Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Raymen

Als het mee zit straks of alien vs predator of the mancgurin candidate..

Heb ook Mindhunters nog liggen(net gekocht.)

Mvrg,
raymen
HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 7X500W Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo x3000pro-Apple tv 4K(2022)-5XM&K MP 150-4xM&K IC95-1XM&K X12+ 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet

HUISKAMER:LG Oled 77c8 -Zidoo zx98k-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x en 3 x wworld

jurjen

gisteravond: Return of the King, extended editie.

Ik wist nog niet waar het over ging want ik heb geduldig gewacht op de extended editie.
Nou en ik heb er van genoten!

M'n ogen zijn er wel moe van geworden, want Jackson mag graag pannen, en die panning gaat schokkerig. Dat zal wel aan mijn scaler liggen.
Het geluid vond ik matig (R2), maar ook dat kan aan mijn hardware liggen. Ik moet dringend de calibratiemicrofoon weer eens ter hand nemen.

Barco BD808 < [Snazio Net DVD Cinema HD] [Plasma Enhancer PE1000-Pro < Marantz DV-8400] > Parasound AVC-2500 > {( Krell KSA-50 mkII> Dynaudio Double 17) + (Krell KSA-50 > Dynaudio Gemini) + (Meridian 605 > Piega P4CmkII center)}

VlisChris

Gisteravond is het er niet van gekomen, maar vanavond gelukkig wel.
Return of the King Extended Edition.
Wooooooooow. Een al geweldige film is nog veel beter gemaakt. Echt waar. Wat een magnifieke film is het geworden. Het verhaal loopt nu gewoon veel vloeiender. .
Nee, echt waar. Dikke aanrader weer. Maar ik had ook niet anders verwacht.
Het volgende? Een keer een megamarathon houden. FOTR, TTT en ROTK EE's achter elkaar kijken ;D ;D ;D

VlisChris

Zometeen naar de bioscoop voor Ladder 49 8)
Ik laat mijn kop twee tellen op msn zien, en weer twee tellen later blijkt dat ik naar de bios ga ;D
Ach, je moet toch wat ;)

Kerstmanno

Ladder 49 had slechte kritieken. Wat vond jij ervan?

Arno P

Citaat van: Christiaan Sauer op december 11, 2004, 23:00:30

Het volgende? Een keer een megamarathon houden. FOTR, TTT en ROTK EE's achter elkaar kijken ;D ;D ;D

En tegen mijn familie had ik verteld dat er freaks zijn die alle 3 de delen achter elkaar kijken.... ;D

VlisChris

Citaat van: Arno P op december 12, 2004, 10:35:13

En tegen mijn familie had ik verteld dat er freaks zijn die alle 3 de delen achter elkaar kijken.... ;D

;D ;D ;D

Kerstmanno

VlisChris

Citaat van: Menno op december 12, 2004, 10:24:00
Ladder 49 had slechte kritieken. Wat vond jij ervan?

Iemand anders had me op een ander forum dezelfde vraag gesteld. Dus even een quote van daar ;)
Citaat van: Christiaan Sauer
Citaat van: de andere vraagsteller
Citaat van: Christiaan Saueren zometeen naar de bioscoop voor de nachtfilm: Ladder 49 8)
Hoe is die film Christiaan, ben ik wel benieuwd naar.
John Travolta is namelijk één van mijn favo acteurs.

Mwjaaah. Een 6.5 denk ik.
Er zitten een paar dingen in die er bij mij voor zorgen dat het geen echte topfilm is. Het acteerwerk is allemaal goed hoor, daar ligt het niet aan, maar de manier van verhaal vertellen had imho beter gekund. Je maakt sprongen in de tijd bv die niet echt duidelijk aangegeven worden. Soms zit je in de huidige tijd, dan spring je opeens 10 jaar terug om weer 5 jaar vooruit te gaan en dan weer naar die 10 jaar terug.
En het is natuurlijk een film waarin je vooral ziet hoe heldhaftig brandweerman zijn is. Geen enkel autoongeluk of kleine dingen maar alleen spectaculaire branden. Maar ok, dat wist ik toen ik ging ;)
ps: als er brand is in een loods afgesloten met een stalen deur, het lijkt mij persoonlijk dat je ook met brandweerhandschoenen die deur never nooit meer aan te raken is tijdens en kort na een brand? Daar had ik gister met iemand een discussie over namelijk ;)

Marc R

Zometeen gaat The Bourn Supremacy de dvd-speler in. Ben benieuwd hoe dit vervolg is, aangezien ik The Bourn Identity best een goede film vond.

Arno P

Met de kids: The Grinch..... ;D....alvast in de kerststemming komen... ;)

Kerstmanno

Citaat van: Marc R op december 12, 2004, 18:15:11
Zometeen gaat The Bourn Supremacy de dvd-speler in. Ben benieuwd hoe dit vervolg is, aangezien ik The Bourn Identity best een goede film vond.

Wat vond je ervan? Ik vond de Bourne Identity VELE MALEN beter. Vond dit echt een grote teleurstelling, die ik gedeeltelijk slapend heb bekeken in de bios. Bah, wat slecht!

Martin_M

Nog een keer Spider-man 2.
We hadden visite en zouden een film gaan kijken. Zij hadden 'm nog niet gezien en wij vonden het geen straf om 'm nog een keer te kijken ;D
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

Robbo

Gisteren Kill Bill 1+2  gezien. 

Lekker scherpe dialogen.  Heerlijk !

VlisChris

Ik denk dat ik Master & Commander - Far Side of the world ga kijken vanavond. Het liefste had ik ROTK EE gekeken, maar er komt iemand langs die geen fan is van LOTR (understatement van de dag ;D)

edit

Het is Around the world in 80 Days geworden 8)
Erg leuke en vermakelijke film. Aanradertje.

Marc R

Citaat van: Menno op december 13, 2004, 10:18:27

Wat vond je ervan? Ik vond de Bourne Identity VELE MALEN beter. Vond dit echt een grote teleurstelling, die ik gedeeltelijk slapend heb bekeken in de bios. Bah, wat slecht!

Ik moet zeggen dat het al een tijd geleden is dat ik The Bourne Identity heb gezien, al moet ik ook toegeven dat ik The Bourn Supremacy minder vind dan zijn voorganger. Van The Bourne Identity was ik toendertijd wel onder de indruk, maar dat had ik bij deze film zeker niet.

Martin_M

Vanavond 'The whole ten yards'. Ben benieuwd of deze net zo leuk is als zijn voorganger.

Martin

VlisChris

LOTR ROTK EE gaat er vanavond wederom in 8)

Harry HT

BEING JOHN MALKOVICH, begint zo om 21.00 uur op Canvas.

De mooiste
HT & DVD links verzameld

Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

Marc R

Gisteravond de eerste 1,5 uur van Troy gekeken, vanavond de rest als het goed is. Opzich wel een aardige spektakelfilm.

wil

Citaat van: wil op december  6, 2004, 08:06:55
Van Sinterklaas gekregen:
  • Monster & Co.
  • The best of Total Touch

wil
Gisteren Monster & Co. gekeken en bewust op Vlaamse taal gezet. Echt heel erg leuk, niet om de Vlamingen uit te lachen maar door de grappen die in het Vlaams wel gemaakt kunnen worden maar in het Nederlands niet leuk zijn.

wil

Pathos Logos
Lector CDP-603
Marantz DV7600
Sonus Faber Cremona M
VPI Scout | AT-OC9XML | ifi Zen Phono
Nordost Blue Heaven | Funk BS2 |  Lapp Öllflex | Concept & Design
Panasonic TH42PV60

Arno P

Martin_M

Harry Potter and the prisoner of Azkaban

Arno P

eduard

afgelopen week band of brothers gekeken.