Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Maro

Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 818v3 * DSP 7200 -  Roon
Mancave : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Thorens TD-403 DD * Fezz Gaia * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE - JVC DLA X7500 Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -

snowbo

IronClad net maar ff opgezet.. ben benieuwd ;D
Panasonic TX-P65VT50 | Sonos Sub| Sonos ARC | 2x Sonos One SL - surround |

Snutchz

oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Eddye

Nu: Super8

Net klaar. Erg leuke film, de hoofdrollen worden vertolkd door kinderen van 14 a 15 jaar. Ik kreeg een beetje the Goonies gevoel. Beeld en geluid (DTS track) prima in orde, wat je van een moderne film mag verwachten. Ik zeg: Aanrader.
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

neptune

net gezien:

Inside Job

Wat een verrot land is Amerika toch, incredible. :nopompom:
zet hier iets neer

DVDGuy

Ik had er meer van verwacht  :unhappy:

Grappig; stukje jeugdsentiment  8)
Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

HTip

Gisteren Knight and Day gezien. Vermakelijke film en prima uit te zitten. Beeld en geluid waren in ieder geval helemaal goed en hoeft het verhaal niet super te zijn...
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

mradem

Heel veel mensen vinden het niks maar ik vond hem ook wel vermakelijk.

jowi

Captain America. Tja. Geen vlees geen vis zeg maar. Kon me niet echt boeien. Kwam een beetje op me over zo van ja we gaan een superheldenverzamelfilm maken, en daar speelt kapitein USA ook in, maar niemand weet wie dat is dus dan maar even een soort introductie film maken, zoiets. Als je er een beetje over nadenkt is deze blonde, blauw ogige Kapitän Amerika eigenlijk een nazi super-übermensch :D

Kwabbernoot

Het kan toch ook niet anders dan hem eerst te introduceren door te vertellen hoe hij aan zijn krachten is gekomen. En ja, dat duurt een beetje lang maar ik vond het prima gedaan en een aardige film. Iig vele malen beter dan die malle Thor film (waarin ook Hawkeye min of meer al is voorgesteld). Nee, prima filmpje in zijn genre maar had hier en daar wat korter/compacter gekund.

Groeten...

Martinus

Gister maar eens seven pounds gekeken. Mooie film, met dik verhaal... vond ik persoonlijk erg mooi. Will Smith is toch best een goede speler.
............

Martijnst1990

Kung Fu Panda 1 en 2. Erg vermakelijk! Beeld en geluid waren ook top, zeker van deel 1.

Wushi-finger aan het eind, ging best diep  O0
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

Snutchz

Afgelopen nacht nog op den valreep kunnen kijken..

Troep.
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

snowbo

Gister bij een maatje Homeland S01E01-E03 gekeken..  :o Goede serie zeg :pompom:
Kijk alweer uit naar Episode 4 :worship:
Panasonic TX-P65VT50 | Sonos Sub| Sonos ARC | 2x Sonos One SL - surround |

Martijnst1990

Citaat van: snowbo op oktober 23, 2011, 15:20:14
Gister bij een maatje Homeland S01E01-E03 gekeken..  :o Goede serie zeg :pompom:
Kijk alweer uit naar Episode 4 :worship:
Daar ben ik ook wel benieuwd naar :) Spaar nu de afleveringen op, zodat ik gelijk achter elkaar kan kijken ;D
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

BernHardN

gister,

en

Onkyo TX-NR818
Front: Vifa Sense
Sony Oled KD-65AG9

SVS Sub
Apple tv4K
Shanling MTW100

Snutchz

painore

Gisteren Iron Man 1 & 2 gekeken, leuk filmpje! Zelfs de vriendin kon er van genieten.

Voor vanavaond:

Ik verwacht een lekkere hersenloze actie film!
Tannoy Mercury F3, Tannoy MR B/eye, Tannoy MC B/eye, Onkyo TX-SR608, Klipsch SUB-10, InFocus X9, 80" 16:9 Kingpin scherm

LP collectie: http://www.discogs.com/collection?user=Painore

HTstephan

Citaat van: painore op oktober 23, 2011, 17:44:40
Gisteren Iron Man 1 & 2 gekeken, leuk filmpje! Zelfs de vriendin kon er van genieten.

Voor vanavaond:

Dat vind ik een hele goede! lekkere niet nadenken actie inderdaad...

Ik ga nu deel 1 van de Godfather bekijken (moet eerlijk bekennen dat ik nog nooit the Godfather heb gezien).
Fronts: Klipsch RP-160M
Sub: Klipsch R-12SW met QED performance interlink
Onkyo TX-NR509 receiver
QED silver anniversary XT kabels afgewerkt met banaanstekkers.

Martijnst1990

Citaat van: painore op oktober 23, 2011, 17:44:40

Voor vanavaond:

Juist een film met een zeer diepgaand en goed verhaal! Toch Philip? ;D
Maar inderdaad, erg leuke actie film :)

Net klaar met Super 8. Best een vermakelijke film, keek lekker weg, alleen het einde was wat afgeraffeld naar mijn idee.

Dedicated HT

jowi

Weet het nog niet... misschien de bluray Super, of anders een Dexter of een paar Fringe ofzo.

squeek

Citaat van: HTstephan op oktober 23, 2011, 17:48:23
Dat vind ik een hele goede! lekkere niet nadenken actie inderdaad...

Ik ga nu deel 1 van de Godfather bekijken (moet eerlijk bekennen dat ik nog nooit the Godfather heb gezien).

Ik heb ze enkele jaren geleden ook voor het eerst gezien. Ongelooflijk sterk verhaal!
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

JCL

Citaat van: Martinus op oktober 23, 2011, 13:17:31
Gister maar eens seven pounds gekeken. Mooie film, met dik verhaal... vond ik persoonlijk erg mooi. Will Smith is toch best een goede speler.

Dat is idd een geweldige film! Het enige wat nóg mooier zou zijn is als ze het begin zouden aanpassen, nu weet je eigelijk al meteen hoe het afloopt, zo is de twist er een beetje af. Jammer, want dan heb je misschien nog een beetje een wtf momentje. Neemt niet weg dast het een indrukwekkende film is waarin Will Smith geweldig acteerd.

Zaagstra

Ik heb net de BluRay editie van Zulu gekeken, uit 1963. Her en der wat anachronistisch gepreek en met ouderwets sixties-Hollywood geweld (oftewel, geen Saving Private Ryan), maar toch heel spannend en goed gefilmd. En als ik al niet tot de HD Dark Side bekeerd was, was dat nu wel gebeurd, de beeldkwaliteit is verbijsterend. Wat een waanzinnig verschil met DVD , en VHS moet ik niet aan denken (ik zou bijna een videorecorder met teepje aanschaffen om dat verschil te kunnen beleven ;-))

Walter Zed
Mark & Daniel Sapphire LS, 2x Winsome Labs Mouse,Oppo BDP-105EU, Epson EH-TW7200, Nanotec #207 RCA i/c en Golden Strada #79 Special+SR l/s kabel, Elinex EL1000GW powerconditioner, ASI resonators/phase inverter, Akiko Audio Tuning Sticks, DSPeaker AntiMode 2.0

modde239

Mee eens Zulu is een goede film met veel figuranten zoals zij dat vroeger maakte.....zag hem voor eerst in mijn jeugd maar dit is een van die films die ook op latere leeftijd overeind blijft.....