Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Sjors

Citaat van: Arno P op maart  2, 2005, 23:14:20
alleen werden ze tegen het einde naar mijn smaak wat veel te snel oud... ;D ;)

Hahah LOL  ;D ;D dan ligt het niet aan mij  :D

OscarTango

Man on Fire... een van de betere films die ik de laatste tijd gezien heb. Goed verhaal, en ik kon me makkelijk inleven in het hoofdpersonage. Al snapte ik niet wat het feit dat ie langzaam leegbloed toevoegd aan het verhaal. Dat zal wel aan mij liggen...
Sim2 Domino20,
Marantz DV6600
Marantz SR7500
Wharfedale Diamond 8.4, centre en 8.1 als surround

Rappie

Men in black 2 zitten kijken, hij blijft leuk :)
Eigenaar van Paulthé

Sjors

Citaat van: Rappie op maart  2, 2005, 23:54:19
Men in black 2 zitten kijken, hij blijft leuk :)

Hey Hey  :( ........................ wel wachten tot je SVS er is hé  ;D ;)

Rappie

Citaat van: Sjors op maart  3, 2005, 00:00:11
Hey Hey :( ........................ wel wachten tot je SVS er is hé ;D ;)
:( Men in black is deels comedy, dus dat deel is goed te doen zonder svs, en in de actie scenes kon mijn oude subje nog best mee komen samen met de bassshakers :)
Eigenaar van Paulthé

westergas

Anata wa soko ni imasu ka

Sjors

Citaat van: Rappie op maart  3, 2005, 08:29:08
:( Men in black is deels comedy, dus dat deel is goed te doen zonder svs, en in de actie scenes kon mijn oude subje nog best mee komen samen met de bassshakers :)

Let maar op! zodra je je SVS hebt, ga je dingen horen die je voorheen nooit gehoord hebt (in de positiefe zin)  :)

Groet, Sjors

FrankB

Gisteren "Der untergang" gezien, erg indrukwekkende film! Absoluut een aanrader  8)
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

Sjors

Citaat van: FrenkB op maart  3, 2005, 14:52:08
Gisteren "Der untergang" gezien, erg indrukwekkende film! Absoluut een aanrader  8)

Helemaal mee eens!  8)

Zelf heb ik gister "Hollywood Homicide" gekeken, blijft ook een erg goede film met 'Harrison Ford'

Groet, Sjors

Del member

Ik denk dat dit mijn favoriete thread gaat worden ....

Vanavond kijk ik in mijn eigen HT

ipv

Wat is je laatste aanwinst

Je kan blijven upgraden en nooit gelukkig zijn. Het middel wordt een doel. Als het doel de perfecte set is dan wens ik je good luck. Een set zal nooit af zijn. En er zal altijd wel een betere set zijn. Een doel dat ik jaren lang heb nagestreefd. Dan komt er nieuwe Nautilus reeks uit en je beseft hoe zielig je doel is en dat je nooit  kan winnen. Enkel de dealers, importeurs en fabrikanten winnen erop.

Als het doel wordt van je eigen HT te kunnen genieten en op een deftig niveau muziek te kunnen luisteren dan wordt de hele kwestie 'wat is je laatste aanwinst' minder relevant. Op een bepaald moment heb je een set waar de gebreken niet meer een storende factor zijn en dan maakt duurdere apparatuur of tweaks gewoon deel uit van ons luxeprobleem. Want echt nodig hebben we het niet om van een film te  kunnen genieten.

Fred ... genietende van eenn set waarop CD, SACD, DVD en HDTV zeer goed tot zijn recht komen. Wat moet je dan nog meer hebben ?

BOUBOU

Ik ga mij zo dadelijk wagen aan de Pianist...

MvGr. BOUBOU
Marantz SR7300--NAIM NAP-175--3x NAIM NAP-150--NAIM NAP-250--Wadia 6 CD--Mission E83 front--Sonus Faber Solo center--Sonus Faber Concertino rear--Klipsch THX5002L Atmos--Aurasound NS-15 zelfbouwsub--SVS PB2000 sub

Rappie

Vanavond mogen de vrouwen een film uitkiezen, waarschijnlijk wordt het the grudge, of een of andere leonardo di caprio kwijlfilm. Gelukkig gaan de mannen dan een darttournooi houden een verdieping er onder :D
Eigenaar van Paulthé

Sander Nooy

Gister Platoon weer eens gekeken ... blijft een indrukwekkende film.

Was helemaal vergeten dattie best wel intensief was.
Samsung PS50B850 - Emotiva EMC-1 - 3x Marantz MA500 - 3x Marantz MA700 - Fronts: Vifa Vivace '94 - Rears: Vifa Filligran - Center: Vifa Surround-2

Gijs82

Gister avond Bad Boys II gekeken, vind het wel een lollige film om naar te kijken!
;)
Marantz SR7008 - Sony UBP-X800 - Sony PS5 - B&W CM serie - JVC X500 - Klipsch R-115SW

Mijn HomeCinema

Kerstmanno

@Fred

Dat stadium heb ik voorlopig nog even niet bereikt hoor ;D

patrick_vdb

Hi Fred,

Citaat van: ub4b op maart  4, 2005, 11:05:29
Je kan blijven upgraden en nooit gelukkig zijn. Het middel wordt een doel. Als het doel de perfecte set is dan wens ik je good luck. Een set zal nooit af zijn. En er zal altijd wel een betere set zijn. Een doel dat ik jaren lang heb nagestreefd. Dan komt er nieuwe Nautilus reeks uit en je beseft hoe zielig je doel is en dat je nooit  kan winnen. Enkel de dealers, importeurs en fabrikanten winnen erop

Het lijkt wel alsof je de eerste stappen in de wondere wereld van het gezond relativeren nog moet gaan ontdekken? Slaaf worden van een hobby is nooit goed, dat weet toch ieder mens...

mvrg

Patrick

misteranderson

Als je sommige dingen leest, ben je ineens blij dat je nog aan je HT moet beginnen  ;D

Dan kan je nog lekker neuzen tussen alle leuke spulletjes en hoef je nog niet
aan upgraden te denken.

Anywayz, gisteren zonder HT weer eens 'The Two Towers' gekeken, en toen was het weer 2:30  :-[

Imagination is more important than knowledge...
- Albert Einstein

Del member

Citaat van: patrick_vdb op maart  4, 2005, 12:33:35
Hi Fred,

Het lijkt wel alsof je de eerste stappen in de wondere wereld van het gezond relativeren nog moet gaan ontdekken? Slaaf worden van een hobby is nooit goed, dat weet toch ieder mens...

mvrg

Patrick

Blijkbaar niet, anders zouden we er hier geen discussie over hebben  :) Een hobby als HT/hifi in combinatie met perfectionisme is financieel een gevaarlijke situatie. Als je slaaf wordt van je HT dan is er inderdaad iets aan de hand.

Hoeveel forummers zie je hier niet een hele set verkopen om dan iets in de plaats te  kunnen kopen ? Bvb een middelmatige HT vervangen door een high-end tweekanaals set. Dan vraag ik me soms af, waar zijn we mee bezig ? Of mensen die een set kopen ver boven hun budget, gewoon om er bij te horen. Slaaf worden van de bank is een gevaarlijk ding.

Ik ken verschillende mede-freaks die tot enkele jaren terug gewoon maar upgraden en upgraden en nu tot het inzicht gekomen zijn dat je op een bepaald moment grenzen moet leren stellen.

Ik heb de lijn dus getrokken.

Rikske

Raymen

Gisteren,
Without a paddle gekeken.
Hele leuke film moet ik zeggen.
En escape from new york er maar weer eens in gehad.

Voor vanavond Meet the fockers..

Mvrg,
Raymen
HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 7X500W Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo x3000pro-Apple tv 4K(2022)-5XM&K MP 150-4xM&K IC95-1XM&K X12+ 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet

HUISKAMER:LG Oled 77c8 -Zidoo zx98k-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x en 3 x wworld

christian19

Gisteren,
LethalWeapon 1,2,3

Vandaag,
Beverley hills cop 1,2 en3

RV

Gister inderdaad de rij bij V&D getrotseerd om Return of the King goedkoop te scoren, in this theater today!

Nog een tip: v&d heeft 3=2 acties op de hele collectie: heb er The butterfly effect, Schindler's list en Gothika voor de prijs van 2 gehaald. V&D is vaak iets duurder maar met 3=2 veel goedkoper!  ;D

Filmze,

Robin
Meridian 561 & 557 2x, denon dvd-5000 & Dynaudio gespeakerte
Nog een Meridian 505 over? PM me.

Pouwiel

Voor mij wordt het: De Dominee.
Het verhaal geinspireerd ! op het leven van Klaas B.
Dus "not the real thing, but pretty d*mn close"

Ben benieuwd
Maar weet je...?
Ik denk,
dat het verhaal van kapitein Ortega, best eens waar kan zijn !

eduard

net Lola Rent gekeken, vond het een leuke film.

Del member

Citaat van: eduard op maart  6, 2005, 15:11:07
net Lola Rent gekeken, vond het een leuke film.

De 16:9 versie is erg leuk. Er is ook een 4:3 versie met Pro-Logic maar die is geen enkele set hier waard.