HT in de tuinkamer

Started by RalphH, July 11, 2009, 14:01:43

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

MVG

Quote from: RalphH on August 13, 2013, 15:18:07
Ben benieuwd naar de plaatjes in jouw topic ;). En als je goed plakvelours hebt gevonden, dan hoor ik het heel graag!

Het wordt GI Joe....zeer slecht natuurlijk, maar hopelijk wel vermakelijk.

Haha, ja ik wacht ik even met foto's denk ik tot ik volgende week geschilderd heb, scherm hangt etc.. Dan gewoon ineens een fatsoenlijke foto update.

GI Joe, nog niet gezien, eens meepakken vanavond ook misschien.

Quote from: Zymotic on August 13, 2013, 15:28:22
Zit ook een heerlijke sound in deze film, dus dat wordt wel genieten. Veel plezier alvast!

Meepakken dus vanavond thuis, vrouw van huis dus ach.

high-q

Gefeliciteerd met je geweldige upgrade! Heb het zelf altijd een monster van een center gevonden, maar dat wist je al :headbanging:
Maurits heeft de zijkanten van de D750 volgende mij donkergrijs/zwart geverfd wat er erg mooi uit ziet!

Heel veel luisterplezier deze vakantie!
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge


RalphH

Quote from: Zymotic on August 13, 2013, 15:28:22
Zit ook een heerlijke sound in deze film, dus dat wordt wel genieten. Veel plezier alvast!

Heb ik meer gehoord, dus ben erg benieuwd. Thnx!

Quote from: MVG on August 13, 2013, 15:31:20
Haha, ja ik wacht ik even met foto's denk ik tot ik volgende week geschilderd heb, scherm hangt etc.. Dan gewoon ineens een fatsoenlijke foto update.

Nieuwsgierig enzo ;D

Quote from: high-q on August 13, 2013, 15:47:40
Gefeliciteerd met je geweldige upgrade! Heb het zelf altijd een monster van een center gevonden, maar dat wist je al :headbanging:
Maurits heeft de zijkanten van de D750 volgende mij donkergrijs/zwart geverfd wat er erg mooi uit ziet!

Heel veel luisterplezier deze vakantie!

Dankje, komt zeker goed.

Center is een beest, alleen om te zien al. Even kijken hoe we de kantjes netjes kunnen maken inderdaad, maar dat komt goed.

Quote from: morca on August 13, 2013, 17:05:26
Mooie upgrade kerel  :thumbs-up:

;D Ben r ook happy mee ;D (als ie mag blijven, maar denk het wel)
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer


MVG

#1580
QuoteNieuwsgierig enzo  ;D
i know i know, heb ik toch vanochtend net het camerastatief weer afgegeven bij schoonvader.  :dry: en ik dacht nog gister kan ik mooi even foto maken. Ik zal zo Es' kijken. Dan maar ff een foto van alleen de achterkant.

Verder ben ik nieuwsgierig naar zo een big als center als ook je fronts. Ik zal je nog even pm'en voor een date  :D

RalphH

Quote from: MVG on August 13, 2013, 18:59:00
Verder ben ik nieuwsgierig naar zo een big als center als ook je fronts. Ik zal je nog even pm'en voor een date  :D

Net aangesloten en vlug afgesteld. Meet nog wel een keer met REW hoever ik m door kan laten lopen.
Stukkie film, klinkt lekker, komt een Tannoy geluidje uit :-).
Stemmen weer iets meer up-front, zeker nog steeds van mening dat de VR-12 't niet verkeerd deed. Is een erg goed centertje, daarom had ik 'm ook gekocht. Komende tijd eens wat mee spelen.
Hoek net nog wat aangepast (verminderd), valt nog niet helemaal midden in het scherm, ff spelen nog ;). Iemand Tips & Trucs?

Quote from: morca on August 13, 2013, 18:20:59
Tuurlijk krijg jij dat wel voorelkaar bij je dame  ;)

Hmja...tja...we shall see ;D. Deze aankoop was iets spontaner en ongeplander dan de rest.
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

denoontje

Zo top een tannoy center...

Kunje de zijkanten niet plastic dippen of wrappen.

Ik wilde nog vragen of je vanavond effe bakkienkwam doen Maartje hebt nu zelf een speeltje...!

MVG

Quote from: RalphH on August 13, 2013, 19:27:18
Net aangesloten en vlug afgesteld. Meet nog wel een keer met REW hoever ik m door kan laten lopen.
Stukkie film, klinkt lekker, komt een Tannoy geluidje uit :-).
Stemmen weer iets meer up-front, zeker nog steeds van mening dat de VR-12 't niet verkeerd deed. Is een erg goed centertje, daarom had ik 'm ook gekocht. Komende tijd eens wat mee spelen.
Hoek net nog wat aangepast (verminderd), valt nog niet helemaal midden in het scherm, ff spelen nog ;). Iemand Tips & Trucs?

Hmja...tja...we shall see ;D. Deze aankoop was iets spontaner en ongeplander dan de rest.


Mooi man!  :pompom: Heb je een laserpointer toevallig? Dan kun je de center mooi richten op de luisterplaats...

