Dank voor de leuke reacties, ik ga zeker door met deze thread en uiteraard komen er foto's. Mijn kabels zij gisteren binnengekomen uit de UK dus ik zal later vandaag die pics posten.
Zoals gezegd de sleutel komt 1 juni en dan ga ik deel voor deel afhalen en plaatsen, dan komen er ook foto's.
Ik wil graag mij startpost updaten met de nieuwe spullen en foto's maar dat lukt me niet, ik krijg het onderste stuk van mijn post niet in beeld, hij springt steeds terug naar een aantal regels erboven. Kan iemand me helpen?
De keuze voor 9.1 is tweeledig. 1 omdat het kan

, doordat het In ceiling speakers zijn is de WAF prima. 2. omdat front height de beleving voor erg verbetert, trekt het geluid wat naar boven. Mijn woonkamer is een meter of 8 lang waarbij de eerste 4,5 meter een laag plafond heeft ivm een Vide (prima plek voor In ceiling speakers). Ik zit dus op circa 4,5 meter van de TV en fronts, achter me is nog circa 3 meter vrij tot de achtermuur waar de In Wall Backs passen. Ik maak twee aanslutingen voor mijn sub, 1 linksvoor en 1 linksachter dus het zou ook nog 9.2 kunnen worden.
De speakers worden dus:
- Front: 826W
- Center CC 800V
- Sub: SW 800V (zoals gezegd met omruiloptie, denk aan een Rel)
- FH: In Ceiling 706V
- Surround In Ceiling 706V
- Back In Wall 706V (ik heb er twee extra besteld voor in de keuken waar mij oude Denon PMA 920 komt hangend aan een Ipod dock met Wifi netwerk, leuk voor de party mode van Denon)
Alle inbouwpseakers haal ik deze week op dus daar komen de pics ook van.