Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

VlisChris

Omdat ik morgen met een paar vrienden naar GI Joe Retaliation ga wilde ik vanavond deel I wel eens zien.
Blijkbaar vond ik hem de eerste keer zo slecht dat ik hem uit mijn geheugen verbannen had :D Kwam er pas halverwege achter dat het aantal keren "dit ken ik ergens van" toch wel wat opvallend hoog lag :D :D Mijn hemel wat een waardeloze film, en daardoor juist wel weer vermakelijk :)

VTEC_genieter

Ik heb deel 1 van G.I. Joe nog op DVD, moet ik ook nog zien  ;D
Helaas woon je bij de kust Christiaan ::)
(ik zei nog gisteren dat je daar mooi uitzicht had) :D

Vandaag heb ik "Alice in Wonderland" gekeken. Ik vond het een vrolijke mooie graphics film. :thumbs-up:
Die 2 dikkerds in de film vind ik de leuksten!
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

VlisChris

Martijnst1990

Vandaag weer begonnen aan The Pacific :) Voorlopig proberen wat meer full screen content te kijken op mijn nieuwe plasma.
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

VTEC_genieter

@Christiaan,
anders kon je makkelijk bij mij komen kijken  ;) G.I. Joe deel 1 :headbanging:

@Martijn,
Alice in Wonderland is fullscreen content  ;)
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

VlisChris

Och, met die 9000RPM ben je volgens mij probleemloos vlot in het Zeeuwse ;)

modde239

Net gekeken naar de Gangster Squad lekkere ouderwetse actie ganster/politie film.....8/10

skank1

Lets talk about kevin
6/10
Moet zo aan de gelder denken.
Heel voorspelbare film,met niet echt nog een verrassing
HT stijnopolis 7.2.2: Epson TW9300, Marantz sr7010, Hivilux 21:9 fixed frame scherm 311cm x 132cm, Shield TV, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Atmos: Focal Dome, Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Google TV, JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

LuPo

Citaat van: Martijn90 op april  3, 2013, 00:15:21
Vandaag weer begonnen aan The Pacific :) Voorlopig proberen wat meer full screen content te kijken op mijn nieuwe plasma.

Tweede kijkronde? :) Mooie serie!

Martijnst1990

Citaat van: LuPo op april  3, 2013, 08:48:41
Tweede kijkronde? :) Mooie serie!
Derde denk ik... ::) Maar inderdaad, mooie serie.
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

LuPo

Net Hulk gekeken. Ik ben het niet eens met het cijfer op IMDB. Wat mij betreft een mooie 7, net als The Incredible Hulk, Thor en Captain America overigens. Iron Man 1&2 staan daar nog weer boven en The Avengers torent boven alle Marvel films uit vind ik.

LuPo

Zeker Morca! De sponningen van de deuren waren weer af en toe aan het trillen. Op dat moment was er verder niets dat trilde. Hij gaat dus diep zonder veel moeite. Gain staat op dit moment op de helft en dan is het precies mooi. Bij muziek vult hij mooi aan en kun je de sub niet direct aanwijzen (het laag is er gewoon en komt niet van een bepaalde kant voor je gevoel) en bij films ook perfect. Soms doe ik hem bij films een klein slagje verder omhoog (zeg maar 60%) voor nóg wat meer spektakel. Maar bij Hulk was dat in ieder geval niet nodig, spektakel genoeg. :D :headbanging:

Ik ben echt heel erg blij met de upgrade die ik gedaan heb. Ook blij dat ik de TX-NR5010 heb verkocht. Ik upgrade liever alles in kleine stapjes dan 1 ding gigantisch en de rest niet. Nu is er budget om de algehele set een upgrade te geven (zoals de SVS PB-1000) die ik dus gelijk gekocht heb.

LittleNinja

Heb je een beetje kwaliteit kunnen vinden dan?

Citaat van: modde239 op april  3, 2013, 02:55:51
Net gekeken naar de Gangster Squad lekkere ouderwetse actie ganster/politie film.....8/10

modde239

:pompom:
Citaat van: LittleNinja op april  3, 2013, 17:23:53
Heb je een beetje kwaliteit kunnen vinden dan?

Yep was een 720p met 2.0 geluid maar echt een top kwaliteit rip op mijn projector en tot mijn verbazing klonk de 2.0 als 5.1 DD echt goed. 

morca

Citaat van: LuPo op april  3, 2013, 17:21:14
Zeker Morca! De sponningen van de deuren waren weer af en toe aan het trillen.
Zoiets dacht ik al  :D

VTEC_genieter

Bij mij had ik een keer het gevoel dat zelfs de rails (vh beton) van m'n lamellen naar beneden gingen vallen tijdens een echt zware bass scene in de film Transformers (deel 1). Dat was erg.  ;D

Exxar

Hier net gekeken naar de nieuwe Total Recall. De film valt wel mee, maar het uitvallende geluid niet zo...

VTEC_genieter

Exxar,
Die film is bekend om z'n uitvallende geluid. Dat gebeurt al bij veel mensen thuis. De oplossing is wel simpel volgens Sony: De geluidsinstellingen in je blu-ray speler moet je op LPCM zetten. Laat de geluidsdecodering door je speler doen.

@Christiaan,
Ik kom later wel  ;) ;D  Want je bent toch druk bezig met je vloer of was het je vensterbank?  :D :D

gast2018

Premium Rush, gisteren. Leuke film over een fietskoerier. Soms wat over de top maar zeker leuk.

henk543

Django gister gekeken. Tsjah, goeie film maar niet het spektakel wat ik ervan verwacht had...
Klipsch RF-7 // RC-62 // RS-61 // RB-81
Onkyo 809 // SVS // PS 3 // XBOX 360
Cambridge Audio CD-10 // Sony bravia 52"

Kwabbernoot

Ik vond het wel een meer dan prima film op de laatste 30 - 45 minuten na. Jammer zo'n einde aan deze film.

Groeten...

Kjelt

Citaat van: Kwabbernoot op april  4, 2013, 10:09:28
Ik vond het wel een meer dan prima film op de laatste 30 - 45 minuten na. Jammer zo'n einde aan deze film.
+1 dat weet je helaas met Tarantino, dat heeft ie bij veel van zijn andere films ook zo'n over the top eindscene. Bv de bioscoopscene bij Inglorious Bastards ook zo volledig over the top.

riwi

Ik vind dat juist wel apart, dat Tarantino sausje. Zat ook wel in Pulp Fiction in iets mindere mate.
Leuk rolletje van Tarantino zelf op het einde :) Net Hitchcock  :) Of Stan Lee :)

Ik vond Django erg goed. Gelukkig niet zo'n actie spectakel, maar een mooi verhaal, goed geacteerd.. echt genieten dus. Hier en daar iets te gruwelijk voor mijn smaak, maar dat hoort ook bij een 'Tarantino' film.

LuPo

Citaat van: VTEC_genieter op april  3, 2013, 20:51:42
Bij mij had ik een keer het gevoel dat zelfs de rails (vh beton) van m'n lamellen naar beneden gingen vallen tijdens een echt zware bass scene in de film Transformers (deel 1). Dat was erg.  ;D

Die films heb ik laatst nog gezien met mijn RW-10D maar moet ik eerlijk gezegd verplicht opnieuw kijken om het verschil te kunnen horen. :D

Ik ga zo ook weer een filmpje starten. Ik denk Rango!