Madhouse: ook ik stop met het modereren

Gestart door Madhouse, augustus 16, 2012, 20:35:07

Vorige topic - Volgende topic

Madhouse

Bij deze wil ik mededelen dat ik mijn functie als admin/moderator neerleg op het HT forum. De keuze hiervoor is dat ik liever van het forum geniet dan dat we ons bij elke stap die we maken moeten verantwoorden en ik geen zin meer heb om politieagentje te spelen. 

De keuze om te stoppen is weloverwogen en vanaf aankomend weekend zal ik dus nog als gewoon lid hier op het forum aanwezig zijn.

Ik heb het werk altijd met plezier gedaan en draag het forum nog altijd een warm hart toe. Sommigen zullen blij zijn met mijn keus en sommigen niet maar bij deze wil ik jullie bedanken voor het vertrouwen de afgelopen jaren.

Let wel dat dit niets met de aankondiging van Blue Eyes te maken heeft, puur een individuele beslissing.
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

SpeedyAndré

Heerst hier een stop-virus ofzo  ???
Te veel mods in een keer weg lijkt me niet goed voor het forum ...

André 8)
Northstar Extremo CD+dac, Soundaware D100 pro, Monster Sigma 2K, Sphinx PJ8, 2x Aragon Palladium, Infinity Renaissance 90, 3x Xtc + NBS Statement III + Dragonfly, Straightwire Virtuoso bi-wire en XLR,
Onkyo Tx-RZ50, Oppo Udp-203 + Bdp-83, Panasonic DMR-UBS80, Shield tv 4K, HDfury Vertex 2 + VRROOM, Google TV 4K +ultra, Toshiba HD-XE1, PS3, PS4 Pro +VR, PS5 + VR2, Infinity Kappa center B, 4x Kappa Video II, 4x Oreus (height), SVS PB12ISD, Sony Vpl-XW7000,  Harmony Elite, TX-P42U10E, LG UJ620V, VU+ Uno 4K SE, Zidoo Z9S + UHD8000, 50TB in DS1515+, Sony MDR-HW700 (9.1), WH-1000MX3. Pc met MadVR, Decklink quad, 12Gbs SAS + 2x 14TB

AbZ

Het gaat wel hard met het verlies  :-\  maar ook voor jou:  bedankt voor je inzet, Roy!

DVDGuy

Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

Denon Focal

Bedankt voor al je inzet in de afgelopen jaren, zonder jou en je collega's zou het forum niet bestaan.
Hoop dat er nu niet meer stoppen.
Denon AVR4810; Denon DBP-4010UD; Musical Fidelity M6 500i; Auralic Altair G1 met Roon op Intel NUC10i7FNH; Focal: Sopra 2, Sopra Center, SW800V, IC706V, IW706V; Chord Carnival Silvercreen; Chord CrimsonPlus; Panasonic TX-P65VT60; Dune D1; Audio Quest Cinnamon HDMI, W&M Tornado netkabels, Audio Quest Red River en Big Sur interlinks

CoSo

Citaat van: Denon Focal op augustus 16, 2012, 20:50:27
Bedankt voor al je inzet in de afgelopen jaren, zonder jou en je collega's zou het forum niet bestaan.
Ook hier +1

morca

:withstupid:
begrijpelijk maar wel jammer,

mijkie

+1
* Focal Alpha 50 * Auralic Altair G1.1 *

brtram

+ nog 1

WickedGame

Heb wel respect voor de keuze van zowel jou als BE. En soms is het wel eens goed om eens moderators te rouleren, dat kan geen kwaad. In iedergeval bedankt voor al je inzet de afgelopen tijd.

Peerless Monster

Helehoop kudo's! Jammer dat je stopt Roy. Ik denk dat de lovende woorden hierboven ook tekort schieten.

+1!!!
Audio Research SP-11 of Classé SSP-75 | ARC VT130SE, Rotel RHB-10 Audio GD Master 3  | PS Audio P10  | PS Audio Directstream DSD DAC modded | HifiRose RS130 | Acoustat model two + two | Technics SP-10

Etiennevh

Roy,

Bedankt voor al je inzet en dat je nog vele jaren mag genieten van dit forum :)
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

Skyfox

Bedankt voor je inzet! Hopelijk kan je weer echt genieten van het forum, als gebruiker ipv mod.
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC N5 | Adea Reference Grey 100" 16:9

Jumping Jack

Ik sluit mij bij bovenstaanden aan: bedankt Roy!
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

VlisChris

Roy,

Bedankt voor je inzet. Ik kan me voorstellen dat je liever gewoon member bent dan al het gezeik van het forum over je heen te krijgen. Dat zal heeeeel veel meer zijn dan wij als leden kunnen bedenken.

Maro

Jammer dat het tot dit besluit moest komen. Bedankt voor alles wat je voor dit forum hebt betekend.  :worship:
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 818v3 * DSP 7200 -  Roon
Mancave : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Thorens TD-403 DD * Fezz Gaia * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE - JVC DLA X7500 Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -

StefaanD

Heb Roy eenmaal in levende lijve mogen ontmoeten, een heel aimabele kerel.

Bedankt voor je inzet als moderator, als forum-eigenaar weet 'k dat dit serieus wat energie vraagt van een mens en een niet te onderschatten taak is. Kan je besluit dus wel begrijpen.

Kjelt

Bedankt en ook hier sluit ik me aan bij de reeds gedane bewoordingen

Pinohelmond

Citaat van: Christiaan S op augustus 16, 2012, 23:35:43
Roy,

Bedankt voor je inzet. Ik kan me voorstellen dat je liever gewoon member bent dan al het gezeik van het forum over je heen te krijgen. Dat zal heeeeel veel meer zijn dan wij als leden kunnen bedenken.

+1
Boston Acoustics VS336 (4x) - Boston Acoustics VS325C - BK XXLS 400FF - Marantz SR7005 - Creek Destiny - Oppo BDP 83 SE - Squeezebox Touch - Dune HD Smart D1 - Philips 55PFL8008K - Xbox 360 Slim - Harmony One - Canare 4S11 - W&M

Pino's Room

SV..S

Hoy Roy,

Jammer dat je er om die reden mee stopt.

Bedankt voor je inzet, en hopelijk blijf je nog lsng met plezier lid van dit forum!

Oppo bdp-95/          JBL Ti-k10, JBL Ti-K2
Jl Audio F113      
Arcam avr 550           panasonic tx-p42g15

Zymotic

Bedankt voor je inzet, en veel plezier verder als "gewoon" lid.

Multimediaknaller

:wacko:

Wat is hier aan de hand  :omg:

Heb zo wat vlagen uit berichten opgevangen, maar is het nu echt zo erg? Ben nog erg vers van het mes hier op het HT, maar dit forum is een woord geweldig  :pompom: Hier leer ik veel op HT gebied, en zal hier ook niet zomaar vertrekken!!

Gerard

peterrr

Na het bericht van B.E
Ook jij bedankt voor het uitvoeren van soms je "ondankbare" vrijwillige taak.
Jammer want ik had het idee dat we qua modereren een HELE goede op een lijn zittende ploeg hadden.

Dus bij deze dank.
Grt peterrr
Primaluna Dialogue Two, Pro-ject 2Xperiance,Sonus Faber Cremona Auditors. RelT2

J.A.F._Doorhof

@gerard,
Het is niet echt zo erg.
Maar dit zijn mensen die een flinke "strijd" achter de rug hebben en soms kan er dan net een druppel zijn.
Een mod zijn is geen makkelijker klus.

Zoals eerder gezegd is het vaak een tijdelijk ding, ik ben de enige die vanaf het begin af aan actief is, maar BE was wel al HEEL lang actief en vind dat doodzonde en slaap er ook al een paar nachten niet goed van.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"
"Een ban krijg je niet, die verdien je"

Erik

In ieder geval bedankt tot zover  :)
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill