The XTZ Mansion -> Nieuwe receiver

Gestart door Martijnst1990, februari 8, 2010, 20:14:51

Vorige topic - Volgende topic

Eddye

Heel strak, zeker nu de randen steeds dunner worden. Veel plezier, hoor. :)
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

LuPo

Ontzettend mooie TV! Nu mag ik het bij jou een keer zeggen: jaloeerssssss... :D

RalphH

Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

snowbo

Naaaaissss over een paar maandjes ook de overstap maar is maken naar de Panasonic Plasma wordt dan waarschijnlijk de 65" VT50 :pompom:

Veel kijkplezier :wub:
Panasonic TX-P65VT50 | Sonos Sub| Sonos ARC | 2x Sonos One SL - surround |

high-q

Ziet er goed uit zo! Gefeliciteerd met je aankoop, geniet ervan!  ;)
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

audiosurfer

:clapping:

Prachtig!
Mooi om te zien dat de tv's optisch steeds kleiner worden. Wat een verschil met een plasma van 5 jaar geleden...
Arcam AVR850, MarkLevinson 533h, Arcam PA720, Arcam P429, Panasonic 9004, Dune-4k, Apple-tv.
3x monitor audio cinergy 200, 2 DIY subs Dayton Ultimax 15inch. 4 GXFX-en sides en rears, 4 Monitor audio CP380iw
Beeld: Sony xw5000, 135 inch ATscherm

RonG

stevefilmfreak54

Ziet er mooi uit Martijn, als de mijne morgen hangt plaats ik ook wat foto`s, tot dan

mvg,
Steve
Samsung Neo QLED 4K 65QN95A, Samsung HW-Q800A, Denon AVR X4700H, Panasonic DP-UB424, Nvidia Shield PRO, Zidoo Z9X 8k, Ziggo Next, 2x Kef Q750, Kef Q650C en 2x Kef Q300 op NorStone stands met Soundcare M8 spikes, 2x Dali Alteco C1, Audioquest 14/4 luidsprekerkabels voor, QED Profile 42 achter, 5x HDMI van RU Connected, XTZ 12 17 Edge + QED Reference 40 sub. kabel + AM 8033C, NAS: Synology 218 play.

remcor

Wel vreemd netsnoer en niet bij, hoort gewoon in de doos te zitten. bril stuk
Zat het plastic lipje nog wel tussen de batterij van de bril?
Maar verder is het wel een aardig tv'tje  :D :D :D , ik geniet zelf ook al weer een paar maanden van zo'n ding en het blijft mooi.

denoontje

Martijnst1990

Thanks allen voor de complimenten!  :headbanging:

Citaat van: LuPo op april  2, 2013, 20:39:25
Ontzettend mooie TV! Nu mag ik het bij jou een keer zeggen: jaloeerssssss... :D
Nou, dat hoeft niet hoor :P

Citaat van: remcor op april  2, 2013, 23:24:16
Wel vreemd netsnoer en niet bij, hoort gewoon in de doos te zitten. bril stuk
Zat het plastic lipje nog wel tussen de batterij van de bril?
Maar verder is het wel een aardig tv'tje  :D :D :D , ik geniet zelf ook al weer een paar maanden van zo'n ding en het blijft mooi.

Vond het ook wat apart ja. Kans is klein, maar zou vergeten kunnen zijn in de fabriek? Verder zat alles wel echt als nieuw ingepakt. Het lipje zat ook tussen de batterij.

Goed om te horen dat hij mooi blijft :D

Citaat van: stevefilmfreak54 op april  2, 2013, 22:21:48
Ziet er mooi uit Martijn, als de mijne morgen hangt plaats ik ook wat foto`s, tot dan

mvg,
Steve

Is goed, ben benieuwd! :) Succes morgen.
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

Martijnst1990

JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

VTEC_genieter

Wow! Je TV ziet er VET uit! Het glas glimt!  8)
En ieder keer als je een foto post, en ik zie die lounch (bank) van jou....
.......dan denk ik "die moet heerlijk zitten"  :D

Ik denk dat ik jaloers ben op je lounch  :inlove:
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

remcor

dat je nog tijd hebt om hier te reageren, je hoort toch eigenlijk ligt kwijlend van het redelijke beeld filmpjes te kijken 

Martijnst1990

Citaat van: VTEC_genieter op april  3, 2013, 00:25:28
Wow! Je TV ziet er VET uit! Het glas glimt!  8)
En ieder keer als je een foto post, en ik zie die lounch (bank) van jou....
.......dan denk ik "die moet heerlijk zitten"  :D

Ik denk dat ik jaloers ben op je lounch  :inlove:
Thanks, heb ook behoorlijk gepoetst vanmiddag, zaten nogal wat vet handen op van het ophangen :D En die bank met voetenbank (is geen lounge, zijn 2 losse delen ;)) zit inderdaad meer dan prima :)

Citaat van: remcor op april  3, 2013, 00:26:56
dat je nog tijd hebt om hier te reageren, je hoort toch eigenlijk ligt kwijlend van het redelijke beeld filmpjes te kijken 
Ja eigenlijk wel hè :D Maar moet morgen vroeg weer op voor werk, dus kan het niet zo gek maken :P

Dedicated HT

Xander32

Citaat van: Martijn90 op april  2, 2013, 19:52:30
Vanmiddag om 14:15 ging de bel, eindelijk was de TV er. De bezorger kwam binnen en vroeg zich af waar de TV stond die opgehaald moest worden. Nou.. die staat op zolder. Oh.. dat komt niet vaak voor dat ik zo'n TV naar zolder moet brengen. Meestal moeten ze naar de huiskamer.. :D Goed, de TV samen met hem naar boven gebracht en de andere naar beneden. De oude TV werd even snel gecontroleerd, maar dit bleek al snel in orde te zijn. Nieuwe TV even snel geprobeerd op de netstroom met een lange kabel die ik al klaar had gelegd, je weet maar nooit ;) Deze deed het gelukkig prima, dus vertrok de bezorger weer.

Snel een maat gebeld die even zou helpen met ophangen. Ondertussen heb ik de doos maar vast zo ver mogelijk uitgepakt alleen kon ik het netsnoer niet zo snel vinden, nog eens goed kijken, maar nee.. die zat er dus niet bij. Snel de winkel gebeld en die konden de bezorger nog bereiken zodat die gelijk om kon draaien om het snoer langs te brengen. Dit was gelukkig zo gedaan, dus konden we verder. TV ophangen was zo gebeurd omdat ik met het andere exemplaar al had kunnen testen hoe hoog de beugels op de TV moesten komen, dus binnen een minuut hing hij. Wij waren beiden erg benieuwd naar het 3D beeld, dus snel Wreck it Ralph erin en de brilletjes uitgepakt, maar ik kwam er al snel achter dat 1 brilletje stuk was. Het aan/uit schuifje was stuk/lam en schoof uit zich zelf al heen en weer zonder het brilletje aan te zetten.. de zoveelste tegenslag. Maar goed, nu niks aan te doen, dus maar een 2D film erin gedaan om de eerste beelden te zien. Dit waren onder andere: Rise of the Guardians (had ik pas geleden nog gezien op de ST30, dus zat nog goed in het geheugen) en The Avengers. In 1 woord: Prachtig! Echt een wereld van veschil vergeleken met de ST30, die alweer een stuk mooier was dan mijn eigen S20 8) De kleuren zijn werkelijk prachtig, beeld is ontzettend scherp en alles loopt heerlijk vloeiend! 8) Ben tot nu toe al helemaal tevreden en dat net uit de doos.

De komende tijd word dus lekker genieten van voornamelijk full screen content om hem iets in te spelen. Ben niet van plan om me echt aan de 200 uur te houden, maar zeker de eerste tientallen uren probeer ik er wat meer op te letten.

Hier snel even 2 foto's:

http://imageshack.us/a/img268/4986/foto1f.JPG
"leuk tv-tje" Martijn  ;D.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Raymond187

Zo eindelijk. feli met je tievie  :clapping:

Geniet ervan, maar dat moet geen probleem zijn de VT50 is qua looks en image  :wub: :wub:

treky22

Kijk, dat is nog eens een muurvuller!!

Ziet er gaaf uit, Martijn  :headbanging:
Sony KD-65XE9305 | JVC DLA-RS20 | Kingpin CES210 16:9
Marantz SR-7008 | Klipsch RP-280F
Mede8er MED800X3D + Logitech Harmony 1100
Xbox One X + externe drive 3 TB

Etiennevh

Ziet er goed uit Martijn!! Schitterend die tv. Ben benieuwd hoe het eindresultaat straks is met de center stand.. Waar gaat de sub dan ergens komen of komt die ernaast te staan?

Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

Martijnst1990

Net even een mail gestuurd naar de winkel met een opsomming van alles wat niet helemaal goed is gelopen, ben benieuwd naar hun reactie. De problemen zijn tot nu toe wel allemaal netjes opgelost.

Citaat van: Xander32 op april  3, 2013, 08:25:11
"leuk tv-tje" Martijn  ;D.
Ja hé :D

Citaat van: Raymond187 op april  3, 2013, 09:30:45
Zo eindelijk. feli met je tievie  :clapping:

Geniet ervan, maar dat moet geen probleem zijn de VT50 is qua looks en image  :wub: :wub:
Thanks, genieten moet zeker geen probleem worden :D En zeker ook de looks inderdaad, echt heel mooi.

Citaat van: treky22 op april  3, 2013, 09:40:29
Kijk, dat is nog eens een muurvuller!!

Ziet er gaaf uit, Martijn  :headbanging:
Thanks, vult hem inderdaad aardig 8)

Citaat van: Etiennevh op april  3, 2013, 09:43:58
Ziet er goed uit Martijn!! Schitterend die tv. Ben benieuwd hoe het eindresultaat straks is met de center stand.. Waar gaat de sub dan ergens komen of komt die ernaast te staan?

En jij ook bedankt :D Ben ik ook benieuwd naar ja, bedoeling is dat de sub er inderdaad naast komt te staan, als dit niet te opgepropt is.

Dedicated HT

Martijnst1990

Citaat van: stevefilmfreak54 op april  2, 2013, 22:21:48

mvg,
Steve
Is die er al? :D

Dedicated HT

HTip

Wow, wat een grote TV! :o Je bent nu op de helft van wat je bij mij hebt gezien :D

Dat is lekker film kijken :popcorn:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

W.Otter

alsnog weet zo'n bedrijf het dan nog voor elkaar te boksen om iets te vergeten.. heel bijzonder ;)
maar fijn dat ie hangt! heel veel plezier ervan :pompom:
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

Martijnst1990

Citaat van: HTip op april  3, 2013, 14:59:58
Wow, wat een grote TV! :o Je bent nu op de helft van wat je bij mij hebt gezien :D

Dat is lekker film kijken :popcorn:
Thanks :) Vind het ook een mooie maat, film kijken word zeker lekker zo!

Citaat van: W.Otter op april  3, 2013, 18:38:36
alsnog weet zo'n bedrijf het dan nog voor elkaar te boksen om iets te vergeten.. heel bijzonder ;)
Was inderdaad even jammer allemaal. Maar er is vandaag een nieuwe bril opgestuurd en een HDMI kabel erbij ter compensatie.

Bedankt :)

Dedicated HT