagina, waar je Hong Kong kan zien)

Squeek, ik wens je dit jaar een veel mooier jaar!  (ik heb je laatste verhaal gelezen)
Zolang jullie gezondheid goed is en je hebt werk, zijn jullie vanzelf gelukkig  :)
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

squeek

Een pakje is gearriveerd :)

MVG

Atmoz

SOW! Dat is me nog eens een pakket O0 O0

Een scherm? Dan wel een héél groot/breed zeg :o :o

Mooie kamer/inrichting heb je trouwens!!

Veel plezier met 't uitpakken van je "pakketje" ;)

Met vr gr,

Atmoz
Beeldweergevers: LG 77" 4K OLED, 2x LG 65" 4K OLED, JVC X7900
Bronnen: Oppo UDP-205, Xbox Series X, PS4, Marantz CD6003
Versterking: McIntosh MA5200, Marantz PM11S3, Marantz PM6004, SONOS amp's
Speakers: B&W 803Di (Rosewood), B&W 803Di (Piano black), Harbeth 7ES-3, REL S5

squeek

Een scherm inderdaad  :pompom: de kerel op de foto is een vriend van me die het is gaan oppikken voor me, en die foto stuurde hij me door. Inderdaad wat een gigantisch pakket, maar niet verwonderlijk als je een scherm van 2m80 breed besteld. (Zichtmaat)

Ik zat al een tijdje in men hoofd voor een ander scherm, omdat ik hier wat verder af zit tov vroeger in men huis. Ik had al lang dat wow-effect niet meer. Ik ben toen eens wat gaan spelen met de zoom en zag dat ik toch wat groter kon, zonder in te boeten aan scherpte. De lichtopbrengst is meer dan behoorlijk in een verduisterde ruimte dus dat valt ook erg goed mee. Feitelijk wilde ik een iets kleinere maat ( 2m60 ) maar die moest dan op maat gemaakt worden en dat werd erg duur. 2m40 vond ik dan een te klein verschil tov de 2m20 die ik eerst had hangen.

Op het eerste zicht lijkt het wat imposant als het hier aan de muur hangt, het pakt dan ook bijna de ganse muur in beslag  :D maar eens je film kijkt moet ik zeggen dat je maar één ding opvalt : this is cinema! Je hebt het gevoel ergens in het midden van de zaal te zitten en daar draait het voor mij om.

De volgende upgrade is voor de komende maanden, wsl de epson tw-8100 en een portie brillen  8) ik ben benieuwd hoe het 3d effect zal zijn op deze grootte.

Greetz

squeek

Wel ff schrikken toen we het rechtzetten  :D ik ben een 1m78 dus het is geen kleintje wel duidelijk

rovinggecko

Holy, da's geen halve maatregelen. Heb je de speakers erg in de hoek moeten zetten? Zal voor film geen probleem zijn, maar is er nog schappelijk stereo te luisteren? Of kom je daar niet aan toe (met zo'n scherm weet ik ook niet of ik het beeld uit kan zetten om alleen van geluid te genieten :) ).

Anyway, mooi hoor!
HT: Linkwitz LX521.4 || Meridian G68, HD621 || sMS-200 SOtM & Singxer SU-1 || 13 x Hypex UCD180||  Scanspeak A4 monitor rears & center
Stereo: Linkwitz' Pluto's || RPI met Pi2 Design Tube Hat ||  Roon nuc streamer
Roving Gecko's Woonkamer

Zymotic

Mooie maat hoor, ik kan dat helaas niet kwijt :-(

squeek

Citaat van: rovinggecko op juni 30, 2013, 19:13:14
Holy, da's geen halve maatregelen. Heb je de speakers erg in de hoek moeten zetten? Zal voor film geen probleem zijn, maar is er nog schappelijk stereo te luisteren? Of kom je daar niet aan toe (met zo'n scherm weet ik ook niet of ik het beeld uit kan zetten om alleen van geluid te genieten :) ).

Anyway, mooi hoor!

Ik gebruik mijn set echt 100% voor films, muziek enkel met hoofdtelefoon en dat is zelden. Maar het is zeker niet storend, ik heb ook geen overdreven bass of zo uit die hoek komen, ideaal is het niet toegegeven, maar het beinvloed de ervaring niet gelukkig. Ik ben nooit echt fan geweest van men eigen set in stereo uiteindelijk.

