aMAZing quest to HIGH END heaven.;).

Gestart door Mr.M, september 20, 2014, 11:32:45

Vorige topic - Volgende topic

Mr.M

Citaat van: WickedGame op oktober  7, 2014, 10:27:00
De nagra iig niet( nog), maar wel transrotor  ;D en die blijft, en gaat noooooooit meer weg.... (zegt die heel hardop :D)
Jij en die labo......lol..uitslovers...  Pffffff hahah.lol.    hoor wie dat zegt hhaha.

Wat een prachtding is de transrotor..... :wub: zag de complete lijn in las vegas en wilde haast niet meer uit die kamer lopen.... :wub: :wub:
Heb je een foto bij de hand?
Speakertje hier , platenspelertje daar  paar kabeltjes en wat versterkers. Niets bijzonders.  ; )

WickedGame

Citaat van: maz op oktober  7, 2014, 11:14:19
Jij en die labo......lol..uitslovers...  Pffffff hahah.lol.    hoor wie dat zegt hhaha.

Wat een prachtding is de transrotor..... :wub: zag de complete lijn in las vegas en wilde haast niet meer uit die kamer lopen.... :wub: :wub:
Heb je een foto bij de hand?

Tadaaaa Transrotor ZET-3

Jumping Jack

In dit topic vind je welke platenspeler er zo allemaal op het forum te vinden zijn: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=119419.0
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Mr.M

Pfffffffffff......

Wat een prachtigding....nu ben ik officieel jaloers op jullie....
Speakertje hier , platenspelertje daar  paar kabeltjes en wat versterkers. Niets bijzonders.  ; )

LABO

Citaat van: maz op oktober  7, 2014, 12:25:45
Pfffffffffff......

Wat een prachtigding....nu ben ik officieel jaloers op jullie....
Het gaat nog mooier worden Maz want ik heb mijn zinnen gezet op een mooiere arm. Ik weet alleen nog niet welke (dus tips zijn welkom).
Devialet Le200 | Vivid Audio V1.5
Transrotor Zet 2 - Reed 2A - AT 150MLX | Linn Akurate DS | DIW7022
Siltech Classic Anniversary 330L LS | Siltech 330i RCA | AudioQuest Vodka RJ/E + Optilink
PS Audio Quintet Power Centre | PS Audio AC-3 | 2 Siltech SPX-30 MkII

Nahpets

Geen idee of het op jouw Transrotor past, maaruh.....

I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

Deleted Member 2

Citaat van: Nahpets op oktober  7, 2014, 12:34:45

Transrotor levert of leverde de SME 309 als 3500.
Kijk voor een test bij audioselectief in nl onder fotoalbum, 3topsets.pdf (pfff je mag geen link plaatsen naar niet-sponsors).

Thanatos

Heb ik mee gespeeld met een SME series V. Schitterende arm.

bmateijsen

Deze hebben wij nog als occasion liggen... ;). (in zilver)

WickedGame

Op een ZET-3 kan die, ik denk dat een ZET-2 het dan ook kan hebben.

Prijzig armpje trouwens  ;D

Deleted Member 2

Citaat van: WickedGame op oktober  7, 2014, 12:59:07
Op een ZET-3 kan die, ik denk dat een ZET-2 het dan ook kan hebben.

Prijzig armpje trouwens  ;D

De SME 5009 arm lijkt nog het meest op de voorheen door Transrotor gemodificeerde sme armen voor de eigen loopwerken. De modificatie bestond uit betere lagers en bedrading.
Dat is wat ook bij de 5009 is gedaan + de magnesium arm van de V. Een mooie upgrade is dat de headshell instelbaar is. Kost circa €2600,-

Magnesium 9 Zoll, schwarz, basiert auf dem SME V Magnesium Tonarm, abnehmbares Headshell. Lager & Verkabelung wie SME V, ohne FD IV-Bedämpfungseinrichtung. Auch in silber erhältlich. Auch als 12-Zoll (SME 5000) erhältlich.

LABO

Pfff wat een geld. Hoewel prachtige armen vindt ik dit toch wel wat veel. Zat zelf meer te denken in een prijsklasse van zo'n 1500. Maar OK laat ik het topic van Maz niet te veel vervuilen.
Siltech Classic Anniversary 330L LS | Siltech 330i RCA | AudioQuest Vodka RJ/E + Optilink

Mr.M

Citaat van: LABO op oktober  7, 2014, 14:57:13
Pfff wat een geld. Hoewel prachtige armen vindt ik dit toch wel wat veel. Zat zelf meer te denken in een prijsklasse van zo'n 1500. Maar OK laat ik het topic van Maz niet te veel vervuilen.
Achja labo...ik heb ook tot laatst overall iedereen de topic aan vervuilen...dus wie ben ikom wat van te zeggen...

