The XTZ Mansion -> Nieuwe receiver

Gestart door Martijnst1990, februari 8, 2010, 20:14:51

Vorige topic - Volgende topic

denoontje

Nou dan moeten de friezen maar eens een datumboorstel doen.

Martijnst1990

Heb mijn HT ook maar eens een naampje gegeven, meningen zijn altijd welkom :P Martijn's set is ook zo standaard :D

Citaat van: denoontje op januari 24, 2013, 23:33:49
Lijkt me een goed plan dan :)
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

Martijnst1990

Citaat van: morca op januari 25, 2013, 10:11:19
Heey heb je een nieuwe topicnaam.....  :thumbs-up:  :clapping:   :headbanging:   :)
Ja, ik dacht: doe eens gek :D Vind je het wat? ;)
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

Ejorne

Hey, ik heb wat gemist... Ook een 10" W7 erbij?

O0

Wat een vette set heb je zo staan zeg !
Een dikke receiver, zeer gave speakers en dan nog het topsegment aan subs...
Wauw!

O0

high-q

Coole naam, maar dekt imo nog niet de hele lading ;)

Citaat van: denoontje op januari 24, 2013, 23:33:49

Citaat van: Martijn90 op januari 25, 2013, 09:41:35
Lijkt me een goed plan dan :)

Mijn voorkeur gaat uit naar een zaterdag. Wat mij betreft maken we er net als de vorige keer
weer een dubbele M&G van. Beginnen we deze keer bij Larzie en eindigen we bij mij. We zijn
zoals ik het nu zie dan al met z'n vijfen en dat is wat mij betreft precies goed ivm zitplek e.d.

Larzie zit denk ik alleen met zijn sport. Misschien dat hij met een voorstel kan komen
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

Martijnst1990

Citaat van: Ejorne op januari 25, 2013, 10:29:19
Hey, ik heb wat gemist... Ook een 10" W7 erbij?

O0

Wat een vette set heb je zo staan zeg !
Een dikke receiver, zeer gave speakers en dan nog het topsegment aan subs...
Wauw!

O0
Thanks! :) Inderdaad ook een 10" erbij en dat voegt eerlijk gezegd toch meer toe dan ik dacht. Laag is minder aanwijsbaar en omdat de subs per stuk iets zachter staan heb ik het idee dat het minder snel overheerst, als dat een beetje logisch klinkt :D

Citaat van: high-q op januari 25, 2013, 10:37:00
Nee, maar een echt dekkende naam vinden blijkt nogal lastig te zijn :D Zal ondertussen nog eens na blijven denken en suggesties mogen natuurlijk altijd ;)

Mijn voorkeur gaat uit naar een zaterdag. Wat mij betreft maken we er net als de vorige keer
weer een dubbele M&G van. Beginnen we deze keer bij Larzie en eindigen we bij mij. We zijn
zoals ik het nu zie dan al met z'n vijfen en dat is wat mij betreft precies goed ivm zitplek e.d.

Larzie zit denk ik alleen met zijn sport. Misschien dat hij met een voorstel kan komen
Lijkt me goed :) Weekend komt mij ook het beste uit, anders moet ik een keer een dagje vrij nemen.

Dedicated HT

Ejorne

Tja, wat kun je voor naam bedenken... Leuk zou zijn (althans, lijkt mij) om letters te gebruiken van je apparatuur.

We hebben de;
P of Pa
O of Op
X of Xt
M of Ma
J of JL

Popmax-jl Mha, klinkt nergens naar...

Succes...  :P

Martijnst1990

Citaat van: Ejorne op januari 25, 2013, 12:34:39
Tja, wat kun je voor naam bedenken... Leuk zou zijn (althans, lijkt mij) om letters te gebruiken van je apparatuur.

We hebben de;
P of Pa
O of Op
X of Xt
M of Ma
J of JL

Popmax-jl Mha, klinkt nergens naar...

Succes...  :P
Origineel is het in ieder geval wel! :P Leuk bedacht ;)

Citaat van: morca op januari 25, 2013, 12:50:51
Ja echt wel  :)
Dubbelzinnig attic/addicted,ik lees er 2 dingen in,maar dat zal we aan mij liggen hahahahahaha
Haha, zo had ik hem niet helemaal niet bekeken, kijk jij toch iets verder als ik :D

Dedicated HT

RubenV.

Ik denk: heej, nog iemand met een panasonic plasma waarvan de type aanduiding me erg bekend voorkomt  :wacko: Is het een naamwijziging  :bigsmile:
Als er nog meer JL woofers bijkomen dan is JL Addict wel een passende benaming ja  ;)
2 Dedicated PPA audio streamers, PPA DDC, Lampizator Golden Gate SE DAC, Classé Audio Omega Pre MKII, Linkwitz LX521's + Thor's, Lineair psu's, Arcam AV9, Oppo 95, Pioneer LX5090H, Emotiva XPA5, 2xUPA500's, 2x Nord One Up NC500DM
Mijn topic
Bluray collectie

Martijnst1990

Citaat van: RubenV. op januari 25, 2013, 16:45:53
Ik denk: heej, nog iemand met een panasonic plasma waarvan de type aanduiding me erg bekend voorkomt  :wacko: Is het een naamwijziging  :bigsmile:
Als er nog meer JL woofers bijkomen dan is JL Addict wel een passende benaming ja  ;)
Ik heb het ook alleen maar gedaan om meer views te krijgen hoor! ;) Nog meer JL's zie ik er toch niet van komen :P Dan is meer Morca's expertise.

Citaat van: morca op januari 25, 2013, 17:07:59
Dat was een mooie naam voor mij geweest  :)
Inderdaad ;)

Dedicated HT

Martijnst1990

En hier even snel een foto van de nieuwe TV en subwoofer achter de bank. Foto's zijn helaas wat donker wegens het maken met een telefoon en er ligt nog steeds ijs op mijn dakraam.. De sub is dus niet afgewerkt, maar hij staat daar vrijwel uit het zicht en er licht standaard een plaid overheen dus heb ik weinig haast om daar wat aan te doen. Waarschijnlijk zal hij ooit in net zo'n kist komen als de andere subwoofer voor een mooier geheel.

42" Panasonic (sub stond hier nog op de Subdude, dus een cm of 5 hoger):

50" Panasonic:

10" JL W7:

Dedicated HT

MVG

Kijk eens aan! Netjes hoor! Moet weer heerlijk vertoeven zijn zo! Lekker groot beeld, fijne bank, mooie audio. Dikke woofers!

Helemaal top!  :popcorn: :headbanging: :clapping:

Martijnst1990

Citaat van: morca op januari 26, 2013, 10:58:12
Ik heb hem even toegevoegd,wat koste deze 10W7 ,voor het kostenplaatje  ;)
Voor alleen de JL inclusief kist heb ik 250 betaald. Maar voor de duidelijkheid, het kistje is niet door mij, maar door Dynky gemaakt ;)

Citaat van: MVG op januari 26, 2013, 10:59:37
Kijk eens aan! Netjes hoor! Moet weer heerlijk vertoeven zijn zo! Lekker groot beeld, fijne bank, mooie audio. Dikke woofers!

Helemaal top!  :popcorn: :headbanging: :clapping:
Thanks! Dat is het zeker ja, kijkt en klinkt echt heerlijk! Moet alleen nog even een makkelijkere oplossing bedenken voor het 3D gebeuren zonder steeds kabels te moeten wisselen (receiver heeft geen 3D en word niet vervangen). Misschien iets met een mooie HDMI switch met 2 uitgangen die ook 3D ondersteunt.

Gister en eergisteren heb ik dus Bolt en The Incredibles gezien en dat maakt de komst van de 10" erbij achter de zitplek weer heel duidelijk :D Echt fantastische films op het laag te testen!

Dedicated HT

MVG

Je had het over misschien nog een keer een andere kist te maken voor die 10 inch, maar de korte diepte maakt deze kast juist ideaal om zo achter je bank te zetten, en de kast zit netjes in elkaar. Lekker zo laten en een keer met een roller overheen en klaar lijkt me!  ;D

Martijnst1990

Citaat van: MVG op januari 26, 2013, 11:18:50
Je had het over misschien nog een keer een andere kist te maken voor die 10 inch, maar de korte diepte maakt deze kast juist ideaal om zo achter je bank te zetten, en de kast zit netjes in elkaar. Lekker zo laten en een keer met een roller overheen en klaar lijkt me!  ;D
Is ook helemaal zo. Zolang hij daar blijft staan blijft hij in deze kist en heb ik geen eens zin om er moeite in te steken en hem zwart te rollen :D Staat uit het zicht dus vind het wel prima ;)

Maar misschien komt hij ooit ergens anders te staan en dan zal er wel een ander kistje omheen komen, tenzij hij weer ergens plat tegen de muur achter een bank o.i.d. komt.

Dedicated HT

MVG

Duidelijk! Ik zou er nu ook niet om malen haha. Prima zo! Wens ik je bij deze weer een mooi audiovisueel weekend!

Dirk

Citaat van: Martijn90 op januari 26, 2013, 11:25:47
Is ook helemaal zo. Zolang hij daar blijft staan blijft hij in deze kist en heb ik geen eens zin om er moeite in te steken en hem zwart te rollen :D Staat uit het zicht dus vind het wel prima ;)

Maar misschien komt hij ooit ergens anders te staan en dan zal er wel een ander kistje omheen komen, tenzij hij weer ergens plat tegen de muur achter een bank o.i.d. komt.
ik heb het vintage meubeltje (met open rug) nog waar hij in past  :D
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

Martijnst1990

Citaat van: MVG op januari 26, 2013, 11:30:48
Duidelijk! Ik zou er nu ook niet om malen haha. Prima zo! Wens ik je bij deze weer een mooi audiovisueel weekend!
Thanks, jij ook! :D

Citaat van: Dynky op januari 26, 2013, 11:32:38
ik heb het vintage meubeltje (met open rug) nog waar hij in past  :D
Heb ik toen wel heel even over getwijfeld, maar past hier nou niet echt in het interieur :D Dan maar de sub uit het zicht, geeft ook wat meer verrassingseffect, dat was van de week wel duidelijk toen ik hier een film met een maat zat te kijken :D

Dedicated HT

larzie

Als het op een zaterdag wordt gepland moet ik inderdaad even kijken hoe het met wedstrijden zit. Meestal kan ik een maand van te voren wel redelijk plannen.
Dus jullie moeten maar aangeven in welke maand jullie het willen plannen.

Op de korte termijn heb ik 9-2-2012 een vrije zaterdag.

@High-q: Of 6 als Lupo ook mag komen. Of we moeten later nog 1 plannen, omdat het anders wat druk wordt?
Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

Martijnst1990

Citaat van: larzie op januari 26, 2013, 12:19:07
Als het op een zaterdag wordt gepland moet ik inderdaad even kijken hoe het met wedstrijden zit. Meestal kan ik een maand van te voren wel redelijk plannen.
Dus jullie moeten maar aangeven in welke maand jullie het willen plannen.

Op de korte termijn heb ik 9-2-2012 een vrije zaterdag.

@High-q: Of 6 als Lupo ook mag komen. Of we moeten later nog 1 plannen, omdat het anders wat druk wordt?
Ik heb niet standaard wat te doen op zaterdag, dus wat mij betreft is 9-2 goed, maar een andere zaterdag is ook geen probleem.

Dedicated HT