Die bout komt niet van de Gamma inderdaad, maar via een dhz zaak die ook veel ijzerwaren verkoopt.
Echter heb ik geloof ik de M16 variant wel zien liggen bij de praxis.
In de link pagina hebben ze het namelijk steeds over m18, maar ik kon hier in de buurt wel (per ongeluk) de draadeinden vinden, maar dan weer geen moeren en kopmoeren etc...
Ik heb na 1 maand wachten op de bestelling van moeren en ringen, alles teruggebracht en ben over gegaan op M16.
Het draad eind is ca 1 meter hoog, maar die kun je natuurlijk afzagen. Verder voordeel, planken kun je stellen op iedere hoogte die je wilt, en door de 3 poten staat het rack stabiel.
Ik heb niet gekozen voor spikes oid, maar heb kopmoeren gebruikt. ook deze hebben maar een klein contactoppervlak, en zijn tevens door te draaien in hoogte verstelbaar.
evt zou je de planken nog kunnen verzwaren door ze als sandwich uit te voeren en te vullen met zand ofzo.
Ps het hamsterhok is ook een flexyrack, echter alleen geen rubber ringen gebruikt.
Deze rubberen ringen heb ik trouwens op het werk laten "slaan" uit een stuk los rubber, want daar kon ik in de winkels in de buurt oo kal niet aankomen

. Ja dan is het handig dat je bij een groot bedrijf werkt dat zelf een grote werkplaats heeft

Denoontje