HT in de tuinkamer

Started by RalphH, July 11, 2009, 14:01:43

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

RalphH

Ik zal mn best doen  ;D.
Hoest met de family?
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

Raymond187

Gaat. De zwangerschap loopt op zijn einde. Hij ligt in een stuitligging :( dat is wel weer erg jammer. Nog 2.5 week te gaan, maar zou me verbazen als het langer dan 1 week duurt.

b.berg

Ik ben al een tijdje op zoek naar zo'n bankstel en hou ook de chinese markt in de gaten. Mag ik vragen waar je dit bankstel vandaan heb?

Grt Barry

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk


RalphH

Via USITCN punt com (bestellen op Alibaba). PM me maar ff als je meer info wil hebben.
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

RalphH

Quote from: Raymond187 on June  8, 2016, 20:34:21
Gaat. De zwangerschap loopt op zijn einde. Hij ligt in een stuitligging :( dat is wel weer erg jammer. Nog 2.5 week te gaan, maar zou me verbazen als het langer dan 1 week duurt.

Bummer, krijgen ze m niet gedraaid? ff doorbijten nog, succes.
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

Raymond187

Heeft de arts geprobeerd, maar helaas niet gelukt  :nopompom:

b.berg

Dank je, zal ik doen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk


RalphH

Quote from: Raymond187 on June  9, 2016, 12:51:15
Heeft de arts geprobeerd, maar helaas niet gelukt  :nopompom:

Bummer. Gaat ook wel met lomp geweld vaak, ook niet prettig. Maar voor tzelfde geld draait ie zelf nog. Eigenwijs menneke al :clapping:
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

RalphH

Nou, de bank is ingezeten met een eerste filmpje. Comfyyy!!

1 nadeel, hij is zo zwaar dat heftig laaggeschut in de bank nog maar amper voelbaar is. Nou snap ik de tactile transducers in die amerikaanse seats ook..
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

morca

Quote from: Raymond187 on June  8, 2016, 20:34:21
Gaat. De zwangerschap loopt op zijn einde. Hij ligt in een stuitligging :( dat is wel weer erg jammer. Nog 2.5 week te gaan, maar zou me verbazen als het langer dan 1 week duurt.
Dit had ik even gemist,ik hoop dat alles goed uitpakt voor jullie.


Quote from: RalphH on June 10, 2016, 23:24:54
Nou, de bank is ingezeten met een eerste filmpje. Comfyyy!!

1 nadeel, hij is zo zwaar dat heftig laaggeschut in de bank nog maar amper voelbaar is. Nou snap ik de tactile transducers in die amerikaanse seats ook..
Dat is wel jammer idd,je wilt wel wat voelen  :headbanging:



jvanhambelgium

Quote from: RalphH on June 10, 2016, 23:24:54
1 nadeel, hij is zo zwaar dat heftig laaggeschut in de bank nog maar amper voelbaar is. Nou snap ik de tactile transducers in die amerikaanse seats ook..
:popcorn: Opkomende nieuw projectje dus  :D
HT Zolder Topic : http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=107044.0
A multichannel audio system is intended to be a social experience,
shared among several listeners. It is not like stereo, an antisocial
experience, if it is to be heard properly. (Floyd E. Toole, Ph. D.)

RalphH

Aiai ;D
Eerst eens ff goed instellen de boel weer en wat filmpjes doen, zie ik daarna wel weer verder. En de oude bank moet r nog uit ook. Dempt wellicht nog wat (hoop ik).
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

denoontje

Heb van die transducers gehad... Ik vond het niets...ook trilling in de bank bij de muziek, niet alleen bij actie


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

jvanhambelgium

Quote from: denoontje on June 11, 2016, 08:37:04
Heb van die transducers gehad... Ik vond het niets...ook trilling in de bank bij de muziek, niet alleen bij actie

Ik heb die dingen nooit goed gevonden, de trilling zijn gewoon onnatuurlijk.
De bass die ik vb nu voel doorzetten in de bank bij hevige scenes komt gewoon veel natuurlijker over.
HT Zolder Topic : http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=107044.0
A multichannel audio system is intended to be a social experience,
shared among several listeners. It is not like stereo, an antisocial
experience, if it is to be heard properly. (Floyd E. Toole, Ph. D.)

RalphH

#2714
Dan kan ie uit toch, bij muziek?
Maaar, die dingen slopen ook je meubair op den duur en da's niet de bedoeling.
Wordt 2x 18" dus gok ik ;D

Quote from: jvanhambelgium on June 11, 2016, 09:05:04
De bass die ik vb nu voel doorzetten in de bank bij hevige scenes komt gewoon veel natuurlijker over.

Heb ik ook liever. Zal het allemaal eens op me in laten werken.
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

denoontje

Quote from: RalphH on June 11, 2016, 09:06:37
Dan kan ie uit toch, bij muziek?
Maaar, die dingen slopen ook je meubair op den duur en da's niet de bedoeling.
Wordt 2x 18" dus gok ik ;D

Heb ik ook liever. Zal het allemaal eens op me in laten werken.


Met muziek bedoel ik ook soundtracks[emoji6]


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

denoontje

Daarstraks ff een sit in gedaan....dat is prima vertoeven in die zetels hoor[emoji1303]


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

RalphH

Kom je bijna niet meer uit inderdaad.
Alleen die chipsbakkies hè, waar laat je ze??!
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

denoontje

Idd... Stuur maar weer terug die  handel...!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

morca

Quote from: RalphH on June 11, 2016, 09:06:37
Dan kan ie uit toch, bij muziek?
Maaar, die dingen slopen ook je meubair op den duur en da's niet de bedoeling.
Wordt 2x 18" dus gok ik ;D

Heb ik ook liever. Zal het allemaal eens op me in laten werken.
Ik zeg een bandpass met een grote driver 13 inch met mega Xmax,en dan op 40 hz afkantelen.
Als je zoiets koopt of bouwt kom ik zeker langs.
Al moet ik kruipen om je te helpen afstellen.

Gepoort tov bandpass scheelde mij 6/8 db op 30/20 hz omdat de bandpass geen afval heeft.
Zo kan je met 1 driver output op 20 hz van bijna 3 drivers realizeren.
Hoe dat voelt heb je al eens gevoelt,misschien moet je voor je gaat kopen weer eens langskomen  :coffee:

Je moet hem alleen wel corneren dan,halve meter was bij mij een wereld van verschil.

RalphH

18" was maar een grapje, gaat niet gebeuren.
Dr is druk zat in de ruimte, de vorige bank deed dan ook lekker mee. De nieuwe is blijkbaar dermate solide/zwaar, dat ie niet meer meetrilt
Ach, zo is het altijd wel wat in onze hobby. ;D
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

denoontje

Kom ralph hij is elektrisch verstelbaar dus gewoon zelf aan de knoppen op de maat van de explosies[emoji1319]


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Arcenon

Quote from: denoontje on June 12, 2016, 19:09:38
Kom ralph hij is elektrisch verstelbaar dus gewoon zelf aan de knoppen op de maat van de explosies[emoji1319]


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

:clapping:
Bluesound Powernode 2I N330 + Dali Rubicon 6

RalphH

Even gelrobeerd, maar da's meer Dbox voor stumpers ;D ;D
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

Gijs82

Het is vast voorbij gekomen, maar wat heb je voor een matriaal aan de wanden? Is dit gewoon vloerbedekking? Weet je nog hoe het heet?
Marantz SR7008 - Sony UBP-X800 - Sony PS5 - B&W CM serie - JVC X500 - Klipsch R-115SW

Mijn HomeCinema