Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Crownfire

Citaat van: morca op oktober  5, 2013, 16:11:21
Gisteren After Earth,wat een buttfilm!!!!

Lol, die is echt heel slecht idd. Heb je hem nog afgekeken?  :D

Grindtegel

Net gezien The Conjuring.

Eindelijk eindelijk eindelijk weer een keer een horror die eng is (sinds The Exorcism of Emily Rose, de meest ondergewaardeerde horrorfilm ever, is het armoe troef in horrorland ondanks een dappere poging van Sinister). Ik heb echt genoten van de film, goed acteerwerk, mooi gefilmd en ook echt eng, wat wil een horrorfanaat als ik nog meer. Het is knap hoe de regisseur (bekend geworden van Saw) van een standaard haunted house verhaal toch zo'n film neer kan zetten. Ondanks al zijn clichés wordt de film nergens saai of afgezaagd, knap hoor. 

Wat mij betreft de beste film van 2013 tot nu toe (die ik heb gezien).
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

LuPo

Weer een afleveringetje Boardwalk Empire (S2E9).

modde239

Net gekeken naar Monsters University geweldige animatie weer erg gelachen een aanrader.....en blijven kijken tot na de aftiteling.....8/10

VlisChris

Citaat van: Christiaan S op oktober  6, 2013, 01:57:14
Ik heb gister en vandaag overigens Breaking Bad seizoen 1 gekeken.

Ondertussen de laatste 2 afleveringen van S02 nog te gaan. Wellicht morgen alweer aan S03 beginnen ;)

Zymotic

The Croods, had er meer van verwacht. 6/10

Raymond187

Citaat van: Grindtegel op oktober  8, 2013, 22:53:24

Eindelijk eindelijk eindelijk weer een keer een horror die eng is (sinds The Exorcism of Emily Rose, de meest ondergewaardeerde horrorfilm ever, is het armoe troef in horrorland ondanks een dappere poging van Sinister). Ik heb echt genoten van de film, goed acteerwerk, mooi gefilmd en ook echt eng, wat wil een horrorfanaat als ik nog meer. Het is knap hoe de regisseur (bekend geworden van Saw) van een standaard haunted house verhaal toch zo'n film neer kan zetten. Ondanks al zijn clichés wordt de film nergens saai of afgezaagd, knap hoor. 

Deze was ik al erg benieuwd naar. Hij staat op de lijst van de horror avond/nacht die we bij mij thuis gaan doen.

Rob Eric Blank

Gister Gangster Squad gekeken. Aardig. Had het gevoel naar iets bekends te kijken, alleen waren die bekende dingen in de andere films beter.

modde239

Net gezien White House Down weer een lekkere brainless  :popcorn: actiefilm.....

Rob Eric Blank

Gister Rush in de bioscoop. Als autosport volger een must-see, maar ook voor de niet fans te doen. Als autosport volger zitten er wat vervelende onwaarheden in, die een beetje afbreuk doen. Veel mensen zullen dat niet zien en denk dat ze mooie actie en karakter ontwikkeling zullen zien.

maximus79

Ook gezien, erg sterk en spannend. Zeker in het donker in je eentje met het geluid op levensgevaarlijk! Wat een laag zit er in deze film! Echt een allround aanrader zo wel film als beeld en geluid!!

Citaat van: Grindtegel op oktober  8, 2013, 22:53:24

7.1.4 | Lexicon Mc-10 | 3x A*BNB Eindtrap| LCR: 3x A*BNB Cinemax18 actief | 4x M&K 750 surrounds | JVC NZ500 | Adeo 120" | 4x Boston Acoustics A25 (atmos) | Subs: A*BNB 2x 2x10 en Hoverboss | DIY Envy | Xbox Series X | Sony 4k X800 | Shield | ATV4k | Dune | TV: LG 77" | Bluesound Node 2

Jumping Jack

Samen met de kleine man die wat ziekjes is: Monsters University  :headbanging:.
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Raymond187

Jumping Jack

Jumping Jack's set
Discogs

Raymond187

Ik zie de BD25 of BD50 nog niet vandaar me vraag ;)

alexander2

Citaat van: Raymond187 op oktober 11, 2013, 16:10:38
Ik zie de BD25 of BD50 nog niet vandaar me vraag ;)

Die wordt nu ergens geupload met de juiste audio.
Audio: English / Dolby TrueHD Audio / 7.1 / 48 kHz / 4426 kbps / 24-bit (AC3 Embedded: 5.1 / 48 kHz / 640 kbps)

VTEC_genieter

Gisteren gekeken:

Evil Dead,
Luguber film. Das goed. Maar geen sterke spanning/verhaal.
Dat duivelse doet me een beetje denken aan The Excorsist.

The Lone Ranger,
Het eerste wat bij mij opvalt, is het geluid en de achtergrondmuziek.
Is voor mij altijd een pluspunt.
Normaal cowboys, paarden en indianen vallen bij mij ook niet in de smaak, maar Johnny Depp als gekke indiaan vond ik wel leuk en grappig :clapping:
Film duurde lang, ruim 2 uur en een kwartier! Ik dwaalde af......verhaal was niet boeiend......de acties waren wel leuk, vooral het einde.
Een Walt Disney film.
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

VlisChris

Net Chasing Ice gekeken.

Niet alleen erg indrukwekkende beelden. Maar vooral ook weer erg confronterend hoe slecht het gaat met de gletsjers...
En innig respect voor de man die dit programma ontworpen heeft. Die heeft een ongezonde dosis doorzettingsvermogen gehad 8)

Syphon

Net i spit on your grave 2 gezien.
Goeie horror, dat veel in, spanning, mooie hoofdrolspeelster, actie..

modde239

Net gekeken naar een erg mooie kleine film genaamd The Way Way Back....8/10

Steven Coymans

Gisteren:

The Heat. Werd er bij tijden wat zenuwachtig van.
Een hoop clichés op een rijtje.
Lang geleden dat ik nog eens een echt goede comedy heb gezien.
Woonkamer
Samsung: UE75RU7170 0 ] Denon x2600h | DaliALTECO C-1/Dali Zensor VOKAL| Himedia q10 pro | Logitech Harmony 885
HT
Epson: EH TW-9400W | Marantz: SR7007 / UD5007 | Focal : 726V / CC700v | SVS PB12-NSD DSP | Zidoo X20

modde239

Citaat van: Riddle op oktober 12, 2013, 10:28:36
Gisteren:

The Heat. Werd er bij tijden wat zenuwachtig van.
Een hoop clichés op een rijtje.
Lang geleden dat ik nog eens een echt goede comedy heb gezien.

Heb hem na 20 minuten afgezet wat een draak van een film.....

Jumping Jack

Citaat van: morca op oktober 12, 2013, 10:57:57
ik kan hem ook niet vinden Ray  ;)

Het was een 720p-rip of zoiets. Ben daar niet zo mee bezig, maar de kwaliteit was meer dan goed genoeg voor de kleine man (en mezelf). Wel een topper!
Jumping Jack's set
Discogs

Martinus

Net crossing over gekeken, mooie film uit 2009. Goed verhaal over uitzettingsbeleid en stappen die mensen daar voor wilen doen.
............