aMAZing quest to HIGH END heaven.;).

Gestart door Mr.M, september 20, 2014, 11:32:45

Vorige topic - Volgende topic

Mr.M

Nou, das weer lekker. Ik wilde ieta verkopen en eindigde met ruilen en geld bijbetalen...hahah
Blijkbaar is contant heel schaars tegenwoordig..haha..

Wilde 1 ding verkopen . Heb nu 3 dingen gekocht en geruild...
Haha
Speakertje hier , platenspelertje daar  paar kabeltjes en wat versterkers. Niets bijzonders.  ; )

Mr.M

Stello dac... die wilde graag hebben....
Speakertje hier , platenspelertje daar  paar kabeltjes en wat versterkers. Niets bijzonders.  ; )

LABO

Citaat van: daanvanduif op oktober  7, 2014, 21:21:42
Ziet er erg mooi uit. Aangezien ik onze toekomstige woonkamer (nieuwbouw woning in aanbouw) akoestisch onder handen wil nemen ben ik wel benieuwd om wat voor sierpleister het hier gaat?
Wat ik op de muur gesmeerd heb zijn katoenvezels die je met een beetje water tot een substantie samenvoegt en dan met een roller uitrolt. Eenvoudig zelf te doen en het kost haast niets. Het is een Pools product waarvan op YouTube ook wel filmpjes te bekijken zijn. Google maar eens op Cotton Wall
Devialet Le200 | Vivid Audio V1.5
Transrotor Zet 2 - Reed 2A - AT 150MLX | Linn Akurate DS | DIW7022
Siltech Classic Anniversary 330L LS | Siltech 330i RCA | AudioQuest Vodka RJ/E + Optilink
PS Audio Quintet Power Centre | PS Audio AC-3 | 2 Siltech SPX-30 MkII

Mr.M

En een marantz sr 7008...

LABO

Citaat van: maz op oktober  7, 2014, 21:30:21
Nou, das weer lekker. Ik wilde ieta verkopen en eindigde met ruilen en geld bijbetalen...hahah
Blijkbaar is contant heel schaars tegenwoordig..haha..

Wilde 1 ding verkopen . Heb nu 3 dingen gekocht en geruild...
Haha

Onverbeterlijk haha
Devialet Le200 | Vivid Audio V1.5
Transrotor Zet 2 - Reed 2A - AT 150MLX | Linn Akurate DS | DIW7022
Siltech Classic Anniversary 330L LS | Siltech 330i RCA | AudioQuest Vodka RJ/E + Optilink
PS Audio Quintet Power Centre | PS Audio AC-3 | 2 Siltech SPX-30 MkII

daanvanduif

Bedankt voor de info, ga er eens op googlen!
Maz sorry voor het onderbreken van je showcase, had niet direct door dat ik daarin poste!

Wel grappig om te zien dat je zoveel spullen binnenkrijgt, zou zelf niet eens de energie hebben om ze allemaal aan te sluiten  ;D

Citaat van: LABO op oktober  7, 2014, 21:32:30
Wat ik op de muur gesmeerd heb zijn katoenvezels die je met een beetje water tot een substantie samenvoegt en dan met een roller uitrolt. Eenvoudig zelf te doen en het kost haast niets. Het is een Pools product waarvan op YouTube ook wel filmpjes te bekijken zijn. Google maar eens op Cotton Wall
Corazón

Mr.M

Citaat van: LABO op oktober  7, 2014, 21:33:54
Onverbeterlijk haha
Achjaaa die jonge is blij en ik heb weer wat nieuwe  hobby matriaal welke binnenkort voor een habbekrats de deur uitgaat.haha

morca

Citaat van: maz op oktober  7, 2014, 21:32:41
En een marantz sr 7008...
Dit is niet jouw straatje,die gaat weer in de markt denk ik  ;D
Mooie aankopen gedaan!

Mr.M

Dit heet lekkerlijk teveel van het gooie... hahaha
Gelukkig heeft de stello dac de ingang schakelaar aan de voorkant. Want de perreau was onhandig met de schakelaar aan achterkant..

