Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Witalik

Lone ranger gekeken, met eindelijk me setje een 'beetje' op volume en afstelling.

leuke film weer is wat anders
Sony X80L - Marantz SR-7011 - Bowers en Wilkins 603-S1 / HTM6S2AE / 606S2AE Custom HTPC -  XTZ 12.17 EDGE W&M LS-03 - fronts en center No name HDMI kabels

"Showcase"

LuPo

VlisChris

Citaat van: LuPo op september 27, 2013, 00:12:13
Pain and Gain vanavond. Lekkere muziek en geluidstrack (LFE!). Verstand op 0 en kijken maar 7/10

"i'm Daniel Lugo and i believe in fitness" :P

Geweldige film inderdaad. Heb me er kostelijk mee vermaakt 8)

Ik heb gister en vandaag overigens Breaking Bad seizoen 1 gekeken. Geniale serie. Zoals ik in het BB topic ook schreef: ik keek echt nooit naar series buiten eens wat op de tv dat voorbij kwam tijdens het zappen na dan. Maar ik zat echt even flabbergasted toen ik tot de ontdekking kwam dat seizoen 1 afgelopen was. Krijgt tot nu toe toch wel serieus een 8.5 of 9 van me 8)

activ

Gisteren Unstopable gekeken, verassend leuke en spannende film terwijl ik er niets van verwacht had.

maximus79

Citaat van: Christiaan S op oktober  6, 2013, 01:57:14

Ik heb gister en vandaag overigens Breaking Bad seizoen 1 gekeken. Geniale serie. Zoals ik in het BB topic ook schreef: ik keek echt nooit naar series buiten eens wat op de tv dat voorbij kwam tijdens het zappen na dan. Maar ik zat echt even flabbergasted toen ik tot de ontdekking kwam dat seizoen 1 afgelopen was. Krijgt tot nu toe toch wel serieus een 8.5 of 9 van me 8)

Als je het al geniaal noemt na het eerste seizoen, dan weet ik niet of er een woord voor bestaat als je klaar bent met de hele serie!  ;D
7.1.4 | Lexicon Mc-10 | 3x A*BNB Eindtrap| LCR: 3x A*BNB Cinemax18 actief | 4x M&K 750 surrounds | JVC NZ500 | Adeo 120" | 4x Boston Acoustics A25 (atmos) | Subs: A*BNB 2x 2x10 en Hoverboss | DIY Envy | Xbox Series X | Sony 4k X800 | Shield | ATV4k | Dune | TV: LG 77" | Bluesound Node 2

LuPo

Citaat van: Christiaan S op oktober  6, 2013, 01:57:14

Goed bezig! :D

frankp

I spit on your grave 2

Samen met vrienden gekeken en we waren het er allemaal over eens:
Een zéér ongemakkelijke film...

N1v3K

Citaat van: frankp op oktober  6, 2013, 12:21:23
I spit on your grave 2

Samen met vrienden gekeken en we waren het er allemaal over eens:
Een zéér ongemakkelijke film...
Deel 1 was net zo.
Het eerste gedeelte van de film met knoop in de maag kunnen uitzitten. Zo ook bij deze. Net ff te realistisch ofso  :nervous:
Tweede gedeelte van de film weet je wel dat het "goed" gaat aflopen, maar toch ... als ik films zou moeten afraden voor een eerste date met een leuke chick.. dan staan deze 2 bovenaan  ;D

frankp

Deel 1 een tijd geleden gezien en die was inderdaad ook al erg ongemakkelijk, maar daar duurde het eerste deel minder lang.
Het ongemakkelijke deel in deel 2 besloeg gewoon de helft van de film.

LuPo

VTEC_genieter

Hostel.....de laatste smerige scene......dat was ook smeuïg :-X
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

Raymond187

Citaat van: Witalik op oktober  5, 2013, 19:30:38
Lone ranger gekeken, met eindelijk me setje een 'beetje' op volume en afstelling.

leuke film weer is wat anders
Ook gekeken en na 20 min. afgezet....niet mijn ding zeg maar.

Ik heb ook The cube trilogie. Deel 1 zaterdagnacht gekeken. En ik vind dit toch een vermakelijke sci fi/horror trilogie. Volgend weekend deel 2 kijken.

Pain&Gain ook gekeken.
Zucht.... er zit wel leuke humor in, maar scoort bij mij niet erg hoog 5/10

Eerste 2 nieuwe afl. van CSI LV. En die waren weer top.

Pacific rimjob was op BD25 uit. Lijkt me een leuke met de mannen zak chips en biertje erbij. En uiteraard geluid op f*ck the neighbours

LuPo

Gravity en Rush lijken me vet. Tijdje wachten nog.. :D

Raymond187

Gravity ga ik vanaaf in de bios kieken  :pompom:

Kanariepiet

Under the dome S01E06-07-07 voor vanaaf op de planning, moet zeggen dat deze serie mij aangenaam verrast :popcorn:

Loondijke

Afgelopen week weer productief geweest;

Take Shelter
Bijzondere maar ook een heel sombere film. Je leeft echt mee met de hoofdpersoon en daardoor ga je je ook minder goed voelen. Niet een film voor "even tussendoor". Hij zet je echt aan het denken.

