Kelmond City Theatre

Gestart door Fransvis, oktober 8, 2004, 13:24:08

Vorige topic - Volgende topic

advr

Citaat van: Fransvis op oktober 28, 2005, 13:16:25
Goed idee....ik leg mijn sollicitatie brief wel even opzij...en ga nu aan de slag... >:D ;) ;D

wat een instelling!! 8)

supergave bioscoop, zoiets mooi heb ik nog nooit gezien. klinkt het overeenkomstig? ;D

moet haast wel...
SET 300B (Hashimoto trafo's), Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Urika, Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords,  Nessie Vinylmaster, dac/streamer TDA1541A

Fransvis

Citaat van: advr op oktober 28, 2005, 13:34:56
wat een instelling!! 8)

supergave bioscoop, zoiets mooi heb ik nog nooit gezien. klinkt het overeenkomstig? ;D

moet haast wel...

Tja...ik vind het wel aardig klinken...maar om objectief te blijven...zou je het eigenlijk aan de bezoekers moeten vragen....Arno P, Sjors, Cinedream, TheSeperator, Rappie, myself, reza, Sander999....

En deze topics vertellen er ook wat over :

http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=33134.0

http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=31396.0

;)

advr

mogen ook ander forumleden komen luisteren... ik heb zoiets nog nooit beluisterd, ik heb "maar" stereo.  :P :P

zou het best eens willen aanschouwen.

Ad.
SET 300B (Hashimoto trafo's), Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Urika, Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords,  Nessie Vinylmaster, dac/streamer TDA1541A

Rappie

in die 2 topics staan een aantal mooie verslagen (van forumleden ;) ) ... Als ik zo deze fotos zie krijg ik zin om zelf ook een keer een shoot gaan houden zodat de sfeer beter overkomt ... Komend weekend even de tijd voor vinden dus :D
Eigenaar van Paulthé

sander999

Ik vond het geluid zwaar ruk...

Nee geintje :P Vond het echt fantastisch, zeker omdat ik ook alleen maar m`n eigen Yoko set gewend was :D Met name de bass was ongeloofelijk hard/diep. Ik moet zeggen dat ik er geen 'verstand' van heb, maar ik weet wel wat ik mooi vind ;)

advr

als je die verslagen leest wordt je alleen  maar nog nieuwsgieriger  :P :P :P

het moet een plaatje zijn.. ;D

molle

Wanneer is het eigenlijk opendeur Frans >:D ;D
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Yeti Acoustics Standard Plus Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference

Fransvis

Het zou bijvoorbeeld zoiets kunnen zijn....maar ik denk haast dat het meer richting zwart zal gaan....

Fransvis

Citaat van: molle op oktober 28, 2005, 14:07:48
Wanneer is het eigenlijk opendeur Frans >:D ;D

Zodra ik een baan heb....zijn jullie best welkom..... ;)

advr

ok, dan meld ik me nu vast aan... ;D

hoe snel heb jij een baan? :o

ik neem evt. mijn eigen eten en drinken wel mee 8)

sander999

Citaat van: Fransvis op oktober 28, 2005, 14:22:49
Het zou bijvoorbeeld zoiets kunnen zijn....maar ik denk haast dat het meer richting zwart zal gaan....
Ha! Dat is best knap ge-foto-soept! Ziet er goed uit, maar ik zou denk ik ook voor zwart gaan.

molle

Citaat van: Fransvis op oktober 28, 2005, 14:23:50
Zodra ik een baan heb....zijn jullie best welkom..... ;)

Komt in orde. Zou je niet bij GT kunnen beginnen ;) Samen een mooi team.
Eerst Europa en dan globaal ;D
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Yeti Acoustics Standard Plus Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference

myself

Citaat van: Fransvis op oktober 28, 2005, 14:22:49
hmmm ik zou of het rood gelijk houden aan het rood in je stoelen of wat meer naar echt bordeau toe.. Zwart kan ook, want hier krijg ik meteen sinterklaas flashbacks van.
Stereo: Linn Selekt Edition dual mono Organic DAC + Klimax Twin, Arcam CD33T, B&W 802D3, Audes ST-3000DC
LS. Kabel+Analoog+Stroom: Crystal Cable Ref. Diamond. Digitaal: Siltech, Chord. Stroom: ook Audes 8N
HT: Sony A84J (65"), Arcam AVR300 + DV79, VU+ Ultimo 4K, Rel strata II, Kemp powerstrip

Movievault

Ik denk inderdaad ook zwart.
<a href=\"http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=31909.0\" target=\"_blank\"<span style=\"color: blue;\">JMlab GRAND UTOPIA in progress</a>  <a href=\"http://movievault.zapto.org\">The Movievault</a>

Fransvis

Citaat van: myself op oktober 28, 2005, 15:06:42
hmmm ik zou of het rood gelijk houden aan het rood in je stoelen of wat meer naar echt bordeau toe.. Zwart kan ook, want hier krijg ik meteen sinterklaas flashbacks van.

Starred

Zwart!
Of heel donker bruin (zandkleur)

Arno P

hoererood rulezzz ;D...maar dan is een gordijn aan de voorkant echt te weinig.....zwart is dus voor Kelmond m.i. de betere keuze... ;)

Jimmy Conway

Zwart past het beste bij de overige tinten.

myself

of je moet natuurlijk je kleurenpalet verder doortrekken. Neem de kleur van je vloerbedekking, die je al wat donkerder/warmer terug ziet komen in je kolomombouw. Ga daarmee verder en neem die kleur maar dan nog veel donkerder als gordijnstof.... kan misschien ook wel mooi zijn en dan is het in ieder geval 1 geheel  8)
Stereo: Linn Selekt Edition dual mono Organic DAC + Klimax Twin, Arcam CD33T, B&W 802D3, Audes ST-3000DC
LS. Kabel+Analoog+Stroom: Crystal Cable Ref. Diamond. Digitaal: Siltech, Chord. Stroom: ook Audes 8N
HT: Sony A84J (65"), Arcam AVR300 + DV79, VU+ Ultimo 4K, Rel strata II, Kemp powerstrip

reza

Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Durk

Ik zou voor de kleur van je plafond gaan en dat een tint donkerder.
HT-set : Integra- Chord- Sonus Faber - Nordost
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=68749

Fransvis

Mooi....geen spectaculaire aankoop...maar wel comfortabel...de poefjes..3 stuks...erg mooi gemaakt....lekker voetjes omhoog.... ;) 8)

Sjors

Dat is een relaxde aanwinst Frans  :)

Arno P

Pim

Ziet er geweldig uit, mn. de stoelen zijn top.

Pim
denon AVC A1 SRA / denon A1 / Barco G808S / Infinity IRS Omega / Infinity Renaissance 90 / Floating Cameleon Voice / SVS PB12 Ultra2 / Pronto pro NG / Topfield 5000 / Crystalio II / Moome /  v/d Hull