Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

LittleNinja

Gisteren Red gezien. Ik had hem nog niet eerder gezien. Leuke film. 7/10. Ben benieuwd naar het aankomende tweede deel.

Pinohelmond

Afgelopen weekend zowel TED als Mission Impossible 4 gekeken. Twee uiterst vermakelijke films moet ik bekennen!  ;D
Boston Acoustics VS336 (4x) - Boston Acoustics VS325C - BK XXLS 400FF - Marantz SR7005 - Creek Destiny - Oppo BDP 83 SE - Squeezebox Touch - Dune HD Smart D1 - Philips 55PFL8008K - Xbox 360 Slim - Harmony One - Canare 4S11 - W&M

Pino's Room

Rob Eric Blank

The Dictator gekeken. De eerste 10 minuten waren aardig en halverwege zaten nog twee aardige grappen, maar voor de rest een tegenvallende film.

Top Gear op de BBC. Leuk begin.

JCL

Citaat van: Rob Eric Blank op januari 28, 2013, 13:26:18
Top Gear op de BBC. Leuk begin.

Dat was zeker een goed begin! De laatste seizoenen waren lang niet allemaal even goed. Deze aflevering was weer een echte topper. Als het zo blijft kan de rest niet snel genoeg komen!

Rob Eric Blank

Citaat van: JCL op januari 28, 2013, 14:19:53
Dat was zeker een goed begin! De laatste seizoenen waren lang niet allemaal even goed. Deze aflevering was weer een echte topper. Als het zo blijft kan de rest niet snel genoeg komen!
De P45 duurde wel wat lang. Die Kia in de sneeuw was natuurlijk mooi, maar de Bentley maakte mijn dag goed. Leuke items en weer prachtig in beeld gebracht. Mooi

VTEC_genieter

Ik zie regelmatig DVD boxen van TopGear.
Hebben ze ook blu-ray versies denken jullie?
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

Rob Eric Blank

LuPo

Vanavond War Horse gekeken. Best mooie film maar af en toe een beetje erg sentimenteel en toevallig. Er zit wel een geweldig stuk in voor de subwoofer! :clapping: Van mij krijgt hij een 7,5/10

VlisChris

Die heb ik aan boord van een ferry naar de UK bekeken. Vond het een vrij saaie film om eerlijk te zijn.
Dat het vertoond werd op een gammele beamer (ik kies bewust niet voor projector :P) en een 4:3 schermpje in een niet helemaal verduisterd zaaltje maakt daar niet eens voor uit :P

MVG

War horse vond ik dan weer prachtig!

Vandaag zowel up als intouchables gekeken, beiden weer geweldig!

LuPo

Citaat van: Christiaan S op januari 29, 2013, 22:38:08
Die heb ik aan boord van een ferry naar de UK bekeken. Vond het een vrij saaie film om eerlijk te zijn.
Dat het vertoond werd op een gammele beamer (ik kies bewust niet voor projector :P) en een 4:3 schermpje in een niet helemaal verduisterd zaaltje maakt daar niet eens voor uit :P

Nog een keer thuis kijken. Geluid is prima in orde net als beeld! Het stuk in de loopgraven heeft erg veel laag! Ik had medelijden met de buren aangezien er flinke klappen werden uitgedeeld door de sub. :clapping:

Exxar

Zonet naar Brave gekeken. Best wel een leuke film, op de audioglitches na...

VTEC_genieter

Probeer in je blu-ray speler de audio instellingen te wijzigen naar PCM Multichannel.
Dan is het probleem tijdelijk verholpen. (alleen voor die film) 
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

VlisChris

Citaat van: LuPo op januari 29, 2013, 23:15:02
Nog een keer thuis kijken. Geluid is prima in orde net als beeld! Het stuk in de loopgraven heeft erg veel laag! Ik had medelijden met de buren aangezien er flinke klappen werden uitgedeeld door de sub. :clapping:

Loopgraven heb ik al niet eens meer gezien. Film begon pas om 2300 en we zouden om 0800 weer in de haven aankomen ofzo. Dus ben halverwege maar gaan slapen :-X

LuPo

Gisteren ook Alice in Wonderland (2010) gezien. Ik vond het een vermakelijke film maar nergens heel bijzonder. Voor mijn gevoel werden sommige dingen een beetje afgeraffeld. 7/10

Ronin79

Gister avond, had ik Silent Hill (2006) eens opgezet, deze had ik nog niet gezien.;

Robbo

Gisteren Hotel Transylvania gekeken.

Ik had er weinig van verwacht na al die Pixar rip-offs en wannabees die de markt de laatste tijd overspoelen.   Maar deze was echt leuk en origineel.

8/10

Snutchz

Tegenlicht - Gaten in de Markt (VPRO)
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

mradem

Eens begonnen met Game of Thrones.

gsuk

Vanavond
Flight gekeken,ik had eigenlijk meer een soort rampen film verwacht
Blij toe dat het niet zo was.
Ik vond het een ontzettend treurige verhaal, zo frusterend dat hij de fles niet kon laten staan.

Groetjes Emile

Woonkamer: | pioneer 608xd plasma | panasonic DMP BD30 blu-ray | Onkyo TX-NR905 avreceiver | B&W DM602 s3 front | B&W DM303 rear | B&W LCR600s3 center |                                                               | Velodyne CHT-12R subwoofer | sony X55ES  cd | HDI Dune Base 3.0 media player | humax IHDR-5200C hd decoder | sonos 120 | logitech harmony one |
Slaapkamer: | pioneer 428xd plasma | HDI Dune Smart b1 media player | HUMAX IRHD-5100C hd decoder |
kantoor:       | Audio Engine

alexander2

Het echte werk Argo en The Sessions beide zeer goede films.

J0ell

Cold light of day, film houd je zeker bezig.
Don't regret growing older, it's a privilege denied to many.

Martijnst1990

Gister The Social Network gekeken. Keek lekker weg, heb weinig met Facebook, maar vond het toch erg interessant :)
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

LuPo

Citaat van: Martijn90 op februari  1, 2013, 10:29:46
Gister The Social Network gekeken. Keek lekker weg, heb weinig met Facebook, maar vond het toch erg interessant :)

Ik vond die film ook interessant. Mijn vriendin alleen niet. :P

Vanmiddag/vanavond ga ik een 3D film kijken. Zonde om te kopen en niet te gebruiken. Heb Titanic en Avatar bijv. al een tijdje op 3D Blu-ray maar nog steeds niet gekeken. Laatst ook nog weer een heleboel nieuwe 3D blu-rays gekocht.