Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Roland

CiteerVanavond ook Elf gekeken, samen met mijn schoonmoeder! :)

Leuke film! Echt een paar keer flink gelachen... mooie kerstfilm! Schoonmoeder vond het ook een erg leuke film! :)
Goed zo ... het is altijd maar afwachten natuurlijk of iemand anders hem ook leuk vind, maar het is goed uitgepakt (had ik ook stiekem wel verwacht :):D

Ik heb gister ook Elf nog maar een keer gekeken ... blijft geniaal  ;D

Sjors

vanavond na het gourmetten 'Jingle all the way' met Arnold hij blijft leuk  :)

Groet, Sjors

VlisChris

Gisteravond stukken gekeken van Pietje Bel.
Maar wat een drama die film zeg ;D Echt niet mijn ding.
Vanavond de eerste dvd van FOTR EE gekeken, maar ik heb het gevoel dat mijn bovenburen het vandaag goed horen ofzo. Dus na de eerste dvd de speler maar uitgezet :-\
En daar baal ik van, want ik had er nu eens echt zin in om die film te gaan kijken....

MarcoV

Vanavond eindelijk tijd voor Brotherhood of the Wolf. Ik heb even de Engelse dub geprobeerd, maar het mooiste blijft toch de Franse DTS track  8)

Marco

blue-eyes

Je moet een franse film altijd met de franse track luisteren ;)

Overigens een mooie film, ondergewaardeerd denk ik. Wordt ook veel als testfilm gebruikt in shoot outs en demo's.
Speakers: Front: WB Vector, rear: WB Vertex, center: WB Fulcrum 650, 2 * Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; Versterker / processor: Lyngdorf MP40, Lyngdorf MXA-8400, Lyngdorf SDA2400; Bron: Hifi Rose RS130, Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Zidoo Z3000 PRO; Kabels: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Audioquest, USB: Audioquest Coffee, XLR: Linn, DHZ, Stroomvoorziening: Isotek Elektra V5, Isotek Initium, Audioquest NRG Y3, Belden, Supra, Furutech; TV: Sony KD-75XE9005; Data: 2 * Synology 19" RS818+; Rack: DHZ;

Marc R

Ik heb vanavond The Butterfly Effect gekeken. Ik moet zeggen, zeker geen onaardige film.  Vond hem vrij verrassend, al moest ik aan het einde wel effe nadenken :) .

MarcoV

Citaat van: Blue-Eyes op december 27, 2004, 22:08:28

Overigens een mooie film, ondergewaardeerd denk ik. Wordt ook veel als testfilm gebruikt in shoot outs en demo's.

Helemaal eens Eisse  ;)

Marco

VlisChris

Alexander gekeken.
Een betere film dan ik had verwacht. Het acteerwerk beviel me beter, het verhaal beviel me beter, de actie was overdadig maar niet te extreem, mwaah. Een 7.5 denk ik :)
Het acteerwerk werd voor mijn gevoel beter naarmate we meer naar het einde van de film gingen trouwens :) Toeval, maar dat idee had ik wel. Misschien ook omdat de hele sfeer van de film anders werd?

JürgenW

De laatste twee avonden de extra's van LOTR EE gezien: indrukwekkend.

Jürgen

VlisChris

Misschien vanavond nog even wat extra's bekijken van LOTR ROTK 8)

Marc R

Vanavond Mindhunters gekeken. Hij viel eerlijk gezegd behoorlijk tegen, echt een standaard verhaal. (Zit je met een aantal man op een afgelegen eiland, blijkt er één moordenaar tussen te zitten, de rest kan je wel invullen ;) ) Was dus niet echt origineel.

Verder liep bij mijn (huur)dvd het geluid van de dts track niet synchroon met het beeld, ook vrij irritant/storend.

JürgenW

Vanavond Diane Krall Live At The Montreal Jazz Festival gezien.
Veel reuze mee. Is een beetje een ruwe versie van Diane Krall Live in Paris. En gelukkig zonder orkest. Jammer dat geluid niet ook in PCM stereo en dts aanwezig is en verder jammer, dat net als bij de Paris DVD het geluid te veel van de surrounds komt - ik hou meer van een frontstage geluid.

Daarna nog gekeken naar Spartan met Val Kilmer - mijn god, wat een clichee-film!!!

Jürgen

eduard

Ik heb net gekeken naar: From dusk to dawn III. Dit deel vond ik een stuk beter dan deel 2 maar komt helaas nog niet echt in de buurt van deel 1.

Marc R

Eregisteren I Robot gekeken. Ik had echt geen idee wat ik van de film moest verwachten, maar hij viel behoorlijk mee. De mooie special effects en het lekkere geluid zorgden ervoor dat ik me wel vermaakt heb met deze film :) .

Gisteravond Arthur gekeken. Mooie spektakel film, al beginnen alle veldslagen nu wel een beetje op elkaar te lijken met de vele spektakelfilms van de laatste tijd zoals onder andere Lord of the Rings, Troy en The Last Samurai.

kohns

Vandaag premiere, voor het eerst, op mijn gloednieuwe installatie (had eigenlijk geen DVD of surround installatie voordien) van SHREK2 op algemene aanvraag van mijn vrouw ;D
B&W 802 Diamond, ghost center, CWM DS8 | Primare CD31, SP31, A30.3, A32 | Dune player | Kimber, VDH, Oehlbach | Isotek | Logitech Harmony | Panasonic TH-50PY700F, PTA-900E | Projecta Electrol High contrast M

VlisChris

ROTK EE stond op vanavond. Maar niet al te veel van gezien.
Meer zitten kletsen met een goeie vriend van me 8)

Sjors

Gister avond Die Hard I gezien 'Yippie kay yee mother***ker'   

Groet, Sjors

Rappie

Vanavond begin ik aan de rambo trilogie box denk ik :)
Eigenaar van Paulthé

Sjors

Citaat van: Rappie op januari  3, 2005, 13:31:20
Vanavond begin ik aan de rambo trilogie box denk ik :)

veel plezier!  8)

Groet, Sjors

Marc R

Heb gisteravond The Gift gekeken. Redelijke film, maar zeker niet meer dan dat. Ik vond hem op sommige fronten wat voorspelbaar. Ook vond ik hem niet echt spannend.

Spacebass

Catwoman Dit is wat mij betreft een aanrader!!! Audio (DD) is fantastisch lekker!! CGI is soms een beetje TE maar ik heb echt genoten, 10 x meer dan van The Punisher....

Marc R

Gisteravond Donnie Darko gekeken, ik had hem opgenomen van tv.

Ik moet zeggen, hij was inderdaad vrij 'vaag', maar toch had ik aan het einde wel het gevoel dat ik hem enigzins begreep. Het is zeker een zeer interessante film, ondanks dat ie anders is dan de meeste mainstream films. Ik heb me in ieder geval wel vermaakt met deze film.

eduard

net naar resident evil : apocalypse gekeken. Ik vond dit deel een stuk beter dan deel 1.

Oracle

Citaat van: Blue-Eyes op december 27, 2004, 22:08:28

Je moet een film altijd kijken in de oorspronkelijke taal... net zoiets als OAR eigenlijk! Snap je? ;) ;D

Citaat van: kohns op januari  2, 2005, 20:21:33
Vandaag premiere, voor het eerst, op mijn gloednieuwe installatie (had eigenlijk geen DVD of surround installatie voordien) van SHREK2 op algemene aanvraag van mijn vrouw ;D

Gefeliciteerd!  8) Zal wel super geklonken hebben of niet? En je vrouw? Wat vond die ervan?

Groet,
Mark

Rappie

Lange tijd geleden dat ik op zaterdagavond niet ben gaan stappen, dus dan maar een filmpje checken ...

Net flipper zitten kijken :)
Eigenaar van Paulthé