Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Raymen

Gisteren Anaconda 2 gezien.

Was zo slecht nog niet,vondt hem zelfs redelijk goed.

En Heb Frankenfish zitten kijken...

Hmmmm ging eigenlijk ook wel,is best een aanrader..

Mvrg,
raymen
HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 7X500W Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo x3000pro-Apple tv 4K(2022)-5XM&K MP 150-4xM&K IC95-1XM&K X12+ 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet

HUISKAMER:LG Oled 77c8 -Zidoo zx98k-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x en 3 x wworld

Martin_M

SF met geweldige humor (vind ik dan);

Lexx 1.0; I worship his shadow

Zev tegen 950; "What kind of robot are you?"
950; "A robot that wants to live in your underpants!"

Martin
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

MarcoV

Jan-Willem

Vanavond gekeken:

'De nieuwe avonturen van ome Hen'  :D

Jan-Willem
I love my S8 :-)

VlisChris

Surviving Christmans :-\
Een ben affleck film. Zegt genoeg denk ik..... .Ach, het was de sneak maar ;D

Martin_M

Gisteravond: Lexx 2.0: Super Nova
Hedenavond: Lexx 3.0: Eating Pattern (met een mooie rol van Rudger Hauer)
Morgenavond: Lexx 4.0: Giga Shadow

Ik blijf het een gave SF-serie vinden. Op een gegeven moment wanneer het zeer spannend is komt plotseling het robothoofd (790, die hevig verliefd is op Zev) tussen de benen van Zev rollen. Zegt hij: "This is the happiest moment of my entire existence!". Lig ik toch echt dubbel ;D

Martin

Arno P

Sjors

Citaat van: Jan-Willem op november 29, 2004, 23:21:19
Vanavond gekeken:

Jan-Willem

Wat is dat dan voor een film?  :D

Groet, Sjors

Rody

Citaat van: Jan-Willem op november 29, 2004, 23:21:19
Vanavond gekeken:

Jan-Willem

Ome henk bedoel je?  :)

Martin_M

Het werd toch geen Lexx 4.0 maar we kwamen Ladykillers van de Coen-brothers tegen in de videotheek.

Ik had de trailer al een paar keer gezien en 'O Brother, where art Thou?' heeft hier al menig rondje in de speler gedraaid. Ik was dus benieuwd.

Ergens halverwege was de film erg vermakelijk maar niet om zelf aan te schaffen. Maar op de één of andere manier veranderde dit gaandeweg. Je leert de karakters dan beter kennen waardoor je de humor van hun opmerkingen beter gaat volgen.
Kortom een film die je zeker vaker kan zien. Als 'ie vandaag niet terugmoest wist ik wel wat we vanavond gingen kijken ;D

Verder prachtige rollen, gaaf sfeertje en mooie (bewerkte?) beelden. Alleen het geluid vond ik wat dof.

Martin

Jan-Willem

I love my S8 :-)

Martin_M

Twee afleveringen van Strartrek-the next generation uit seizoen 2.

BOUBOU

Marantz SR7300--NAIM NAP-175--3x NAIM NAP-150--NAIM NAP-250--Wadia 6 CD--Mission E83 front--Sonus Faber Solo center--Sonus Faber Concertino rear--Klipsch THX5002L Atmos--Aurasound NS-15 zelfbouwsub--SVS PB2000 sub

Spikebyt

Net klaar met kijken naar LOTR TTT (EE)   ;)
Vanavond kijken naar LOTR ROTK (standaard versie)  :D

Om vast in de stemming te komen voor TTT ROTK (EE) die van de week uitkomt  ;D ;D

Nog maar een paar nachtjes slapen  :(

Dan heb ik eindelijk de serie compleet
Grtnx,    Frans V.

Raphie

Net I Robot gezien, wel grappig op zich maar ik had meer van het verhaal en effecten verwacht, de effecten zagen er erg tekenfilmachtig uit.
JBL PRX Power!

Jordis

Citaat van: Raphie op december  4, 2004, 19:10:13
Net I Robot gezien, wel grappig op zich maar ik had meer van het verhaal en effecten verwacht, de effecten zagen er erg tekenfilmachtig uit.
Gister ook gezien, vond em niet echt hoogstaand...

Vandaag The Bourne Supremacy..
Primare - Dynaudio - QED - Nordost

Martin_M

Starred

Toevallig ook naar I Robot gekeken, en ik vond hem erg meevallen.
Hem me goed vermaakt  :)

Raphie

Was zeker geen slechte film, maar had er gewoon iets meer van verwacht, scene in tunnel bijv, wel cool maar beetje fake qua effects. en plot kwam in een keer op tafel en toen was het ook in de hoosgte versnelling naar climax toewerken.
JBL PRX Power!

MarcoV

Arno P

Citaat van: MarcoV op december  4, 2004, 23:04:35
Vanavond Desperado  8)

Marco

Blijft rete goed.....dialoog Quentin...over de bar pis verhaal... ;)

Marc R

Heb gisteravond, nadat ie maanden in de kast had gelegen, maar eens Buffalo Soldiers gekeken. Ik moet eerlijk zijn dat ik een totaal andere film had verwacht, maar hij viel zeker niet tegen.

Arno P

Vorige week naar Matrix reloaded gekeken (niet zo geweldig) en vanavond naar revolutions...en die maakte alles meer dan goed....goede aktie, effecten en verhaal (vrouwen duidelijk in de lead nu  ;) ) maar vooral...het LAAG...tsjonge jonge...mooi gedefinieerd en in balans...vooral als tegen het einde "the evil dude" begint te spreken...wowwww  :o ;D

Roland

Citeervooral als tegen het einde "the evil dude" begint te spreken...wowwww :o ;D
Herkenbaar. Dat klinkt echt letterlijk 'vet' :)

BOUBOU

Gister avond "Mind Hunters".  :o

Lekker onverwacht allemaal...... 
Met truckage alla Final Destination

MvGr. BOUBOU
Marantz SR7300--NAIM NAP-175--3x NAIM NAP-150--NAIM NAP-250--Wadia 6 CD--Mission E83 front--Sonus Faber Solo center--Sonus Faber Concertino rear--Klipsch THX5002L Atmos--Aurasound NS-15 zelfbouwsub--SVS PB2000 sub