Greetz

DennisS

Erg fraai scherm! Heb je ook nog andere foto's?

Hoe ver zit jij van het scherm af? Waar heb jij je scherm gekocht?

Gr.

Xander32

Je lijkt het e.e.a. weer goed op orde te hebben, nu maar (proberen te) genieten.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  NuPrime CDT-10

BJF

Wow, wat een scherm... Ik kom niet verder dan het kleine schermpje ernaast, we hebben kennelijk dezelfde video-intercom  ;)
Niks. Oh nee? Nee. Oh.

Atmoz

Zo zeg :o

OMG, dat is écht een groot scherm...
Daar zal het 3D effect wel heel goed zichtbaar bij zijn O0

Heel veel plezier alvast ermee!!

Met vr gr,

Atmoz
Beeldweergevers: LG 77" 4K OLED, 2x LG 65" 4K OLED, JVC X7900
Bronnen: Oppo UDP-205, Xbox Series X, PS4, Marantz CD6003
Versterking: McIntosh MA5200, Marantz PM11S3, Marantz PM6004, SONOS amp's
Speakers: B&W 803Di (Rosewood), B&W 803Di (Piano black), Harbeth 7ES-3, REL S5

HTip

Dat is nog eens een scherm! :o Veel kijkplezier! :popcorn:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

LittleNinja

Z'n PS3 is er klaar voor, maar z'n Epson niet. ;)

Citaat van: Atmoz op juli  1, 2013, 07:38:06
Zo zeg :o

OMG, dat is écht een groot scherm...
Daar zal het 3D effect wel heel goed zichtbaar bij zijn O0

Heel veel plezier alvast ermee!!

Met vr gr,

Atmoz

Erg dik scherm man! Wat is het voor een scherm?

squeek

Citaat van: LittleNinja op juli  1, 2013, 13:33:13
Z'n PS3 is er klaar voor, maar z'n Epson niet. ;)

Erg dik scherm man! Wat is het voor een scherm?
projecta homescreen deluxe

Ondertussen mijn vierde scherm op tien jaar projecteren. Niet mis moet ik zeggen. Alle vier van projecta geweest en het derde spanscherm, het tweede met de zwarte stoffen rand. En het eerste spanscherm met klittenband ipv haakjes, wat ff slikken was want eerst kregen we het scherm niet straks zoals ik gewend ben met de haakjes, dacht even aan een retourtje maar uiteindelijk toch voor elkaar gekregen.

Mijn ps3 ga ik niet gebruiken en mijn bd speler en receiver zijn ook niet 3D compatibel. Wat ik wil doen is een pioneer lx 55 bd speler kopen, die zijn nieuw niet zo duur meer. Voordeel van deze speler is dat die 2hdmi uitgangen heeft, eentje voor beeld en eentje voor geluid. Zo kan ik rechtstreeks naar mijn nog te kopen epson tw-8100 gaan voor het 3D beeld en elk ander beeld in feite, en dan heb ik toch hd-audio via de andere hdmi uitgang. Problemo solved :)

Citaat van: BJF op juli  1, 2013, 07:13:05
Wow, wat een scherm... Ik kom niet verder dan het kleine schermpje ernaast, we hebben kennelijk dezelfde video-intercom  ;)
De intercom hier werkt niet meer voorlopig, krijg geen beeld meer ironisch genoeg

Citaat van: DennisS op juni 30, 2013, 20:13:05
Erg fraai scherm! Heb je ook nog andere foto's?

Hoe ver zit jij van het scherm af? Waar heb jij je scherm gekocht?

Gr.

Ik zit ongeveer een 3m70 van het scherm, het is wel dichtbij maar toch een perfect mooi scherp beeld, geen pixels te zien. Contrast en lichtopbrengst zien er nog erg goed uit, zelfs na 1200 uur op de teller. Ik heb zuinig gespeeld merk ik want vorige keer was het op 1200 uur niet meer om aan te zien.

Zoals eerder gezegd, het toont erg groot en overmaats als je in de zetel zit, maar eens het beeld opgaat en de film begint heb ik direct dat bioscoopgevoel. Een beetje alsof je de digitale vertoning van je film gaat kijken. Erg vet!

Thx allen, ik geniet er enorm van. Ik zal erg blij zijn ook eens de nieuwe projector er is, maar voorlopig is het ff afwachten/sparen.

Greetz