aMAZing quest to HIGH END heaven.;).

Gestart door Mr.M, september 20, 2014, 11:32:45

Vorige topic - Volgende topic

clockwork

Citaat van: maz op oktober 10, 2014, 15:21:16
Wie had gedacht ... ik en pioneer in me referentie set....

Ik zou pioneer niet eens in me auto willen....zelfs daar heb ik bose.....hahaha

Ja, die naam is voor sommigen een nadeel. Als je de stofkappen weglaat ziet niemand het. Voordeel is dan wel dat deze beauties betaalbaar blijven.
Versterking: Marantz AV8802a, Bel Canto Ref500m, Ref150s & S300
Bronnen: Bel Canto Dac 3.5VB & RefStream, Sony UBP-X800, Clearaudio Concept + Trichord Dino MkII
Speakers: Pioneer-TAD S1EX S2EX S7EX Sub: XTZ Cinema 3x12 Projector: JVC RS-49 (ISF)
Nordost/ Shunyata bekabeling

Mr.M

Citaat van: Broem op oktober 10, 2014, 15:33:28
^^ volg dit topic met een verbazing die ik zelden in audioland heb meegemaakt. Bizar. Schat in als ik de prijzen bij elkaar optel van de apparatuur die te koop staat je boven de 30.000 euro komt. Pppfff. Zoveel dommigheid in 1 topic blijft wel leuk om te volgen. Reality topic op het HT forum zeg maar.
Om het dommigheid te nomen vind ik toch wat respectloos maar goed  ieder zijn eigen mening...

Ik koop inderdaad vaak heel impulsief en als ik van gedachte verander voordat het geleverd is dan verkoop ik het door  of ik ruil het weer in tegen  wat andere dingen....vandaar dat je veel spullen bij mijj voorbij ziet komen.
Zoals vandaag ,ik heb dese speakers gekocht zonder ze geziennte hebben of gehoord.niet eens een revieuw gelezen, als ik het morgen zie en de uitelijk zou me niet staan dan is het overmorgen exit en zoek wat anders of ik koop de avalons weer terug...

Ik kan het  dus doe ik het ook.

Dat jij het dom noemt zal het me reet roesten eerlijk gezegd...

Ik heb  er lol in... :smile:

Speakertje hier , platenspelertje daar  paar kabeltjes en wat versterkers. Niets bijzonders.  ; )

chansig

Teleskopos,  2 x Arendal 1961, Wiim Ultra, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels, Chinese slangen, 2 x Dynavox x7000, digitaal
Coax AQ Carbon

Mr.M

Citaat van: ArjanR1 op oktober 10, 2014, 15:42:41
En dat terwijl juist Pioneer bijzonder mooi spul heeft voor in de auto.
Je moet nog veel leren, Maz ;)
Dat  blijkt ja.....
Speakertje hier , platenspelertje daar  paar kabeltjes en wat versterkers. Niets bijzonders.  ; )

Deleted member

Verras jezelf en koop (of luister naar) de SC-LX90 van Corne. Die gaat je verbazen! Ik heb de Susano ook gehad en denk er nog wel eens aan terug, met waanzinnig veel plezier. Met recht een vlaggeschip!

Een nadeel: hij past niet onder je bank... ;)
Stereo-fan for life!

Mr.M

Citaat van: technative op oktober 10, 2014, 15:58:25
Verras jezelf en koop de SC-LX90 van Corne. Die gaat je verbazen! Ik heb de Susano ook gehad en denk er nog wel eens aan terug, met waanzinnig veel plezier. Met recht een vlaggeschip!

Een nadeel: hij past niet onder je bank... ;)
Hahahahaha...dan gaat het koop niet door...

Bama

Gisteren vergeten een prijs te noemen voor mijn speakers, gemiste kans dus van mij  :angel:

Mr.M

Citaat van: Bama op oktober 10, 2014, 16:22:33
Gisteren vergeten een prijs te noemen voor mijn speakers, gemiste kans dus van mij  :angel:

Hoi ton
Bedankt voor de gastvrijheid , wat een prachtige alleenstaande  woning :wub: en een nog mooiere set.

Het geef niet ton , alsnje boor 3500 jouw speakers wilt verkopen , is het hierbij verkocht...zet ze welnonder de bank...geen enkel probleem ton.. zegbhet maar ?sta binnen half uur bij je op de stoep..... :smile:

Bama

Per stuk bedoel je waarschijnlijk, maar is nog te weinig Maz. ;)
Volgende keer wel je koffie opdrinken hè. :coffee:

Mr.M

Citaat van: Bama op oktober 10, 2014, 16:32:20
Per stuk bedoel je waarschijnlijk, maar is nog te weinig Maz. ;)
Volgende keer wel je koffie opdrinken hè. :coffee:
heb je soms intresse in een ruil met tad s? Ik heb ze nog niet gehoord maar ze blijken top speakers te zijn...hahahahaha...met ewn kleine bijbetaling van mijn kant....doe eens gek en neem een gok... :tounge2:

DofN

Citaat van: Thanatos op oktober 10, 2014, 14:57:22
Verrassende wending  :D

Enfin, TAD mooie speakers  :)

Als je ze naar tevredenheid hebt weten te plaatsen ben ik wederom heel benieuwd Maz. Ik zou langskomen voor de Avalons nadat je toch nog iets met je akoestiek gedaan had, maar als het je uitkomt, kom ik eerder naar die TAD's luisteren.
You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
Voorversterker: Anthem STR PRE, Eindversterker: Bryston 3B³ Cubed, Fronts: Analysis Audio Omega en 2 x JL-E112 subwoofers, met als DSP:  Bacch Audiophile+, ORC binaural software (bass absorbers) en akoestische maatregelen.

morca

Hier wil niemand bose in huis hebben ,dat zegt ook weer wat.

Voor in je mercedes,...Alpine Maz the best there is naast Pioneer imo

Mr.M

Citaat van: doorofnight op oktober 10, 2014, 16:49:14
Als je ze naar tevredenheid hebt weten te plaatsen ben ik wederom heel benieuwd Maz. Ik zou langskomen voor de Avalons nadat je toch nog iets met je akoestiek gedaan had, maar als het je uitkomt, kom ik eerder naar die TAD's luisteren.
Frankie komt zondag mijn element stellen dus....kijk maar.. morgen staan de tads hier....

DofN

Citaat van: maz op oktober 10, 2014, 17:04:40
Frankie komt zondag mijn element stellen dus....kijk maar.. morgen staan de tads hier....

Dan zal ik F even SMS-en :)
Voorversterker: Anthem STR PRE, Eindversterker: Bryston 3B³ Cubed, Fronts: Analysis Audio Omega en 2 x JL-E112 subwoofers, met als DSP:  Bacch Audiophile+, ORC binaural software (bass absorbers) en akoestische maatregelen.

Roksan

Maz, want ben jij toch op een heerlijke manier bezig met deze hobby. Ik zie iedere weer uit naar je topic om te kijken wat voor moois er weer langs komt.
KEF LS 50 Meta
NAD M10 V2
SVS 2000 PRO

DofN

En ik heb de mazzel dichtbij te wonen en steeds opnieuw welkom te zijn :)

Raphie

Citaat van: doorofnight op oktober 10, 2014, 17:43:22
En ik heb de mazzel dichtbij te wonen en steeds opnieuw welkom te zijn :)
kan je goed sjouwen? weet niet hoe sterk Maz is maar deze jongens zijn best pittig :D
aan de foto's te zien moeten we ook nog een etage omhoog?
JBL PRX Power!

DofN

Raphie

JBL PRX Power!

morca

Had geen zin om terug te lezen,topic groeit elke dag veel te hard :headbanging:
Maar nice dan kan jij ook weer verder met jouw speakers.
Of staan je nieuwe er al  ;)

Raphie

JBL PRX Power!

Mr.M

Citaat van: morca op oktober 10, 2014, 18:28:55
Had geen zin om terug te lezen,topic groeit elke dag veel te hard :headbanging:
Maar nice dan kan jij ook weer verder met jouw speakers.
Of staan je nieuwe er al  ;)
Soms moet je elkaar helpen.... :tounge:
Iknheb inderdaad de TADs van ralphie .dus hij kan weer de 1serie kopen..

Ben zeer benieuwd...hoe deze jongens het gaan doen hier.

@ralphie  maak je niet druk ik heb grotere kharmas en wilson audios hier gehad ... en ik heb 2 liften in huis...
Dus valt mee...heb ook een steekkar...

Raphie

JBL PRX Power!