Ik zou zeggen have fun...das wat belangerijk is. We zijn allemaal met hobby bezig...my maakt niets uit ...

Gezien ik zelf ook into the platenspelers ben is dat ook leerzaam voor mij...

Want ik heb een en ander zitten lezen en de wereld van platenspelers  is een gecompliceerd toko waar ik geen ruk van snap...
Ik heb even henk net geraadpleegd want mijn vriendinnetje wilt de ortofon BLACK voor me kopen... :clapping:
Heb ik mazzel zeg.....

Alleen ik weet niet of dat teveel ia voor mijn arm.?
Die stomme element kost meer dan me platenspeler en arm...... :threadclosed:

Mr.M

Dit is dan echt zoeen actie van mij weer......

Ga heel internet af voor een budget platenspeler om te beginnen en twee dagen later wil ik de mooiste element erin... :pompom:

De upgrade virus is bij platenspelers veel erger dan cd spelers en versterkers...

Me dankaan H&C hifi. (Marcel) heb ik volgendeweek en vette mmc black element...

@labo past jouw arm op mijn michel? Hahaha

cardas49

Als iemand dat machinegeweer op mij zou richten zou ik ook sneller gaan ademen
Nvidia Shield | Arcam AVR11
Revel M106, C205, S206 | Klipsch R-115SW
Epson TW9200W | Kingpin TAB270
Schiit Gungnir MB | Jotunheim 2 | Hifiman Edition XS

Deleted Member 2

Citaat van: LABO op oktober  7, 2014, 14:57:13

SME 309 is 1250 bij de tripleM shop

Nahpets

Citaat van: bmateijsen op oktober  7, 2014, 12:49:33
Deze hebben wij nog als occasion liggen... ;). (in zilver)
Als het een zwarte was geweest........

En ik heb niet eens een draaitafel.
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

LABO

Citaat van: maz op oktober  7, 2014, 15:09:25

@labo past jouw arm op mijn michel? Hahaha

Heb geen flauw idee :-) weet niet eens wat er allemaal op mijn Transrotor past. Heb zelf ook geen enkel verstand van deze zaken ... Kan alleen luisteren haha

LABO

Citaat van: Onder013 op oktober  7, 2014, 15:39:04
SME 309 is 1250 bij de tripleM shop
Die is wel interessant ... Ga ik op mijn lijstje zetten (DANK)

sultankat

Citaat van: LABO op oktober  7, 2014, 16:05:45
Die is wel interessant ... Ga ik op mijn lijstje zetten (DANK)
Ik zou ook bij Alex in A'dam informeren. Die heeft heel wat armen in voorraad zag ik laatst, ook gebruikte.
Quad Artera Play Plus + Quad Artera mono's | NAD PP2e Phono preamp | Thorens TD147 + Shure V15 III | Audizio tuner | Innuos ZEN mini MK3 streamer +  Innuos voeding | Dali Grand Diva speakers | Ansuz Speakz x speakerkabels | Sugden Masterclass HA 4 hoofdtelefoonversterker | Audeze LCD X hoofdtelefoon | Van den Hul Digicoupler | Ansuz digital cables | Shunyata power cables | Vibex powerblock

LABO

Citaat van: sultankat op oktober  7, 2014, 17:01:26
Ik zou ook bij Alex in A'dam informeren. Die heeft heel wat armen in voorraad zag ik laatst, ook gebruikte.
Alex staat sowieso op mijn lijstje want hij heeft al meer voor mij gedaan :-)

Peerless Monster

Audio Research SP-11 of Classé SSP-75 | ARC VT130SE, Rotel RHB-10 Audio GD Master 3  | PS Audio P10  | PS Audio Directstream DSD DAC modded | HifiRose RS130 | Acoustat model two + two | Technics SP-10

LABO

Zo staat het er nu bij mij bij. De achtermuur heb ik nu voorzien van Akoestisch Sierpleister. Hoewel geen dramatische verbetering toch weer een verbetering.

CZ79

Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Grimm | Melodika

daanvanduif

Citaat van: LABO op oktober  7, 2014, 21:07:27
Zo staat het er nu bij mij bij. De achtermuur heb ik nu voorzien van Akoestisch Sierpleister. Hoewel geen dramatische verbetering toch weer een verbetering.

Ziet er erg mooi uit. Aangezien ik onze toekomstige woonkamer (nieuwbouw woning in aanbouw) akoestisch onder handen wil nemen ben ik wel benieuwd om wat voor sierpleister het hier gaat?
Corazón