Mr.M

Citaat van: daanvanduif op oktober  7, 2014, 21:34:37
Bedankt voor de info, ga er eens op googlen!
Maz sorry voor het onderbreken van je showcase, had niet direct door dat ik daarin poste!

Wel grappig om te zien dat je zoveel spullen binnenkrijgt, zou zelf niet eens de energie hebben om ze allemaal aan te sluiten  ;D
No problemo , have fun...

Mr.M

Citaat van: morca op oktober  7, 2014, 21:38:03
Dit is niet jouw straatje,die gaat weer in de markt denk ik  ;D
Mooie aankopen gedaan!
Dit gaat ook straks de verkoop in... ik heb er zelf niets aan .heb het gedaan om de deal rond te kunnen krijgen..anders kwam die jongen 2 uur hierheen gereden en 2 uur terug voor niets..ik raak het wel kwijt zonder verlies... alleen moet een beetje moeite doen.
Cash was makkelijker geweest , maargoed door verhuizingen enzo was dat even moeilijk..

Heb ik begrip voor...en doe me best om mensen tegemoet te komen..

morca

Citaat van: maz op oktober  7, 2014, 21:45:45
Dit gaat ook straks de verkoop in... ik heb er joets aan heb het gedaan om de deal rond te kunnen krijgen..anders kwam die jongen 2 uur hierheen gereden en 2 uur terug voor niets..ik raak het wel kwijt zonder verlies... alleen moet een beetje moeite doen.
Cash was makkelijker geweest , maargoed door verhuizingen enzo was dat even moeilijk..

Heb ik begrip voor...en doe me best om mensen tegemoet te komen..
Je hebt er 1 blij gemaakt en je gaat er nog 1 blij maken  ;)

Mr.M

Citaat van: morca op oktober  7, 2014, 21:47:44
Je hebt er 1 blij gemaakt en je gaat er nog 1 blij maken  ;)
Exact... en geen verlies.....
Mooi toch ,,,
Alleen moet moeite doen en aanbieden en tojd maken zodat iemand kan ophalen...maargoed vind het niet erg..
Ik kom in de audio hemel terecht hoopnik straks...

CZ79

Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Grimm | Melodika

Mr.M

Citaat van: cz79 op oktober  7, 2014, 22:04:52
Met allemaal avalon engeltjes :D

De monitors blijven voorlopig, daar ben ik gewoon blij mee....

Zolang het blonde engeltjes zijn voel ik mij thuis...

VlisChris

morca

Ik niet.............
Vraag me toch af hoe het nou zit met die vermeende kip ?

Was het een kip of zien wij ze vliegen Maz  ;D

Nahpets

I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

VlisChris

Wat ik zo snel voorbij zag komen in een post van Maz was dat het een papagaai was?
Of ik dat nu zoveel normaler vind dat een kip? :devil:

VlisChris

Citaat van: maz op oktober  7, 2014, 10:13:11
Gasf zeg , een gele ara wauwwww,, had ik de ruimte ervoor maar...

De edel pappegaaien  geven gelukkig niet veel stof(minste uit de pappegaaien)...ik ben redelijk allergisch en met haar heb ik nergens last van , die gek kruipt s avonds zelfs in bed en gaat tussen  twee kussens in slapen , :clapping: 

Ze hoort  bij de familie..

morca

Ik zat net ook al te kijken,hij heeft een rooie pruik op  :clapping:
Idd een papagaai geen kip,wie ziet ze nou vliegen ...... :)

VlisChris

Citaat van: morca op oktober  7, 2014, 23:35:53
hij heeft een rooie pruik op  :clapping:

Nee, dat was Bas ten tijde van de fotoshoot voor zijn avatar.

brtram

Citaat van: Christiaan S op oktober  7, 2014, 23:37:51
Nee, dat was Bas ten tijde van de fotoshoot voor zijn avatar.

Citaat van: maz op oktober  7, 2014, 10:13:11
die gek kruipt s avonds zelfs in bed en gaat tussen  twee kussens in slapen , :clapping: 

:devil:

VlisChris

Bas Akkerman

Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten