Chamber of Dreams

Gestart door HTip, mei 29, 2007, 22:36:32

Vorige topic - Volgende topic

rovinggecko

Helemaal goed hoor! Enthousiasme spat van het scherm!!
En natuurlijk een waanzinnige ruimte, mooi in beeld gebracht zo.

In plaats van de ouderwetse reclame in de bioscoop voor de 'feature', zal jij bij bezoek dit eerst in moeten starten...
HT: Linkwitz LX521.4 || Meridian G68, HD621 || sMS-200 SOtM & Singxer SU-1 || 13 x Hypex UCD180||  Scanspeak A4 monitor rears & center
Stereo: Linkwitz' Pluto's || RPI met Pi2 Design Tube Hat ||  Roon nuc streamer
Roving Gecko's Woonkamer

LuPo

Citaat van: HTip op september 15, 2013, 08:24:27
Jullie zijn er vroeg bij :o :o :o

Bedankt allemaal voor de leuke reacties! Het is voor mij ook de eerste keer dat ik dit zie en het is wel vreemd om jezelf te zien ;D

Om het makkelijk te maken hier de directe link (komt ook in de 1e post):
http://tweakers.net/video/8061/gathering-of-the-tweakers-de-thuisbioscoop-van-htip.html

Ik vind het ook altijd raar om mezelf terug te zien. En je ziet zelf dan allemaal dingen die anderen helemaal niet zien. ;)

Het is echt een mooi filmpje geworden. Lekker informatief maar niet te technisch, het is voor iedereen toegankelijk. Erg leuk gedaan, chapeau! :worship:

Ook leuk om jou een keer te zien. Als je mensen op een forum spreekt ga je er toch een voorstelling van maken. :D

KillaZ

Mooi om de film bij de build te zien.

Blijft een geweldige HT ruimte  :pompom:
Denon X4100W - Fronts: Quadral Aurum 70 - Center: Quadral Aurum Base - Sub: BK XLS 200 Cherry - Wetek Hub

RonG

Maro

Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 818v3 * DSP 7200 -  Roon
Mancave : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Thorens TD-403 DD * Fezz Gaia * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE - JVC DLA X7500 Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -

morca

Nice Philip,nou heb ik toch je ruimte eens wat beter gezien,erg mooi.
Leuk verhaal erbij ook over jullie hobby  :thumbs-up:

Peerless Monster

Even tussen mijn werkzaamheden bekeken samen met vrouw en kind. Wat ontzettend leuk dat ik nu je ruimte heb kunnen laten zien thuis en wie nu die persoon achter Philip is.
Montage is erg leuk, alleen weet ik niet wat Siem vind van al dat Hulk geweld. Maar hij keek wel zeer aandachtig mee.

Echt ontzettend leuk Philip!!
Normaal gesproken had je een rubriek vroeger op de radio; de plaat en zijn verhaal.
Nu is het de Chamber of Dreams en zijn verhaal!
Wij hebben genoten.
Audio Research SP-11 of Classé SSP-75 | ARC VT130SE, Classé CA-400  | PS Audio P10  | PS Audio Directstream DSD DAC modded | HifiRose RS130 | Acoustat model two + two | Dual CS510 of Technics SP-10

high-q

Geweldig filmpje! Mooi in beeld gebracht en voorzien van goed onder woorden gebracht commentaar.
Bedankt voor de rondleiding in je prachtige ruimte en je uitleg . Sidenote dat Htip, de man achter The Chamber of Dreams,
een gezicht heeft gekregen. Ik zou haast willen zeggen: Aangenaam kennis te hebben gemaakt! ;D
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

Skyfox

Wat een leuk filmpje is het geworden! Het doet jou en de ruimte absoluut eer aan. In mijn mening is het een goed besluit geweest om zelf ook in beeld te komen. Je kan echt goed over je ruimte vertellen. Leuk man!
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC N5 | Adea Reference Grey 100" 16:9

denoontje

toppie, filmpje uitleg en montage.

alleen die lasagne gemist  :P

Martijnst1990

Érg leuk filmpje geworden! Duidelijk uitgelegd ook allemaal, zo is het voor iedereen (ook mensen buiten dit forum) duidelijk :D

En leuke verrassing in mijn dropbox trouwens, zeker die van Victor Wooten vind ik erg lekker!

PS: Heb gelijk zin om The Avengers weer eens te kijken, misschien dat die hier straks maar eens aan gaat :D
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

Vik

Leuke rapportage Philip. Je deed het prima en kan zo in een film  :D

Even serieus : je bent in het filmpje precies zo als dat ik je heb leren kennen. Niks gemaakt..  "what you see is what you get"
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

Adeo Screens - Arcam - Ascendo - Barco - CineMike - Denon - JL Audio - JVC- Kef - Lyngdorf - Lumagen - M&K Sound - Marantz - REL - Screen Research - Sony - Stewart - Trinnov

larzie

Leuk en boeiend filmpje Philip! Leuk om alles nu eens te zien met je commentaar erbij. Die 18" Velodyne valt nog best mee wat betreft grootte. Dat ding van High-q kun je zo een walk-in-closet van maken als hij open zou zijn.  :laugh: Het geluid hebben ze ook nog best aardig gedaan trouwens.
Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

Skyfox

Citaat van: Martijn90 op september 15, 2013, 12:00:19
PS: Heb gelijk zin om The Avengers weer eens te kijken, misschien dat die hier straks maar eens aan gaat :D

Grappig, mijn vrouw keek mee en ze vroeg meteen of we vanmiddag ook The Avengers weer gingen kijken... <3
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC N5 | Adea Reference Grey 100" 16:9

Timh

leuke reportage, mooie setup en goed afgewerkt !

MVG

Erg leuk filmpje! Vanochtend aan de ontbijttafel samen met Winja bekeken, kijk schat, hier ben ik dus laatst geweest  :D

Het is een goede zet geweest om in beeld te komen, daar wordt zo een filmpje een stuk leuker van en je verlegenheid van tevoren is nergens voor nodig geweest, je ben haast een natuurtalent!  :clapping: Zoals Vik al schreef, precies zoals ik je heb leren kennen!  Daarnaast straal je een aanstekelijk enthousiasme uit! Top gedaan!  :pompom:

BJF

Ik heb het filmpje met een brede grijns gekeken, je enthousiasme werkt aanstekelijk. Prachtige ruimte!

Edit ivm typo
Niks. Oh nee? Nee. Oh.

erwinh

Leuke reportage. Geeft een mooi beeld van je ruimte. De goede acoustiek lijkt al door de reportage heen hoorbaar. Die € 3.500,- zal wel wat verwarring geven. Ook al geef je terecht aan dat het hier om hout, verf e.d. gaat, kost de hele handel natuurlijk wel veel meer.
Maar verder, prachtige ruimte!
Stereo: Devialet Phantom 1 Black
TV: LG Oled77GX6LA + Panasonic DP-UB9004

Rha007

Een hele leuke reportage en wat een prachtige ruimte  :clapping:
Nu begrijp ik pas goed waarom iedereen zo enthousiast is na een m&g bij jou, echt geweldig!
Marantz: pm15s2 LE - sr7005 - ud5005 Focal: 826W - 706V - CC700V Audiolab: Q-dac  Sonos: ZP90 met Ultimo mod  REL: T5 Panasonic: 55ST50[/b]

Staaled

"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

Deleted member

Nou Philip, wat mij betreft heb je je voor niets zorgen gemaakt!  ;) Leuke reportage en je hebt rustig en samenhangend je verhaald verteld. Ook goed je punt gemaakt trouwens aangaande 't belang van akoestiek en het is denk ik ook goed te volgen voor niet-idioten zoals ons hier op dit forum. Complimenten dus!! :thumbs-up:

Ernst Jan

Complimenten hoor, leuk filmpje en aanstekelijk commentaar!

Erik van Voorst (in memoriam)

Hardstikke leuk filmpje komt eigenlijk niet eens
"freakerig" over....of zijn we met zijn allen al gewend   :D :clapping:
HIROYASU KONDO has been mystical in his relationship to physical matter but as a professor of electrical engineering and molecular mechanics, his audio engineering is of the highest order.  It's about looking for years at how to achieve a certain sound and adopting technical solutions to get there!

Martijn M

Leuk filmpje! Philip, je hebt een goede camerapersoonlijkheid, heel relaxed en natuurlijk.

:worship:
Dutch & Dutch

LuPo

Volgens mij heeft Philip voor 2013 én ook alvast voor 2014 genoeg veren in zijn kont. :D

Just kiddin'. :P