CinéMike => verhuisd =>CinéMike II => CinéMike III

Started by mikeske, August 7, 2006, 23:51:06

Previous topic - Next topic

0 Members and 8 Guests are viewing this topic.

Martijnst1990

Quote from: mikeske on December 19, 2011, 21:47:24
Mike's back  :devil:

net gekocht:

epson tw5000 ( 2de hands )
elektrisch scherm 100" ( nieuw )
vogel's projectorbeugel ( nieuw )
10m hdmi kabel 1.4 ( nieuw )

jammergenoeg heb ik alles al behalve het scherm, komt normaal woensdag binnen.
Voorlopig wat getest op een diaprojector scherm, maar is maar evengroot als de 50"plasma, is grijs en behoorlijk gebobbeld.

ben super tevreden 
Kijk, mooie aankopen 8) We zijn nu inmiddels wel benieuwd naar de nieuwe foto's natuurlijk :D
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

donaldk

Quote from: mikeske on December 19, 2011, 21:47:24
Voorlopig wat getest op een diaprojector scherm, maar is maar evengroot als de 50"plasma, is grijs en behoorlijk gebobbeld.

ben super tevreden 

Das inderdaad veel te klein voor Songstar, ik zie de meiden al in de kamer hupsen, kerst onder de Epson;-).

denoontje

Quote from: Martijn90 on December 19, 2011, 22:26:05
Kijk, mooie aankopen 8) We zijn nu inmiddels wel benieuwd naar de nieuwe foto's natuurlijk :D
+1

Xander32

Quote from: mikeske on December 19, 2011, 21:47:24
Mike's back  :devil:

net gekocht:

epson tw5000 ( 2de hands )
elektrisch scherm 100" ( nieuw )
vogel's projectorbeugel ( nieuw )
10m hdmi kabel 1.4 ( nieuw )

jammergenoeg heb ik alles al behalve het scherm, komt normaal woensdag binnen.
Voorlopig wat getest op een diaprojector scherm, maar is maar evengroot als de 50"plasma, is grijs en behoorlijk gebobbeld.

ben super tevreden 
Hey Mike, welcome back!
Te lang hier niets van jou vernomen.


Sander.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

HTip

Quote from: Xander32 on December 21, 2011, 11:11:41
Hey Mike, welcome back!
Te lang hier niets van jou vernomen.


Sander.
+1

Vandaag komt het scherm binnen?
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

mikeske

Scherm hangt op  :o :o :o

Denk dat ik toch een maatje te groot genomen heb  :P

Maar wat een plaatje geeft die epson zeg  O0
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

mikeske

enkele plaatjes:
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

Dirc

De TW5000 staat hier ook  :pompom:
Prima apparaat.

mikeske

hier foto van het scherm:
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

donaldk

Quote from: mikeske on December 21, 2011, 20:05:34
Scherm hangt op  :o :o :o

Denk dat ik toch een maatje te groot genomen heb  :P

Muur is nog niet vol;-).

mikeske

let niet op het behand en schilderwerk en zo.
Ik ben nog bezig alle electriciteit aan het vervangen door domotica.
Dus voor ik klaar ben met alle slijpwerk en zo hebben we nog niks veranderd in het huis.
We zijn eerst bezig met alle belangrijke dingen, afwerking is voor later.

Dak ( plat dak van 160m² ) is volledig opnieuw geisolleerd, 6kW aan zonnepanelen geplaatst, badkamer volledig vernieuwd, 2 oude boilers vervangen door condensatieketel,
1 slaapkamer omgebouwd tot nagelstudio voor de vriendin, keuken opgefrist en nu dus bezig aan alles van elektriciteit te vernieuwen.
Voorlopig al 4 kamers volledig klaar, nog 7 te gaan ...
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

mikeske

#2986
en om eens aan te tonen dat ik de elektriciteit echt grondig aanpak een fototje van de zekeringkast.
Iedere kamer heeft apparte zekering voor stopcontacten en apparte zekering voor lichten en ieder zwaar of duur toestel heeft ook zijn eigen zekering.
ieder licht aangestuurd door een relais, die dan weer aangestuurd zijn door een plc.
Alles in huis zijn verlichte bticino drukknoppen in zilver met aluminium afdekplaatjes( €€€ ) idem voor de stopcontacten.


Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

mikeske

voorbeeldje uit het toilet en de badkamer:
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

Dirc

toe maar, de Nederlandse eindejaarsloterij moet nog komen, in Bels issie al geweest blijkbaar  :laugh:

viper_l


skoebiedoe

Een scherm is nooit te groot enkel maar een paar maatjes te klein. ;)

Prachtig werk waar je mee bezig bent. ;)

donaldk

Yessica werkt niet meer bij de utiliteit? Jij nog wel? Domotica, ben je toch weer terug bij je oude werk.

