aMAZing quest to HIGH END heaven.;).

Gestart door Mr.M, september 20, 2014, 11:32:45

Vorige topic - Volgende topic

WickedGame

Citaat van: Peerless Monster op oktober  7, 2014, 20:33:30
Wauw!

Echt waanzinnig...

Thanks!   ;D Nog steeds erg blij mee

@LABO je hebt ook een geweldige set staan  :thumbs-up:

On-Topic maar weer, MAZ heeft weer veel spulletjes... en die Marantz ben je zo weer kwijt.

botsen

Mr.M

Speakertje hier , platenspelertje daar  paar kabeltjes en wat versterkers. Niets bijzonders.  ; )

Jumping Jack

Ik zeg dit niet vaak (nooit) tegen andere mannen, maar je hebt een mooie vogel!  ;D
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Mr.M

Citaat van: botsen op oktober  8, 2014, 09:46:48
Hoe klinkt de Stello DAC?
Geen idee
Had gister er geen zin meer in om kabels te verwisselen..ga ik vanavond doen..

Ik ben zelf ook zeer benieuwd... de perreaux dac is all een hele gooie ...alleen ik vind de schakelaar aan de achterkant vervelend.
En de stello moet een goede zijn.. hij is ieder geval heel mooi en solid. Met een dikke voeding...
Speakertje hier , platenspelertje daar  paar kabeltjes en wat versterkers. Niets bijzonders.  ; )

Mr.M

Citaat van: Jumping Jack op oktober  8, 2014, 10:11:01
Ik zeg dit niet vaak (nooit) tegen andere mannen, maar je hebt een mooie vogel!  ;D
Tnx  hahaa..
Ze is een hele mooie dame..ze heet mina ...

Dit is zij in de moslim gewaad  (hoofddoek)ik noem haar dan MOSLIMINA.. :tounge2:

Op tweede foto zie je hoe ze in bed slaapt in bed..

Ze is een grapjas...

chansig

Goeie of goede... ;)

Succes met wisselen en luisteren. Mooie DT die Dual.

Gr Hans
Teleskopos,  2 x Arendal 1961, Wiim Ultra, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels, Chinese slangen, 2 x Dynavox x7000, digitaal
Coax AQ Carbon

Mr.M

Citaat van: chansig op oktober  8, 2014, 10:27:27
Goeie of goede... ;)

Succes met wisselen en luisteren. Mooie DT die Dual.

Gr Hans

Hij klinkt ook leuk..

Heb hem maar tekoop gezet , met phono en all voor 175.- ik heb geen idee wat zoiets waard is..

chansig

Weet ik ook niet...misschien weet Martin het. Of anders even op AF vragen...zitten veel mensen met oudere draaitafels..

Gr Hans
Teleskopos,  2 x Arendal 1961, Wiim Ultra, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels, Chinese slangen, 2 x Dynavox x7000, digitaal
Coax AQ Carbon

Joris1971

chansig

Coax AQ Carbon

RubenV.

Citaat van: Jumping Jack op oktober  8, 2014, 10:11:01

:D

Leuk beestje Maz!
2 Dedicated PPA audio streamers, PPA DDC, Lampizator Golden Gate SE DAC, Classé Audio Omega Pre MKII, Linkwitz LX521's + Thor's, Lineair psu's, Arcam AV9, Oppo 95, Pioneer LX5090H, Emotiva XPA5, 2xUPA500's, 2x Nord One Up NC500DM
Mijn topic
Bluray collectie

Nahpets

Citaat van: LABO op oktober  7, 2014, 14:57:13
Zat zelf meer te denken in een prijsklasse van zo'n 1500.

En dan heb je nog 5 EUR over. :colgate:

SME V
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

LABO

Citaat van: Nahpets op oktober  8, 2014, 15:14:02
En dan heb je nog 5 EUR over. :colgate:

SME V
Ook deze gaat op mijn lijstje :-) Als hij zwart was geweest had ik geen moment getwijfeld (maar misschien moet ik daar overheen stappen want het is natuurlijk wel een geweldige arm). Ga nog even door met zoeken :-)

Het is overigens een SME IV :-)
Devialet Le200 | Vivid Audio V1.5
Transrotor Zet 2 - Reed 2A - AT 150MLX | Linn Akurate DS | DIW7022
Siltech Classic Anniversary 330L LS | Siltech 330i RCA | AudioQuest Vodka RJ/E + Optilink
PS Audio Quintet Power Centre | PS Audio AC-3 | 2 Siltech SPX-30 MkII

WickedGame

Citaat van: LABO op oktober  8, 2014, 15:35:22
Ook deze gaat op mijn lijstje :-) Als hij zwart was geweest had ik geen moment getwijfeld (maar misschien moet ik daar overheen stappen want het is natuurlijk wel een geweldige arm). Ga nog even door met zoeken :-)

Mooie arm is het zeker  ;D helaas geen budget om dit te doen :(

Nahpets

Citaat van: LABO op oktober  8, 2014, 15:35:22

Ah, denk dat Bjorn gisteren dezelfde vergissing maakte.
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

Mr.M

Citaat van: Joris1971 op oktober  8, 2014, 12:41:53
Dit topic is niet meer bij te houden....
Jawel gaat nunover LAMMsssss... :wub:
De lamms zijn er....

dre73

Gryphon Atilla,Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.

frank2

EV: Plinius 103A/ Stream: Wiim ultra /Dac: Audio Analogue Aadac / Coax interlinks: Atlas mavros ultra, aopogee wide eye/
SPEAKERS: Focal spectral  /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / Ali -nordost interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: furutech 032n met gold connectoren

chansig

Het is een DAC, draaitafel een versterker....neeeee het is super Maz.

Gr Hans
Coax AQ Carbon

Bama

Een gat er in en je kip kan er mooi in slapen

lynch1979

Als er straks een stroomstoring is Rotterdam weten we waar het door komt  :D

Waarschuw even Maz wanneer je ze aan zet.

BuSpu

Citaat van: lynch1979 op oktober  8, 2014, 19:09:12
Als er straks een stroomstoring is Rotterdam weten we waar het door komt  :D

Waarschuw even Maz wanneer je ze aan zet.
:clapping:

Deleted member

De ene keer kippen, dan weer papegaaien en nu dan weer lammetjes... Ik dacht dat dit een audioforum was? Lijkt wel een kinderboerderij! :)

Enneh... Feli met de mooie aanwinst Maz! Ben benieuwd wat het je brengt!
Stereo-fan for life!