Madhouse: ook ik stop met het modereren

Gestart door Madhouse, augustus 16, 2012, 20:35:07

Vorige topic - Volgende topic

neptune

zet hier iets neer

RonG

Tjee jongens, wat is er aan de hand?

iig bedankt voor je inzet :)

Eddye

Roy, ook jij bedankt voor het moderen  :clapping:
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

Multimediaknaller

Citaat van: J.A.F._Doorhof op augustus 17, 2012, 09:40:55
@gerard,
Het is niet echt zo erg.
Maar dit zijn mensen die een flinke "strijd" achter de rug hebben en soms kan er dan net een druppel zijn.
Een mod zijn is geen makkelijker klus.

Zoals eerder gezegd is het vaak een tijdelijk ding, ik ben de enige die vanaf het begin af aan actief is, maar BE was wel al HEEL lang actief en vind dat doodzonde en slaap er ook al een paar nachten niet goed van.

Er is altijd een kleine percentage die het verziekt voor de rest, want het is toch zo lekker annoniem om je ongerief op het www te plempen  >:(

denoontje

Madhouse

Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Staaled

Ik sluit mij bij het voorgaande aan: bedankt voor je inzet en toewijding. :thumbs-up:
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

neverywhere

Het is me eigenlijk nooit opgevallen dat u moderator was....en dat is een goed ding....geldt trouwens ook voor Blue eyes...gewoon rustig op de achtergrond de boel draaiend en leuk houden.
Knap gedaan heren.

I'm perusing the tracks, now, and I can confidently say that it's a great listen, brother. Solid production, spot-on, honest and unapologetic playing, powerful vocals and some big, layered harmonies.Great work!
https://fervid.hearnow.com/

Former member 78

Bedankt voor jouw inzet kerel.
Veel plezier straks :D

Rusher

Bedankt voor al je inzet zodat ik tot nu toe en ook in de toekomst plezier kan beleven aan dit forum!!! THANKS :clapping:

Martinus

Citaat van: J.A.F._Doorhof op augustus 17, 2012, 09:40:55
@gerard,
Het is niet echt zo erg.
Maar dit zijn mensen die een flinke "strijd" achter de rug hebben en soms kan er dan net een druppel zijn.
Een mod zijn is geen makkelijker klus.
Zoals eerder gezegd is het vaak een tijdelijk ding, ik ben de enige die vanaf het begin af aan actief is, maar BE was wel al HEEL lang actief en vind dat doodzonde en slaap er ook al een paar nachten niet goed van.

snap wat je zegt, heb jaren als admin en forum oprichter een internationaal forum gerund. Daar werd ik ook helemaal mesjokke van de debielen op het net. De meeste een dikke aanwinst, sommige rotte appels. Die op den duur met proxies, nick names etc de boel liepen te cutten.
Helaas nu 2 goede boys weg, chapeau voor hun tijd en werk.
Ik denk dat het me veel tijd kost, toch?
............

J.A.F._Doorhof

Tijd valt vaak wel mee omdat het team wat groter is, zolang iedereen zich gedraagt.
Als er problemen optreden dan vreet het tijd en energie.

Feitelijk kan 1 persoon bijna een heel forum opblazen.
Volgende keer denk ik dat ik zelf mijn poot maar stijver neerzet en als ik een ban eerlijk vind hem maar gewoon doorvoer :D
Ben de afgelopen jaren wat harder geworden, en wil het niet meer zo lang door laten lopen eigenlijk.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"
"Een ban krijg je niet, die verdien je"

Ernst Jan

Ik heb in ieder geval groot respect voor iedereen die dit forum aan de praat 'moet' houden, en even zoveel voor degenen die nu aangeven dat ze ermee stoppen. Heren, bedankt!  :worship:

Zymotic

J.A.F._Doorhof

Lol, tja dat is waar, maar dat zou ik nooit doen.
Hoewel soms.....

Krijg nu ook van bepaalde mensen wat hate mail over me heen, maar heb gelukkig een dikke huid gekregen de laatste paar jaar.
Alsof ik hier iets aan kan doen, maar goed... zegt meer over hun dan over mij.
Custom installer

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Zymotic

Wat bezielt mensen om ook nog eens hatemail te sturen?

J.A.F._Doorhof

ach iemand moet toch de schuld krijgen, bizarre is alleen dat ik hier helemaal buiten sta :D
Custom installer

modde239

Citaat van: Hipster op augustus 17, 2012, 15:15:13
Ik sluit mij bij het voorgaande aan: bedankt voor je inzet en toewijding. :thumbs-up:

+1 :clapping:

Bama

Jammer dat je stopt.
Vind het altijd knap dat mensen zoveel van hun vrije tijd in zoiets steken.

R

Inderdaad bizar :(

Citaat van: J.A.F._Doorhof op augustus 17, 2012, 21:57:20
ach iemand moet toch de schuld krijgen, bizarre is alleen dat ik hier helemaal buiten sta :D

Bama

Citaat van: J.A.F._Doorhof op augustus 17, 2012, 21:57:20

Meteen bannen voor het leven, je doet dit toch voor anderen allemaal het is niet dat iedereen contributie betaald en jij binnen loopt.

Stelletje mafkezen om dat te doen :wacko:

PuNkEnStEiN

Met gestoorden die hate-mail verzenden, zou ik keihard korte metten maken. Geen waarschuwing, niks: gelijk exit en ga je eigen familie maar afzeiken.  :mad:
Quad 99CDS ♦ Quad 99FM ♦ Quad 99PRE ♦ Quad 99POW ♦ Quad 21L2 Sony PS-11
Synology DS215+ Squeezebox Touch DacMagic ♦ DacMagic 100 Shure SRH840

jowi

Citaat van: J.A.F._Doorhof op augustus 17, 2012, 21:53:46
Krijg nu ook van bepaalde mensen wat hate mail over me heen
Op 1 of andere manier geloof ik dat niet... het is een wel héél toevallige manier om impliciet 'aan te tonen' of het gevoel achter te laten dat het vooral aan de gebruikers ligt, en dat het beleid (lees: eigenaar en admins) vooral niets te verwijten valt, en dat ze vooral zo door moeten gaan en 'dus' niets hoeven te veranderen... ja ik ben wat skeptisch...

blue-eyes

Citaat van: jowi op augustus 18, 2012, 11:13:18
Op 1 of andere manier geloof ik dat niet... het is een wel héél toevallige manier om impliciet 'aan te tonen' of het gevoel achter te laten dat het vooral aan de gebruikers ligt, en dat het beleid (lees: eigenaar en admins) vooral niets te verwijten valt, en dat ze vooral zo door moeten gaan en 'dus' niets hoeven te veranderen... ja ik ben wat skeptisch...

het is waar Jowi....
Het gaat veel verder. Kinderen worden bedreigd, een mod is al eens opgewacht met een honkbal knuppel, etc............
Speakers: Front: WB Vector, rear: WB Vertex, center: WB Fulcrum 650, 2 * Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; Versterker / processor: Lyngdorf MP40, Lyngdorf MXA-8400, Lyngdorf SDA2400; Bron: Hifi Rose RS130, Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Zidoo Z3000 PRO; Kabels: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Audioquest, USB: Audioquest Coffee, XLR: Linn, DHZ, Stroomvoorziening: Isotek Elektra V5, Isotek Initium, Audioquest NRG Y3, Belden, Supra, Furutech; TV: Sony KD-75XE9005; Data: 2 * Synology 19" RS818+; Rack: DHZ;

StefaanD

Zie geen smileys staan dus vermoed dat dit ook gewoon serieus is.

Als dat zo is dan zijn dat wel héél zielige, nog extreem zacht uitgedrukt, mensen en acties. Het is toch maar gewoon een forum om maar eens zo simplistisch te stellen. Daar kan 'k echt niet bij, bij dergelijke gedragingen ... zal wel aan mij liggen misschien ben 'k niet veel gewoon.