Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Syphon

clipto

The Blacklist, eigenlijk was alles na de trailer al wel bekend, maar evengoed een goed begin van deze nieuwe serie
Cambridge Audio Azur 650A versterker - Linn Kaber LS500 speakers - BK XLS200 - Cambridge Audio Dacmagic 100 - Linn K20 speakerkabel

VlisChris

Vanavond Contraband gekeken.

Misschien weet ik teveel van zeevaart af om me er niet aan te ergeren, maar die film zit bom en bomvol onmogelijkheden en onzinnigheden. De film kon me echt totaal net pakken. Dat het verhaal ook werkelijk net drie keer niets voorstelt helpt ook niet ;)

5/10

LuPo

Citaat van: Syphon op september 25, 2013, 23:31:22
Is het wat? Heb net de 3D binnen gehaald.

Ja ik vond het een gave film! Heerlijke actie en alle kanalen doen lekker mee. 7,5/10 wat mij betreft :headbanging:

LuPo

Pain and Gain vanavond. Lekkere muziek en geluidstrack (LFE!). Verstand op 0 en kijken maar 7/10

"i'm Daniel Lugo and i believe in fitness" :P

djaxx

Geluid was idd strak, ma de film trok toch op niets e?

RubenV.

After Earth (BD50). Leuker dan ik het verwacht, de spanning blijft er redelijk in zitten. Beeld en geluid vond ik erg goed.
2 Dedicated PPA audio streamers, PPA DDC, Lampizator Golden Gate SE DAC, Classé Audio Omega Pre MKII, Linkwitz LX521's + Thor's, Lineair psu's, Arcam AV9, Oppo 95, Pioneer LX5090H, Emotiva XPA5, 2xUPA500's, 2x Nord One Up NC500DM
Mijn topic
Bluray collectie

morca

Vd week Oblivion gekeken, leuke film !!
Ook de Avengers,vermakelijk de helden samen in actie te zien.

The Frozen Ground was ook erg goed,heb me zeer vermaakt met het acteerwerk van Nicolas Cage.
Blijft een dijk van een acteur.

Ronin79

Vanavond: (20:45) Ajax

Hopelijk is de wedstrijd wat beter als de vorige 2 in de competitie.
Daar werd je niet echt vrolijk van.

JCL

Citaat van: SillentWolf op september 28, 2013, 16:20:52
Vanavond: (20:45) Ajax

Hopelijk is de wedstrijd wat beter als de vorige 2 in de competitie.
Daar werd je niet echt vrolijk van.

De tegenstander bakt er ook weinig van (en ik woon in Deventer ;)). Denk dat ze (Ajax) vet gaan winnen

frankp

The Purge

6/10

Frustrerende film door altijd maar weer die domme keuzes van de personages. Maar toch
had de film wel wat. Had wel liever wat meer over The Purge zelf te weten gekomen/gezien.
Leuk tijdverdrijf voor 85 minuten, maar meer ook niet.

alexander2

Final breaking bad indrukwekkend een waardig einde voor de fans. :clapping: :clapping: :clapping:

Zymotic

Syphon

Vrijdag Snitch gezien. Op IMDB krijgt die een 6.5 en daar snap ik vrij weinig van. Goede film, waar gebeurt verhaal met veel spanning, zeker een 8.

LuPo

Vrijdag Epic gekeken. Leuke animatie maar nergens echt verrassend of vernieuwend. 6,5/10

Raymond187

Gisteren The Croods blu ray gekeken.

Erg mooi en goed geluid. LFE zijn ze iig niet vergeten. Verhaal vonden wij ook leuk en de humor deed zijn werk.

7/10

Vanavond ben ik alleen thuis dus pizza biertje en The frozen ground of pain&gain kijken :)

LuPo

Aflevering 1 t/m 3 van Boardwalk Empire seizoen 1. Leuk!

Perfectionist

Homeland seizoen 3 deel 1 Tin man is down gekeken. Mooi vervolg van seizoen 2.
Woonkamer: ATOLL ST300 Signature streamer / ATOLL IN300 EVO versterker / Dali Epicon 6 luidsprekers/ Chord Shawline bekabeling

Woonkeuken: NAD C700 / Dali Menuet / Van den Hul bekabeling

VTEC_genieter

Heb 4 films gekeken gisteren:

Now You See Me,
Goochelaars worden ontmaskerd. De sfeer is goed.
Film is uniek. Wel leuk.

The Purge,
Veel spanning en geslaagd! Doet me denken aan het feest Luilak.

VHS,
Film bestaat uit een serie gruwelijke verhalen op VHS-videoband-kwaliteit.
Ziet er heel goedkoop uit. Geen aanrader.

Serenity (2005),
Jammer...
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

high-q

Citaat van: alexander2 op september 30, 2013, 11:13:38
Final breaking bad indrukwekkend een waardig einde voor de fans. :clapping: :clapping: :clapping:

Gister gekeken, mee eens  8)
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

StefaanD

Citaat van: VTEC_genieter op september 30, 2013, 23:57:48
Serenity (2005),
Jammer...

Hoezo jammer ? Schreeuwt om een nadere verklaring, hoewel 'k er me wel iets bij kan voorstellen  ;)

Raymond187

Citaat van: morca op september 30, 2013, 17:18:13
The Frozen Ground vond ik steengoed,veel plezier kerel  :popcorn:
Het is pain&gain geworden.

6-/10

Aantal momenten wel gelachen. Verder een aparte film.

Raphie

V .H.S. 2

Tjeezuuuss wat een BUTTTT film, 15min gekeken daarna uitgezet, heeft een 6.8 op IMDB moeten 300 zwaar betaalde online marketeers zijn want wat is deze film kudt zeg...  :D
JBL PRX Power!