Kelmond City Theatre

Gestart door Fransvis, oktober 8, 2004, 13:24:08

Vorige topic - Volgende topic

Fransvis

Citaat van: Spacebass op oktober  4, 2005, 23:26:34
Als jij je Infinity's wegdoet voor B&W dan kan ik je gewoon niet meer serieus nemen  ;D

Zal ook niet gauw gebeuren, hoor.  ;) ;D

Sjors

Citaat van: wrs op oktober  4, 2005, 22:59:28
Hoi Frans,

Ziet er zeer strak uit.
Hoe krijg je trouwens van die mooie scherpe foto's?

Eric

Het geheim... Eos 350  O0

Fransvis

Citaat van: Sjors op oktober  5, 2005, 00:23:42

Het geheim... Eos 350  O0

Met een leuke compact camera kom je een heel eind, hoor Sjors. ;)

Fransvis

Weer even met de camera aan het experimenteren geweest om wat nieuwe foto's te maken, andere invals hoeken e.d. Verder heb ik tijdelijk een kast weten te bemachtigen voor mijn dvd's, nog niet de finale opzet. Maar wel even prettig. Ook voor de componenten.

#3 Veel vragen over de Director's chair....dus ook maar een shot

#8 De Mirage surround (naakt) met mijn favoriete serie links....

#9 The power plant...

#10 Tijdelijk een handige kast.....

#13 De HTM-1 Center berust op de Atacama.....

#14 De Kappa met een kleine PC Ultra ernaast... ;)

#15 Niet helemaal lekker gelukt...maar toch de moeite waard om te zien... :-*

#16 Een overzicht....speakers zonder beschermunits....

#17 Vanuit een andere hoek.... ;D Geeft meteen een goed overzicht...

#18 Aziz, light....

sander999

Wow  :o Die foto`s zien er fantastisch uit Frans!

reza

Shoooooooooo!!!!!!
Wat een waanzinnige foto,s Frans :P Echt super!!
Je mag bij mij ook wel eens komen fotograferen, hier kunnen een hoop mensen nog wat van leren.
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

R

Ongelooflijk mooi frans. Zitten ook echt mooie foto's tussen.. Zou je niet eens in het donker / projectie wat proberen?

Movievault

Zeer mooie sfeerfoto´s Frans.
Mooi HT ook wel fijne indeling.
<a href=\"http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=31909.0\" target=\"_blank\"<span style=\"color: blue;\">JMlab GRAND UTOPIA in progress</a>  <a href=\"http://movievault.zapto.org\">The Movievault</a>

Fransvis

Citaat van: Ruben op oktober 25, 2005, 14:49:42
Ongelooflijk mooi frans. Zitten ook echt mooie foto's tussen.. Zou je niet eens in het donker / projectie wat proberen?

Thanks allemaal.....dit ga ik inderdaad eens proberen....kijken of me dat lukt.... ;)

Movievault

Heb je geen last van reflecties op de muren Frans?
Die Foto van boven naar beneden vind ik wel mooi gedaan :)
<a href=\"http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=31909.0\" target=\"_blank\"<span style=\"color: blue;\">JMlab GRAND UTOPIA in progress</a>  <a href=\"http://movievault.zapto.org\">The Movievault</a>

Fransvis

Citaat van: FrankG op oktober 25, 2005, 14:56:01
Heb je geen last van reflecties op de muren Frans?
Die Foto van boven naar beneden vind ik wel mooi gedaan :)

Op dit moment heb ik eigenlijk alleen last van reflectie boven op mijn center. Daar moet ik nog iets op verzinnen.

Movievault

Ha dat heb ik ook.
Ik heb door mijn vrouwtje een zware doek laten maken, juist de vorm van de bovenkant van de center.

myself

nr 16 vind ik het mooist  8)
Stereo: Linn Selekt Edition dual mono Organic DAC + Klimax Twin, Arcam CD33T, B&W 802D3, Audes ST-3000DC
LS. Kabel+Analoog+Stroom: Crystal Cable Ref. Diamond. Digitaal: Siltech, Chord. Stroom: ook Audes 8N
HT: Sony A84J (65"), Arcam AVR300 + DV79, VU+ Ultimo 4K, Rel strata II, Kemp powerstrip

molle

Zeer mooie foto's Frans ;) Nogmaals goed te zien hoe prachtig je HT wel is O0
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Yeti Acoustics Standard Plus Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference

Sjors

Respect Frans!!  :o  nu krijg je inderdaad een beetje de indruk die ik kreeg toen ik bij je was  8)

Een dingetje, het is: Aziz, Light!   :D

Groet, Sjors

bmateijsen

Prachtige fotos! Mijn complimenten!

Fransvis

Citaat van: Sjors op oktober 25, 2005, 15:29:34
Respect Frans!!  :o  nu krijg je inderdaad een beetje de indruk die ik kreeg toen ik bij je was  8)

Een dingetje, het is: Aziz, Light!   :D

Groet, Sjors

Hahaha.... ;D Thanks Sjors....meteen verbeterd....wordt tijd dat ik die film maar weer eens ga bekijken....

JCL

ziet er echt machtig mooi uit, zonder twijfel de mooiste HT van het forum!

Arno P

Heeeeeeeeeeeeeeeeellleee mooie foto's Frans... ;)

Jimmy Conway

Strakke foto's, strakke HT.  8)

Mijn vriendin zou het alleen nog wat meer aangekleed willen zien.  :-X
Maar ja, niks van aantrekken, dat doe ik ook niet  ;D

jowi

Erg mooi hoor... dit vind ik de mooiste dedicated hometheater die ik hier gezien heb. Al ben ik geen voorstander van een aparte bioscoop, omdat je dan moet 'verhuizen' van je woonkamer naar een of andere kelder ;), vind ik dit toch zeer geslaagd, omdat Frans gelukkig de verleiding van truttigheden en cliche's als het rode tapijt en nepgouden lampjes en de haast standaard 'bioscoopkleuren' heeft weerstaan en er een zeer strak maar erg gezellig en warm geheel van heeft gemaakt. Ik vind vooral de stoelen erg strak! Top!

Nou nog een Barco erin en het is helemaal af ;D (geintje Frans!)

Fransvis

Citaat van: jowi op oktober 25, 2005, 18:27:16

Nou nog een Barco erin en het is helemaal af ;D (geintje Frans!)

Hahahaha....touché  ;D ;)

Starred

Super Frans. Erg cool 8)

Had je nou al beloofd dat je die stopcontacten op de projectiemuur nog donker ging maken?  ::)

Fransvis

Citaat van: Starred op oktober 25, 2005, 19:15:53
Super Frans. Erg cool 8)

Had je nou al beloofd dat je die stopcontacten op de projectiemuur nog donker ging maken?  ::)

Daar komen nog gordijnen te hangen...dan zijn die stopcontacten niet meer zichtbaar. Dat gaat binnenkort gebeuren.  ;)

wrs

Heel mooi Frans,
Niet alleen het mooiste theater maar ook de beste kwaliteit foto's.
Ben zeer jaloers ;) goede inspiratie om er zelf ook maar weer eens mee verder te gaan.
Alleen de foto's zullen nooit zo mooi worden ben ik bang.

Eric