Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

skank1

Ben het met je eens :)
Ik vond django way te langdradig
Misschien ligt mn score nog iets te hoog :p
HT stijnopolis 7.2.2: Epson TW9300, Marantz sr7010, Hivilux 21:9 fixed frame scherm 311cm x 132cm, Shield TV, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Atmos: Focal Dome, Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Google TV, JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

Springbank

Citaat van: alexander2 op maart 28, 2013, 09:39:12
7.5 is fiks als je het niet zo geweldig vond.
Ben ook geen fan van QT begrijp niets van die hype omtrent deze man.

deze films vond ik goed :
pulp fiction
dusk till down
jackie brown

De rest om te janken dus ook Django sterker die heb ik nog geen eens afgekeken.

Weer eens een psychologische achtergrondbeschouwing van alexander2 http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=y8Kyi0WNg40

alexander2

Kjelt

Citaat van: alexander2 op maart 28, 2013, 09:39:12
Ben ook geen fan van QT begrijp niets van die hype omtrent deze man.

deze films vond ik goed :
pulp fiction
Dat is dus de film die zijn naam gemaakt heeft en was voor die tijd gewoon briljant. Je kunt nu ook zeggen die schilderijen van van Gogh vind ik nou niet echt schokkend, maar voor zijn tijd was het wel schokkend. En dat gold ook voor Pulp Fiction, als amerikaanse film uitgebracht in een tijd dat je op de amerikaanse tv geen F**k of S**t mocht zeggen en alles wat tussen de lakens gebeurde doodgezwegen werd.....

Zijn laatste films vind ik vaak iets te , in de zin van moeite doen om weer even te schokken en dat gaat dan vaak ten koste van de film (vind ik). Daarnaast blijven de openingsdialogen van zowel Inglorious Bastards als Django wel van een erg hoog gehalte (vind ik). Ik vind het jammer dat hij (Tarantino) er dan niet in slaagt om dat hoge niveau verder de rest van de film door te zetten maar wellicht dat het dan veels te saai zou worden. Bergtoppen zijn er omdat er ook dalen zijn anders was het een vlak landschap  ;)

Raymond187

Citaat van: morca op maart 28, 2013, 17:40:10
Eten en dan It,s A Bug,s life
:D ik heb hem ook maar van het net geplukt om te gaan kijken. Alleen niet vanavond.

gast2018

Gisteren The Courier.

Vandaag, mijn dochter vroeg erom. The Rise of the Guardians. Voor iedereen met kinderen. mooie annimatie mooi geluid  Kijken voor Pasen! aanrader.

LuPo

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden (A Bug's Life). :D
Beeld en geluidstechnisch dan he. :D

gsuk

Citaat van: alexander2 link=topic=327.msg2390384#msg2390384 date
/quote]

dank-je
Woonkamer: | pioneer 608xd plasma | panasonic DMP BD30 blu-ray | Onkyo TX-NR905 avreceiver | B&W DM602 s3 front | B&W DM303 rear | B&W LCR600s3 center |                                                               | Velodyne CHT-12R subwoofer | sony X55ES  cd | HDI Dune Base 3.0 media player | humax IHDR-5200C hd decoder | sonos 120 | logitech harmony one |
Slaapkamer: | pioneer 428xd plasma | HDI Dune Smart b1 media player | HUMAX IRHD-5100C hd decoder |
kantoor:       | Audio Engine

RubenV.

Van de week Pride and Glory gekeken, blijf ik een toffe film vinden. Helemaal na het zien van "the making of"  :thumbs-up:. Morgen ga ik mij eens wagen aan Django. Dat wordt wel een lange zit zo te zien :coffee:
2 Dedicated PPA audio streamers, PPA DDC, Lampizator Golden Gate SE DAC, Classé Audio Omega Pre MKII, Linkwitz LX521's + Thor's, Lineair psu's, Arcam AV9, Oppo 95, Pioneer LX5090H, Emotiva XPA5, 2xUPA500's, 2x Nord One Up NC500DM
Mijn topic
Bluray collectie

T_I

Gisteren King Arthur (2004) gekeken, leuke plaatjes van het landschap (en Keira Knightley), maar verder erg slap verhaal. Mager 5'je, te lui geweest om uit te zetten en iets anders op te zoeken.
Met vriendelijke groet,

The Insane
Stereo'tje

clipto

Gisteren Moneyball gekeken, goede film wel over het wiskundig benaderen van het samenstellen van een baseball team.
Vond vooral de rol van Jonah Hill leuk  :popcorn:
Cambridge Audio Azur 650A versterker - Linn Kaber LS500 speakers - BK XLS200 - Cambridge Audio Dacmagic 100 - Linn K20 speakerkabel

skank1

Rise of the guardians
8/10

Lekker geluid
HT stijnopolis 7.2.2: Epson TW9300, Marantz sr7010, Hivilux 21:9 fixed frame scherm 311cm x 132cm, Shield TV, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Atmos: Focal Dome, Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Google TV, JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

gsuk

Top gun
Op Blu-ray

Jeugd sentiment
Woonkamer: | pioneer 608xd plasma | panasonic DMP BD30 blu-ray | Onkyo TX-NR905 avreceiver | B&W DM602 s3 front | B&W DM303 rear | B&W LCR600s3 center |                                                               | Velodyne CHT-12R subwoofer | sony X55ES  cd | HDI Dune Base 3.0 media player | humax IHDR-5200C hd decoder | sonos 120 | logitech harmony one |
Slaapkamer: | pioneer 428xd plasma | HDI Dune Smart b1 media player | HUMAX IRHD-5100C hd decoder |
kantoor:       | Audio Engine

Eddye

Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

Martijnst1990

Erg gaaf inderdaad :)

Hier word helaas weinig gekeken tot dinsdag. De opstelling is niet echt handig nu in afwachting van de nieuwe TV.
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

LittleNinja

Hoe is Top Gun kwalitatief?

Zeker jeugdsentiment. Was de film waarmee surround thuis begon voor mij.. 8)

clockwork

Gisteren: The Angels' Share

Schotse film over een kansarme jongere in Glasgow. Begint erg sterk, eindigt als een beetje slappe misdaadfilm met een voorspelbaar einde. Wel mooie vette Schotse accenten en plaatjes.

6,5/10

Versterking: Marantz AV8802a, Bel Canto Ref500m, Ref150s & S300
Bronnen: Bel Canto Dac 3.5VB & RefStream, Sony UBP-X800, Clearaudio Concept + Trichord Dino MkII
Speakers: Pioneer-TAD S1EX S2EX S7EX Sub: XTZ Cinema 3x12 Projector: JVC RS-49 (ISF)
Nordost/ Shunyata bekabeling

morca

Citaat van: LittleNinja op maart 29, 2013, 15:27:36
Hoe is Top Gun kwalitatief?

Zeker jeugdsentiment. Was de film waarmee surround thuis begon voor mij.. 8)
Kijk hem nog maar eens,referentie voor surround en helemaal voor sub.
Die ouwe film heeft beregoed geluid

LittleNinja

morca

Ik heb geen mooie hdtv dus dat antwoord kan ik je niet geven,alleen veel en grote sub,s hier  :)
Al ik wel graag nog gauw een Pana zou willen hebben nu  ;)

Former member 78

Net The Possession gezien, voor het eerst geschrokken van mijn surrounds :)
Leuke film, max een 6.5 en de €17,- niet waard helaas.

VTEC_genieter

HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

T_I

Gisteren Brave gekeken. Helaas door defecte digitale uitgang op de popcorn hour 'slechts' in stereo, maar was wel erg vermakelijk. 8'je. (zeer goede kwaliteit)
Met vriendelijke groet,

The Insane
Stereo'tje

sr7000

Gister een oudje:
Conan the Barbarian. De oude met Arnie dus :)
Me erg mee vermaakt moet ik zeggen. Viel niks tegen qua visuals en geluid. Erg goed gemaakt: zeker voor die tijd! Ik herinnerde me hem als een b-film, maar hij doet het toch wel erg lekker op 1080p. Aanrader! Sowieso veel beter dan de remake.