Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Melbury

CiteerRaphie heeft geen smaak 

De oplossing?

Smaakversterker!

Een smaakversterker is een kruid of een andere toevoeging aan voedsel die de natuurlijke smaak van het eten versterkt. Wikipedia

Loondijke

Gisterenavond Scent of a Woman gezien.
Indrukwekkende en boeiende film van een verhaal tussen een jonge student en een blinde oorlogsveteraan. De chemie en het contrast zijn zo goed in beeld gebracht. Daarnaast is de rol van Al Pacino wederom erg sterk. Dit was voor mij één van de weinige films van ruim 2½ uur, waar ik niet halverwege dacht; hoelang nog?

Het einde was echt een moment van constant kippenvel voor me. Zal niets verklappen, maar Al Pacino op z'n best in mijn ogen.. Heel erg van genoten. Kan me zo snel geen film herrineren waar ik zo heb zitten genieten van het einde. Ook al was het 23:45, ik heb het gewoon nog een keer aangezet. Zo sterk.

9/10
Sony HW55  ISF | Kingpin VFS210 | Denon AVR-X4100W | Fronts; DALI Concept 8 | Center: DALI Concept | Rears: DALI Concept 1 | BK XXLS400 FF | HTPC + XBMC + Bluray Diskdrive | Panasonic BDT300 | Thecus N7510 + WD RED 28TB
Mijn topic;
Loondijke's Dedicated Attic-HT

alexander2

Citaat van: Loondijke op oktober  3, 2013, 13:36:41
Gisterenavond Scent of a Woman gezien.
Indrukwekkende en boeiende film van een verhaal tussen een jonge student en een blinde oorlogsveteraan. De chemie en het contrast zijn zo goed in beeld gebracht. Daarnaast is de rol van Al Pacino wederom erg sterk. Dit was voor mij één van de weinige films van ruim 2½ uur, waar ik niet halverwege dacht; hoelang nog?

Het einde was echt een moment van constant kippenvel voor me. Zal niets verklappen, maar Al Pacino op z'n best in mijn ogen.. Heel erg van genoten. Kan me zo snel geen film herrineren waar ik zo heb zitten genieten van het einde. Ook al was het 23:45, ik heb het gewoon nog een keer aangezet. Zo sterk.

9/10

Had je die nog nooit gezien, we praten over 1992. ;)

LuPo

Loondijke

Citaat van: alexander2 op oktober  3, 2013, 14:06:19
Had je die nog nooit gezien, we praten over 1992. ;)

Haha. Klopt inderdaad. Maar dit is niet echt een film die ik op mijn 7e levensjaar kon waarderen  :nopompom:. Pas vanaf mijn 26e ben ik dit soort films gaan waarderen. En dan heb je nog een grote inhaalslag te gaan :D.

Sony HW55  ISF | Kingpin VFS210 | Denon AVR-X4100W | Fronts; DALI Concept 8 | Center: DALI Concept | Rears: DALI Concept 1 | BK XXLS400 FF | HTPC + XBMC + Bluray Diskdrive | Panasonic BDT300 | Thecus N7510 + WD RED 28TB
Mijn topic;
Loondijke's Dedicated Attic-HT

alexander2

Citaat van: Loondijke op oktober  3, 2013, 15:42:46
Haha. Klopt inderdaad. Maar dit is niet echt een film die ik op mijn 7e levensjaar ga kijken. Pas vanaf mijn 26e ben ik dit soort films gaan waarderen. En dan heb je nog een grote inhaalslag te gaan :D.

Dan heb je nog een overvloed van aanbod. ;D

Erik van Voorst (in memoriam)

Net klaar met "Cloud Atlas"...tjezus wat een meesterwerk....die blijft wel hangen zeg  O0

Ik post hier nooit maar dat moet ik gewoon fff kwijt..... ;D
HIROYASU KONDO has been mystical in his relationship to physical matter but as a professor of electrical engineering and molecular mechanics, his audio engineering is of the highest order.  It's about looking for years at how to achieve a certain sound and adopting technical solutions to get there!

VTEC_genieter

Man On A Ledge,

Slim bedacht, maar ik vond het helemaal niet spannend.
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

Maro

Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 818v3 * DSP 7200 -  Roon
Mancave : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Thorens TD-403 DD * Fezz Gaia * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE - JVC DLA X7500 Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -

modde239

Na het voetbal....The Lone Ranger ben benieuwd.... :popcorn:

Net gekeken en vond het een erg vermakelijke film een aanrader....8/10

LuPo

Boardwalk Empire S1 aflevering 4 t/m 7

Maro

Citaat van: modde239 op oktober  3, 2013, 23:19:29

Wist niet dat ie er was, bedankt voor de tip.  :pompom:

Lekker voor vanavond!!
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 818v3 * DSP 7200 -  Roon
Mancave : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Thorens TD-403 DD * Fezz Gaia * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE - JVC DLA X7500 Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -

RonG

Vanavond Iron Man 3 3D :), Ben benieuwd.

katwax

Citaat van: Erik van Voorst op oktober  3, 2013, 22:11:05
Net klaar met "Cloud Atlas"...tjezus wat een meesterwerk....die blijft wel hangen zeg  O0

Ik post hier nooit maar dat moet ik gewoon fff kwijt..... ;D

Ik kan je hierin volgen, staat op de lijst om nog is te kijken trouwens want ik denk dat er meer te ontdekken valt. Is trouwens een "eer" want ik het aantal filmen die ik meer dan 1 keer zie kan je op 2 handen tellen.
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

Raymond187

Citaat van: modde239 op oktober  3, 2013, 23:19:29

Zag hem staan idd de BD25. Lijkt me wel een geinige film.

Rob Eric Blank

Inmiddels bezig met News Room. Mooie serie. Gister S01E07 en E08 gekeken. Mooi ook dat er zo verslag wordt gedaan van gebeurtenissen. Mijn vriendin in journaliste en herkend wel iets van de hectiek.

Een aangename serie. Daarna aan Boardwalk Empire beginnen, zal over enkele weken zijn.

LuPo

Breaking Bad S5 afleveringen 12 t/m 16. Ik kon hem niet meer uit zetten. :o

Dennis75

Citaat van: LuPo op oktober  4, 2013, 16:49:02
Breaking Bad S5 afleveringen 12 t/m 16. Ik kon hem niet meer uit zetten. :o

hahahaha lol

Goeie serie!  Mooi einde.
Speakerkabel: Chord Carnaval Silverscreen, afgemonteerd met Chord banaan pluggen /// Denon PMA 2020ae  /// Denon DCD 1520  ///Quadral Platinum M50  /// Inakustik nf 1302

alexander2

The Lone Ranger ik haat Depp, als ik indiaantjes en cowboys zie haak ik vrijwel direct af.........................maar ik heb mij prima vermaakt.
Topfilm snap niet waarom deze film zo is neergesabeld.

VTEC_genieter

Meneer Depp is erg erg erg goed in het spelen van zulke rollen/characters denk ik.
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

activ

Citaat van: alexander2 op oktober  4, 2013, 22:06:53
The Lone Ranger ik haat Depp, als ik indiaantjes en cowboys zie haak ik vrijwel direct af.........................maar ik heb mij prima vermaakt.
Topfilm snap niet waarom deze film zo is neergesabeld.
Ik snap het wel, ik heb hem namelijk gisteren ook zitten kijken en hij viel mij echt tegen. En ik ben nog wel een Depp fan. Mooie beelden en goed geluid, maar ik voelde mij gewoon niet betrokken bij de film en dat is voor mij de graadmeter.

Daarna heb ik Gallowwalkers van Dhr. Snipes gezien en mij prima mee vermaakt, lekker pretentie loze film.

LuPo

Ik heb The Lone Ranger in de bioscoop gezien maar vond het een erg leuke film! Wat mij betreft ook beter dan de cijfers die ik op internet zie langskomen..

Gisterenavond verder gegaan met seizoen 1 van Boardwalk Empire. Afleveringen 8 en 9.

Snutchz

Afgelopen week wat films bekeken..

..het heeft me niet echt kunnen bekoren  :bored:
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

LuPo

Vanochtend seizoen 1 van Boardwalk Empire afgemaakt (afl 10, 11 en 12). Het gaat de laatste dagen wel lekker met series kijken hier. :D