Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

MarcoV

Spider-man en Spider-man 2.

die superbitversies zijn zeker de moeite waard  8)

Marco

VlisChris

Starsky & Hutch gekeken.
Ach, het is kijkbaar :) Niet echt schokkend als je het mij vraagt ;)

Kerstmanno

Citaat van: Christiaan Sauer op december 19, 2004, 23:18:32
Starsky & Hutch gekeken.

Vond het zelf best wel grappig!

Rappie

Vanavond staat spiderman 2 op het programma
Eigenaar van Paulthé

Roland

Citaat van: Christiaan Sauer op december 19, 2004, 23:18:32
Starsky & Hutch gekeken.
Do it! Do it!  ;D ;D

Raymen

Gisteren Th incredibels gezien     GEWELDIG gewoon./

En vanavond The Alamo..

Mvrg,
Raymen
HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 7X500W Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo x3000pro-Apple tv 4K(2022)-5XM&K MP 150-4xM&K IC95-1XM&K X12+ 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet

HUISKAMER:LG Oled 77c8 -Zidoo zx98k-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x en 3 x wworld

VlisChris

Ach, er zaten zeker stukken tussen die wel grappig waren hoor, maar het was gewoon niet mijn film :)
Dat Do it, Do it was inderdaad wel grappig ja ;D
Bij die scene na de kook hebben we ook wel gelachen. Cheerleaders 4 life ;D

Roland

Zojuist Wimbledon gekeken. Hij was toch wel wat beter dan ik had verwacht ... alleen komen hun tennis-skills niet echt overtuigend over  ;D

Marcel_T.

Afgelopen weekend Return of the King gekeken. 4 Uur en 10 minuten is voor mij toch wel een record voor één film. Gelukkig verveelde het geen minuut.
Sony 55A90J | Pioneer SC-LX83 | Pioneer BDP-51FD | PS4pro | Humax 5050c | B&W CDM 9NT | B&W CDM CNT | REL Storm III | Sennheiser HD 650

VlisChris

Net terug van The Grudge. Een japanse suspense thriller is een understatement.
Een extreme understatement. Zelden heb ik zo vaak zulke reacties uit de zaal gehoord, zelfden was het zo drukkend na afloop in de zaal. Zelden lagen de cijfers die gegeven werden zo uit elkaar als vandaag.
Nu  ben ik zowieso (om het rustig uit te drukken) al geen voorstander van suspensethrillers met een horror effect eraan. Deze film was alles wat je verwacht in het extreme.
De film duurde 90 minuten, maar daarin gebeurde zovaak zoveel dat het echt niet leuk meer was. Goddank heb ik dusdanig slechte ogen dat als ik onder mijn bril langs keek dat ik mooi de contouren van de film zag, en nog net kon volgen wat er gebeurde zonder consequent een hartaanval te krijgen. In tegenstelling tot de rest van de zaal ;D
Aan het einde van de film heb ik maar niet geturfd hoevaak ik heb gezegd dat ik het een kutfilm vond :) ;)
Wat mij persoonlijk betreft een 2 voor de moeite en de hoofdrolspeelster (damn ;D) maar ik kan me voorstellen (en gezien bij de cijfers) dat als het wel je ding is dat hij echt ultiem is. Ik heb bovengemiddeld veel 9'ens gezien :)
En dus bovengemiddeld veel 1/2/3en ;)

JürgenW

Gisteren voor de 2e keer ROTK EE gezien.
Het slotdeel vind ik toch wel wat lang duren + sentimenteel.
Maar voor het overige: prachtig en wat mij betreft mag er over 'n tijdje nog een uitgebreiderde versie komen - wie weet wat PJ nog aan materiaal heeft liggen.

Jürgen

MrPink

Gisteren voor de 1e keer ROTK EE gezien. ;)

Ik moet zeggen, dat ik niet onverdeeld enthousiast ben over de extended/extra scenes. Sommige voegen zeker iets toe, maar andere zijn volstrekt overbodig, of doen zelfs afbreuk aan het geheel.
Ook blijf ik het jammer vinden dat niet wordt uitgelegd dat Denethor een palantir heeft, middels welke hij geïndoctrineerd werd door Sauron. Dat verklaart meteen waarom hij zo fatalistisch is.
Het slotgedeelte vond ik nu eigenlijk minder lang duren dan in de bioscoop, vreemd genoeg.

Voorlopig blijf ik FOTR toch de beste van de drie vinden.

Groetjes,
Oscar

Roland

Net het concertgedeelte van Slayer - Still Reigning gekeken ... FAN-TAS-TISCH !!  8) 8)

VlisChris

Forrest Gump gekeken.
Blijft een leuke film :)

VlisChris

Appendices 4 gekeken van ROTK EE
Alleen de laatste twee onderdelen moeten nog komen. Maar dit was al enorm genieten 8)
Wanneer ik de laatste stukken ga kijken? Geen flauw benul. Dat gaat wel komende week worden verwacht ik :-\

Roland

Net weer Elf gekeken ... Will Ferrell is echt DE persoon voor die rol ... fan-tas-tisch  8)

Sjors

Vanavond gekeken, Italiën Job  8)

Groet, Sjors

MrPink

The Ladykillers (Coen versie). Leuke film, hoewel wat traag in het begin. Ook vond ik het jammer dat Tom Hanks niet helemaal geloofwaardig uit z'n rol komt. Daarentegen wel een geweldige rol van Irma Hall. :)

Groetjes,
Oscar

MarcoV

VlisChris

Gister avond The Appendices 6 gekeken (de laatste anderhalf uur), en zometeen The Appendices 5 eens opzetten.
Al vindt ik die persoonlijk wat minder interessant. Maar ik moet ze gewoon kijken ;D

MrPink

Spiderman 2. Veel beter dan verwacht. :)

Groetjes,
Oscar

Marc R

Vanavond gaat waarschijnlijk Troy de dvd-speler in, ik ben benieuwd.

Oracle

Citaat van: Roland op december 23, 2004, 21:50:41
Net weer Elf gekeken ... Will Ferrell is echt DE persoon voor die rol ... fan-tas-tisch  8)

Vanavond ook Elf gekeken, samen met mijn schoonmoeder! :)

Leuke film! Echt een paar keer flink gelachen... mooie kerstfilm! Schoonmoeder vond het ook een erg leuke film! :)

Gisteren overigens Scrooged gezien. Bill Murray =  O0

Groet,
Mark

christian19

Ernest saves christmas
en natuurlijk, national lampoons christmas vacation.
Die moet ik minimaal 1keer per jaar zien.

mvg,

christian19.

Marc R

Ondanks dat ik van plan was om gisteravond Troy te kijken, ging uiteindelijk toch voor de tweede keer X-men 2 de dvd-speler in. Blijft een aardige actiefilm.

Vanavond dan toch maar Troy :) .