Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Starred

Citaat van: robbie12345 op april  6, 2005, 09:59:16
Ik snap niet dat mensen altijd problemen hebben met de geloofwaardigheid. Moet iets perce geloofwaardig zijn om ammusant te zijn? Is het de bedoeling van de regisseur om een geloofwaardig film te maken, of om het publiek te vermaken. Ik denk in de meeste gevallen dat laatste. Misschien reageer ik een beetje heftig, maar ik merk dat veel van mijn vrienden ook vaak die opmerking maken.

Ik doel meer op scenes die slecht gespeeld waren, waardoor ze minder geloofwaardig overkwamen

Starred

Citaat van: Gijs82 op april  3, 2005, 22:33:12
Goeden avond, net dus Seven gekeken.
Vond de film wel aardig  :D!

Het verhaal;
Detactive Somerset, veteraan in moordzaken heeft nog 1 week te gaan voor zijn pensioen. Ondertussen moet hij zijn jonge opvolger, de enthousiaste David Mills, opleiden.
Dan wordt Somerset plots geconfronteerd met de meest verschrikkelijke en gruwlijke seriemoordenaar uit zijn loopbaan.
langzaam begrijpen de detectives dat elke moord naar de 1 van de zeven hoofdzonden verwijst....
In de volgende, slopende dagen blijven de moorden slachtoffers eisen.  >:D

Hier kan je de belangrijkste scene zien (remake): http://gorillamask.net/seven.shtml

R

De afgelopen dagen 36 afleveringen van de serie las vegas gezien. Effe doorspitten, geen hoogstaande serie als 24, wel grappig.

Starred

Minority Report.

De film opzich is wel goed, alleen kan ik niet goed wennen aan het beeldgebruik (weinig kleur, veel contrasten in wit en blauw tonen en niet echt scherp)

SV..S

Citaat van: MrPink op april  6, 2005, 11:24:48
Meestal wordt in het begin van een film het 'format' bepaald. Dat gebruik je vervolgens als referentiekader voor de film. Als er dan (te) veel dingen buiten dat kader vallen, wordt een film al snel ongeloofwaardig. Had er in Lord of the Rings ineens een groepje commando's met mitrailleurs wat orcs neergemaaid (best vermakelijk), dan had jij je toch ook wel achter je oren gekrabt, of niet? ;)

Groetjes,
Oscar

Dat had ik met from dusk till dawn, dacht dat dit gewoon een triller werd, niet goed gelezen. 8)
Dan valt je mond wel open van verbazing, als de film opeens omslaat... :o :o

Oppo bdp-95/          JBL Ti-k10, JBL Ti-K2
Jl Audio F113      
Arcam avr 550           panasonic tx-p42g15

MrPink

Had ik ook...ik wist ook niets van te voren. :) Maar toch viel dat op zich nog wel binnen het format, vond ik.

Groetjes,
Oscar

christian19

The incredibles, voor de zoveelste keer ;D

Hoekstra

Manchurian Candidate en Immortals

Arno P

Citaat van: christian19 op april  8, 2005, 12:49:23
The incredibles, voor de zoveelste keer ;D

Zo moeilijk was dat verhaal toch niet... ;D

christian19

;D ;D ;D
Ik kan het op de een of andere manier niet laten,
ik moet hem zien.

Marc R

Vanmiddag The Count of Monte Christo gekeken. Zal hem niet snel een tweede keer opzetten :).

NeonKnight

Daarnet weer eens naar the silence of the lambs gekeken.
Grappig hoe een film behoorlijk kan afwijken van je herinnering.
Erg sterke film nog steeds die je steeds weer op nieuw kunt kijken (of zoals in mijn geval blijkbaar moet kijken  ;D)
Meridian 565 z3 | Classé CAV-75 | Eichmann six interlinks | Monitor audio in-wall en in-ceiling speakers

Raymen

Voor vanavond een tobe hooper...

Weet niet of iemand hem al gezien heeft,maar het is Toolbox murder..

Mvrg,
Raymen
HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 7X500W Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo x3000pro-Apple tv 4K(2022)-5XM&K MP 150-4xM&K IC95-1XM&K X12+ 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet

HUISKAMER:LG Oled 77c8 -Zidoo zx98k-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x en 3 x wworld

Rappie

Gisterenavond Gladiator en Payback zitten kijken. Waarom ik payback midden in de nacht nog aangezet heb snap ik niks meer van, die hele film is aan me voorbij gegaan :D Maargoed dat was weer een gevalletje van "Ligt al een hele tijd te wachten tot ik hem een keer kijk"
Eigenaar van Paulthé

remon123

iemand hotel rowanda gezien ???
zo ja hoe was die ?
Livingroom: Pioneer LX 81  B&W 804'S blackash ps3 mit shotgun750
ht zolder http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=66381.

Rikske

Citaat van: remon123 op april  9, 2005, 14:17:35
zo ja hoe was die ?

op page 325 en 326 spreken ze erover, goed verhaal maar erg emotioneel, heb hem zelf nog niet gezien

Moony

Gisteren de Manchurian Candidate en als ik die dadelijk terug ga brengen neem ik weer wat mee voor vanavond.
Moet nog ff kijken wat....moet nog veel zien.

MarcoV

Voor vanavond wordt het Enemy at the gates.

Marco

SV..S

Mindhunters gezien.
niet eerst gelezen, leek mij een soort ''the recruit''

kijk je toch wel vreemd op als cristian slater in stukjes uit elkaar valt.

vond het wel een goede film, hield de aandacht goed vast en lekker spannend ;D

Oppo bdp-95/          JBL Ti-k10, JBL Ti-K2
Jl Audio F113      
Arcam avr 550           panasonic tx-p42g15

Marc R

Zonet Collateral geken. Goede film. Lekker spannend, echt een film die me boeide tot het einde. Goede mix van spanning, wat psycholigisch gedoe en actie. Een aanrader dus.

JürgenW

Gisterenavond 'Pane e Tulipane' op DVD gezien (tijdje geleden in de bioscoop).

Een film die je goed meerdere keren kunt zien als je van dit soort feel-good movies en van Venetië houdt.

Stress!!!!!

Citaat van: remon123 op april  9, 2005, 14:17:35
zo ja hoe was die ?

Goeie film. Zeker een sterke rol van Don Cheadle. Waarom ze in godsnaam Nick Nolte hebben gecast zal me altijd een raadsel blijven....

Van het weekend Blade Trinity gezien. Blijft leuk hoe die vampieren tot as vergaan... Dolby 5.1 EX trouwens!
Meet the Fockers. Wat een vreselijke irritante baby! Wel heel leuk!

Denon AVR-4311 - JVC DLA-X3 - Oppo BDR-93EU

Sjors

Citaat van: Rikske op april  3, 2005, 02:03:36
Conquest of Paradise gekeken,  leuke film

hmmm is dat een film met muziek van Vangellis? omdat de cd die ik heb liggen "Conquest of Paradise"  (Vangellis 1492) heet  :)

Groet, Sjors

eduard

Citaat van: Sjors op april 11, 2005, 11:51:26
hmmm is dat een film met muziek van Vangellis? omdat de cd die ik heb liggen "Conquest of Paradise"  (Vangellis 1492) heet  :)

Groet, Sjors

Deze film gebruikt inderdaad de muziek van Vangelis.

westergas

Gister Employee of the Month gezien.
Leuk en verassend. Lekker plat ook, had ik echt zin in  ;D
Anata wa soko ni imasu ka