Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Error323

eXistenZ, net uitgekeken, vrij rare film, wat niet wil zeggen dat hij niet goed is...
BenQ PB6100 | 2 * JBL Northridge E100 (beuk) | HK AVR-630 | 2 * JBL E10 |
SVS 20-39PCi

OscarTango

net "SAW" gekeken ( canadese DVD, R1 ).... de hele film vond ik eigenlijk matig, tot de laatse 5 minuten....dielaatste vijf minuten maken dat ik de film een toppertje vond.... ongelooflijk goed op het verkeerde been gezet, chapeau aan de schrijvers  :D
Sim2 Domino20,
Marantz DV6600
Marantz SR7500
Wharfedale Diamond 8.4, centre en 8.1 als surround

Sjors

RV

Vanavond Platoon, iedere keer weer indrukwekkend!
Meridian 561 & 557 2x, denon dvd-5000 & Dynaudio gespeakerte
Nog een Meridian 505 over? PM me.

Jordis

Citaat van: OscarTango op maart 31, 2005, 23:13:23
net "SAW" gekeken ( canadese DVD, R1 ).... de hele film vond ik eigenlijk matig, tot de laatse 5 minuten....dielaatste vijf minuten maken dat ik de film een toppertje vond.... ongelooflijk goed op het verkeerde been gezet, chapeau aan de schrijvers  :D

Vond hem toch vrij goed eerlijk gezegd hoor, ook al voor de laatste 5 min, in ieder geval hield het me de hele film bezig. Vind het dan ook echt een aanrader.
Primare - Dynaudio - QED - Nordost

eduard

Net nog maar een keer naar de Hunt for red october (dts) gekeken. Dit blijft toch wel een van mijn favoriete films.

Gijs82

Ga vanavond Seven kijken, of morgen avond..

Iemand deze gezien?
Marantz SR7008 - Sony UBP-X800 - Sony PS5 - B&W CM serie - JVC X500 - Klipsch R-115SW

Mijn HomeCinema

NeonKnight

Citaat van: Gijs82 op april  2, 2005, 11:48:23

Iemand deze gezien?

Is dat een geintje?  ;D
Meridian 565 z3 | Classé CAV-75 | Eichmann six interlinks | Monitor audio in-wall en in-ceiling speakers

BOUBOU

Citaat van: Gijs82 op april  2, 2005, 11:48:23

Iemand deze gezien?

Nee, nooit van gehoord   ::)

Waar gaat hij over ???
Marantz SR7300--NAIM NAP-175--3x NAIM NAP-150--NAIM NAP-250--Wadia 6 CD--Mission E83 front--Sonus Faber Solo center--Sonus Faber Concertino rear--Klipsch THX5002L Atmos--Aurasound NS-15 zelfbouwsub--SVS PB2000 sub

Raphie

Net immortal gezien, tjezus zeg wat een vage film, wel goed, beetje Final Fantasy meets ehmm tja wat eigenlijk....
JBL PRX Power!

MarcoV

Eindelijk weer eens film kijken....

Vanavond Collateral.

Marco

Raymen

Net gehuurd suspect zero....

Mvrg,
Raymen
HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 7X500W Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo x3000pro-Apple tv 4K(2022)-5XM&K MP 150-4xM&K IC95-1XM&K X12+ 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet

HUISKAMER:LG Oled 77c8 -Zidoo zx98k-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x en 3 x wworld

Sjors

eduard

Net nog maar eens naar Snatch gekeken, leuke film.

MrPink

Seven slaat toch op de 7 dwergen van Sneeuwwitje??

The Million Dollar Hotel...goede film. :)

Groetjes,
Oscar

Rikske

Conquest of Paradise gekeken,  leuke film

Starred

The Forgotten.

Zeer goede film, een soort superaflevering van The X-files

BOUBOU

Gister avond "The Incredables"

Ik heb me goed vermaakt.
Binnenkort maar eens bij de dvdshop langs....

MvGr. BOUBOU
Marantz SR7300--NAIM NAP-175--3x NAIM NAP-150--NAIM NAP-250--Wadia 6 CD--Mission E83 front--Sonus Faber Solo center--Sonus Faber Concertino rear--Klipsch THX5002L Atmos--Aurasound NS-15 zelfbouwsub--SVS PB2000 sub

NeonKnight

Citaat van: Raphie op april  2, 2005, 22:03:14
Net immortal gezien, tjezus zeg wat een vage film, wel goed, beetje Final Fantasy meets ehmm tja wat eigenlijk....

- The fifth element
- Chronicles of Riddick
- ...

(Ik vond hem overigens super - een beetje vreemd, maar wel lekker. Alleen jammer van die soms heel slechte animatie).
Meridian 565 z3 | Classé CAV-75 | Eichmann six interlinks | Monitor audio in-wall en in-ceiling speakers

Rappie

Gisterenavond in plaats van stappen met wat mensen Hellboy en Alien versus Predator weer eens zitten kijken .... Die heb ik na 2 en 3 keer gezien te hebben afgelopen maand weer genoeg gezien :D
Eigenaar van Paulthé

Scarp

Vanochtend een dvd van Ghostrider gekeken. Voor de mensen die hem niet kennen, het is een motorrijder uit scandinavie, die met hoge snelheid tussen auto's heen raced. Op deze dvd reed hij o.a. tussen Rotterdam en Amsterdam met 299 km/uur bijna continue (het was erg rustig).

SV..S

Gisteren naar de Cooler gekeken, erg trage maar wel vermakelijke film.

Oppo bdp-95/          JBL Ti-k10, JBL Ti-K2
Jl Audio F113      
Arcam avr 550           panasonic tx-p42g15

Martin_M

Weer Immortals.
Blijf het een hele mooie film vinden.

Martin
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

Gijs82

Goeden avond, net dus Seven gekeken.
Vond de film wel aardig  :D!

Het verhaal;
Detactive Somerset, veteraan in moordzaken heeft nog 1 week te gaan voor zijn pensioen. Ondertussen moet hij zijn jonge opvolger, de enthousiaste David Mills, opleiden.
Dan wordt Somerset plots geconfronteerd met de meest verschrikkelijke en gruwlijke seriemoordenaar uit zijn loopbaan.
langzaam begrijpen de detectives dat elke moord naar de 1 van de zeven hoofdzonden verwijst....
In de volgende, slopende dagen blijven de moorden slachtoffers eisen.  >:D
Marantz SR7008 - Sony UBP-X800 - Sony PS5 - B&W CM serie - JVC X500 - Klipsch R-115SW

Mijn HomeCinema

wh-vanderpost

Gisterenavond: 8 Mile

Leuk, zeker in combinatie met de SVS ;D
Denon AVC-X3800H | Rotel RMB-1555 | NVidia Shield Pro | PS3
KEF R11 Meta | R6 Meta | R3 Meta | SVS PB1-ISD
LG G3 83"
WBT | Oehlbach | Ixos | Kopp | Belden | DIY UTP | AudioQuest