Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

MVG

Citaat van: ergé op april  3, 2013, 22:55:02
Premium Rush, gisteren. Leuke film over een fietskoerier. Soms wat over de top maar zeker leuk.

Deze ook gister gekeken, en inderdaad een leuke film! Geen echte hoogvlieger maar oa door de originele opzet erg leuk!

Kjelt

Citaat van: riwi op april  4, 2013, 11:44:04
Ik vind dat juist wel apart, dat Tarantino sausje. Zat ook wel in Pulp Fiction in iets mindere mate.
Welke scene doel je dan op?  :lookaround:

Als Pulp Fiction geremaked zou worden door Tarantino in de stijl van zijn laatste films dan zou in de eindscene in het restaurant (wat chronologisch natuurlijk niet het einde is maar ala):
- The Gimp met een Rambo mitrailleur komen binnenstormen en eerst alles platmaaien met een ontploffend gezicht van "Bunny" en "Pumpkin".
- Jules en Vincent een paar handgranaten naar The Gimp gooien waardoor het halve restaurant ontploft en er overal bodyparts van de bezoekers liggen
- Mr Wolf weer voor komt rijden om de rotzooi op te ruimen door een kleine thermo nuclear device aan te brengen in het restaurant,
gevolgd door de eindscene waar Jules, Vincent & Mr Wolf wegrijden terwijl er in de verte een kleine paddestoel aan de horizon staat waar eens een restaurant heeft gestaan. En ik denk dat ik het dan nog netjes heb gehouden want Mr. Tarantino zou dat wel weer overtreffen  :D

Eddye

Citaat van: Kjelt op april  4, 2013, 12:38:11

Als Pulp Fiction geremaked zou worden door Tarantino in de stijl van zijn laatste films dan zou in de eindscene in het restaurant (wat chronologisch natuurlijk niet het einde is maar ala):
- The Gimp met een Rambo mitrailleur komen binnenstormen en eerst alles platmaaien met een ontploffend gezicht van "Bunny" en "Pumpkin".
- Jules en Vincent een paar handgranaten naar The Gimp gooien waardoor het halve restaurant ontploft en er overal bodyparts van de bezoekers liggen
- Mr Wolf weer voor komt rijden om de rotzooi op te ruimen door een kleine thermo nuclear device aan te brengen in het restaurant,
gevolgd door de eindscene waar Jules, Vincent & Mr Wolf wegrijden terwijl er in de verte een kleine paddestoel aan de horizon staat waar eens een restaurant heeft gestaan. En ik denk dat ik het dan nog netjes heb gehouden want Mr. Tarantino zou dat wel weer overtreffen  :D

Die zou ik best willen zien :D
Klopt wel inderdaad, Tarantino zit met zijn eindscenes nogal wat over de top in de laatste films
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

riwi

Citaat van: Kjelt op april  4, 2013, 12:38:11

Ik denk dat de scene met de jongen achter in de auto kwa bloed wel wat over the top is. En de gimp scene op zich ook wel. De naald in de borst bij de overdosis is zeker over de top.

Wel passend in de film hoor, maar wel over the top en typisch Tarantino.

henk543

Citaat van: riwi op april  4, 2013, 13:02:55
Ik denk dat de scene met de jongen achter in de auto kwa bloed wel wat over the top is. En de gimp scene op zich ook wel. De naald in de borst bij de overdosis is zeker over de top.

Wel passend in de film hoor, maar wel over the top en typisch Tarantino.

Die scene in de auto vond ik niet over de top, eerder geniaal. Dat vond ik bij Django helaas wat tegenvallen, maar ieder zo zijn smaak.

Ik heb wel echt krom gelegen met die witte zakjes over het hoofd, haha. Prachtig!
Klipsch RF-7 // RC-62 // RS-61 // RB-81
Onkyo 809 // SVS // PS 3 // XBOX 360
Cambridge Audio CD-10 // Sony bravia 52"

Martijnst1990

Misschien dat ik hem vanavond ook maar eens ga kijken :D En anders word het The Pacific.
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

VTEC_genieter

Pulp Fiction: De scene waar Bruce bijna ge-anust werd  :bigsmile:

Vandaag heb ik "Battleship" gezien: Mooie effecten, goed aan het spelletje Battleship gedacht, heb een nieuw vorm, een aliën met een sik gezien en een mooie blondine speelt erin  :clapping:

De spanning begon vroeg en verminderde ook niet. 2 uur lang actie van de makers van Transformers! :headbanging:
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

Rob Eric Blank

Citaat van: Martijn90 op april  4, 2013, 16:20:10
Misschien dat ik hem vanavond ook maar eens ga kijken :D En anders word het The Pacific.
Die serie gister afgekeken.

Ongeveer 2,5 The Pacific in de BR-speler gehad.

Van de week ook nog Looper gekeken. Hij is anders dan ik mij had voorgesteld, maar zeker vermakelijk!

Rob Eric Blank

Citaat van: BernHardN op april  2, 2013, 09:33:03
gister de laatste 4 afleveringen van "Generation Kill" gezien, ga vanavond beginnen aan "The Pacific"
Generation Kill deed mij weinig, The Pacific blijft prachtig en zeer aangrijpend.

alexander2

Martijnst1990

Trailer ziet er niet slecht uit :)
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

MVG

Die trailer heb ik gister ook gezien, ben ook erg benieuwd!

Vanmiddag lomp vermaak gehad met expendables 2, opzich wel leuk als je niks beters te doen hebt.
Gisteravond hotel transylvanie, een onverwachtte topper vind ik. Echt erg leuk, heb dubbel gelegen met de manier waarop Dracula soms beweegt. Een dikke 8!

Lord Elrond

Atmos 5.1.4  setup Usher CP6311 > X-616 > 3 paar Usher S520 MkII
Marantz SR7011 en Marantz MM7025 , Sony BDP 800 MkI
Sub Yamaha

gsuk

Citaat van: riwi op april  4, 2013, 11:44:04
Ik vind dat juist wel apart, dat Tarantino sausje. Zat ook wel in Pulp Fiction in iets mindere mate.
Leuk rolletje van Tarantino zelf op het einde :) Net Hitchcock  :) Of Stan Lee :)

Ik vond Django erg goed. Gelukkig niet zo'n actie spectakel, maar een mooi verhaal, goed geacteerd.. echt genieten dus. Hier en daar iets te gruwelijk voor mijn smaak, maar dat hoort ook bij een 'Tarantino' film.

Gisteren ook gezien

Ik kan zijn humor wel warderen soms wel een hoog blazing saddles gehalte

en die KKK scene Geweldig

groetjes Emile
Woonkamer: | pioneer 608xd plasma | panasonic DMP BD30 blu-ray | Onkyo TX-NR905 avreceiver | B&W DM602 s3 front | B&W DM303 rear | B&W LCR600s3 center |                                                               | Velodyne CHT-12R subwoofer | sony X55ES  cd | HDI Dune Base 3.0 media player | humax IHDR-5200C hd decoder | sonos 120 | logitech harmony one |
Slaapkamer: | pioneer 428xd plasma | HDI Dune Smart b1 media player | HUMAX IRHD-5100C hd decoder |
kantoor:       | Audio Engine

LuPo

Gisteren King Kong (2005) gekeken. Wederom een sub test filmpje en hij slaagt met vlag en wimpel. :D
Overigens vond ik de geweerschoten een beetje nep. Ze hadden er de hele film een klappertjespistool geluid van gemaakt.. Daardoor lijkt King Kong uiteraard veel imposanter en daar was het waarschijnlijk om te doen.

VTEC_genieter

HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

SV..S

Gisteren de groeten van Mike, vanavond Octopussy  :D

Edit, na de groeten van Mike ook nog naar de jazzsinger gekeken ;D

Oppo bdp-95/          JBL Ti-k10, JBL Ti-K2
Jl Audio F113      
Arcam avr 550           panasonic tx-p42g15

Dennis75

Speakerkabel: Chord Carnaval Silverscreen, afgemonteerd met Chord banaan pluggen /// Denon PMA 2020ae  /// Denon DCD 1520  ///Quadral Platinum M50  /// Inakustik nf 1302

Eddye

Citaat van: Dennis75 op april  6, 2013, 19:32:20
Alle drie de Batman films
Er zijn er minstens nog 6. Een paar met Adam West, 2 met Michael Keaton, 1 met Val Kilmer en 1 met George Clooney. En nog een aantal lange tekenfilms.
Dus nog lang niet alle...
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

VTEC_genieter

Nightmare on Elm Street part 2: Freddy's Revenge

LuPo

LittleNinja

Gisteren was het dan eindelijk tijd voor Django Unchained. Uiteindelijk best een aardige film ( voor een Tarantino productie ).

Mijn broek zakte bijna af toen de film begon.. Wat een vreselijke muziek waar de film mee begint. In de film wordt veel gewisseld van muziekstijl, dus soms kwamen er wel leuke muziekstukken voorbij en soms vond ik het minder.

De verhaallijn vond ik juist wel leuk. Er zitten een hoop loze stukken in de film die ( voor mij ) weinig toevoegen, waardoor het hier en daar best langdradig kon zijn. Wat mij betreft had de film ook <2 uur mogen duren.

Er waren inderdaad weer voldoende momenten van vermoeiende over the top scènes.. En het feit dat Tarantino ook weer in de film moest verschijnen vond ik weer jammer, echter werd dat weer goed gemaakt door de manier waarop hij het verhaal weer verliet...

Ondanks alles heb ik me vermaakt met deze film. Nee, ook deze Tarantino film ga ik niet kopen, daarvoor vind ik zijn stijl nog steeds te irritant. Cijfer 6,7.

Martijnst1990

Zo meteen de laatste episode van The Pacific, echt een heerlijke serie. En ook het beeld en geluid is echt geweldig 8)

En misschien straks eens lekker The Avengers weer eens kijken.

Dedicated HT

Martinus

............

morca

Stukje Pulse van de HD disc voor het eerst getest vanmiddag.
Zeer verrassend laag ,dus net nog een paar keer en stapje voor stapje harder gezet.
Dat voelt goed aan  :D