Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

bmateijsen

Ik heb 'Envy' gezien met Ben Stiller en Jack Black... waarbij ik nog steeds niet snap waarom zoveel mensen Ben Stiller humoristisch vinden... Om Jack Black kan ik lachen.. met Ben Stiller is er voor mij geen feestje.. Film was dus ook niet zo denderend...

FrankB

Vanavond "La Traviata" van Verdi, alleen niet thuis maar in het nieuwe Luxor  8) 8)
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

Marc R

Gisteravond weer eens Taxi (1ste deel) gekeken. Blijft een leuke film, ook na meerdere keren.

MrPink

Citaat van: FrenkB op april  4, 2005, 08:56:26
Vanavond "La Traviata" van Verdi, alleen niet thuis maar in het nieuwe Luxor 8) 8)
Mooie opera...heb ik vaak gespeeld. :)

Groetjes,
Oscar

FrankB

Citaat van: MrPink op april  4, 2005, 15:22:49
Mooie opera...heb ik vaak gespeeld. :)

Groetjes,
Oscar

Welke rol speelde je? Zing je nog veel? (of is dit gewoon een 4-april grap)

bmateijsen

Citaat van: FrenkB op april  4, 2005, 15:33:23

Volgens mij op de viool.... ;)

FrankB

dvdripper

hoi gisteren avond Hotel Rwanda gekeken  :'(
best een zwaar verhaal over de Hutu's en de Toetsie's

vanavond maar even kijken naar Dead bird

greetingzzz dvdripper

mijn kleine meid June mijn vrouw and last but not least my Home theater         www.dvdprofiler.com

VlisChris

DVDRip zeker? Komt toch pas de 12e uit?
Zelf gisteravond Finding Neverland gekeken (R1) en vanavond gaat Ladder 49 erin (R1).
Afgelopen week ook nog even Ray Limited Edition (R1) gekeken.

Rikske

Citaat van: christiaan sauer op april  4, 2005, 18:56:13
DVDRip zeker?

De naam zegt het al  ;D hehehe is deze film goed?  had er een trailer van gezien en zag er precies niet slecht uit

Marc R

Zojuist Spartan gekeken. Aardige actietrhiller, ondanks dat het verhaal soms wat rare sprongen maakte.

MrPink

Citaat van: FrenkB op april  4, 2005, 15:33:23
Inderdaad, zoals Björn al zei: op de viool. :)

Groetjes,
Oscar

FrankB

Citaat van: MrPink op april  5, 2005, 02:24:01
Inderdaad, zoals Björn al zei: op de viool. :)

Groetjes,
Oscar

Cool  8), er zit dus meer in je dan flauwe grappen :P

Erg genoten gisteren, schitterende opera!!

bmateijsen

Gisteren The Forgotten gezien... die veelbelovend begon, maar daarna (en ik zal verder niets verklappen) via opmerkelijke wijze plotknopen probeert te ontwijken en te verwijderen... wat begon als een cijfer 9 eindigt met een cijfer 5... maar gemiddeld nog net een klein zeventje..

Groet Bjorn

MrPink

Citaat van: FrenkB op april  5, 2005, 10:11:41
Cool 8), er zit dus meer in je dan flauwe grappen :P
Vioolspelen is toch ook een flauwe grap?? ;)

Groetjes,
Oscar

GerritZ

Citaat van: bmateijsen op april  5, 2005, 10:21:34
Gisteren The Forgotten gezien... die veelbelovend begon, maar daarna (en ik zal verder niets verklappen) via opmerkelijke wijze plotknopen probeert te ontwijken en te verwijderen... wat begon als een cijfer 9 eindigt met een cijfer 5... maar gemiddeld nog net een klein zeventje..

Groet Bjorn

Zelfde gevoel had ik ook, had er een heel ander film van verwacht. Begon heel sterk en daarna had ik ook even zoiets van "jammer" dat ze deze weg ingaan.

Voor de rest wel een prima film.

Gerrit

Harry HT

Gisteravond Big Fish gekeken.  O0

Verwachtte van te voren niet al teveel van de film, maar de film heb ik als zeer positief ervaren.
Gisterochtend had ik m'n vader i.v.m. een afspraak met een arts naar het AZL gereden, waarschijnlijk gaf dat voor mij een extra dimensie aan deze film.

De mooiste
HT & DVD links verzameld

Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

Starred

Citaat van: GerritZ op april  5, 2005, 12:04:09
Zelfde gevoel had ik ook, had er een heel ander film van verwacht. Begon heel sterk en daarna had ik ook even zoiets van "jammer" dat ze deze weg ingaan.

Voor de rest wel een prima film.

Gerrit

Vond hem juist wel sterk, omdat nu eindelijk eens een verklaring werd gegeven (zij het een relatief eenvoudige) en het verhaal niet verzande in een open eind

dvdripper

Citaat van: Rikske op april  4, 2005, 20:14:56
De naam zegt het al  ;D hehehe is deze film goed?  had er een trailer van gezien en zag er precies niet slecht uit

ik vond hem eigenlijk te emotioneel wel erg goed verhaal

mijn kleine meid June mijn vrouw and last but not least my Home theater         www.dvdprofiler.com

Rikske

Citaat van: dvdripper op april  5, 2005, 19:50:43
ik vond hem eigenlijk te emotioneel wel erg goed verhaal

thx en idd based on a true story  :(

wil

Vanavond kijk in niet: Disclosure.

Heb het verdomme zo druk met me werk dat ik er niet aan toe kom. Da's pas k*t!  >:(

wil

Pathos Logos
Lector CDP-603
Marantz DV7600
Sonus Faber Cremona M
VPI Scout | AT-OC9XML | ifi Zen Phono
Nordost Blue Heaven | Funk BS2 |  Lapp Öllflex | Concept & Design
Panasonic TH42PV60

Starred

Changing Lanes. Aardig, maar sommige scenes waren wat ongeloofwaardig

robbie12345

Citaat van: Starred op april  5, 2005, 22:58:37
Changing Lanes. Aardig, maar sommige scenes waren wat ongeloofwaardig

Ik snap niet dat mensen altijd problemen hebben met de geloofwaardigheid. Moet iets perce geloofwaardig zijn om ammusant te zijn? Is het de bedoeling van de regisseur om een geloofwaardig film te maken, of om het publiek te vermaken. Ik denk in de meeste gevallen dat laatste. Misschien reageer ik een beetje heftig, maar ik merk dat veel van mijn vrienden ook vaak die opmerking maken.
Epson TW-6700 | Marantz Sr7300 & DENON X2500H | B&W DM603 s3 | B&W LCR-60 | B&W DM309 | JBL XTI 300 SUB | Celexion 2,40 scherm

MrPink

Meestal wordt in het begin van een film het 'format' bepaald. Dat gebruik je vervolgens als referentiekader voor de film. Als er dan (te) veel dingen buiten dat kader vallen, wordt een film al snel ongeloofwaardig. Had er in Lord of the Rings ineens een groepje commando's met mitrailleurs wat orcs neergemaaid (best vermakelijk), dan had jij je toch ook wel achter je oren gekrabt, of niet? ;)

Groetjes,
Oscar

Roland

Citaat van: robbie12345 op april  6, 2005, 09:59:16
Ik snap niet dat mensen altijd problemen hebben met de geloofwaardigheid. Moet iets perce geloofwaardig zijn om ammusant te zijn? Is het de bedoeling van de regisseur om een geloofwaardig film te maken, of om het publiek te vermaken. Ik denk in de meeste gevallen dat laatste. Misschien reageer ik een beetje heftig, maar ik merk dat veel van mijn vrienden ook vaak die opmerking maken.
Nee, dat hoeft op zich natuurlijk niet, maar Changing Lanes wordt als een serieuze film neergezet en dan zitten er een aantal kleine gebeurtenissen/voorvallen in de film die NET iets te toevallig zijn ... dat maakt het een beetje ongeloofwaardig en doet afbreuk aan de film zelf, wat jammer is.