Trouble with the Curve
Wat mij betreft een toppertje. Vooral de combinatie Clint Eastwood - Amy Adams werkt goed. Verbitterde vader en een dochter met carrière ambities. Boeiend verhaal en zeker aan het einde kreeg ik toch wel kippenvel in het stadion.

Atonement
Opgezet om luchtig de zondag te beginnen..... Geen eerste keus film voor me, maar toch blij dat ik hem gezien heb. Meeslepend verhaal en goede castingkeuze denk ik. Prima acteerwerk en weer eens een andere setting. Toch wel een aanrader.

Finding Neverland
Tja...toen was ik echt toe aan iets leuks voor de zondag. Geen diepzinnige film, maar gewoon een leuke film om te kijken. Peter Pan dacht ik...dat moet wel leuk zijn. De film vond ik goed, maar toch hing er een zware lading op emotioneel gebied aan vast. Johnny Dep zet (zoals eigenlijk altijd wel) toch weer een mooie rol weg. Schitterend hoe die gast kan acteren :). Kate Winslet heb ik dan iets minder mee, maar was ook ruim voldoende.

Eastern Promises
Geen uitgebreide cast, maar toch wel een leuke film om te kijken. Geen uitblinker, maar ook zeker niet slecht. Prima dus :).

Glory
Film uit 1989 met Denzel W., Morgan Freeman en Matthew Broderick. Film gaat over de burgeroorlog in 1862/63. Erg van genoten. Hoewel ik niet zoveel heb met deze periode, maar het contrast van oneerlijkheid met de zwarten en blanken wordt erg goed weggezet. Daarnaast is het gewoon een ijzersterke cast, zelfs in 1989 al. Aanrader dus!
Sony HW55  ISF | Kingpin VFS210 | Denon AVR-X4100W | Fronts; DALI Concept 8 | Center: DALI Concept | Rears: DALI Concept 1 | BK XXLS400 FF | HTPC + XBMC + Bluray Diskdrive | Panasonic BDT300 | Thecus N7510 + WD RED 28TB
Mijn topic;
Loondijke's Dedicated Attic-HT

RonG

Citaat van: kanariepiet op oktober  7, 2013, 09:19:48
Under the dome S01E06-07-07 voor vanaaf op de planning, moet zeggen dat deze serie mij aangenaam verrast :popcorn:

Idd, ons ook :). Nog 3 afleveringen te kijken. Hopleijk gaan ze gewoon door.

Gisteren The Croods gezien, erg grappig en mooi gemaakt. 3D effecten vond ik erg goed maar dat is meestal wel met animatie films.

frankp

Citaat van: Raymond187 op oktober  7, 2013, 08:45:28
Ik heb ook The cube trilogie...

Geweldige films! Al diverse malen gekeken, maar ze blijven boeien.

Witalik

Ook gekeken en na 20 min. afgezet....niet mijn ding zeg maar.

Ik heb ook The cube trilogie. Deel 1 zaterdagnacht gekeken. En ik vind dit toch een vermakelijke sci fi/horror trilogie. Volgend weekend deel 2 kijken.

Pain&Gain ook gekeken.
Zucht.... er zit wel leuke humor in, maar scoort bij mij niet erg hoog 5/10

Eerste 2 nieuwe afl. van CSI LV. En die waren weer top.

Pacific rimjob was op BD25 uit. Lijkt me een leuke met de mannen zak chips en biertje erbij. En uiteraard geluid op f*ck the neighbours

Ja het begin is wat minder van die film, daarna wordt ie wel leuker :D

Pacific rim vond ik dus weer te cliché achtig, echt zo amerikaans gemaakt zeg maar. Voor geluid en graphics wel ok maar dat verhaal, pfff zo standaard.
Sony X80L - Marantz SR-7011 - Bowers en Wilkins 603-S1 / HTM6S2AE / 606S2AE Custom HTPC -  XTZ 12.17 EDGE W&M LS-03 - fronts en center No name HDMI kabels

"Showcase"

LuPo

Gisteren weer verder gegaan met Boardwalk Empire S2 E6-8

Martinus

Citaat van: LuPo op oktober  8, 2013, 07:54:25
Gisteren weer verder gegaan met Boardwalk Empire S2 E6-8

is s2 wat vlotter dan 1? dat vond ik toch wat traag worden.
............

LuPo

Citaat van: Martinus op oktober  8, 2013, 09:11:38
is s2 wat vlotter dan 1? dat vond ik toch wat traag worden.

Het gaat niet heel vlot. Af en toe is er een duidelijke ontwikkeling. Maar ik vind het continu wel spannend eerlijk gezegd. :P

LittleNinja

... En uiteraard geluid op f*ck the neighbours

Dit lijkt me een leuke voor een nieuw in het leven te roepen topic: "HTForum uitspraak van het jaar."

Raymond187

:)

Gisteren Gravity gezien in de bios. Leuke film. Mooie beelden  :worship:  maar geen film voor mijn collectie.

Voorstukje The Hobbit gezien. Lijkt me leuk.

Zymotic

Now you see me.  Leuke film! 7/10