Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Martijnst1990

Citaat van: JCL op januari 25, 2013, 13:31:24
Die klappen in het begin gaan echt mega hard en diep. Dan staat echt je hele kamer te trillen (en als je niet oppast de rest van de straat ook >:D)
Precies die klappen inderdaad, hoorde mijn kastje sinds lange tijd weer eens resoneren, was dat kastje alweer vergeten :D Heb hem na afloop nog een paar keer afgespeeld, mooi stukje :P

Citaat van: MVG op januari 25, 2013, 13:34:57
Ik moet echt naar FRS lopen dus  :D
Go go :P

Citaat van: skank1 op januari 25, 2013, 13:45:23
Welke film! Want dit topic gaat blijkbaar niet meer over welke film ga je zien ;)
Bolt. Die ik gister avond heb gezien, dus gaat er nog wel half over ;)

Maar OT: vanavond zal het The Incredibles worden (ja, dat had ik al gezegd :D)
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

MVG

Citaat van: skank1 op januari 25, 2013, 13:45:23
Welke film! Want dit topic gaat blijkbaar niet meer over welke film ga je zien ;)

:D

OT dan maar: afhankelijk van waar vrouwtjelief zin in heeft, maar t zal een van de nieuwe aanwinsten worden: God Bless America (stiekem al stukje gekeken en is wel wat denk ik) Pocahontas of Paprika (anime)

jerrytoet

Citaat van: MVG op januari 25, 2013, 14:32:42
:D

OT dan maar: afhankelijk van waar vrouwtjelief zin in heeft, maar t zal een van de nieuwe aanwinsten worden: God Bless America (stiekem al stukje gekeken en is wel wat denk ik) Pocahontas of Paprika (anime)
moet je niet eerst, zoals ik, verplicht the voice kids kijken? -___- hahah

MVG

Citaat van: jerrytoet op januari 25, 2013, 14:38:28
moet je niet eerst, zoals ik, verplicht the voice kids kijken? -___- hahah

Nope! Gelukkig niet zeg, wat dat betreft heb ik het goed getroffen, mijn aversie naar de commerciele omroepen in het algemeen begrijpt ze wel. Ze neemt dan ook braaf GTST op en kijkt dat waneer ik niet thuis ben  ;)

Sorry voor het off topic heren!

LuPo

Citaat van: JCL op januari 25, 2013, 13:31:24
Die klappen in het begin gaan echt mega hard en diep. Dan staat echt je hele kamer te trillen (en als je niet oppast de rest van de straat ook >:D)

Dat viel mij ook op inderdaad! Erg lekker geluid (en beeld).

Binnenkort krijg ik de HSDD disc! Ik heb zin om al die referentie stukjes achter elkaar te kijken! :D

JCL

Vanavond Perks of Being a Wallflower gekeken. Wist niet zo goed wat ik moest verwachten, maar wat een film! Misschien wel de beste film van 2012. Prachtig goed verteld verhaal wat je pas helemaal op het eind echt goed weet te duiden. Ook daarom misschien wel een film om vaker te kijken. Was er echt van onder de indruk en dat gebeurd me niet heel vaak. Aanrader dus!

RubenV.

Citaat van: JCL op januari 25, 2013, 20:52:23
Vanavond Perks of Being a Wallflower gekeken. Wist niet zo goed wat ik moest verwachten, maar wat een film! Misschien wel de beste film van 2012. Prachtig goed verteld verhaal wat je pas helemaal op het eind echt goed weet te duiden. Ook daarom misschien wel een film om vaker te kijken. Was er echt van onder de indruk en dat gebeurd me niet heel vaak. Aanrader dus!

Die wou ik toevallig gisteren gaan kijken(Emma Watson trok de aandacht), helaas had ik er geen tijd meer voor, maar bedankt voor de tip! Ik kijk vanavond The Avengers. Lijkt me een leuke actie spektakel film met een verrassend hoge rating op IMDB. Ik ben benieuwd...
2 Dedicated PPA audio streamers, PPA DDC, Lampizator Golden Gate SE DAC, Classé Audio Omega Pre MKII, Linkwitz LX521's + Thor's, Lineair psu's, Arcam AV9, Oppo 95, Pioneer LX5090H, Emotiva XPA5, 2xUPA500's, 2x Nord One Up NC500DM
Mijn topic
Bluray collectie

VlisChris

Mijn maatje wilde graag 21 Jumpstreet zien.

Wat een dramafilm weer.

audiosurfer

Net 'Saving private Ryan' opgezet om de nieuwe sub eens te testen.
Arcam AVR850, Arcam PA720, Arcam P429, Panasonic 9004, Dune-4k, Apple-tv.
3x monitor audio cinergy 200, 2 cinergy sub 15, 2 DIY subs Dayton Ultimax 15inch. 4 cinergy 100 sides en rears, 4 Monitor audio platinum in ceili g
Beeld: Sony xw5000, 135 inch ATscherm

alexander2

BD Flight vond ik helemaal niets begrijp niet dat mensen dit een goede film vinden.

Zymotic

Ik ben toch wel erg benieuwd naar Flight. Trailers zagen er goed uit.

MVG

Citaat van: JCL op januari 25, 2013, 20:52:23

Moet deze ook nog zien! Ben wek benieuwd nu!

Zojuist god bless Amerika gezien, goede film wel, maar er had meer ingezeten denk ik, een dikke 7 dat wel!

VTEC_genieter

Aankomende zondag doe ik Tron Legacy 3D of Avatar 3D in m'n blu-ray speler.
Voor het eerst 3D kijken in m'n eigen huis!  :pompom:
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

Martijnst1990

Gister dus The Incredibles gezien en dat was ook weer genieten. Had de film al vaker gezien, maar nog niet met deze receiver en vooral subs. Want ook in deze film zit weer meer dan genoeg laag en surround :D

Citaat van: VTEC_genieter op januari 26, 2013, 01:06:18
Aankomende zondag doe ik Tron Legacy 3D of Avatar 3D in m'n blu-ray speler.
Voor het eerst 3D kijken in m'n eigen huis!  :pompom:
Leuk :)
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

Raymond187

The Incredibles is sowieso een topper 8+  :headbanging:

Wij gaan  Flight.BD25.2012.1080p.BluRay.AVC.DTS-HD.MA.5.1-iPlanet zo kijken.

Lijkt me wel een leuke film.

LuPo

Citaat van: morca op januari 26, 2013, 17:28:16
Beetje laat ,maar Tron staat hier aan ,moet hem toch eens kijken  :popcorn:

De oude tron? :P

Raymond187

Citaat van: Raymond187 op januari 26, 2013, 11:09:25

Wij gaan  Flight.BD25.2012.1080p.BluRay.AVC.DTS-HD.MA.5.1-iPlanet zo kijken.

Lijkt me wel een leuke film.
Niet helemaal mijn film. UItgezet na 1:15 uur kijken.

Straks Underworld 2 kijken  :headbanging:

morca

Citaat van: LuPo op januari 26, 2013, 19:50:30
De oude tron? :P
Nee de nieuwe die al weer oud is  :)
Was leuk,denk zo nog een filmpje,weet nog niet welke :popcorn:

LuPo

Citaat van: morca op januari 26, 2013, 20:59:38
Nee de nieuwe die al weer oud is  :)
Was leuk,denk zo nog een filmpje,weet nog niet welke :popcorn:

Haha dacht ik al hoor. Zat je een beetje te plagen! :P
Ik ga straks denk ik een van m'n nieuwe 3D films kijken. Ben benieuwd!

morca

Citaat van: LuPo op januari 26, 2013, 21:02:03
Zat je een beetje te plagen! :P

Weet ik wel  ;)

Have fun,welke word het?
Ik ga zo even kijken,denk jaren 90 brute actie  :headbanging:

MVG

Citaat van: morca op januari 26, 2013, 21:06:22
Weet ik wel  ;)

Have fun,welke word het?
Ik ga zo even kijken,denk jaren 90 brute actie  :headbanging:

Jaren 90 actie, is beter! Weet je in in ieder geval zeker dat je gewoon een ouderwets goede actiefilm gaat zien!

VTEC_genieter

Is Bladerunner een goed voorbeeld van zo'n jaren 90 actie?
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

MVG

Dat is toch science fiction, ik moet tot m'n schaamte bekennen dat ik die nog niet heb gezien! Staat wel erg hoog aangeschreven
Vanavond hier op niets, wordt niets meer ook denk ik  >:(

morca

Dat was een leuke film van snipes,toevallig dat je erover begint.
Ik wilde Passenger 57 kijken,maar die heb ik niet ....