Van die spontane aankopen heb ik ook wel eens  ;D Komt in orde, zijn ze zo weer vergeten  ;) (denk ik dan maar)

morca

Quote from: RalphH on August 13, 2013, 19:27:18
Net aangesloten en vlug afgesteld. Meet nog wel een keer met REW hoever ik m door kan laten lopen.
Stukkie film, klinkt lekker, komt een Tannoy geluidje uit :-).
Stemmen weer iets meer up-front, zeker nog steeds van mening dat de VR-12 't niet verkeerd deed. Is een erg goed centertje, daarom had ik 'm ook gekocht. Komende tijd eens wat mee spelen.
Hoek net nog wat aangepast (verminderd), valt nog niet helemaal midden in het scherm, ff spelen nog ;). Iemand Tips & Trucs?

Hmja...tja...we shall see ;D. Deze aankoop was iets spontaner en ongeplander dan de rest.
Ok het was een verrassing......dan heb je wat goed te maken,haar ook snel ergens mee verrassen ?  ;)

larzie

#1585
Gefeliciteerd man! Vette upgrade weer! Heb je hem een beetje voor een schappelijke prijs weten te bemachtigen?
Nu nog idd de zijkanten schilderen of die S10's omwisselen voor D700's.  Ik verwacht dat optie 1 goedkoper is.  :tongue2:

Of met dat plakplastic wat laatst iemand had. Dan kun je ze in oorspronkelijke kleur houden en past t beter bij die S10's.  :thumbs-up:
Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

MaLa

Heel mooie HT man!
Voor de zijkanten van je speakers kun je Plastidip gebruiken. Zwart is makkelijk aan te brengen, en je kan het (zonder sporen) verwijderen mocht je de center ooit willen verkopen. Met 1 spuitbus ga je wel toekomen :) Plastidip hebben ze trouwens in veel autospeciaalzaken, ik weet niet of ze het in de bouwmarkt hebben
XTZ - BK - Marantz

larzie

 :blink: Wel cool spul dat plastidip!

http://plastidip.nl/plastidip-bestellen

Niet op jezelf spuiten he Ralph!  :D
Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

MaLa

Idd kan je mooie dingen mee doen, zonder het definitieve van het te laten verven/lakken.
In de autowereld wordt het gebruikt voor velgen, grilles, interieurdelen...
Gewoon opspuiten, laten drogen en dan eventueel nog een laag aanbrengen (weet niet of dat nodig is bij zwart, bij kleuren kan het wel nut hebben)
XTZ - BK - Marantz

larzie

Maar Ralph kan beter Gunmetal Grey of Smoke doen. Past beter bij z'n S10's :)
Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

MaLa

Oei excuseer, ik dacht dat zijn fronts zwart waren :) Grijs is ook geen moeilijke kleur denk ik.
Ralph, als je nog vragen hebt over speakers plastidippen, dan kan je Dynky eens een PM sturen, hij heeft een setje actieve monitors geplastidipt voor in zijn keuken
XTZ - BK - Marantz

RalphH

Hey, dat plastic dippen klinkt interessant als ik het zo vlug ff lees.

Ik reageer morgen ff op t gemak op alle comments.

@thuur
Jammer een bakkie was toppie geweest.

Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

HTip

Proficiat met je nieuwe center! Ziet er inderdaad erg indrukwekkend uit. Je set wordt steeds volwassener :pompom:

Nog wel even je sig aanpassen ;) (daarom heb ik alleen merken in mijn sig staan... :D)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

denoontje

Quote from: RalphH on August 13, 2013, 23:07:57
Hey, dat plastic dippen klinkt interessant als ik het zo vlug ff lees.

Ik reageer morgen ff op t gemak op alle comments.

@thuur
Jammer een bakkie was toppie geweest.



heb ook nog een nieuwe interlink te testen
- bastraps
- zekering
- interlink

Martijnst1990

Gaat hier ook lekker, mooie upgrade's hoor! 8)
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

larzie

Als eerste indrukken opgedaan van de D750 in je eigen setup?
Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

mtissink

man man man, ik loop weer mijlenver achter.., gaat tijd worden dat ik weer es kom buurten..!
Links: Topic -/- Tracks -/- </a>

denoontje

Quote from: mtissink on August 15, 2013, 11:33:18
man man man, ik loop weer mijlenver achter.., gaat tijd worden dat ik weer es kom buurten..!
gelukkig woon je zo in de buurt

high-q

Quote from: larzie on August 13, 2013, 20:51:43
:blink: Wel cool spul dat plastidip!

http://plastidip.nl/plastidip-bestellen

Niet op jezelf spuiten he Ralph!  :D

LOL! Ik moest hierbij ineens denken aan de aflevering van Dexter's Laboratory, de aflevering: Dexter is dirty, waarbij hij zichzelf lamineert omdat hij denk dat hij zo nooit meer vies wordt en daarom dan ook nooit meer hoeft te douchen:



:D
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

RalphH

Eerste indrukken zeer posi, maar ff erg druk momenteel, met een week of 2 kan ik op t gemak eens met dat ding aan de gang ;D
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer