aMAZing quest to HIGH END heaven.;).

Gestart door Mr.M, september 20, 2014, 11:32:45

Vorige topic - Volgende topic

CZ79

Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Grimm | Melodika

Mr.M

Jullie gaan niet geloven maar iemand had intresse in en kwam meteen kijken, ik kreeg niet eens de kans om ze neer te zetten...

Nu dat ik de draaitafel heb gezet heb ik helemaal nergens ruimte voor de lamms....

En ben zeer tevreden met de theta,,

Hij heeft ze meteen meegenomen,,!!!!!!

Ik kreeg de kans niet eens om ze te beluisteren....

@lynch.  Als je stroom ineens uitvalt dan klopt het ,die man woont in schiedam,,,om de hoek bij jouw...hahaha......

Sorry heren ik heb ze niet eens neer kunnen zetten...ze zijn niet eens uit de kist gekomen....
Speakertje hier , platenspelertje daar  paar kabeltjes en wat versterkers. Niets bijzonders.  ; )

Deleted member

Stereo-fan for life!

Mr.M

Dit had ik zelf ook niet verwach, dat ze meeteen verkocht worden..
Speakertje hier , platenspelertje daar  paar kabeltjes en wat versterkers. Niets bijzonders.  ; )

Deleted member

Klinkt als een ranzig zinnetje dat je in een discotheek tegen een meisje aan de bar zegt... ;)
Stereo-fan for life!

CZ79

lynch1979

Citaat van: maz op oktober  8, 2014, 22:04:04

@lynch.  Als je stroom ineens uitvalt dan klopt het ,die man woont in schiedam,,,om de hoek bij jouw...hahaha......

En ja hoor zit nu in het donker.....

Mitch--

:blink: niet eens even 5 minuten geprobeerd ?! de natte droom van iedere audio apparatuur liefhebben ?! (best beetje jammer eigenlijk, gemiste ervaring ;) )
Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary - Gold Note DS-10 EVO PSU-10 EVO PA-10 PA-10 - Trivium Audio Cables

CZ79

Inderdaad, snelle verkoop krijgt bij jou wel een hele andere betekenis

Staaled

Citaat van: Mitch-- op oktober  8, 2014, 22:28:46
:blink: niet eens even 5 minuten geprobeerd ?! de natte droom van iedere audio apparatuur liefhebben ?! (best beetje jammer eigenlijk, gemiste ervaring ;) )
Ehhhh, niet de mijne.
Zoooo 20ste eeuw.  ::) :D
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

Mr.M

Citaat van: Mitch-- op oktober  8, 2014, 22:28:46
Ik ga het bij hem thuis beluisteren op zijn set dus luisteren is geen probleem....
Dan maar op een setje 800 d van b&w in plaats van avalons...
Als iets wilt verkopen en je hebt klant dan moet je verkopen....

Mitch--

Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary - Gold Note DS-10 EVO PSU-10 EVO PA-10 PA-10 - Trivium Audio Cables

Thanatos

Vandaag de Theta en Avalons kort gehoord bij Maz. Mooie set hoor en ik denk gezien de ruimte een goede keuze.

Er stond ook erg veel moois stil waar menig liefhebber enthousiast van wordt  :D Die Theta eindversterker is echt een juweeltje om te zien. Voor een beoordeling van het geluid was het wat te kort en het gesprek te interessant.

Je bent bij deze van harte welkom eens de Tannoy's of Milestones eens te komen beluisteren.

Mr.M

Citaat van: Thanatos op oktober 10, 2014, 00:19:59
Vandaag de Theta en Avalons kort gehoord bij Maz. Mooie set hoor en ik denk gezien de ruimte een goede keuze.

Er stond ook erg veel moois stil waar menig liefhebber enthousiast van wordt  :D Die Theta eindversterker is echt een juweeltje om te zien. Voor een beoordeling van het geluid was het wat te kort en het gesprek te interessant.

Je bent bij deze van harte welkom eens de Tannoy's of Milestones eens te komen beluisteren.
Hoi john
Leuk dat je geweest was en alweer(voor de tweede keer) neem je de grootste en leukste spul mee.. Hoevaak komt het voor dat je 2x asr tekoop aanbied en twee keer komt zelfde persoon over de vloer...hahah

Ik kom zeker je kleine tannoy monitors (15inch) beluisteren op de asr...

Veelplezier met deze bijzonder en exclusief eindtrap van ASR EMITTER 2...

Mr.M

Dan hebben we het over deze kleine jonge van 110 kilo...

Ook deze eindtrap kreeg ik niet eens de kans voor om aan te zetten... :nopompom:
Pfffff moet bijzeggen deze zag er wel uit als nieuw john...de zilver printplaat glimde alsof het net van asr kwam.. :wub:

Wat een krachtbron is dat...

Mr.M

:inlove:

Mr.M

Pfffff  wat heb ik een stel mooie spul over de vloer gehad in korte tijd..... :pompom: :wub:

En veel mensen blij gemaak op forum...

Raphie

Maz, je moet gewoon mijn TADs kopen, heb je ook gelijk mooie speakers bij je platendraaiert.
JBL PRX Power!

Mr.M

Citaat van: Raphie op oktober 10, 2014, 09:39:05
Maz, je moet gewoon mijn TADs kopen, heb je ook gelijk mooie speakers bij je platendraaiert.

Welke is dat?

Mr.M

Ik ken ze niet maar als ze in mijn ruimte beter doen dan andere vloerstaande welke ik heb gehad wil ik het overwegen,,,maar dan wel met inruil van mijn avalons en bijbetaling uiteraard.....

Ik heb even teveel staan om dit nogeens erbij te nemen....had ik maar een geldboom in de tuin joris.... Lol

sultankat

Citaat van: maz op oktober 10, 2014, 10:31:17
Ik ken ze niet maar als ze in mijn ruimte beter doen dan andere vloerstaande welke ik heb gehad wil ik het overwegen,,,maar dan wel met inruil van mijn avalons en bijbetaling uiteraard.....

Ik heb even teveel staan om dit nogeens erbij te nemen....had ik maar een geldboom in de tuin joris.... Lol

Hoi Maz

Neem van mij aan: dit is beslist jouw smaak en een ongekend aantrekkelijk aanbod. Laat je niet misleiden door de naam Pioneer op deze speakers. Het is een samenwerkingsverband met TAD zonder dat je voor het peperdure label TAD betaalt. Extreem goede reviews op internet en dan hier nog eens voor ca 50% van de verkoopprijs. De 1-serie die Raphie nu heeft gekocht zou in jouw kamer teveel zijn maar deze 3-serie is beter afgestemd op jouw leefruimte.
Oh ja, en ik neem aan dat Raphie ook de frontdoeken heeft: die lopen van boven tot onder.
Quad Artera Play Plus + Quad Artera mono's | NAD PP2e Phono preamp | Thorens TD147 + Shure V15 III | Audizio tuner | Innuos ZEN mini MK3 streamer +  Innuos voeding | Dali Grand Diva speakers | Ansuz Speakz x speakerkabels | Sugden Masterclass HA 4 hoofdtelefoonversterker | Audeze LCD X hoofdtelefoon | Van den Hul Digicoupler | Ansuz digital cables | Shunyata power cables | Vibex powerblock

Raphie

JBL PRX Power!

Kingpin

Citaat van: sultankat op oktober 10, 2014, 11:06:54
Laat je niet misleiden door de naam Pioneer op deze speakers.
Alsof je je ervoor moet schamen, Pioneer is van oudsher speaker bouwer, bouwde prachtige speakers, zeker die van Raphie.
Kingpin TVC Preamplifier, Kingpin Tripath Amplifier, Volumio Rivo Plus Streamer, Kingpin Volumio Power Supply, Gustard X26 III DAC, Audio Physic Brilon 2.0, Audio Physic Luna I, Apogee Wyde Eye RCA, WireWorld I2S HDMI, IsoAcoustics.

Mr.M

Nou als iedereen zo over spreekt dan koop ik ze gewoon...
Hierbij gekocht zonder geluisterd te hebben..

:clapping: :pompom:

Ennn bedankt iedereen zat lekker rustig en tevreden met mijn set thuis   en jahooor......jullie laten de koopvirus weer bij me inslaan. ....

En dan krijg je dit....
En actie van maz . .