Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Rob Eric Blank

Citaat van: mradem op januari 22, 2013, 23:30:29
1e seizoen van Penoza. Moet zeggen best een aardige serie. Had voor Nederlandse begrippen niet zoveel verwacht.
Seizoen 2 is ook goed.

Naar mijn idee zijn er best aardige Nederlandse series. Eerste seizoen Vuurzee vond ik sterk. Bellicher; De macht van Mijnheer Miller is nog een sterke serie. Nederlandse series zijn naar mijn idee niet slecht.

Rob Eric Blank

Paranorman gekeken. Best een aardige annimatie, maar het raakte mij net niet voldoende.

LuPo

Eergisteren Bolt gekeken. Goede animatiefilm (de vierde van Disney zelf zonder Pixar) die wat mij betreft ondergewaardeerd is/wordt. 8/10

Ik had de smaak te pakken dus gisteren hebben we Meet the Robinsons opgezet. Komt wat moeizaam op gang maar vooral het laatste stuk vonden wij erg sterk. Deze krijgt een 7/10.

Martijnst1990

Citaat van: LuPo op januari 24, 2013, 10:30:58
Eergisteren Bolt gekeken. Goede animatiefilm (de vierde van Disney zelf zonder Pixar) die wat mij betreft ondergewaardeerd is/wordt. 8/10

Ik had de smaak te pakken dus gisteren hebben we Meet the Robinsons opgezet. Komt wat moeizaam op gang maar vooral het laatste stuk vonden wij erg sterk. Deze krijgt een 7/10.
Je hebt me op een idee gebracht, Bolt gaat er nu in :D
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

LuPo

Citaat van: Martijn90 op januari 24, 2013, 21:38:25
Je hebt me op een idee gebracht, Bolt gaat er nu in :D

Mooi! Veel kijkplezier! :D

Martijnst1990

Citaat van: LuPo op januari 24, 2013, 22:08:31
Mooi! Veel kijkplezier! :D
Dat is gelukt :D Wat een bass in die film :o Helemaal aan het begin als het eerste stukje film in de film begint, echt heel gaaf.
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

MVG

Citaat van: Martijn90 op januari 24, 2013, 23:14:10
Dat is gelukt :D Wat een bass in die film :o Helemaal aan het begin als het eerste stukje film in de film begint, echt heel gaaf.

Die heb ik nog nooit gezien! Zag deze gister liggen bij FRS voor 11,99 morgen eens ophalen dus  :D

Eergister was ik vrij, en heb me heerlijk genesteld in mijn HT, en Harry Potter and the deathly hollows part 1 én part 2 achter elkaar gekeken.

Oeffel

This Is England en Taxi Driver gekeken. Zeker die tweede nooit in zijn geheel gezien en staat toch bekend als Klassieker.

Kan alleen niet anders zeggen dan dat beide films me niet echt konden bekoren. Not my cup of tea denk ik.
Kan me in het geval van Taxi Driver wel voorstellen dat het voor die tijd een baanbrekende film was. Een eenzame, doordraaiende oorlogsveteraan, terwijl de oorlog in Vietnam nog niet lang voorbij was. Daarbij best fors geweld. wel grappig om Jodie Foster, Harvey Keitel en zelf Peter Boyle (opa in Everybody loves Raymond serie) in jonger jaren te zien..

This Is England vond ik nergens over gaan, gezien het hele verhaal. American History X oid is wat ingrijpender en rigoreuzer wat betreft het opnemen en recruteren van een jong, labiel gastje.

Martijnst1990

Citaat van: MVG op januari 24, 2013, 23:17:14
Die heb ik nog nooit gezien! Zag deze gister liggen bij FRS voor 11,99 morgen eens ophalen dus  :D

Eergister was ik vrij, en heb me heerlijk genesteld in mijn HT, en Harry Potter and the deathly hollows part 1 én part 2 achter elkaar gekeken.
Zou ik maar doen ja :D

En Deathly Hollows part 1 en 2 achter elkaar :o Dat is een beste zit geweest. Maar wel hele toffe films vind ik persoonlijk, met prachtig beeld en geluid!

Denk dat ik vanavond maar bij de animatie blijf en The Incredibles weer eens aanzet :D

Dedicated HT

jerrytoet

karate kid gister gezien op rtl4, aardige film :)

vanavond na the voice kids ook maar weer eens een leuke film aanslingeren :)

MVG

Citaat van: Martijn90 op januari 25, 2013, 08:52:14
Zou ik maar doen ja :D

En Deathly Hollows part 1 en 2 achter elkaar :o Dat is een beste zit geweest. Maar wel hele toffe films vind ik persoonlijk, met prachtig beeld en geluid!

Denk dat ik vanavond maar bij de animatie blijf en The Incredibles weer eens aanzet :D

Dan zal ik zo maar eens lopen, frs zit 2 deuren verder  :D heel handig maar moet altijd zorgen dat ik snel weer weg ben, moest er afgelopen week zijn voor een kado voor mijn zusje, en natuurlijk kan je daar niet weg zonder voor jezelf weer 2 films mee te nemen  :angel:

En die 2 HP films is inderdaad een beste zit, tussen deel 1 en 2 wel even gegeten hoor! En zeker goed beeld en geluid! Ik vind ze wel donker ogen moet ik zeggen, maar dat past bij de films. Maar vooral de sfeer in de films vind ik erg goed!

Animatie ben ik ook altijd voor! The Incredibles is fantastisch, laatst nog op de plasma gekeken, maar nog niet op de projector, dus mooie reden om die gewoon nog een keer te kijken! Animatie is sowieso wel mijn favoriete genre eigenlijk. Afgelopen week Paprika thuis gekregen, een japanse Anime, nadat ik Arriety gezien heb wil ik er meer van zien, vooral Arriety was écht goed, zeer verfrissend en origineel als je Disney gewend bent!

jerrytoet

Citaat van: MVG op januari 25, 2013, 10:20:21
Dan zal ik zo maar eens lopen, frs zit 2 deuren verder  :D heel handig maar moet altijd zorgen dat ik snel weer weg ben, moest er afgelopen week zijn voor een kado voor mijn zusje, en natuurlijk kan je daar niet weg zonder voor jezelf weer 2 films mee te nemen  :angel:

En die 2 HP films is inderdaad een beste zit, tussen deel 1 en 2 wel even gegeten hoor! En zeker goed beeld en geluid! Ik vind ze wel donker ogen moet ik zeggen, maar dat past bij de films. Maar vooral de sfeer in de films vind ik erg goed!

Animatie ben ik ook altijd voor! The Incredibles is fantastisch, laatst nog op de plasma gekeken, maar nog niet op de projector, dus mooie reden om die gewoon nog een keer te kijken! Animatie is sowieso wel mijn favoriete genre eigenlijk. Afgelopen week Paprika thuis gekregen, een japanse Anime, nadat ik Arriety gezien heb wil ik er meer van zien, vooral Arriety was écht goed, zeer verfrissend en origineel als je Disney gewend bent!
frs, daar kom ik al jaren niet meer hahah.... wilde alles vroeger ook orgineel hebben, resultaat 1000'en euro's aan dvd's..... toch maar overgestapt naar het downloaden ;)

Zymotic

gister The Tree of Life gezien. Tsja wat zal ik er eens van zeggen.... bijzonder.

LuPo

Citaat van: MVG op januari 25, 2013, 10:20:21

Animatie is ook mijn favoriete genre eerlijk gezegd! Maar dat komt denk ik ook omdat het beeld en geluid daarvan altijd zó ongelofelijk goed is. En de humor is altijd geweldig. Ze krijgen het voor elkaar om de films voor zowel jong als oud erg leuk te houden! :D

Citaat van: jerrytoet op januari 25, 2013, 10:21:43
frs, daar kom ik al jaren niet meer hahah.... wilde alles vroeger ook orgineel hebben, resultaat 1000'en euro's aan dvd's..... toch maar overgestapt naar het downloaden ;)

Ik koop meestal films als ze een beetje leuk geprijsd zijn. Niet voor het volle pond in ieder geval. Downloaden is leuk maar toch vind ik fysieke schijfjes nog wel wat hebben. Zeker als er 1080p en DTS HD/True HD op staat. Als ik dat wil downloaden ben je per film 20-30GB verder. Dat kost ook weer een vermogen aan hardeschijven. :)

MVG

Citaat van: jerrytoet op januari 25, 2013, 10:21:43

Mwaa ze hebben zo vaak goede aanbiedingen, heb de laatste tijd best wat Blurays gekocht, en daar niet meer voor betaald dan 15 eur per stuk, je moet t niet uit gaan rekenen vind ik, voor mij is het onderdeel van de hobby, en ik koop alleen wat ik echt wil bezitten. Downloaden doe ik (nog) niet, ten eerste uit principiele redenen, maar die discussie ga ik hier noch voeren noch starten. Daarnaast beschouw ik een mooie film als een stukje kunst, en als die op een harddisk staat die bijvoorbeeld zou crashen zou ik dat erg jammer vinden. Juist mensen die niet meer kopen en enkel en alleen downloaden reken ik het eigenlijk wel aan dat men bezig is het de industrie moeilijk te maken om nog van die stukjes kunst uit te brengen  ;) Dan nog het feit dat ik met computers niet handig ben, en eerlijk gezegd ook  omdat ik gewoon te laks ben om er moeite in te steken om uit te vinden hoe ik moet downloaden, en met wat voor programma's etc. Dus ja, ik koop als ik het mooi vind gewoon het schijfje  :D

MVG

Citaat van: LuPo op januari 25, 2013, 11:00:11
Animatie is ook mijn favoriete genre eerlijk gezegd! Maar dat komt denk ik ook omdat het beeld en geluid daarvan altijd zó ongelofelijk goed is. En de humor is altijd geweldig. Ze krijgen het voor elkaar om de films voor zowel jong als oud erg leuk te houden! :D

Ik koop meestal films als ze een beetje leuk geprijsd zijn. Niet voor het volle pond in ieder geval. Downloaden is leuk maar toch vind ik fysieke schijfjes nog wel wat hebben. Zeker als er 1080p en DTS HD/True HD op staat. Als ik dat wil downloaden ben je per film 20-30GB verder. Dat kost ook weer een vermogen aan hardeschijven. :)

Helemaal gelijk, vind ik ook! Ik wil er wel voorzichtig een keer mee beginnen hoor, maar dan enkel voor films die ik niet zou kopen, of die ik eerst wil zien voordat ik koop. Of gewoon om te kunnen zien voor de film uit is op BR. Maar dan nog staat t me tegen, bij mensen (in mijn kenniskring dan) die veel downloaden krijg ik altijd een beetje het idee dat men het doet om het maar 'te hebben' of zo van, ja die heb ik al thuis op mijn pc staan. En alsje dan zegt dat je gewoon wacht op de BR in de winkel dan wordt je soms nog raar aangekeken ook. Zo van, koop jij films? Wie doet dat nog? Nou juist daarom, en zeker niet voor volle pond, want het stikt van de aanbiedingen bij MM, FRS, bol.com play.com noem maar op. En hier op het forum natuurlijk :D

Animatie inderdaad  oa. voor het beeld en geluid, en ik kan er ook echt van genieten als er veel volwassengrappen in verstopt zitten. Vooral de films welke niet zo een overduidelijke disney boodschap hebben kan ik mooi vinden. En de humor is vaak top!

Ik zal maar weer ontopic gaan  :blush:

LuPo

Ik ben het met je eens MVG. De industrie wordt door het downloaden kapot gemaakt. En de reden die ze dan vaak oproepen is dat de schijfjes veel te duur zijn en dat ze daarom downloaden. Nou, er zijn vaak genoeg aanbiedingen van Blu-rays voor 5 euro per stuk en zulk soort acties. Kijk je moet films niet gaan kopen als ze net uit zijn omdat je dan 20-25 euro per stuk betaald. Maar ik vind 5-10 euro helemaal geen gekke prijs voor een film. De enkele uitzondering is Disney die de prijzen constant hoog houdt. Dat is dan wel weer jammer, maar die leveren wel topkwaliteit dus daar betaal ik dan wel weer voor. :P

MVG

Citaat van: LuPo op januari 25, 2013, 12:08:48
Ik ben het met je eens MVG. De industrie wordt door het downloaden kapot gemaakt. En de reden die ze dan vaak oproepen is dat de schijfjes veel te duur zijn en dat ze daarom downloaden. Nou, er zijn vaak genoeg aanbiedingen van Blu-rays voor 5 euro per stuk en zulk soort acties. Kijk je moet films niet gaan kopen als ze net uit zijn omdat je dan 20-25 euro per stuk betaald. Maar ik vind 5-10 euro helemaal geen gekke prijs voor een film. De enkele uitzondering is Disney die de prijzen constant hoog houdt. Dat is dan wel weer jammer, maar die leveren wel topkwaliteit dus daar betaal ik dan wel weer voor. :P

Helemaal mee eens!  :D Al liggen er op het moment ook Disney films voor een wat zachtere prijs, eergister Pocahontas gekocht voor 14,- Wilde eigenlijk de Lion King maar die zit nog rond de 25,- Mijn vriendin heeft besloten dat ze de disneys wil sparen op BR, je kunt wel raden wie die mag kopen  ;D

JCL

Citaat van: Martijn90 op januari 24, 2013, 23:14:10

De hele openingscene is van referentie kwaliteit. Echt een geweldig stuk. Surround, laag, alles zit erin!

Martijnst1990

Helemaal eens met bovenstaande. Het is een deel van de hobby en die kost nou eenmaal geld. Echte toppers wil ik wel eens gelijk kopen, maar meestal wacht ik gewoon tot ze betaalbaarder zijn.

Citaat van: JCL op januari 25, 2013, 13:25:02
De hele openingscene is van referentie kwaliteit. Echt een geweldig stuk. Surround, laag, alles zit erin!
Helemaal waar en ook het beeld is zeker referentie materiaal. Maar voor mij sprong toch vooral het laag eruit :D

Dedicated HT

JCL

Die klappen in het begin gaan echt mega hard en diep. Dan staat echt je hele kamer te trillen (en als je niet oppast de rest van de straat ook >:D)

MVG

Ik moet echt naar FRS lopen dus  :D

JCL

MVG

skank1

Citaat van: Martijn90 op januari 25, 2013, 13:29:14
Helemaal waar en ook het beeld is zeker referentie materiaal. Maar voor mij sprong toch vooral het laag eruit :D

Welke film! Want dit topic gaat blijkbaar niet meer over welke film ga je zien ;)
HT stijnopolis 7.2.2: Epson TW9300, Marantz sr7010, Hivilux 21:9 fixed frame scherm 311cm x 132cm, Shield TV, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Atmos: Focal Dome, Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Google TV, JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii