Sanders dedicated stereoset.

Started by Xander32, May 17, 2010, 18:34:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Xander32

Maart 2023

Auralic Aries G2.1 streamer, Sonnet Morpheus dac, Audiolab 6000 CDT cd-loopwerk en Accuphase E-480 versterker.





Januari 2023

Een externe dac toegevoegd, zijnde een Sonnet Morpeus.







Juni 2021

Een upgrade van Auralic Aries G1 naar G2.1







April 2021

Totaal overzicht van de luisterplek en set







Maart 2021

Een Auralic Aries G1 gaat de hoofdbron worden









Februari 2021

De Marantz PM-10 is vervangen door een Accuphase E-480







November 2020

De Marantz PM-11s3 heeft plaats gemaakt voor een PM-10








Een overzicht foto





Juli 2020

Hypex Ncore NC502PM eindversterker





Anno 2020







Juni 2016







1998, in the beginning ...

Mijn allereerste serieuze stereoset, destijds bijeen gefietst middels een krantenwijk 8).
Deze bestond uit:
* B&W CDM 7 SE
* Marantz PM 78 integrated stereoversterker
* Marantz CD 67 OSE cd-speler   
* Marantz ST-59 tuner
* Van Den Hul ls. kabel en ic








In de zero`s ben ik vervolgens betreft opbouw van mijn set, in eerste instantie gegaan voor het meerkanaals-gebeuren.
Echter bemerkte ik al snel dat ik toch meer om het stereo gaf dan ik dacht ???.

In 2009 ben ik dan ook begonnen om het stereo weer naar een hoger plan te tillen.
Mijn eerste stap was de aankoop van een stereoversterker met ht-pass-thru en een volgende aankoop betrof een dedicated cd-speler.

Mijn stereoset bestond uit:
  * Focal Chorus 816W
  * Musical Fidelity A5 intgrated
  * Lyngdorf CD-1
  * Slinky Links RS1 (ic)
  * Cardas Crosslink (ls.kabel)

















      BEKABELING:
* Cardas Crosslink ls. Kabels (fronts & center)
* W&M HD-01 v 1.3 hdmi (BD-speler > receiver & receiver > plasma)
* Slinky Links RS1 rca interconnect (cd-speler > stereoversterker)
* W&M SC-01 subwooferkabel (sub EQ > subwoofer)





      DIVERSEN:
* Vibrapods
* Apollo OR 6 speakerstands (gevuld met schelpenzand)
* WLM speakerstands (gevuld met schelpenzand)
* Audioconnexion Alu Ultra netzleiste (6 inlets)




Sinds de A5 in mijn set is opgenomen draaide ik voor het merendeel in stereo; het ht-gebeuren beperkte zich tot 1 of 2 blu rays in het weekend.

Deze MF stereoversterker betekende t.o.v. de receiver een flinke stap voorwaarts betreft het stereo. Een dedicated cd-speler bezat ik al (Marantz CD 6002), echter had ik het idee dat deze een beperkende factor in het stereo betrof. Met de komst van de CD-1 is die horde ook genomen, en hoe! 
Het geluid is te omschrijven als: een stevig (slam, basdruk), strak en droog laag, een mooi rond en warm mid en een open en gedetailleerd hoog. Tevens een mooi breed en hoog stereobeeld met veel lucht tussen de instrumenten. De diepte van het geluid is echter wat beperkt. Waarschijnlijk t.g.v. de plaatsing van de speakers.
De set is ook eerlijk: slechte software klinkt ook zo. Echter beschouw ik dat niet direct als een nadeel. En is er buiten dat dan verder niets op het geluid aan te merken? Nou, jawel: het hoog kan soms harde S en/of F klanken voortbrengen (software afhankelijk). Debet daaraan zijn m.i. de metaldome (alu) tweeters van de Focals en een relatief harde ruimte.


Juni 2010

Een paar  Usher MD-1`s met de prachtige bellyrium-tweeter volgen de Focals op.






Augustus 2010

Sinds Augustus 2010 overgegaan op voornamelijk stereo.
In verband met een teveel aan bas, hetgeen zich uitte in staande golven, hebben de Usher MD-1`s plaats gemaakt voor Usher BE-718 monitoren.






November 2011

Een ander huis, nieuwe ruimte, nieuwe opstelling, nieuw meubel, nieuwe sub.











* Usher BE 718 & WLM stands
* Velodyne SPL-800 Ultra - 2 stuks:
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=91497.msg2069156#msg2069156
* Musical Fidelity A5 integrated
* Lyngdorf CD-1
* Bekabeling: Cardas, Slinky Links, Mogami, LAT, VdH, W&M.
* Hifi Tuning Black Power Gold stekkerblok (8 inlets)


April 2012

De Musical Fidelity A5 en de Lyngdorf CD-1 mogen diens plaatsje afstaan aan:
* Marantz PM 15 S2 Limited Edition (geintegreerde stereo versterker)
* Marantz SA 15 S2 Limited Edition (sacd speler)





En m.i. nog een bijzonder plaatje:




Mei 2012

De Usher BE-718 heeft het veld mogen ruimen voor een paar Usher BE-718 DMD.







Mei 2013

De Velodynes zijn verkocht, daarom wat verse plaatjes geschoten van mijn (te koop staande) beautys  :wub:.

























Oktober 2013

Usher BE 718 DMD has left the buiding. Nu sparen voor ??? ...

... Tannoy Glenair 10 !


Maart 2014

De Tannoy Glenair 10 inch doet z'n intrede in huize Sander:






















Een paar extra pics (mei 2014):

http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=100788.msg2622858#msg2622858


Foto`s incl. new carpet (juli 2014):

http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=100788.msg2646560#msg2646560



November 2014

De Marantz PM15s2 Limited Edition heeft een andere eigenaar gekregen en de PM11s3 is er voor in de plaats gekomen;









Juni 2015

Een Kemp Reference en een Kemp Reference Sota netsnoer;






Oktober 2015

De beide Kemp netsnoeren vervangen voor weer mijn vertrouwde en steevast goed presterende LAT AC2 mkII (SA15) en een (new) Furutech Alpha-3 met Iego 8085 connectoren (PM11)

10 Oktober: de Furutech Alpha-3 is een blijvertje achter de PM11s3, de LAT heeft het veld moeten ruimen voor de Kemp Reference achter de SA15s2 LE


November 2015

Een Audioquest Cinnamon Cat7 heeft het laatste oem-snoertje uit mijn set verdreven.


Januari 2016

De SA15s2 LE heeft zijn plekje in het meubel afgestaan aan een NA11s1. Deze zal gaan dienen als fraaie dac voor de SBT bij Spotify en internetradio en als hoogwaardige streamer voor alle cd ripps in flac.





Februari 2016

De BOTWS voeding t.b.v. de SBT, is vervangen door een Kingpin power supply.








September 2016

Voor het gebruiksgemak een Synology DS116 met een 3t WD Red toegevoegd aan de keten + AQ Jitterbug (2018)



December 2016


De AQ Cinnamon vervangen door een Vodka


Mei 2017

De Cardas Crosslink ls kabel (bi wire) vervangen door een Parsec





Augustus 2017

De SBT inclusief de Kingpin voeding zijn uit de set


November 2017

Een Bluesound Node 2 doet zijn intrede, als opvolger van de hierboven genoemde.











December 2017

The Node has left the building ... de Na11 is middels een firmware update door Marantz voorzien van Spotify Connect.


Februari 2018

Wederom doet een zwarte Bluesound Node 2 z'n intrede, samen met een B&W P9 Signature hoofdtelefoon.
De Node dient als bron en versterking van de P9.


Mei 2018

Een Marantz HD-DAC1 hoofdtelefoonversterker & dac t.b.v. de aansturing van de B&W P9 Signature.
De Node dient als bron.






November 2018

De Tannoy Glenair 10 has left the building, daarvoor in de plaatst staat er nu een paartje Tannoy Kensington SE.










De bekabeling, Januari 2023

Audioquest Vodka RJ/E ethernet, Auralic Aries G2.1
Audioquest Pearl RJ/E ethernet, DS116
Audioquest Coffee spdif digicoax rca, Audiolab 6000 CDT > Accuphase DAC-50
Audioquest Coffee usb, Aries G2.1 > DAC-50
Audioquest Diamond usb, Aries G2.1 > DAC-50
Grimm TPR aes/ebu, Aries G2.1 > Sonnet Morpheus
Grimm SQM ic's xlr, Sonnet Morpheus > Accuphase E-480
Cardas Parsec ls. kabel, Accuphase E-480 > Kensington
Furutech FP-Alpha 3 pc (met Iego Gold), E-480
Furutech FP-3TS20 pc (met WA Quantum Cable Chip en FI-11Cu), 6000CDT
Furutech FP-S022N pc (met FI-E11G en FI-C15G), Sonnet Morpheus
Kemp Powercord Reference pc, Aries G2.1
Hifi Tuning Black Power Gold stekkerblok (8 inlets) + Kemp SNS Plug







Tweaks, April 2021

Kemp SNS plug > Hifi Tuning stekkerblok
Audioquest Jitterbug > Synology nas
isoACOUSTICS Gaia II > Tannoy Kensingtons
isoACOUSTICS Mini puck > Aries G1
Pink Faun Lan isolator  > Aries G1


Juni 2019

Af en toe weer old school een cdtje spinnen via het Audiolab 6000 CDT cd loopwerk


December 2019

IsoAcoustics Gaia II voetjes onder de Kensingtons





Sander.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Gianno

Zo hoort het man! Helemaal goed. Ik heb mijn Cambridge/B&W set ook opzij gezet en ben me meer gaan richten op stereo. Vooral het opnieuw ontdekken van je CD's is zo leuk... Je ontdekt steeds weer wat nieuws en met stereo ga ik er persoonlijk toch altijd net ff wat meer voor zitten dan dat iemand hetzelfde op een surround opstelling opzet (zal wel aan mij liggen maargoed).

Je set ziet er puik uit man, rock on en vooral flink genieten!

Ps. al eens gedacht aan vinyl als aanvulling?  :devil:

Alex Groningen

Volg je set al een tijdje in een andere topic. Maar betekent dit dat je het HT helemaal laat zitten?
Wat in de post boven mij al gezegd is, is dat een draaitafel wel een mooie aanvulling zal zijn.
Draai nu zelf ook alweer bijna een klein jaartje vinyl, en moet zeggen dat dit een leuke extra van de hobby met zich meebrengt.

Xander32

Quote from: Alex Groningen on May 17, 2010, 18:48:48
Volg je set al een tijdje in een andere topic. Maar betekent dit dat je het HT helemaal laat zitten?
Wat in de post boven mij al gezegt is, is dat een draaitafel wel een mooie aanvulling zal zijn.
Draai nu zelf ook alweer bijna een klein jaartje vinyl, en moet zeggen dat dit een leuke extra van de hobby met zich meebrengt.
Nee, het ht-gedeelte zal ik handhaven. Van die ene of meerdere blu rays in het weekend kan ik en mijn vriendin nog steeds volop genieten.
Echter is de balans, mijn aandacht, verschoven naar het stereo. Het ht is min of meer (een prettige) bijzaak geworden terwijl deze in eerste instantie de hoofdzaak betrof.

En betreft vinyl: dit is en blijft van voor mijn tijd ;). Dan is eerder serieuze streaming een optie.


Sander.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Xander32

Quote from: Gianno on May 17, 2010, 18:43:57
Zo hoort het man! Helemaal goed. Ik heb mijn Cambridge/B&W set ook opzij gezet en ben me meer gaan richten op stereo. Vooral het opnieuw ontdekken van je CD's is zo leuk... Je ontdekt steeds weer wat nieuws en met stereo ga ik er persoonlijk toch altijd net ff wat meer voor zitten dan dat iemand hetzelfde op een surround opstelling opzet (zal wel aan mij liggen maargoed).

Je set ziet er puik uit man, rock on en vooral flink genieten!

Ps. al eens gedacht aan vinyl als aanvulling?  :devil:
Ook ik heb afgelopen maanden zitten twijfelen om naar puur stereo te gaan, de ht-set de deur uit te doen. Echter genieten wij ook nog van een filmje of meerkanaals muziek.

Mis jij het meerkanaals-gebeuren dan echt niet meer?


Sander.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Xander32

#5
Quote from: Alex Groningen on May 17, 2010, 18:48:48
Volg je set al een tijdje in een andere topic. Maar betekent dit dat je het HT helemaal laat zitten?
Wat in de post boven mij al gezegd is, is dat een draaitafel wel een mooie aanvulling zal zijn.
Draai nu zelf ook alweer bijna een klein jaartje vinyl, en moet zeggen dat dit een leuke extra van de hobby met zich meebrengt.
In toekomst waarschijnlijk m`n fronts vervangen door (meer) hoogwaardige monitoren (bijv. Electra 1008 BE). Ik denk daar betreft stereo een dubbelslag te maken: monitoren zullen in mijn toch relatief kleine ruimte beter tot z`n recht komen dan zuilspeakers en deze zijn uit een aantal klasses hoger. De rest van de set(ht) staat mij niet in de weg, blijft gehandhaafd.

Maar eerst ga ik de komende twee weken een viertal verschillende (Furutech) netsnoeren uitproberen.
Vanaaf al de eerste ervaringen opgedaan:

Gestart ben ik met het vervangen van het netsnoer van de A5 (geintegreerde versterker) - door de Furutech FP Alpha-3.
Resultaat: een rustiger geluidsbeeld, d.w.z. het scherpe randje van het hoog is verdwenen en de bas is gelijkmatiger (60 hz. piek lijkt te zijn afgenomen), afzonderlijke basnoten zijn beter te volgen en stemmen klinken nadrukkelijker. Echter heb ik het idee dat dit alles ten koste gaat van enige detaillering/maar kan ook komen door een beter gebalanceerd geluid doordat er meer mid is(?).

Vervolgens het orgineel van de CD-1 vervangen - door Furutech FP-3TS20.
Resultaat: terug is de detaillering en meer, d.w.z. meer detaillering als in de begin situatie (met alle orginele netsnoeren), ik hoor meer nadrukkelijk het uitklinken van instrumenten en iets wat mij niet eerder is opgevallen: echo/galm van stemmen bij sommige opnames. Stemmen zijn nog net zo nadrukkelijk aanwezig echter klinken deze ook weer wat frisser.

Resume: een netsnoer doet dus wel degelijk iets met het geluid. Of dit ook altijd wenselijk is/een positieve verandering is is nog maar de vraag.

Al met al wel leuke/goede eerste ervaringen.



Sander.

Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Xander32

Nieuwe speakers en test set-up t.b.v. Furutech netsnoeren:





Sander.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Dirc


Maro

Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200 -  Roon - Apple TV 4K
HT : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE dual - JVC DLA X7500Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -

Roger Black

Ik ben benieuwd hoe de monitors het voor je gaan doen.

frank2

de monitors van Usher klinken erg goed, dus ik denk dat aangezien hij de bas teveel vond van de MD1 (ivm zijn woonkamer) dit helemaal top is (in zijn situatie)

wel ff een paar foto's plaatsen Xander
Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral 40th anniversary
Surround:Yamaha rv A4A /Usher 525 center / Usher X7-708 /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / johan interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: mono kristal met rodium connectoren

Sjaudio

Vind de monitors ook veel mooier qua uiterlijk dan de MD-1's!

Xander32

#12
O ja, ik had hier ook al een topic aangemaakt :blush:.
Zal deze zo een x updaten.

Mijn eerste ervaringen met de BE 718`s in mijn eigen ruimte: :inlove:.
Het beste geluid wat ik tot op heden in deze ruimte heb gehad. Meer dan tevreden dus.


Sander.

p.s. zal morgen een wel wat meer genuanceerder review plaatsen.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Xander32

#13
Van een forumgenoot voor een nette prijs 2 stuks LAT International AC-2 Powercords overgenomen.
Eens zien of deze van meerwaarde zijn in m`n set ::).

Dat een powercord van meerwaarde kan zijn in mijn set heb ik al ervaren met een demo van een 3-tal Furutech pc`s.

Oja, beter laat dan nooit, m`n meest recente speakers(dit draadje was onder mijn aandacht verdwenen :unsure:):





Sander.


p.s. de componenten staan ondertussen weer in en niet op het audiomeubel.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Roger Black

Mooi! Hoe ver zit je van de speakers af?

Xander32

#15
In m`n huidige huisje zit ik zo`n 3 meter van de speakers met de bank(sweetspot) haast strak tegen de muur.
Maar zoals het er nu naar uit ziet heb ik hier in het Achterhoekse de langste tijd gewoond, zal ik verhuizen naar "het land van Maas en Waal" alwaar de set een veel ruimere opstelling zal/kan krijgen en de sweetspot circa 2 meter van de achterwand staat.

Denk ook dat dat m`n grootste upgrade van 2011 zal zijn  ;).

Echter een aantal wensen zijn er nog:
* streaming en/of toch maar een draaitafel
* indien de Usher DMD-tweeter echt zoveel beter blijkt dan de huidige BE-versie deze allicht upgraden
* een audio-rack


Sander.

Quote from: Roger Black on January 24, 2011, 11:01:46
Mooi! Hoe ver zit je van de speakers af?
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

drees62

Quote from: Xander32 on January 25, 2011, 18:26:59
Maar zoals het er nu naar uit ziet heb ik hier in het Achterhoekse de langste tijd gewoond, zal ik verhuizen naar "het land van Maas en Waal"

Sjonge, jij laat er ook geen gras over groeien  ;) ;D

Xander32

Haha... veranderende omstandigheden maken het soms dat je bepaalde zaken (kansen ¿) moet aanpakken als deze zich voor doen 8).
Als het zover is ben jij de eerst die dat gaat horen Andre :D.

Voordien zou ik jouw set nog willen beluisteren (na alle mooie upgrades de afgelopen periode) en ff bij W&W an (lees: de nieuwe Ushers met DMD-tweeter beluisteren).


Sander.

Quote from: drees62 on January 25, 2011, 21:22:04
Sjonge, jij laat er ook geen gras over groeien  ;) ;D
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

drees62

Quote from: Xander32 on January 25, 2011, 21:32:54

Voordien zou ik jouw set nog willen beluisteren (na alle mooie upgrades de afgelopen periode) en ff bij W&W an (lees: de nieuwe Ushers met DMD-tweeter beluisteren).


Sander.


Doen we. Maar eerst moeten die "krengen" ff goed inspelen  ;)
We spreken binnenkort wat af!

Xander32

#19
Laatste post op 26 januari jl.  :omg:. Wordt dus weer tijd om dit draadje ff af te stoffen:



Zondag a.s. ga ik luisteren naar een andere sub t.b.v. het aanvullen/ondersteunen van m`n Ushers;



Ben benieuwd of het een upgrade betreft  :unsure:. In eerste instantie was ik sceptisch over de meerwaarde van een sub in een stereo-set. Mede dankzij het nodige pushen door enkele forumleden bij de buren, ben ik nu na een jaartje met sub daarvan wel overtuigd.

De BK is gezien de prijs-kwaliteit echt een super sub maar hobbelt toch enigzins achter de Ushers aan. Ik verwacht (lees: hoop) dat de Velodyne met z`n kleinere driver maar drievoudige vermogen sneller en accurater zal zijn en daardoor een betere integratie in mijn set. Tevens lijkt mij de deels autom. set-up een hele aanwinst.

Daarnaast zal de Velo minder geweld geven en minder diep gaan dan de BK, echter gaat er maar zeer weinig muziek lager dan 30 Hz. (ik draai geen kerkorgelmuziek en heb de pest aan electronische muziek  ;)).

Ben benieuwd !


Sander.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Xander32

#20
De uitkomst van m`n rit naar Purmerend:

De BK zal spoedig te koop komen ;D, daar heb ik voor dit moment ff geen zin meer in  :nowink:. De Velodyne blijft nog ff in zijn doos, totdat de BK is verkocht. Belangstellenden voor de BK willen deze vast zien en horen spelen en dan blijf ik met 2 subs aan het zeulen  O0.




Sander.

Quote from: Xander32 on July 28, 2011, 17:51:06
Laatste post op 26 januari jl.  :omg:. Wordt dus weer tijd om dit draadje ff af te stoffen:



Zondag a.s. ga ik luisteren naar een andere sub t.b.v. het aanvullen/ondersteunen van m`n Ushers;



Ben benieuwd of het een upgrade betreft  :unsure:. In eerste instantie was ik sceptisch over de meerwaarde van een sub in een stereo-set. Mede dankzij het nodige pushen door enkele forumleden bij de buren, ben ik nu na een jaartje met sub daarvan wel overtuigd.

De BK is gezien de prijs-kwaliteit echt een super sub maar hobbelt toch enigzins achter de Ushers aan. Ik verwacht (lees: hoop) dat de Velodyne met z`n kleinere driver maar drievoudige vermogen sneller en accurater zal zijn en daardoor een betere integratie in mijn set. Tevens lijkt mij de deels autom. set-up een hele aanwinst.

Daarnaast zal de Velo minder geweld geven en minder diep gaan dan de BK, echter gaat er maar zeer weinig muziek lager dan 30 Hz. (ik draai geen kerkorgelmuziek en heb de pest aan electronische muziek  ;)).

Ben benieuwd !


Sander.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

morca

Quote from: Xander32 on July 31, 2011, 16:47:33
De uitkomst van m`n rit naar Purmerend:

De BK zal spoedig te koop komen ;D, daar heb ik voor dit moment ff geen zin meer in  :nowink:. De Velodyne blijft nog ff in zijn doos, totdat de BK is verkocht. Belangstellenden voor de BK willen deze vast zien en horen spelen en dan blijf ik met 2 subs aan het zeulen  O0.




Sander.

Mooie sub gekocht Sander  :thumbs-up:

Xander32

Quote from: morca on August 13, 2011, 14:55:18
Mooie sub gekocht Sander  :thumbs-up:
Thx Morca. Al twee weken in huis en nog steeds in doos op zolder :P.


Sander.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

morca

Quote from: Xander32 on August 13, 2011, 19:49:46
Thx Morca. Al twee weken in huis en nog steeds in doos op zolder :P.


Sander.
Die van mij heeft ook 2 weken in de doos gezeten,maar toen heb ik wel even gauw de kist afgemaakt,dat je zoveel geduld hebt  ;)
Als ik een kant en klare krijg staat hij er 10 min later aan denk ik  :D

Xander32

Quote from: morca on August 13, 2011, 21:11:07
Die van mij heeft ook 2 weken in de doos gezeten,maar toen heb ik wel even gauw de kist afgemaakt,dat je zoveel geduld hebt  ;)
Als ik een kant en klare krijg staat hij er 10 min later aan denk ik  :D
Ach, geduld, het is ook deels een practisch probleem; ik dien nog een passende interlink aan te schaffen om de sub uberhaupt te kunnen aansluiten. Volgend weekend ben ik weer in m`n nieuwe onderkomen, zal dan eens de mogelijke opstellings-plaatsen v.d. sub in kaart brengen zodat ik weet welke lengte de interlinks dienen te hebben :sigh:. Zelfde betreft de speakerkabels.

Welke het gaan worden is al helder: ik ben super content met de Cardas ls.kabels en de ic`s worden Mogami, beiden van die sponsor die hier op `t forum onder aan de pagina`s, hun banner hebben staan 8).


Sander.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT