0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Is dat niet een beetje onhandig, die sub op het buro Als ie z'n best doet dan waait al het papier van het buro af
Ik sta toch te kijken wat je op je 21e al verzameld hebt
zelfs een nieuwe motor (is nog van de bank zeker ).
Wel een beetje jammer dat de apparatuur niet helemaal dezelfde kleur is André
Vind het persoonlijk een mooie combinatie
Erg mooi spul Mikeske, ik ben nu 19, mocht willen dat ik dit bij elkaar kon krijgen Erg knap dat je dat zo klaar hebt geschopt Zal wel lekker klinken.
Zeker mooie combo! Ik ben persoonlijk altijd al een grote fan geweest van die Rotel series.. erg mooi spul, helaas nog veel te duur voor mij
Dit moet toch wel een van de langste posts in één keer op het forum zijn?
Maar, mooie ruimte, mooie spullen,
en grappig die voet op de foto
Nog even om het plaatje compleet te maken, staat alles wat ik zie (de set, projector, buro) in dezelfde kamer En zie ik een bed tussen de speakers staan?André
En zie ik een bed tussen de speakers staan?André
film vanuit bed kijken gaat ook perfect hoor ik vind het zelfs leuker maar dan moet je beginnen met al de boxen wat te verdraaien zodat zeweer perfect staan , en perfect staan ze nooit helemaal naar het midden.
Heb pas gezien dat men voet er op stond toen ik de foto's overzette en had geen zin om alles weer te verplaatsen
hierbij een schets , let er wel op , deze schets is totaal niet goed kwa grootte en zo. Maar daarom noemen ze het een schets hé (Image removed from quote.)in het hoekje achter 1 en 16 bevind zich een deur.En boven 6 hangen de twee rekken voor de dvd's + De projector in de middenAchter 17 , 10 en 5 zit een raamNr 1 : KleerkastNr 2 : Boekenrek met scarface collectieNr 3 : nachtkastje die beetje over is ( met een lego kraan er op )Nr 4 : Achterste boxNr 5 : Andere achterste boxNr 6 : CinemastoelenNr 7 : SubwooferNr 8 : Het waterbed Nr 9 : BureaustoelNr 10 : BureauNr 11 : Cd rekNr 12 : Rek van de installatieNr 13 : Box vooraanNr 14 : CenterNr 15 : ProjectieschermNr 16 : Box vooraanNr 17 : Airco