Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Raphie

Spawn Special Edition DTS (oudje in nieuw jasje)
Resident Evel II Apocalypse (splinternieuw Regio I)

Beiden erg goed te doen
JBL PRX Power!

R

alleen dat HDMI he? dan is comp. maar behelpen.

Raphie

Citaat van: Ruben op februari 26, 2005, 22:09:32
alleen dat HDMI he? dan is comp. maar behelpen.

Yep, maar dat is snel opgelost hoop ik ;D
JBL PRX Power!

Pantera

Alien vs Predator. Deze keer op onze eigen dvd-speler (ipv het tijdelijke goedkope gevalletje). Scheelt toch een boel.

Daarna nog een gedeelte van Mike Oldfield - Tubular Bells III
TAG McLaren AV192R , Krell KSA300s, Krell KSA50s
TEAC VRDS25x (SE mod.), TViX M6500A, Humax HD5000C, PSAudio PPP,
Wilson Audio Watt/Puppy (3/2), NAS Whale
JVC D-ILA RS20, Transparant Dig.Ref./ML Ref.XL/ML Ultra/MW Ref./MW, PL Ref., NBS Monitor 0 dig., XTC, Kemp groep, Callas ClampRack

Raphie

Is die al uit als DVD in NL of had je de R1 of een download?
JBL PRX Power!

blue-eyes

Phil Collins, the final farewell tour (live in Paris). Veruit de beste muziek DVD die ik heb en ook zeker de beste van Phil Collins. Erg goed beeld en een super geluid!

Dat was echt kippenvel vanavond!
Speakers: Front: WB Vector, rear: WB Vertex, center: WB Fulcrum 650, 2 * Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; Versterker / processor: Lyngdorf MP40, Lyngdorf MXA-8400, Lyngdorf SDA2400; Bron: Hifi Rose RS130, Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Zidoo Z3000 PRO; Kabels: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Audioquest, USB: Audioquest Coffee, XLR: Linn, DHZ, Stroomvoorziening: Isotek Elektra V5, Isotek Initium, Audioquest NRG Y3, Belden, Supra, Furutech; TV: Sony KD-75XE9005; Data: 2 * Synology 19" RS818+; Rack: DHZ;

beunky

Citaat van: Blue-Eyes op februari 26, 2005, 22:29:54
Phil Collins, the final farewell tour (live in Paris). Veruit de beste muziek DVD die ik heb en ook zeker de beste van Phil Collins. Erg goed beeld en een super geluid!

Kan het me voorstellen ;D
"De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"

Pantera

Citaat van: Raphie op februari 26, 2005, 22:25:18
Is die al uit als DVD in NL of had je de R1 of een download?

Ik neem aan dat je AVP bedoeld?
Da's idd de R1 versie. Releasedatum in Nederland is 9 maart.

Miranda
TAG McLaren AV192R , Krell KSA300s, Krell KSA50s
TEAC VRDS25x (SE mod.), TViX M6500A, Humax HD5000C, PSAudio PPP,
Wilson Audio Watt/Puppy (3/2), NAS Whale
JVC D-ILA RS20, Transparant Dig.Ref./ML Ref.XL/ML Ultra/MW Ref./MW, PL Ref., NBS Monitor 0 dig., XTC, Kemp groep, Callas ClampRack

FrankB

Ik ga vanmiddag eens een Nederlandse film aanschouwen, namelijk "De stille kracht". Ben benieuwd, drie uur is laaaang voor een Nederlandse film  :-\
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

Raphie

Citaat van: Pantera op februari 27, 2005, 09:20:48
Ik neem aan dat je AVP bedoeld?
Da's idd de R1 versie. Releasedatum in Nederland is 9 maart.

Miranda

Die bedoelde ik idd. Zit van de week in UK, zal kijken of ze hem bij de HMV al hebben liggen, vind subtitles toch niet zo boeiend.
JBL PRX Power!

Marcel_T.

Citaat van: Blue-Eyes op februari 26, 2005, 22:29:54

Helemaal mee eens!
Sony 55A90J | Pioneer SC-LX83 | Pioneer BDP-51FD | PS4pro | Humax 5050c | B&W CDM 9NT | B&W CDM CNT | REL Storm III | Sennheiser HD 650

westergas

Gister de "grote" oscar winnaar, Million Dollar Baby, gezien.
Deze film pakt je in de eerste minuut en laat je niet meer los. Echt een ongelofelijk goede film.
Anata wa soko ni imasu ka

Roland

Gisteravond Garden State gekeken. Aparte film, maar wel behoorlijk goed.

BOUBOU

Citaat van: westergas op maart  1, 2005, 13:51:34
Deze film pakt je in de eerste minuut en laat je niet meer los. Echt een ongelofelijk goede film.

En dan te bedenken dat ie in 37 dagen opgenomen is  :o

MvGr. BOUBOU
Marantz SR7300--NAIM NAP-175--3x NAIM NAP-150--NAIM NAP-250--Wadia 6 CD--Mission E83 front--Sonus Faber Solo center--Sonus Faber Concertino rear--Klipsch THX5002L Atmos--Aurasound NS-15 zelfbouwsub--SVS PB2000 sub

FrankB

Citaat van: westergas op maart  1, 2005, 13:51:34

Helemaal mee eens! De eerste indrukwekkende film die ik heb gezien na LOTR ROTK, en dat wil wel wat zeggen!
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

Rikske

Citaat van: FrenkB op maart  1, 2005, 15:28:34
Helemaal mee eens! De eerste indrukwekkende film die ik heb gezien na LOTR ROTK, en dat wil wel wat zeggen!

:o  :o  :o  :o  :o  :o  :o deze ga ik zeker eens kijken dan,  deze komt deze maand zeker in de "publieke" bioscoop?

dvdripper

Hep gisteren avond De dominee gekeken goede film

vanavond gaan we After the sunset kijken

mvg dvdripper

mijn kleine meid June mijn vrouw and last but not least my Home theater         www.dvdprofiler.com

Sjors

Zaterdag avond "Terminator 3" gekeken,  lekker in DTS  O0

Groet, Sjors

Rappie

Ik heb terminator 1 en 2 ook nog liggen, en nog wel meer films, maar kijk ze pas als mijn svs binnen is :) Tot die tijd hou ik het even bij series en comedy .... ;D
Eigenaar van Paulthé

Sjors

Citaat van: Rappie op maart  1, 2005, 18:03:20
Ik heb terminator 1 en 2 ook nog liggen, en nog wel meer films, maar kijk ze pas als mijn svs binnen is :) Tot die tijd hou ik het even bij series en comedy .... ;D

Gelijk heb je!   oww man het is genieten TM 3 in DTS  8) je weet niet wat je mist.................athans NOG niet  :D

Rappie

Citaat van: Sjors op maart  1, 2005, 18:05:51
Gelijk heb je! oww man het is genieten TM 3 in DTS 8) je weet niet wat je mist.................athans NOG niet :D
:'( Inderdaad, NOG niet .....
Eigenaar van Paulthé

Sjors

Citaat van: Rappie op maart  1, 2005, 18:08:55
:'( Inderdaad, NOG niet .....

Het is echt balen man  :-\  leef met je mee!

Ik heb nog een hele tijd met Wouter zitten praten vanmiddag, als hij morgenochtend nog niets van Erik heeft vernomen, dan mailt hij hem weer.....

christian19

Marc R

Gisteravond From Hell gekeken. Aardige thriller met een goede hoofdrol van Johny Depp. Blijft een van m'n favourite acteurs :) .

Arno P

Hier Beautiful Mind.....goede film...alleen werden ze tegen het einde naar mijn smaak wat veel te snel oud... ;D ;)