10 mei en 11 mei Forum update SMF 1.1.x --> SMF 2.0, forum offline.

Gestart door Jeroen de Waal, juli 14, 2011, 16:06:20

Vorige topic - Volgende topic

maxtrash

ik was aangenaam verrast met de nieuwe layout, Jeroen bedankt!

van sommige kritiek begrijp ik weinig. Lettertype is volgens mij niet te klein, en kan zoals gezegd eenvoudig vergroot worden tot 150% (dat zijn dus echt koeieletters) zonder dat ik horizontaal hoef te scrollen.
Tevens ontgaat mij ook het "probleem" van de ongelezen berichten. Het is toch een soort tabel waarbij ieder ongelezen bericht in een duidelijk vak staat? Ik ben het er wel mee eens dat de vette/donkere letters van bijvoorbeeld "vandaag" ook gebruikt zou kunnen worden voor de naam van het topic maar om dit nu als een probleem te zien?

Kingpin

iPAD uitlijningsproblemen, zie bijlage.

Kingpin TVC Preamplifier, Kingpin Tripath Amplifier, Volumio Rivo Plus Streamer, Kingpin Volumio Power Supply, Gustard X26 III DAC, MoFi Sourcepoint 10 Master Edition, Apogee Wyde Eye RCA, WireWorld I2S HDMI, IsoAcoustics.

Madhouse

@kingpin, dat heb ik ook op de iPad 2, volgens mij heb je er op de 3 geen last van (correct me if i'am wrong).

Ik had dit punt ook al aangekaart op de achtergrond, voorheen was dit zeker mooier uitgelijnd.
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Joris1971

Citaat van: Madhouse op mei 13, 2012, 12:50:52
@kingpin, dat heb ik ook op de iPad 2, volgens mij heb je er op de 3 geen last van (correct me if i'am wrong).

Ik had dit punt ook al aangekaart op de achtergrond, voorheen was dit zeker mooier uitgelijnd.

Ik zit, as we speak, op een ipad 3 en bij mij is dat ook.. Maar lekker boeiend

jowi

Citaat van: jowi op mei 13, 2012, 10:15:34
Misschien is het al genoeg om de 2e regel in het overzicht bij 'toon ongelezen berichten sinds je bezoek", dus het stukje "Gestart door xxxxxx in Beeldweergevers (tk)" een stuk kleiner te maken om de boel weer leesbaar te krijgen? Ik vind het echt erg onoverzichtelijk zo... het is echt een zoekplaatje. Ik moet echt moeite doen om te onderscheiden wat nu het bericht is en wat de rommel er omheen is.
Nu zijn er al meerdere mensen die dit net als ik, graag veranderd willen zien, maar er komt geen enkele reactie op? Is het niet duidelijk wat we bedoelen, of wat het probleem is? Of vinden jullie het geen issue? Graag een reactie of dit al dan niet opgepakt wordt.

Jeroen de Waal

Citaat van: jowi op mei 13, 2012, 13:53:24
Nu zijn er al meerdere mensen die dit net als ik, graag veranderd willen zien, maar er komt geen enkele reactie op? Is het niet duidelijk wat we bedoelen, of wat het probleem is? Of vinden jullie het geen issue? Graag een reactie of dit al dan niet opgepakt wordt.

Ik ga hier aankomende week mee aan de gang.

Jeroen.

htjan160756

Citaat van: J.A.F._Doorhof op mei 13, 2012, 09:28:10
@HTjan,
Je kan in je profiel de taal instellen.

Hallo,

Bedankt, nu nog even kijken voor update maar weet alleen niet welke.
Want flash is al diverse keren geupdate.

Groetjes J@n
Beamer: DLA-N5B, Film doek: Projecta 108 Inch, Receiver: Pioneer VSX-933 Zwart, Boxen: voor 2 en 2 achter JBL L60, Midden JBL L-center, 2 x JBL Sat20, Subwoofer Mirage BPS-150,  HDMI kabel: ATZEBE HDMI glasvezel 15 meter, Apple TV 4K HDR (2021), Blu-ray Speler: Panasonic DP-UB824 4K, Dune HD Real Vision 4K.

jowi

blue-eyes

Citaat van: jowi op mei 13, 2012, 13:53:24

Wil je op alles direct een reactie? Rustig :)

Jeroen heeft al zoveel te doen, en heeft ook nog een leven naast het forum.

Weest allen gerust, dit topic wordt regelmatig doorgelopen door Jeroen op nieuwe wensen. Aanpassingen die gedaan zijn worden vermeld.
Speakers: Front: WB Vector, rear: WB Vertex, center: WB Fulcrum 650, 2 * Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; Versterker / processor: Lyngdorf MP40, Lyngdorf MXA-8400, Lyngdorf SDA2400; Bron: Hifi Rose RS130, Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Zidoo Z3000 PRO; Kabels: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Audioquest, USB: Audioquest Coffee, XLR: Linn, DHZ, Stroomvoorziening: Isotek Elektra V5, Isotek Initium, Audioquest NRG Y3, Belden, Supra, Furutech; TV: Sony KD-75XE9005; Data: 2 * Synology 19" RS818+; Rack: DHZ;

Durk

Layout moet nog even wennen. Voor de ongelezen topics/nieuwe berichten. Voor de rest top werk!

HT-set : Integra- Chord- Sonus Faber - Nordost
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=68749

VlisChris

Sinds de updat springt mijn iphone consequent terug naar het "laatst gelezen replie" als ik door het topic scroll.

Eerder ook al last van gehad, maar blijft nu, en gaat niet over.

Dat is wel vervelend. Instelling in iphone, of iets anders?

EJ

Nu ik het forum na de upgrade weer een paar dagen kan bereiken lijkt het me stukken sneller geworden! Keep up the good work!

J.A.F._Doorhof

Inderdaad even geduld, er word gelezen, maar het is zondag en moederdag. Geef mensen even wat rust ;)
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"
"Een ban krijg je niet, die verdien je"

Leon

Citaat van: Christiaan S op mei 13, 2012, 16:11:25Sinds de update springt mijn iphone consequent terug naar het "laatst gelezen replie" als ik door het topic scroll.

Hoi Christiaan:

Ik denk, dat je het kunt wijzigen in je lay-out voorkeuren.
1)  Profiel
2)  profiel wijzigen
3)  lay-outvoorkeuren

Dan kom je op het onderstaande scherm en daar eventjes kijken wat er aangevinkt is. ( alles uitzetten ).

Groetjes Leonneke

solitaire

de opmaak van het poll(result) veld is onleesbaar

zie bijlage, twee mensen gestemd, 1x Schumi, 1x ? (Grosjean, te zien enkel omdat dit bold gedrukt staat)
Hinterm Horizont geht's weiter.

VlisChris

Dat uitvinken heeft geen effect helaas.
Wat me op de iPhone ook opvalt is dat het lettertype van Htforum> Lees dit eerst> Over dit board (onderhoud/upgrades) enz nauwelijks leesbaar is.
En volgens mij kan ik op mijn telefoon het lettertype niet vergroten?

Palu

Citaat van: Jeroen de Waal op juli 14, 2011, 16:06:20
Beste,

Zoals enkele of velen misschien wel weten is er een nieuwe update beschikbaar van de door ons gebruikte forumsoftware. Momenteel gebruiken wij de nieuwste 1.1.x versie en gaan updaten naar versie 2.0
Wij willen jullie op de hoogte houden over de ontwikkelingen daarvan.

Momenteel zijn we druk aan het testen in een veilige testomgeving. Nadat dit proces is afgerond zullen we de forumsoftware updaten.
Hierbij wordt de gehele datastructuur herzien en waar nodig hersteld cq. verbeterd.

Omdat wij willen dat jullie een (hopelijk) nog betere htforum beleving ervaren zal het forum in de nabije toekomst voor 2 dagen offline gaan.
We zullen tijdig in dit topic laten weten op welke datum de update gaat gebeuren.

Jeroen.

Edit: donderdag 10 mei en vrijdag 11 mei vind de upgrade plaats. Het forum is die 2 dagen niet bereikbaar. In de loop van zaterdag moet het forum weer werken.

Erg mooi geworden.....veel dank voor de inzet, super!!!
GO FOR ARCAM
FINAL FULL RANGE ESL

Jeroen de Waal

Citaat van: solitaire op mei 13, 2012, 22:17:43
de opmaak van het poll(result) veld is onleesbaar

zie bijlage, twee mensen gestemd, 1x Schumi, 1x ? (Grosjean, te zien enkel omdat dit bold gedrukt staat)

Welke browser en systeem?
Hier namelijk geen probleem op Firefox en IE9 (Win 7)

Jeroen.

solitaire

Citaat van: Jeroen de Waal op mei 13, 2012, 22:59:28
Welke browser en systeem?
Hier namelijk geen probleem op Firefox en IE9 (Win 7)

Jeroen.

Windows XP met IE8, alles incl. alle updates

soli

Jeroen de Waal

Citaat van: solitaire op mei 13, 2012, 23:04:55
Windows XP met IE8, alles incl. alle updates

soli

Gebruik je morgen de compatibiliteitsmodus van IE?

Jeroen.

solitaire

VlisChris

Nog een vraagje: tot de 10e konden we mooi zoeken op een zoekterm, en dan in het zoekveld kiezen voor gehele forum, dit board, dit topic.

Komt dat terug, of is dat niet mogelijk met deze software? Vond dat altijd wel makkelijk. Ben nu op zoek naar wat specifieke informatie, en op de huidige manier kost dat toch wat meer tijd en moeite :) (al is dat meer een luxe probleem)

Joris1971

Citaat van: Christiaan S op mei 13, 2012, 22:25:46
Dat uitvinken heeft geen effect helaas.
Wat me op de iPhone ook opvalt is dat het lettertype van Htforum> Lees dit eerst> Over dit board (onderhoud/upgrades) enz nauwelijks leesbaar is.
En volgens mij kan ik op mijn telefoon het lettertype niet vergroten?

ik vind op een iphone het zoiezo geen doen om een website te bekijken op dat priegelschermpje.

Jeroen de Waal

Citaat van: Christiaan S op mei 13, 2012, 23:30:18
Nog een vraagje: tot de 10e konden we mooi zoeken op een zoekterm, en dan in het zoekveld kiezen voor gehele forum, dit board, dit topic.

Komt dat terug, of is dat niet mogelijk met deze software? Vond dat altijd wel makkelijk. Ben nu op zoek naar wat specifieke informatie, en op de huidige manier kost dat toch wat meer tijd en moeite :) (al is dat meer een luxe probleem)

Het zoekveld rechtsbovenaan maakt gebruik van Googlesearch.
Wil je op de andere manier zoeken dan dien je op de menu knop zoeken te klikken (naast help).

Jeroen.

rovinggecko

Voor de iphone is er Tapatalk. Werkt perfect. Niks geen gepriegel.
HT: Linkwitz LX521.4 || Meridian G68, HD621 || sMS-200 SOtM & Singxer SU-1 || 13 x Hypex UCD180||  Scanspeak A4 monitor rears & center
Stereo: Linkwitz' Pluto's || RPI met Pi2 Design Tube Hat ||  Roon nuc streamer
Roving Gecko's Woonkamer