HTip

Ziet er allemaal weer mooi uit Mike. En het scherm is niet te groot hoor, daar ben je zo aan gewend ;)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Denon Focal

Erg mooi gedaan, veel oog voor detail  :worship:
Denon AVR4810; Denon DBP-4010UD; Musical Fidelity M6 500i; Auralic Altair G1 met Roon op Intel NUC10i7FNH; Focal: Sopra 2, Sopra Center, SW800V, IC706V, IW706V; Chord Carnival Silvercreen; Chord CrimsonPlus; Panasonic TX-P65VT60; Dune D1; Audio Quest Cinnamon HDMI, W&M Tornado netkabels, Audio Quest Red River en Big Sur interlinks

denoontje


Martijnst1990

Zeker erg mooi zo  8) En dan ook nog eens zo'n prachtige projector in de huiskamer  :thumbs-up:
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

denoontje

o en even de sig aanpassen natruulijk

WickedGame

Netjes die update, maar ook je electronica werk erg netjes. Maar wat wil je allemaal met de domotica gaan doen? Wat zijn je plannen/doelen?

mikeske

Quote from: Dirc on December 21, 2011, 20:47:51
toe maar, de Nederlandse eindejaarsloterij moet nog komen, in Bels issie al geweest blijkbaar  :laugh:

Ja, de laatste maanden zijn er enkele 10 duizenden euro's doorgevlogen ...

Quote from: viper_l on December 21, 2011, 20:48:44
mooi zo die lichtjes.

En alle kamer zijn er lichtjes mee verlicht in het donker, zodat je mooi ziet waar je moet lopen zonder een licht aan te doen.

Quote from: skoebiedoe on December 21, 2011, 21:03:33
Een scherm is nooit te groot enkel maar een paar maatjes te klein. ;)

Prachtig werk waar je mee bezig bent. ;)

Quote from: HTip on December 21, 2011, 22:58:34
Ziet er allemaal weer mooi uit Mike. En het scherm is niet te groot hoor, daar ben je zo aan gewend ;)

ben er inderdaad al gewend aan nu  ;D

Quote from: donaldk on December 21, 2011, 21:42:05
Yessica werkt niet meer bij de utiliteit? Jij nog wel? Domotica, ben je toch weer terug bij je oude werk.

yessica werkt nog steeds bij Eandis ( elektriciteits en gas distributeur in belgie ) als bediende en ik werk er nu ook al 2,5 jaar in de afdeling hoogspanning.

Quote from: Denon Focal on December 22, 2011, 12:08:42
Erg mooi gedaan, veel oog voor detail  :worship:

je zou de binnenkant van mijn zekeringkast eens moeten zien, sommige kabels plooi ik 10 keer tot ze echt perfect zijn  :blush:

Quote from: denoontje on December 22, 2011, 15:09:05
+1
welcome back

ik heb altijd blijven lezen, maar gewoon minder posten.
Zat het laatste jaar veel op het VW passat forum, mijn passat is nu van een standaard passat naar een full option gegaan  :wub:

Quote from: Martijn90 on December 22, 2011, 15:15:30
Zeker erg mooi zo  8) En dan ook nog eens zo'n prachtige projector in de huiskamer  :thumbs-up:

thanks

Quote from: denoontje on December 22, 2011, 15:42:09
o en even de sig aanpassen natruulijk

done  ;D

Quote from: WickedGame on December 22, 2011, 15:57:12
Netjes die update, maar ook je electronica werk erg netjes. Maar wat wil je allemaal met de domotica gaan doen? Wat zijn je plannen/doelen?

vooral dat ik alles zelf kan bepalen.

Als ik volgend jaar wil dat een bepaalde drukknop voor een ander licht moet zijn is het maar 5min programmeerwerk.
De handige functies zoals alles uit in de slaapkamer, moet je niet meer gaan kijken of je het licht vergeten bent.
de drukknop uitschakelen na een bepaald uur in een kinderkamer, dan kunnen ze snachts niet meer met het licht spelen.
Timerfuncties voor van alles en nog wat.
Automatisatie en simulatie als we op reis zijn om inbrekers af te schrikken.
Er is ook een integratie met het alarm, als het alarm afgaan kan ik bv instellen dat alles lichten in het huis aangaan en de buitenverlichting pinkt.
Ook enkele apparte kringen voor de HT en zo
Enz enz enz

Alleen jammer dat alles zoveel geld kost.
Wat je bv op de foto ziet van in de badkamer, dacht dat het bijna 40€ was voor inbouwbakje, drukknop, drukknopplaatje, stopcontact en aluminium kadertje ...
Als je dan beseft dat je alles schakelaars en stopcontacten in het huis moet vernieuwen ....
Ben nu ook al meer dan 2000€ kwijt voor de zekeringkast en inhoud ...
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

daxie

erg mooi, wat is het merk van je sturing? wel wat studiewerk gevraagd veronderstel ik? :)