Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

djaxx

Fast five gekeken, viel me beter mee dan ik verwacht had.

HTip

Gisteravond Unknown gekeken. Door de plotwendingen is het een spannende en onderhoudende film. Beeld en geluid waren erg goed. Zitten een aantal leuke demoscenes in ;)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

frankp

Gisteren Transformers: Dark of the Moon gekeken.
Heerlijke film, leuk verhaal, mooi beeld en dat geluid (DTS HD Master).... tering wat een geweld. Heb om 22.00uur het volume maar even
iets terug gedraaid. De sub heeft flink staan werken (en ik zitten schudden op de bank.

skank1

HT stijnopolis 7.2.2: Epson TW9300, Marantz sr7010, Hivilux 21:9 fixed frame scherm 311cm x 132cm, Shield TV, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Atmos: Focal Dome, Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Google TV, JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

squeek

Citaat van: frankp op oktober 17, 2011, 08:58:04

Gisteren Transformers: Dark of the Moon gekeken.
Heerlijke film, leuk verhaal, mooi beeld en dat geluid (DTS HD Master).... tering wat een geweld. Heb om 22.00uur het volume maar even
iets terug gedraaid. De sub heeft flink staan werken (en ik zitten schudden op de bank.

Wanneer is ie verkrijgbaar op blu-ray?
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

skank1

HT stijnopolis 7.2.2: Epson TW9300, Marantz sr7010, Hivilux 21:9 fixed frame scherm 311cm x 132cm, Shield TV, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Atmos: Focal Dome, Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+

Martijnst1990

Knight & Day gaat nu de BD speler in.
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

Skyfox

Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC N5 | Adea Reference Grey 100" 16:9

JCL

Martijnst1990

Citaat van: JCL op oktober 17, 2011, 20:50:18
Quote Sheldon "Is that sarcasm"?
Vond jij het niks dan? Ik heb me er in ieder geval kostelijk mee vermaakt ;D Vind sowieso Tom Cruise het altijd leuk doen en Cameron Diaz ook.
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

Bas Akkerman

gisteren 2e deel van de bourne-trilogie gekeken en daarna begonnen met the fifth element. wat een verschil in transfer zeg! dacht dat het aan mij lag dat ik bourne vrij soft en donker vond. totdat ik the fifth element keek en weer van hd kon genieten!
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

JCL

Citaat van: Martijn90 op oktober 17, 2011, 21:13:30
Vond jij het niks dan? Ik heb me er in ieder geval kostelijk mee vermaakt ;D Vind sowieso Tom Cruise het altijd leuk doen en Cameron Diaz ook.

Nee vond hem niet erg goed. Actie was totaal over de top en het gedoe tussen Cruise en Diaz was ook zo nep als maar kan. Het is gewoon niet mijn film denk ik.

Martijnst1990

The Town extended cut gaat nu de speler in :)

Dedicated HT

squeek

Citaat van: Martijn90 op oktober 18, 2011, 19:01:41

Nice, Ben Affleck regie poging, nog goed gelukt ook vind ik. Enjoy!
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

Martijnst1990

Citaat van: squeek op oktober 18, 2011, 20:04:46
Nice, Ben Affleck regie poging, nog goed gelukt ook vind ik. Enjoy!
Enjoy.. dat is zeker gelukt. Ontzettend spannende film, goed geacteerd naar mijn idee en leuke spelers erin. Film duurde 2,5 uur maar was eigenlijk zo voorbij! Daarbij ook nog eens prachtig beeld en een lekker agressieve soundtrack om het geheel compleet te maken, echt een aanrader.

Wel leuk trouwens dat hetzelfde grietje hierin speelt als in Green Lantern, maar ze hier toch een stuk minder aantrekkelijk was ;)

Dedicated HT

HTip

Zojuist een aflevering van Life gezien, Creatures in the Deep. Wat een prachtige documentaire is het toch. Hoe ze het filmen is me af en toe een raadsel, maar het levert schitterende beelden op, die ook nog eens erg goed op de BD zijn gezet.

Daarna nog 6 nummers van Remember that Night van David Gilmour. Heerlijk concert met de typische Pink Floyd sound...
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Paul1967

Heden avond The Road (bluray) gekeken. Mooie aangrijpende film met een goede rol van Viggo Mortensen.

HTip

The Road, The Town, Knight and Day allemaal nog films die we nog moeten bekijken. Gelukkig komt de winter eraan :xmas:
Showcase - Topic

Sonic Circle

Citaat van: Martijn90 op oktober 18, 2011, 19:01:41

Heb hem van het weekend ook gekocht in de 2 voor 20,- actie bij de FRS.
Goede film, erg benieuwd naar de extended cut. Mijn eerste ervaring met deze film was niet best qua beleving, in de amobinabele JT bioscoop te Apeldoorn.

skank1

Source code, beetje ontgoocheld in de film, ietwat voorspelbaar, en ik mis eigenlijk het gevoel meegesleept te worden...
Verder vind ik dat de film wat spanning ontbreekt... 6.5/10 ofwel was ik te moet om te kijken :)

Bas Akkerman

Citaat van: Paul1967 op oktober 18, 2011, 22:13:46
Heden avond The Road (bluray) gekeken. Mooie aangrijpende film met een goede rol van Viggo Mortensen.
:thumbs-up: vond het boek erg goed en de film kon er (bijna) aan tippen. maar eens aanschaffen!
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

frankp

Gisteravond Captain America gezien.
Leuk verhaal, ziet er netjes uit, maar vond het nou niet echt een hele bijzondere film.
Wel benieuwd naar het vervolg!

Jumping Jack

Citaat van: frankp op oktober 19, 2011, 11:08:54
Gisteravond Captain America gezien.
Leuk verhaal, ziet er netjes uit, maar vond het nou niet echt een hele bijzondere film.
Wel benieuwd naar het vervolg!

Heb ik gisteren ook gezien. Ik vond het wel een leuke film, heel wat beter dan Thor bv... Maar de beste uit de "avengers" reeks, blijven toch wel de Iron Man-films, en dan vooral de eerste...
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

frankp

Thor heb ik nog niet gezien, maar dat is dus ook niet al te veel begrijp ik.
De 1e Iron Man was en is nog steeds de beste inderdaad, maar ik hoop dat deze overtroffen
gaat worden door The Avengers.

Denon Focal

Citaat van: frankp op oktober 19, 2011, 11:14:23
Thor heb ik nog niet gezien, maar dat is dus ook niet al te veel begrijp ik.
De 1e Iron Man was en is nog steeds de beste inderdaad, maar ik hoop dat deze overtroffen
gaat worden door The Avengers.

Gisteren Cap. America gekeken, blijft uiteraard een erg USA verhaal net als de comics en spreekt mij iets minder aan als Spiderman, Iron Man, FF en de X-men.
Verheug me wel erg op een verfilming van 1 van mijn favoriete comics, De Vergelders.
Denon AVR4810; Denon DBP-4010UD; Musical Fidelity M6 500i; Auralic Altair G1 met Roon op Intel NUC10i7FNH; Focal: Sopra 2, Sopra Center, SW800V, IC706V, IW706V; Chord Carnival Silvercreen; Chord CrimsonPlus; Panasonic TX-P65VT60; Dune D1; Audio Quest Cinnamon HDMI, W&M Tornado netkabels, Audio Quest Red River en Big Sur interlinks