The CinemaLounge

Gestart door high-q, juli 18, 2011, 14:27:41

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Maurits

Citaat van: larzie op oktober  3, 2011, 19:41:06
Heb overigens bijna een mooie Tannoy TDC center binnen. Ga deze vrijdag helemaal in Roermond ophalen. Je moet er wat voor over hebben :) (Had ook naar een voetbalwedstrijdje gekund van Nederland tegen Moldavië) Zal binnenkort ook wel een foto posten van mijn set. Is misschien ook wel leuk om te zien voor de leden hier. Aangezien ik beginnend audioliefhebber ben :)

Goed bezig kerel! Ik heb ook een maandje een TDC op bezoek gehad bij m'n d700's! Dat is zeker niet verkeerd!  :headbanging:
Surround: HTPC Ubuntu en Kodi / Marantz SR-7011 Receiver / Meridian G57 & G55 / Tannoy Definition D700 Fronts / Tannoy Profile 638 Sides / Tannoy Profile 637 rears / Tannoy Definition D750 Center / SVS SB13 Ultra Subwoofer / Epson TW7200 Full HD Beamer
Stereo: Marantz SR-8002 met Dynaudio Focus 380

clockwork

Er staat weer een (zwarte) AVR600 op MP. In Groningen.  :satisfied:
Versterking: Marantz AV8802a, Bel Canto Ref500m, Ref150s & S300
Bronnen: Bel Canto Dac 3.5VB & RefStream, Sony UBP-X800, Clearaudio Concept + Trichord Dino MkII
Speakers: Pioneer-TAD S1EX S2EX S7EX Sub: XTZ Cinema 3x12 Projector: JVC RS-49 (ISF)
Nordost/ Shunyata bekabeling

larzie

Ik had High-q reeds op de hoogte gebracht van die nieuwe mp advertentie. Volgens mij heeft hij die persoon reeds een mail gestuurd met kritische vragen  :D
Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

high-q

Thanks guys,

had inderdaad al wat heen en weer gemaild. Ook deze AVR600 is in het buitenland aangekocht en van de eerste generatie. Voor 3000eu vind ik het risico te groot  :nopompom:

Zag net in een ander topic dat iemand misschien wil overstappen van AVR600 naar Lyngdorf. Misschien dat daar nog een kans ligt.
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

clockwork

Gelijk heb je.

En anders maar even slikken en toch voor een nieuwe gaan..... ;D
Versterking: Marantz AV8802a, Bel Canto Ref500m, Ref150s & S300
Bronnen: Bel Canto Dac 3.5VB & RefStream, Sony UBP-X800, Clearaudio Concept + Trichord Dino MkII
Speakers: Pioneer-TAD S1EX S2EX S7EX Sub: XTZ Cinema 3x12 Projector: JVC RS-49 (ISF)
Nordost/ Shunyata bekabeling

high-q

Zucht .... ik ben verpest  :sigh:

:D

Edt:

Ik heb de Blu-ray van Transformers 3: Dark of the moon bekeken. Naar mijn mening qua beeld en geluid weer mooi referentie materiaal. Jammer dat ik deze vorige week nog niet binnen had. Had ik graag willen testen ;D
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

HTip

Citaat van: high-q op oktober  5, 2011, 00:05:24
Zucht .... ik ben verpest  :sigh:

:D

Dat stadium ben ik al ver voorbij. Dat is de bijwerking van het virus :D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

larzie

Citaat van: Maurits op oktober  4, 2011, 10:10:41
Goed bezig kerel! Ik heb ook een maandje een TDC op bezoek gehad bij m'n d700's! Dat is zeker niet verkeerd!  :headbanging:

Thanx! Kan niet wachten bijna :) Dan schiet het ook aardig op met mn set compleet en kan ik beginnen met echt tweaken  :D
Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

HTip

Citaat van: larzie op oktober  5, 2011, 07:46:41
Thanx! Kan niet wachten bijna :) Dan schiet het ook aardig op met mn set compleet en kan ik beginnen met echt tweaken  :D
Feli! We zien je eigen topic (en dat van Maurits ;) wel een keer verschijnen... :D

Ben wel benieuwd hoe jullie sets eruit zien.
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

high-q

Citaat van: HTip op oktober  5, 2011, 06:49:46
Dat stadium ben ik al ver voorbij. Dat is de bijwerking van het virus :D

Ah, een virus dat werkt in verschillende stadia. Jij bent inmiddels in een ver gevorderd stadium:
The point of no return  :D



Citaat van: HTip op oktober  5, 2011, 07:59:59

Ben wel benieuwd hoe jullie sets eruit zien.


Er staat een foto van Maurits zijn set in mijn openingspost. Hij heeft mij besmet met dit vreselijke virus en onlangs heb ik het doorgegeven aan Larzie  :devil:
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

larzie

Citaat van: high-q op oktober  5, 2011, 09:08:05
Er staat een foto van Maurits zijn set in mijn openingspost. Hij heeft mij besmet met dit vreselijke virus en onlangs heb ik het doorgegeven aan Larzie  :devil:

Daar ben ik je heel dankbaar voor alleen mijn bankrekening is niet zo blij met het virus. :D
Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

high-q

Citaat van: larzie op oktober  5, 2011, 09:23:30
Daar ben ik je heel dankbaar voor alleen mijn bankrekening is niet zo blij met het virus. :D

Je kozijnen waarschijnlijk ook niet :P
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

larzie

Citaat van: high-q op oktober  5, 2011, 09:42:23
Je kozijnen waarschijnlijk ook niet :P

Nee die ook niet :D Denk dat dat straks voor mijn sub en tv komt... helaas... iig 5.0 straks. :) Volgend jaar vanaf februari hoop ik iets meer geld over te houden weer voor leuke dingen :)
Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

HTip

Citaat van: high-q op oktober  5, 2011, 09:08:05
Ah, een virus dat werkt in verschillende stadia. Jij bent inmiddels in een ver gevorderd stadium:
The point of no return  :D
:D Zelfs dat punt ben ik al ver voorbij :D

Citaat
Er staat een foto van Maurits zijn set in mijn openingspost. Hij heeft mij besmet met dit vreselijke virus en onlangs heb ik het doorgegeven aan Larzie  :devil:
Had ik overheen gelezen, maar kan me heel goed voorstellen dat je daardoor besmet bent geraakt ;) Nu die van Lars nog :D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

larzie

Citaat van: HTip op oktober  5, 2011, 11:55:22
:D Zelfs dat punt ben ik al ver voorbij :D
Had ik overheen gelezen, maar kan me heel goed voorstellen dat je daardoor besmet bent geraakt ;) Nu die van Lars nog :D

Je wilt graag een foto zien van mijn set? Zal ik komend weekend wel posten als mijn center binnen is  :D
Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

high-q

Citaat van: larzie op oktober  5, 2011, 14:13:57
Je wilt graag een foto zien van mijn set? Zal ik komend weekend wel posten als mijn center binnen is  :D

Leuk! Dan mag je hier de link naar je eigen topic wel posten  :P
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

larzie

Moet ik er zeker ook nog een leuk verhaaltje bij verzinnen!  :blink:
Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

high-q

Onder het motto "Toeval bestaat niet" en "It's a small world" heb ik vandaag iets grappigs meegemaakt wat ik wel heeeul grappig vond.

In mijn zoektocht naar een Arcam AVR600, heb ik via Markplaats contact gehad met een aanbieder. Na wat heen en weer gemaild te hebben, werd door één van de laatste mailtjes mijn interesse toch gewekt. Puur uit nieuwsgierigheid toch maar een afspraak gemaakt om bij deze aanbieder het apparaat te beluisteren. Nadat ik de adresgegevens van de aanbieder ontvangen te hebben, zat ik er wat raar naar te kijken: Ik ken dit ergens van  :confused:

Blijkt dus dat de aanbieder bij Maurits in de straat woont!! Als grapje zeiden we al: Oh, dat zal vast de nieuwe buurman zijn. Een beetje stom er om lachend, bleken we er niet eens zo heel veel naast te zitten. Het was namelijk zijn bovenbuurman  :laugh:

Na onze mailltjes wat kort besproken te hebben, breng ik het forum ter sprake. Ook hier moesten we weer erg om lachen, omdat de aanbieder ook een mede forumlid is. Het werd helemaal grappig toen ook nog eens bleek dat ik gisteren nog in een topic van hem gereageerd had. Alsof er niet genoeg toevalligheden voorbij waren gekomen, bleek ook nog dat hij met een ander forumlid (Joris71) in onderhandeling was om onderdelen over te kopen. Dezelfde(?) verkoper waar een ander forumlid (Larzie) zijn TD-Center aankomende week op mag komen halen.

Eigenlijk hebben niet eens meer naar de AVR600 gekeken, want de vraag waar ik eigenlijk voor kwam was binnen 5 minuten al beantwoord: Het ploppen, tikken en knallen kwam op dit apparaat helemaal niet voor!! Na nog wat verhalen uitgewisseld te hebben over onze hobby hebben we maar gewoon een afspraak gemaakt: FP vergelijkt de AVR600 eerst met de Lexicon(MC4)/Lyngdorf combinatie om uiteindelijk zijn besluit te nemen over met welke set hij verder gaat. Mocht hij in de tussentijd geen hogere biedingen krijgen op AVR600, dan kan ik deze eventueel voor een schappelijke prijs overnemen.

@FP:
Ontzettend bedankt voor je gastvrijheid. Mooi spul heb je staan in huis, misschien binnenkort maar eens een M&G doen met het genoemde groepje mensen  :D 
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

Maximus_Aurelius

Citaat van: high-q op oktober  5, 2011, 20:54:42
Onder het motto "Toeval bestaat niet" en "It's a small world" heb ik vandaag iets grappigs meegemaakt wat ik wel heeeul grappig vond.

In mijn zoektocht naar een Arcam AVR600, heb ik via Markplaats contact gehad met een aanbieder. Na wat heen en weer gemaild te hebben, werd door één van de laatste mailtjes mijn interesse toch gewekt. Puur uit nieuwsgierigheid toch maar een afspraak gemaakt om bij deze aanbieder het apparaat te beluisteren. Nadat ik de adresgegevens van de aanbieder ontvangen te hebben, zat ik er wat raar naar te kijken: Ik ken dit ergens van  :confused:

Blijkt dus dat de aanbieder bij Maurits in de straat woont!! Als grapje zeiden we al: Oh, dat zal vast de nieuwe buurman zijn. Een beetje stom er om lachend, bleken we er niet eens zo heel veel naast te zitten. Het was namelijk zijn bovenbuurman  :laugh:

Na onze mailltjes wat kort besproken te hebben, breng ik het forum ter sprake. Ook hier moesten we weer erg om lachen, omdat de aanbieder ook een mede forumlid is. Het werd helemaal grappig toen ook nog eens bleek dat ik gisteren nog in een topic van hem gereageerd had. Alsof er niet genoeg toevalligheden voorbij waren gekomen, bleek ook nog dat hij met een ander forumlid (Joris71) in onderhandeling was om onderdelen over te kopen. Dezelfde(?) verkoper waar een ander forumlid (Larzie) zijn TD-Center aankomende week op mag komen halen.

Eigenlijk hebben niet eens meer naar de AVR600 gekeken, want de vraag waar ik eigenlijk voor kwam was binnen 5 minuten al beantwoord: Het ploppen, tikken en knallen kwam op dit apparaat helemaal niet voor!! Na nog wat verhalen uitgewisseld te hebben over onze hobby hebben we maar gewoon een afspraak gemaakt: FP vergelijkt de AVR600 eerst met de Lexicon(MC4)/Lyngdorf combinatie om uiteindelijk zijn besluit te nemen over met welke set hij verder gaat. Mocht hij in de tussentijd geen hogere biedingen krijgen op AVR600, dan kan ik deze eventueel voor een schappelijke prijs overnemen.

@FP:
Ontzettend bedankt voor je gastvrijheid. Mooi spul heb je staan in huis, misschien binnenkort maar eens een M&G doen met het genoemde groepje mensen  :D 

Zo zie je dat de wereld toch klein is  ;D

Eventjes pagina's doorgespit maar mooie setup heb je. Die Tannoy's vind ik toch de mooiste in hun collectie.
APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

frankpaul1

Citaat van: high-q op oktober  5, 2011, 20:54:42
Onder het motto "Toeval bestaat niet" en "It's a small world" heb ik vandaag iets grappigs meegemaakt wat ik wel heeeul grappig vond.

In mijn zoektocht naar een Arcam AVR600, heb ik via Markplaats contact gehad met een aanbieder. Na wat heen en weer gemaild te hebben, werd door één van de laatste mailtjes mijn interesse toch gewekt. Puur uit nieuwsgierigheid toch maar een afspraak gemaakt om bij deze aanbieder het apparaat te beluisteren. Nadat ik de adresgegevens van de aanbieder ontvangen te hebben, zat ik er wat raar naar te kijken: Ik ken dit ergens van  :confused:

Blijkt dus dat de aanbieder bij Maurits in de straat woont!! Als grapje zeiden we al: Oh, dat zal vast de nieuwe buurman zijn. Een beetje stom er om lachend, bleken we er niet eens zo heel veel naast te zitten. Het was namelijk zijn bovenbuurman  :laugh:

Na onze mailltjes wat kort besproken te hebben, breng ik het forum ter sprake. Ook hier moesten we weer erg om lachen, omdat de aanbieder ook een mede forumlid is. Het werd helemaal grappig toen ook nog eens bleek dat ik gisteren nog in een topic van hem gereageerd had. Alsof er niet genoeg toevalligheden voorbij waren gekomen, bleek ook nog dat hij met een ander forumlid (Joris71) in onderhandeling was om onderdelen over te kopen. Dezelfde(?) verkoper waar een ander forumlid (Larzie) zijn TD-Center aankomende week op mag komen halen.

Eigenlijk hebben niet eens meer naar de AVR600 gekeken, want de vraag waar ik eigenlijk voor kwam was binnen 5 minuten al beantwoord: Het ploppen, tikken en knallen kwam op dit apparaat helemaal niet voor!! Na nog wat verhalen uitgewisseld te hebben over onze hobby hebben we maar gewoon een afspraak gemaakt: FP vergelijkt de AVR600 eerst met de Lexicon(MC4)/Lyngdorf combinatie om uiteindelijk zijn besluit te nemen over met welke set hij verder gaat. Mocht hij in de tussentijd geen hogere biedingen krijgen op AVR600, dan kan ik deze eventueel voor een schappelijke prijs overnemen.

@FP:
Ontzettend bedankt voor je gastvrijheid. Mooi spul heb je staan in huis, misschien binnenkort maar eens een M&G doen met het genoemde groepje mensen  :D 

Ha, zeker toevallig. Mooi dat zowel Maurits en ik in de hifi zitten. En volgens mij heeft de andere buurman net een mooi setje Monitor Audio gekocht. Als we allemaal tegelijk een film gaan kijken moeten we eens kijken wat het hardste kan ;-).

Ik laat je zeker even weten hoe alles uitpakt met de Lyngdorf. De AVR600 werkt toch wel erg fijn, maar goed dat is het leuke aan een beetje experimenteren. Ik zal ook geen buil vallen aan de deal met Joris.

M&G kunnen we zeker eens gaan doen. Ik ben ook wel erg benieuwd naar de spullen van Maurits.

larzie

 :D Dat is allemaal idd mooi toevallig. Krijg inderdaad een beetje een disney gevoel.... "It's a small world afterall".
Wel maf trouwens dat er 3 audiofielen boven/naast elkaar wonen en dat ze niet van elkaars bestaan af wisten :P Ik weet niet of Joris71 dit al heeft gelezen anders vertel ik het hem morgen wel even. :)

Ik weet niet of ik ook uit ben genodigd voor de M&G, maar ik wil graag mee. Dan kan ik weer nieuwe ervaringen op doen op het gebied van ht.

@FP: Wanneer ga jij langs Roosendaal? :)
Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

high-q

Citaat van: Maximus_Aurelius op oktober  5, 2011, 21:03:53
Zo zie je dat de wereld toch klein is  ;D

Eventjes pagina's doorgespit maar mooie setup heb je. Die Tannoy's vind ik toch de mooiste in hun collectie.

Thanks Maximus! Van de complete serie zien deze er het minst oubollig uit, maar de nieuwe Definition serie is ook erg mooi hoor  ;D
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

high-q

Citaat van: frankpaul1 op oktober  5, 2011, 21:40:22
Ha, zeker toevallig. Mooi dat zowel Maurits en ik in de hifi zitten. En volgens mij heeft de andere buurman net een mooi setje Monitor Audio gekocht. Als we allemaal tegelijk een film gaan kijken moeten we eens kijken wat het hardste kan ;-).

Ik laat je zeker even weten hoe alles uitpakt met de Lyngdorf. De AVR600 werkt toch wel erg fijn, maar goed dat is het leuke aan een beetje experimenteren. Ik zal ook geen buil vallen aan de deal met Joris.

M&G kunnen we zeker eens gaan doen. Ik ben ook wel erg benieuwd naar de spullen van Maurits.

Mooie shootout: Wilson Benesch, Monitor Audio & Tannoy!  :D

Ik ben ook erg benieuwd naar jouw ervaringen met Lexicon/Lyngdorf + Wlson Benesch & JL-Audio. Met name het Lexicon Logic 7 geluid waar iedereen altijd zo enthousiast over is.
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

high-q

Citaat van: larzie op oktober  6, 2011, 08:21:41
:D Dat is allemaal idd mooi toevallig. Krijg inderdaad een beetje een disney gevoel.... "It's a small world afterall".
Wel maf trouwens dat er 3 audiofielen boven/naast elkaar wonen en dat ze niet van elkaars bestaan af wisten :P Ik weet niet of Joris71 dit al heeft gelezen anders vertel ik het hem morgen wel even. :)

Ik weet niet of ik ook uit ben genodigd voor de M&G, maar ik wil graag mee. Dan kan ik weer nieuwe ervaringen op doen op het gebied van ht.

@FP: Wanneer ga jij langs Roosendaal? :)

Grappig he?  :hehe:

Als ik de Arcam van FP nog eens in mijn opstelling mag testen ben je bij mij welkom. Je weet hoe mijn set nu klinkt, dus je zou moet horen wat de impact van de AVR600 is. De set van Maurits ken je inmiddels, die zou je mooi kunnen vergelijken met je eigen icm de TDC.

Achteraf gezien wel jammer dat ik niet naar FP zijn set in het geheel heb geluisterd. Bij nader inzien was ik toch wel nieuwsgierig naar het geheel. Misschien bij de volgende meet & greet. Te zijner tijd dan bespreken wie van de partij zijn ;)
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

HTip

Dat is wel een heel klein audiofiel wereldje :D

Lekker makkelijk om meer te weten te komen over andere apparatuur...
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive