The CinemaLounge

Started by high-q, July 18, 2011, 14:27:41

Previous topic - Next topic

0 Members and 10 Guests are viewing this topic.

high-q

Quote from: Martijn90 on October  1, 2011, 23:37:13
Leuk verslagje, leest lekker weg :) En natuurlijk mooi dat de Arcam zo goed bevalt tegenover de Marantz. Hopelijk kan je een beetje snel aan een nieuwe generatie AVR600 komen.

Hele mooie set en foto's zo!  8)



Dankjewel! Ik vind het wel leuk om dit soort info met mede fanaten te delen  :smile:
Heb mezelf voorgenomen om de koop voorlopig uit te stellen, totdat in ieder geval de ruimte af is.



Quote from: HTip on October  2, 2011, 07:55:58
Dat is geen half werk zeg. Je hebt zo'n beetje alles getest wat je maar kan en dat in 2 dagen :worship:

Goed verwoord ook wat je ervaart en beleeft. Dat vind ik nog wel eens lastig om te beschrijven, maar jij hebt daar helemaal geen moeite mee...

Moet een beetje denken aan een quote uit The Matrix... "The problem is choice" :D


Danku! Ik las in andere topics dat mensen een apparaat soms meer dan een week te leen hebben. Helaas was dat voor mij niet het geval. Heb zo veel mogelijk met de AVR600 uitgeprobeerd om een zo goed mogelijk beeld te krijgen van de prestaties.

Het ervaren en beleven hebben we in één sessie met z'n tweeën gedaan, dat scheelt echt een hoop. Kan je nog eens bevindingen naast elkaar leggen en er over discussiëren. Bedankt nog hiervoor Maurits!  8)

Het omschrijven is en blijft lastig, met name als je niet alle termen kent of goed weet toe te passen. Ik heb met het gebruik van bepaalde woorden ongetwijfeld ook fouten gemaakt. Daarnaast zijn we  per slot van rekening geen pro's  ;)

HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

jowi

Mooi verslag, kan ik me wel in vinden. De Arcam 600 heeft zeker nog wel zo z'n kuren, bij mij hoor ik heel af en toe nog een plopje over de sub, maar niet zo erg meer als met de vorige, daar zat ik af en toe rechtop in mijn stoel van de schrik. Ook heb ik af en toe dat ie 6dB te hard staat als je hem aanzet. Zeg maar dat ie op 20 staat maar hij klinkt alsof ie op 26 staat. Als je dan even van input wisselt en weer terug, is het weer goed. Apart, ik geef het toe. Arcam moet wat mij betreft echt beter zijn zaakjes onder controle krijgen. Wat mij nog het meest dwars zit is de nauwelijks werkende IP control, dus het remote bedienen via het netwerk. Arcam geeft toe dat het niet werkt, maar ze gaan er ook niets aan doen. Onbegrijpelijk...

Dat gezegd hebbend, de andere kant van het verhaal is dat ik nu na 1,5 jaar met de 600, nog elke dag met verbazing luister naar wat het ding neerzet... Meestal heb je met apparaten, hoe goed ook, een soort gewenning. In het begin is het duidelijk super, maar later wen je er gaandeweg aan. De 600 blijft me op 1 of andere manier boeien en verbazen. Geweldig. Dan neem ik af en toe een plopje wel voor lief :)

Een laatste tip, als het kan, koop hem NIEUW en koop hem bij BB&G.

high-q

Dat is in zekere zin wel een geruststelling. Hier schrokken we continu van de harde tikken en knallen  :omg:
Volumeprobleem is me niet opgevallen, daarvoor had ik het apparaat te kort. Vreemd dat ze een door hun zelf ingebouwde feature niet gaan ondersteunen: then why build it in the first place? Kan er ook wel in komen dat een doorgewinterde code schrijver als jij er niet bij kan dat ze dit niet doen.

Bedankt voor de tip vwb BB&G. Niet om deze dealer of welke andere Arcam dealer dan ook, maar ten aanzien van het project in zijn geheel is het voor mij belangrijk om zaken als budget control ook goed in de gaten te blijven houden. Als ik voor nieuw ga, is het waarschijnlijk verstandiger om de upgrade uit te stellen of te wachten met de beamer die ook op de planning staat.

Decisions  ;)


HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

larzie

Zijn het trouwens tikken en knallen die het apparaat zelf maakt of omdat de software blijft happeren oid? Zeg maar het idee wat je soms ook wel hebt met digitale tv? Ik blijf het raar vinden dat ze het apparaat met zulke kuren op de markt brengen? Misschien terug naar firmware 1.0? :P

Ondanks dat de kwaliteit verder van het geluid wat de AVR600 produceert fantastisch klinkt zou ik me wel afvragen of ik het apparaat zou kopen. Is er niet iets in dezelfde prijsklasse wat minstens even goed is? Of wat tweedehands dezelfde prijs heeft als de nieuwprijs van die AVR600?

Zag het topic inderdaad van Htip. Het is vast ontzettend interessant om te lezen, maar het zijn wel 431 pagina's op het moment dat ik dit typ!  :crazy: :sadlike: :eh:

Had trouwens maat van me even mn setje laten luisteren. Het enige wat hij steeds zei was : Wowwwwww! :omg:
Toch altijd grappig om te zien :)
Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

high-q

Quote from: larzie on October  2, 2011, 16:58:26
Zijn het trouwens tikken en knallen die het apparaat zelf maakt of omdat de software blijft happeren oid? Zeg maar het idee wat je soms ook wel hebt met digitale tv? Ik blijf het raar vinden dat ze het apparaat met zulke kuren op de markt brengen? Misschien terug naar firmware 1.0? :P

Ondanks dat de kwaliteit verder van het geluid wat de AVR600 produceert fantastisch klinkt zou ik me wel afvragen of ik het apparaat zou kopen. Is er niet iets in dezelfde prijsklasse wat minstens even goed is? Of wat tweedehands dezelfde prijs heeft als de nieuwprijs van die AVR600?

Zag het topic inderdaad van Htip. Het is vast ontzettend interessant om te lezen, maar het zijn wel 431 pagina's op het moment dat ik dit typ!  :crazy: :sadlike: :eh:

Had trouwens maat van me even mn setje laten luisteren. Het enige wat hij steeds zei was : Wowwwwww! :omg:
Toch altijd grappig om te zien :)

De tikken en knallen veroorzaakt door de Arcam hoorde je door de speakers en door de sub, soms zo hard dat ik me even afvroeg of ik iets had opgeblazen. Apparaat is destijds te vroeg uit gebracht lees ik veel. Wat verwacht je trouwens op te lossen met een roll back naar firmware versie 1.0?  ;)

Ik heb me nog niet verdiept in vergelijkbare producten uit die prijsklasse. Volgens mij zijn betere apparaten alleen maar duurder. Denk dan aan Lexicon MC12, Classe SSP-800 of McIntosh MX-150. Dan heb je alleen nog maar een processor.

Leuk draadje he, die van Htip?  :P

Die reacties blijf je houden, vooral naar mate je set groeit. Altijd een mooi compliment, maar daar doen we het natuurlijk niet voor. Kan me nog goed voor de geest halen dat je me een aantal jaar geleden voor gek verklaarde  :pompom:
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

Xander32


Wat een prachtige speakers zijn de Tannoy`s toch  :inlove:.


Sander.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

denoontje

en dan te bedenken dat de center nu te koop staat op het forum .......

Wat ik begreep is de 600 te veel volgens protocol gebouwd. Het syncen gaat dan niet altijd even goed met bronnen die niet 100% protocol zijn.

Ik heb het alleen als ik schakel van een dvd bron naar hd audio op de streamer, verder niet.
En ik speel eigenlijk mu alleen nog maar HD audio.....
Maar goed bij mij staat ie ook in de ht.

Enige nadeel bij mij is dat hij het netwerk niet altijd wil vinden, al lijkt dat af en toe wel beter te gaan...
Al een aantal maal gemaild naar de importeur, maar geen reactie van hun kant.



HTip

Quote from: larzie on October  2, 2011, 16:58:26
Zag het topic inderdaad van Htip. Het is vast ontzettend interessant om te lezen, maar het zijn wel 431 pagina's op het moment dat ik dit typ!  :crazy: :sadlike: :eh:
Quote from: high-q on October  2, 2011, 18:47:08
Leuk draadje he, die van Htip?  :P
Ja sorry hé? Mijn topic is een beetje uit de hand gelopen. Ik heb in het begin een inhoudsopgave bijgehouden, maar dat ging teveel tijd kosten. Als je alleen in akoestiek geïnteresseerd bent, dan staat in de 1e post een goede inhoudsopgave, omdat mijn topic als referentieproject op de site van Thingman (Soundscapes) staat vermeld.

Voor de Donald Duck-versie (veel plaatjes :D) heb ik mijn topic ook bij de buren staan en wel hier: http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=78740. Is daar maar 19 pagina's ;)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

high-q

Quote from: Xander32 on October  2, 2011, 20:25:11

Wat een prachtige speakers zijn de Tannoy`s toch  :inlove:.

Sander.

Dankje! Er zijn ook mensen die ze afschuwelijk vinden  :hehe:
Stond laats een paar voor een belachelijk lage prijs op MP.

Quote from: denoontje on October  2, 2011, 20:35:29
en dan te bedenken dat de center nu te koop staat op het forum .......



Ik zag dat Joris1971 hem in de verkoop heeft staan, misschien een kans voor andere Dimension eigenaren op dit forum.

"Ik heb hem zelf ook" :D


HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

high-q

Quote from: denoontje on October  2, 2011, 20:35:29

Wat ik begreep is de 600 te veel volgens protocol gebouwd. Het syncen gaat dan niet altijd even goed met bronnen die niet 100% protocol zijn.

Ik heb het alleen als ik schakel van een dvd bron naar hd audio op de streamer, verder niet.
En ik speel eigenlijk mu alleen nog maar HD audio.....
Maar goed bij mij staat ie ook in de ht.

Enige nadeel bij mij is dat hij het netwerk niet altijd wil vinden, al lijkt dat af en toe wel beter te gaan...
Al een aantal maal gemaild naar de importeur, maar geen reactie van hun kant.


Dat las ik ook in het AV888/AVR600 topic. Ik meen ergens gelezen te hebben dat er binnenkort een firmmware update uit komt die weer het één en ander op moet lossen.

Uit de laatste post van Jowi begreep ik dat ze aan netwerkondersteuning niet veel meer gaan doen. Of hij bedoelde specifiek het IP-control gedeelte ervan.

Heb je ook telefonisch contact gehad? Ik dacht dat Audiac vrij behulpzaam was met tech-support.
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

high-q

Quote from: HTip on October  2, 2011, 20:44:48
Ja sorry hé? Mijn topic is een beetje uit de hand gelopen.

Voor de Donald Duck-versie (veel plaatjes :D)

Alleen je topic of ook je hobby?  :-X :D

In de DD-versie staan ook andere foto's geloof ik.
Ik zou de lange versie gewoon lezen Larzie, compleet met alle onderbouwingen  :smile:
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

HTip

Quote from: high-q on October  2, 2011, 22:32:50
Alleen je topic of ook je hobby?  :-X :D
Alleen mijn topic! :unsure: :D

Quote
In de DD-versie staan ook andere foto's geloof ik.
Ik zou de lange versie gewoon lezen Larzie, compleet met alle onderbouwingen  :smile:
Zou kunnen, maar in principe is het een samenvatting van mijn HTforum-topic...
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Maurits

Quote from: denoontje on October  2, 2011, 20:35:29
Wat ik begreep is de 600 te veel volgens protocol gebouwd. Het syncen gaat dan niet altijd even goed met bronnen die niet 100% protocol zijn.

Ik heb het alleen als ik schakel van een dvd bron naar hd audio op de streamer, verder niet.

high-q speelt met een HTPC. We zaten echt heel vaak bijna tegen het plafond zo schrikken was het.
Bij het starten van video of audio, bij het skippen van 10sec video etc.

De gebruikte software was XBMC en PowerDVD voor DTS-MA en Dolby-HD. Problemen waren er bij beide.
Surround: HTPC Ubuntu en Kodi / Marantz SR-7011 Receiver / Meridian G57 & G55 / Tannoy Definition D700 Fronts / Tannoy Profile 638 Sides / Tannoy Profile 637 rears / Tannoy Definition D750 Center / SVS SB13 Ultra Subwoofer / Epson TW7200 Full HD Beamer
Stereo: Marantz SR-8002 met Dynaudio Focus 380

high-q

Quote from: Maurits on October  3, 2011, 07:11:29
high-q speelt met een HTPC. We zaten echt heel vaak bijna tegen het plafond zo schrikken was het.
Bij het starten van video of audio, bij het skippen van 10sec video etc.

De gebruikte software was XBMC en PowerDVD voor DTS-MA en Dolby-HD. Problemen waren er bij beide.

Yes ... en het gebruikte bronmateriaal bestond uit: full DVD-rips, full Blu-ray rips en h.264 mkv's 
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

larzie

Quote from: high-q on October  2, 2011, 18:47:08
De tikken en knallen veroorzaakt door de Arcam hoorde je door de speakers en door de sub, soms zo hard dat ik me even afvroeg of ik iets had opgeblazen. Apparaat is destijds te vroeg uit gebracht lees ik veel. Wat verwacht je trouwens op te lossen met een roll back naar firmware versie 1.0?  ;)

Ik heb me nog niet verdiept in vergelijkbare producten uit die prijsklasse. Volgens mij zijn betere apparaten alleen maar duurder. Denk dan aan Lexicon MC12, Classe SSP-800 of McIntosh MX-150. Dan heb je alleen nog maar een processor.

Leuk draadje he, die van Htip?  :P

Die reacties blijf je houden, vooral naar mate je set groeit. Altijd een mooi compliment, maar daar doen we het natuurlijk niet voor. Kan me nog goed voor de geest halen dat je me een aantal jaar geleden voor gek verklaarde  :pompom:

Misschien waren er in firmware versie 1.0 toen ze het apparaat uitbrachten nog niet de plops en knallen en dat die er later zijn ingeslopen. Anders breng je het apparaat toch niet al op de markt zou je bijna verwachten.

Dat draadje van Htip is inderdaad wel leuk. Alleen wel veel om te lezen door al die enthousiaste reacties. Hij heeft gelukkig wel een soort legenda gemaakt, maar dan nog!

Daarnaast verklaar ik je nog steeds voor gek hoor ;) Helemaal als je de Arcamplopknal AVRplopknal600plopknal koopt. Eerst maar wachten tot ze dat hebben opgelost ;)
Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

high-q

Quote from: larzie on October  3, 2011, 09:41:04
Misschien waren er in firmware versie 1.0 toen ze het apparaat uitbrachten nog niet de plops en knallen en dat die er later zijn ingeslopen. Anders breng je het apparaat toch niet al op de markt zou je bijna verwachten.

Daarnaast verklaar ik je nog steeds voor gek hoor ;) Helemaal als je de Arcamplopknal AVRplopknal600plopknal koopt. Eerst maar wachten tot ze dat hebben opgelost ;)


Nee, de fout zat er vanaf het begin in en is met de firmware updates en generatie upgrade minder geworden  :smile:


LOL!! Ik moest ineens denken aan een scene uit The Mask: "Bring around the loaner ..."



HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

Maurits

Quote from: high-q on October  3, 2011, 09:57:12
Nee, de fout zat er vanaf het begin in en is met de firmware updates en generatie upgrade minder geworden  :smile:


LOL!! Ik moest ineens denken aan een scene uit The Mask: "Bring around the loaner ..."




SSSSSSSSSSSSSSSSMOKIN'!
Surround: HTPC Ubuntu en Kodi / Marantz SR-7011 Receiver / Meridian G57 & G55 / Tannoy Definition D700 Fronts / Tannoy Profile 638 Sides / Tannoy Profile 637 rears / Tannoy Definition D750 Center / SVS SB13 Ultra Subwoofer / Epson TW7200 Full HD Beamer
Stereo: Marantz SR-8002 met Dynaudio Focus 380

jowi

Het is niet zozeer een 'fout' in de zin van een slecht ontwerp of bug. Ik heb het idee dat het ploppen en knallen niet 100% aan de Arcam te wijten is maar grotendeels aan het apparaat wat er aan hangt. Arcam heeft waarschijnlijk heel strikt de HDMI specs en handshakes opgevolgd, met als uitgangspunt dat als iedereen dat doet, alles perfect zou werken en er dus geen 'vangnet' nodig is voor 'rariteiten' met het signaal... ik heb bijv. alleen de plopeffecten met de Dune speler, als ik op de Dune een videotrack stop of geluidstrack wissel, maar nog nooit met de UPC kabelbox (loopt ook via HDMI) of de Squeezebox (spdif).

evilniek

Quote from: jowi on October  3, 2011, 13:43:46
Het is niet zozeer een 'fout' in de zin van een slecht ontwerp of bug. Ik heb het idee dat het ploppen en knallen niet 100% aan de Arcam te wijten is maar grotendeels aan het apparaat wat er aan hangt. Arcam heeft waarschijnlijk heel strikt de HDMI specs en handshakes opgevolgd, met als uitgangspunt dat als iedereen dat doet, alles perfect zou werken en er dus geen 'vangnet' nodig is voor 'rariteiten' met het signaal... ik heb bijv. alleen de plopeffecten met de Dune speler, als ik op de Dune een videotrack stop of geluidstrack wissel, maar nog nooit met de UPC kabelbox (loopt ook via HDMI) of de Squeezebox (spdif).

Ik denk dat de spdif uitgang van de dune niet zo geweldig is, die van mij is ook al zo gammel als wat. Oh, jij gebruikt de HDMI out van je dune, excuus.
Arcam ~ Revel ~ Sony-SXRD ~ Panasonic ~ Oppo

high-q

Quote from: jowi on October  3, 2011, 13:43:46
Het is niet zozeer een 'fout' in de zin van een slecht ontwerp of bug. Ik heb het idee dat het ploppen en knallen niet 100% aan de Arcam te wijten is maar grotendeels aan het apparaat wat er aan hangt. Arcam heeft waarschijnlijk heel strikt de HDMI specs en handshakes opgevolgd, met als uitgangspunt dat als iedereen dat doet, alles perfect zou werken en er dus geen 'vangnet' nodig is voor 'rariteiten' met het signaal... ik heb bijv. alleen de plopeffecten met de Dune speler, als ik op de Dune een videotrack stop of geluidstrack wissel, maar nog nooit met de UPC kabelbox (loopt ook via HDMI) of de Squeezebox (spdif).

Dat is jammer, want dat zou betekenen dat ik het probleem zou blijven houden. Voorlopig is en blijft mijn HTPC vanwege het gemak mijn enige bron. Enige manier om erachter te komen of het probleem zich voor blijft doen is een AVR600 van de laatste generatie te proberen in de opstelling. Ik weet niet in hoeverre dit mogelijk is voor de dealer.
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

HTip

Quote from: larzie on October  3, 2011, 09:41:04
Dat draadje van Htip is inderdaad wel leuk. Alleen wel veel om te lezen door al die enthousiaste reacties. Hij heeft gelukkig wel een soort legenda gemaakt, maar dan nog!
Ik weet niet of je mijn vorige post hebt gemist, dus nogmaals bij deze ;)

Quote from: HTip on October  2, 2011, 20:44:48
Ja sorry hé? Mijn topic is een beetje uit de hand gelopen. Ik heb in het begin een inhoudsopgave bijgehouden, maar dat ging teveel tijd kosten. Als je alleen in akoestiek geïnteresseerd bent, dan staat in de 1e post een goede inhoudsopgave, omdat mijn topic als referentieproject op de site van Thingman (Soundscapes) staat vermeld.

Voor de Donald Duck-versie (veel plaatjes :D) heb ik mijn topic ook bij de buren staan en wel hier: http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=78740. Is daar maar 19 pagina's ;)

Veel lees- en kijkplezier! :pompom:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

larzie

Haha HTip bedankt voor de Donald Duck versie. Was vroeger altijd groot fan van het tijdschrift. :clapping:

Heb overigens bijna een mooie Tannoy TDC center binnen. Ga deze vrijdag helemaal in Roermond ophalen. Je moet er wat voor over hebben :) (Had ook naar een voetbalwedstrijdje gekund van Nederland tegen Moldavië) Zal binnenkort ook wel een foto posten van mijn set. Is misschien ook wel leuk om te zien voor de leden hier. Aangezien ik beginnend audioliefhebber ben :)

Trouwens net een lekkere rustige cd van Lisa Hannigan genaamd Traveler gedownload. Klinkt wel erg lekker. Nu weer even Kruder&Dorfmeister  :laugh: ... Speechless!
Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

high-q

Quote from: larzie on October  3, 2011, 19:41:06

Haha HTip bedankt voor de Donald Duck versie. Was vroeger altijd groot fan van het tijdschrift.

Heb overigens bijna een mooie Tannoy TDC center binnen. Ga deze vrijdag helemaal in Roermond ophalen. Je moet er wat voor over hebben :) (Had ook naar een voetbalwedstrijdje gekund van Nederland tegen Moldavië) Zal binnenkort ook wel een foto posten van mijn set. Is misschien ook wel leuk om te zien voor de leden hier. Aangezien ik beginnend audioliefhebber ben :)

Trouwens net een lekkere rustige cd van Lisa Hannigan genaamd Traveler gedownload. Klinkt wel erg lekker. Nu weer even Kruder&Dorfmeister  :laugh: ... Speechless!


Ik zeg: Uitprinten ...  :P

Gefeliciteerd met je aankoop jongen en welkom bij de Dimension Club ;)
Binnenkort kunnen we dus de boel bij je in gaan stellen, weer een hele stap vooruit naar 5.0. Op dit tempo heb je binnen het jaar ook wel een subwoofer denk ik  ;D

Bedankt voor de tip, zal eens gaan luisteren! Kruder & Dorfmeister heb ik btw alles van  :music:

HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

larzie

Die subwoofer komt ongetwijfeld ook nog. Of dat binnen dit jaar zal zijn of volgend jaar dat moet ik nog even bekijken. Eerst maar even een vloerkleedje.
Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

high-q

Je weet iig waar die van mij vandaan komt. Het is een berbertapijt en ik heb hem destijds in de uitverkoop gekocht met 75% korting. Ze hadden er toen nog een aantal in het magazijn liggen, ook in andere kleuren. Je zou daar eens kunnen kijken.
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge