10 mei en 11 mei Forum update SMF 1.1.x --> SMF 2.0, forum offline.

Gestart door Jeroen de Waal, juli 14, 2011, 16:06:20

Vorige topic - Volgende topic

advr

het even anders maar wel mooi!!

vandaag verder kijken wat er allemaal veranderd is.

werkt in ieder geval goed!

Ad.

edit: EN SNEL!!
SET 300B (Hashimoto trafo's), Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Urika, Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords,  Nessie Vinylmaster, dac/streamer TDA1541A

Paul1967

Ziet er goed uit en werkt inderdaag sneller dan voorheen.
Aldoch één kleine opmerking: ik merk op dat de blauwe lettertjes/cijfertjes op de alsook blauwe (hetzij lichter blauw) achtergrond, meer inspanning van mijn ogen vergt om te lezen cq meer vermoeiend is.
De zwarte belettering op de blauwige achtergrond doet het overigens wel zéér goed.

bafke

Werkt lekker snel idd.

Echter vind ik de overzichtelijkheid wat naar beneden gegaan.
In topic vind ik het super, maar bij het overzicht van topics raak ik het soms wat kwijt ;)

Bafke
Epson TW5910 - Kingpin CS210 - Samsung PS50A500 - Pioneer SC-LX72 - Front: B&W 683 - Rear: B&W 602.5 - Sub: BK XXLS400 - Medi8ter 600 - PS3 - Squeezebox Touch - Synology 519PRO

twani

Ook na een aantal dagen gebruik zeg ik: snelheid een 10, layout is anders maar niet beter of slechter dan eerst, dus goed. De kleuren echter geven je het idee dat het display van je computer er al 430.000 branduren op heeft zitten, flets en vermoeid..............

R

Surfend uit de trein, snelheid is inderdaad geweldig vooruit gegaan.

frankp

Citaat van: Jeroen de Waal op mei 14, 2012, 08:20:56
Het zoekveld rechtsbovenaan maakt gebruik van Googlesearch.
Wil je op de andere manier zoeken dan dien je op de menu knop zoeken te klikken (naast help).

Jeroen.

Maar je kan dan dus nog steeds niet zoeken binnen een topic waar je op dat moment in zit. Dat vond ik ook wel
erg handig in het vorige board.

Jeroen de Waal

Citaat van: frankp op mei 14, 2012, 16:24:40
Maar je kan dan dus nog steeds niet zoeken binnen een topic waar je op dat moment in zit. Dat vond ik ook wel

Ik zal dit punt meenemen in mijn to-do-list.

Jeroen.

Pinohelmond

Citaat van: bafke op mei 14, 2012, 12:58:40
Werkt lekker snel idd.

Echter vind ik de overzichtelijkheid wat naar beneden gegaan.
In topic vind ik het super, maar bij het overzicht van topics raak ik het soms wat kwijt ;)

Bafke

+1
Boston Acoustics VS336 (4x) - Boston Acoustics VS325C - BK XXLS 400FF - Marantz SR7005 - Creek Destiny - Oppo BDP 83 SE - Squeezebox Touch - Dune HD Smart D1 - Philips 55PFL8008K - Xbox 360 Slim - Harmony One - Canare 4S11 - W&M

Pino's Room

edgnoj

Knap werk hoor. Het bevalt mij prima zo.
Eén vraagje echter: Is het ook mogelijk om te zoeken binnen een topic?
Woonkamer: JVC DLA X5000; Sony KD-65XE9005; Denon AVR-4311; Dune HD Solo 4k; Ken Kreisel DXD-12012 subwoofer; Cabasse Bora luidsprekers.

Slaapkamer: Philips 55PFS8109; Dune HD-Max; Ken Kreisel DXD-808 subwoofer; Avi ADM 9.1T actieve luidsprekers.

Jeroen de Waal

Citaat van: edgnoj op mei 14, 2012, 18:06:23

Die optie staat op mijn to-do-list.

Jeroen.

SpeedyAndré

Citaat van: frankp op mei 14, 2012, 16:24:40

Citaat van: edgnoj op mei 14, 2012, 18:06:23

Nu nog een paar posts hoger lezen  ::)

André  8)
Northstar Extremo CD+dac, Soundaware D100 pro, Monster Sigma 2K, Sphinx PJ8, 2x Aragon Palladium, Infinity Renaissance 90, 3x Xtc + NBS Statement III + Dragonfly, Straightwire Virtuoso bi-wire en XLR,
Onkyo Tx-RZ50, Oppo Udp-203 + Bdp-83, Panasonic DMR-UBS80, Shield tv 4K, HDfury Vertex 2 + VRROOM, Google TV 4K +ultra, Toshiba HD-XE1, PS3, PS4 Pro +VR, PS5 + VR2, Infinity Kappa center B, 4x Kappa Video II, 4x Oreus (height), SVS PB12ISD, Sony Vpl-XW7000,  Harmony Elite, TX-P42U10E, LG UJ620V, VU+ Uno 4K SE, Zidoo Z9S + UHD8000, 50TB in DS1515+, Sony MDR-HW700 (9.1), WH-1000MX3. Pc met MadVR, Decklink quad, 12Gbs SAS + 2x 14TB

Ronald-de-boer

Citaat van: Paul1967 op mei 14, 2012, 12:15:37

Aldoch één kleine opmerking: ik merk op dat de blauwe lettertjes/cijfertjes op de alsook blauwe (hetzij lichter blauw) achtergrond, meer inspanning van mijn ogen vergt om te lezen cq meer vermoeiend is.
De zwarte belettering op de blauwige achtergrond doet het overigens wel zéér goed.

Hier sluit ik mij helemaal bij aan, het lezen van het forum is vermoeiender geworden.
Kunnen jullie hier iets aan doen?

Gr R

Nahpets

I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

Erik

Voor het geval ineens de hele layout wordt aangepast aan een paar klagers. Zou er dan ook optie kunnen komen om deze layout/kleurstelling te kunnen behouden? moet er niet aan denken weer terug te moeten naar de vorige. Dat je uit verschillende thema's kunt kiezen zeg maar.
Citaat van: Ronald-de-boer op mei 14, 2012, 18:56:54
Hier sluit ik mij helemaal bij aan, het lezen van het forum is vermoeiender geworden.
Kunnen jullie hier iets aan doen?
Gr R
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

twani

Citaat van: Erik op mei 14, 2012, 20:37:06
Voor het geval ineens de hele layout wordt aangepast aan een paar klagers. Zou er dan ook optie kunnen komen om deze layout/kleurstelling te kunnen behouden? moet er niet aan denken weer terug te moeten naar de vorige. Dat je uit verschillende thema's kunt kiezen zeg maar.
Er klaagt hier niemand, er worden slechts ervaringen weergegeven, daar is toch niets mis mee?
Ook ik vind het mooi geworden, plezierig om mee te werken, alleen die fletse kleurtjes zijn niet mijn ding, nou en....

gerard1

Vind het ook veel vermoeiender lezen, zal de leeftijd wezen ;)
Zijn er nu 3 ;D
Arcam AVR5, Kef model 2. rel sub stampede.

twani

Citaat van: gerard1 op mei 14, 2012, 20:43:03
Vind het ook veel vermoeiender lezen, zal de leeftijd wezen ;)
Zijn er nu 3 ;D
3 klagers al ;D

riwi

Ton - pa3eia

Met deze forum software versie is het mogelijk om de "recent ongelezen topics" pagina een auto refresh (F5) van 1 a 2 minuten te programmeren zoals als op bijv. chelloo.com

73's
KDL 46W905a/UPC CI+ | HT-CT260 | CMU BR100 | BDV E370 | Playstation 3 | KDL 37W5720/UPC CI+ | DAV DZ260 | NSZ-GS7 | SMP-N200 | KDL 26EX302 | Tablet S 16GB 3 G | Slingbox Solo | Xperia Sola

twani

Citaat van: riwi op mei 14, 2012, 21:09:21
Ik vind de nieuwe kleuren mooi :)
Welke kleuren :D  Nee hoor het is ook totaal geen issue, bij mij lijdt de leesbaarheid er niet onder, ik vind iets feller alleen mooier, maar waar hebben  we het over hé..........

VlisChris

Vooropgesteld dat ik het op wat kleine dingen als kleur van de letters een hele vooruitgang vind zoals het forum er nu uitziet, blijf ik toch nogal vallen over het niet goed snel leesbaar zijn wie een topic geopend heeft.
Er moet toch wel een kolom extra te maken zijn waar die naam kan komen te staan? Je moet nu in de brei van woorden en zinnen gaan zoeken welk topic je nodig hebt.

Wat de leesbaarheid ook niet ten goede komt is het feit dat het aantal reacties en het aantal keer gelezen nu onder elkaar staan, en niet naast elkaar. Dat is informatie die voor sommigen prettig is als dat vlot te zien is als je zit te scouten wat een topic kan zijn dat je zomaar even wilt doorlezen.

morca

Citaat van: Christiaan S op mei 14, 2012, 21:55:49
Vooropgesteld dat ik het op wat kleine dingen als kleur van de letters een hele vooruitgang vind zoals het forum er nu uitziet, blijf ik toch nogal vallen over het niet goed snel leesbaar zijn wie een topic geopend heeft.
Er moet toch wel een kolom extra te maken zijn waar die naam kan komen te staan? Je moet nu in de brei van woorden en zinnen gaan zoeken welk topic je nodig hebt.
Dat is eigenlijk ook mijn enige opmerking,de topic,s zien er best goed leesbaar uit.
Wel anders maar ook goed te lezen,dat is een kwestie van wennen denk ik.

Ik kan nu wel me hele geschiedenis weer teruglezen,dat had ik ooit eens gewist,thanks HTteam  :thumbs-up:

VlisChris

Bij Frank en de sponsoren doen de camera's bij de nickname het niet meer valt me overigens ook net op.

Jumping Jack

De spammers vinden de nieuwe lay-out blijkbaar ook wel geslaagd...
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs