CinéMike => verhuisd =>CinéMike II => CinéMike III

Started by mikeske, August 7, 2006, 23:51:06

Previous topic - Next topic

0 Members and 6 Guests are viewing this topic.

mikeske

Is met een plc van mitsubishi, je hebt analoge en digitale in- en uitgangen, sms functie, programmeren via pc, enz ...
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

Jean Sibelius

Quote from: mikeske on December 22, 2011, 17:31:32
Alleen jammer dat alles zoveel geld kost.
...
Ben nu ook al meer dan 2000€ kwijt voor de zekeringkast en inhoud ...
Maar dan heb je ook wat! Ziet er geweldig uit 8)
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

donaldk

En dan betaal jij ongetwijfeld niet eens (full) retail. Dus de nagelstudio is voor erbij?

mikeske

ja je krijgt wel waar voor je geld, denk dat de kast ongeveer 1,3 m hoog is, 80 breedt en 30 diep ( super handig kan je overal met gemak met je kabels achter).
Volledig in metaal, deur met veiligheidsglas en van iedere rail kan je de kunststof afscherming appart openen.
Alles geaard, plaats voor 144 modulles  ;D

onderste rij zijn de verliesstroomschakelaars, de 3 fasige automaten,alles van de zonnepanelen en 2 stopcontacten.
Dan volledige rij 20A op 300mA
volledige rij 16A op 300mA
halve rij 20A op 30mA / halve rij 16A op 30mA
alles van domotica, alarm
ganse rij relais ( zitten er nog maar 10 in ) voor alle verlichting

en bovenaan en onderaan een mega aardingsrail.

Super handige kast dus  ;D
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

mikeske

#3004
Quote from: donaldk on December 22, 2011, 19:59:23
En dan betaal jij ongetwijfeld niet eens (full) retail.

neen kan het gelukkig allemaal via mijn pa zijn bedrijf bestellen.

Kast kost retail al 800€ + 75€ opleg voor de glazen deur.
En de mitsubishi plc + programmeerkabel is ook al meer dan 700€ retail.
En dan zit er nog niks in ...

Quote from: donaldk on December 22, 2011, 19:59:23
Dus de nagelstudio is voor erbij?

yup, is meer hobby dan werk, ze doet het gewoon heel graag.
Maar brengt wel aardig wat extra geld in het laadje.

voor meer info:

www.nail-power.be

voor het moment zijn de prijzen nog redelijk laag omdat ze nog niet zo lang bezig is, dus sla je slag  ;D ;D ;D
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

jvanhambelgium

Quote from: mikeske on December 22, 2011, 20:05:12
www.nail-power.be

voor het moment zijn de prijzen nog redelijk laag omdat ze nog niet zo lang bezig is, dus sla je slag  ;D ;D ;D


Op de website mischien even dat kleine taalfouttje eruit halen : "Dan zijn u(w) nagels bij mij in goede handen."


btw,ik heb ook zo'n IDE kaske hangen, maar dan wel zonder doorkijk-deurtje ;-) Stevig spul waar je tenminste wat in kwijt kan ;-)



HT Zolder Topic : http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=107044.0
A multichannel audio system is intended to be a social experience,
shared among several listeners. It is not like stereo, an antisocial
experience, if it is to be heard properly. (Floyd E. Toole, Ph. D.)

donaldk

Quote from: mikeske on December 22, 2011, 20:05:12
neen kan het gelukkig allemaal via mijn pa zijn bedrijf bestellen.

Kast kost retail al 800€ + 75€ opleg voor de glazen deur.
En de mitsubishi plc + programmeerkabel is ook al meer dan 700€ retail.
En dan zit er nog niks in ...

yup, is meer hobby dan werk, ze doet het gewoon heel graag.
Maar brengt wel aardig wat extra geld in het laadje.

voor meer info:

www.nail-power.be

voor het moment zijn de prijzen nog redelijk laag omdat ze nog niet zo lang bezig is, dus sla je slag  ;D ;D ;D

Maar die Taxi naar Belgie...;-).

Mijn nagels worden steeds dunner en zachter. Enkele teennagels worden zo dun dat ze makkelijk splitsen op zo'n vouwriggeltje in het midden. Ten minste het uitstekende en dus niet ondersteunde deel.

Maar  :huh2:, zijn nepnagels niet juist funest voor je nagels, dan zijn ze dus niet in goede handen.

@jvanham Op de visitekaartjes en flyers staat er wel netjes een bezittelijk voornaamwoord in plaats van een persoonlijk voornaamwoord.

Ik mis wel wie die 'mij' dan is, bij het welkom en info 'contacteer mij gerust'. Jij bent Nail Power, Yessica. Je voornaam staat alleen op een plaatje van een visitekaartje, verder is het totaal onduidelijk in wiens handen ik mijn nagels zou leggen. Dus vermeld op zijn minst even je naam, of stel je zelfs voor met een van je foto's met vriendelijke blik.

Vast vriendelijke prijzen, maar ik schrik altijd van de prijzen van nagelstudios, zelfs van vriendelijke prijzen, zoveel meer dan een rolletje wattenschijfjes, een flesje acetonvrije lakverwijderaar, nagelverharder en een glasvijl(tje), zelfs als je duur spul van Herome neemt.

Expertise kost vaak geld, inderdaad. Moet toch eens kijken of ik kan achterhalen wat de kloofjes in mijn duimnagels zou kunnen verhelpen, al heb ik weinig hoop, zitten er al zoveel jaren en vijlen haalt slechts de grootste ruwheid van het oppervlak.

Succes Yess.

yessica

Quote from: donaldk on December 22, 2011, 23:02:45

Ik mis wel wie die 'mij' dan is, bij het welkom en info 'contacteer mij gerust'. Jij bent Nail Power, Yessica. Je voornaam staat alleen op een plaatje van een visitekaartje, verder is het totaal onduidelijk in wiens handen ik mijn nagels zou leggen. Dus vermeld op zijn minst even je naam, of stel je zelfs voor met een van je foto's met vriendelijke blik.

Thx voor de info, ik zal Mike dan toch weer eens in het werk steken om een nieuwe pagina te maken op de website. ;D

Quote from: donaldk on December 22, 2011, 23:02:45

Vast vriendelijke prijzen, maar ik schrik altijd van de prijzen van nagelstudios, zelfs van vriendelijke prijzen, zoveel meer dan een rolletje wattenschijfjes, een flesje acetonvrije lakverwijderaar, nagelverharder en een glasvijl(tje), zelfs als je duur spul van Herome neemt.


Ja het probleem is gewoon dat je niet genoeg hebt aan enkel die paar spulletjes. Ik heb echt al super veel producten gekocht  :huh2:, en die heb ik dan ook allemaal nodig. Iedereen heeft dan ook andere nagels. Maar het is wel zo voor gewone manicure ( verzorging ) heb je veel minder producten nodig dan wanneer je kunstnagels gaat plaatsen. En zeker als je dan de beurzen bekijkt in Utrecht, dan proberen ze je gewoon alles te verkopen... jammer genoeg ook veel producten of materialen die je niet nodig hebt. Als je dan overal op ingaat dan zullen de prijzen zeker hoog genoeg mogen om er toch nog een beetje winst uit te halen.

Quote from: donaldk on December 22, 2011, 23:02:45

Expertise kost vaak geld, inderdaad. Moet toch eens kijken of ik kan achterhalen wat de kloofjes in mijn duimnagels zou kunnen verhelpen, al heb ik weinig hoop, zitten er al zoveel jaren en vijlen haalt slechts de grootste ruwheid van het oppervlak.


Kloofjes kunnen verschillende oorzaken hebben. Zelfs als men als kind ooit tussen de deur zat met een vinger, dan kan men dit soms de rest van z'n leven zien. Het kleine boogje onder je nagel ( dat halve maantje ) is eigenlijk een cirkel. De andere helft van het maantje zit gewoon onder de huid. Als dit deeltje beschadigd is dan is dit blijvend.

Wist je trouwens dat meer en meer mannen het schoonheidssalon opzoeken voor een manicure behandeling ? Verzorgde handen en nagels zijn blijkbaar belangrijker dan ooit. ( Voor mannen ook blijkbaar ... )

Quote from: donaldk on December 22, 2011, 23:02:45
Succes Yess.

Bedankt. Nu vooral de Nail Art nog oefenen... Versieringen zijn nog wat moeilijk, maar we leren iedere dag bij.
Vaste klant bij CinéMike !!!

VlisChris

Leuk om jullie weer eens te zien hier. Vooral Yessica aangezien er hier een chronisch te kort aan vrouwelijke input is ;)
Klein puntje op je site dat mij opvalt: de nadruk in de foto's die je op je site hebt staan lijkt meer op de vingers te liggen dan op de nagels. De vingers zijn wat helderder verlicht dan de nagels, en de nagels zijn niet echt mooi belicht (reflectie van de flitser valt niet mooi imho).

Maar wel gaaf om je eigen bedrijfje er zo bij te hebben. Altijd heel leuk om voor jezelf bezig te zijn ;) 8) Succes, maar dat gaat vast helemaal goedkomen!
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

yessica

De foto's zijn inderdaad meestal vlug vlug genomen, omdat de klant dan ook meestal klaar staat om te vertrekken. En ik misschien eerlijk gezegd niet goed met die camera overweg kan  :unsure:
Ik kan wel een foto nemen, maar om belichting en zo goed te krijgen... denk ik toch dat ik nogal wat les ga mogen volgen.
Nog een werkje voor Mike... mij goeie foto's leren nemen...

Het was eigenlijk toevallig dat ik hier nog eens langskwam. Ik was Nail-Power op google aan het opzoeken, en onderaan vond ik ergens iets over het ht forum en Nail-Power... en toen heb ik toch maar eens een reactie gepost  :smile:

Vaste klant bij CinéMike !!!

VlisChris

Anders vraag je iemand of je die mag gebruiken om er op het gemakje foto's van te maken ;)
Wat je kunt doen is het licht met een stuk trace-papier blokkeren zodat het flitslicht vooral op de nagels valt. Is niet echt heel eenvoudig te doen, maar met wat geduld kom je een heel eind ;) Niet je nagels opvreten als het niet lukt he ;)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Gaeje

Quote from: jvanhambelgium on December 22, 2011, 21:06:21

Op de website mischien even dat kleine taalfouttje eruit halen : "Dan zijn u(w) nagels bij mij in goede handen."


inderdaad, doen!

donaldk

Quote from: Christiaan S on January  2, 2012, 23:43:01
Anders vraag je iemand of je die mag gebruiken om er op het gemakje foto's van te maken ;)
Wat je kunt doen is het licht met een stuk trace-papier blokkeren zodat het flitslicht vooral op de nagels valt. Is niet echt heel eenvoudig te doen, maar met wat geduld kom je een heel eind ;) Niet je nagels opvreten als het niet lukt he ;)

Der zusje is ook (beginnend) model, dus die wil vast wel, dan kun je het ook in het weekend of 's avonds doen, zodat Mike foto's kan nemen. Ook een paar leuke actieshots van jou aan het werk in je studiootje, doet het altijd goed op zo'n website.


mikeske

heb de tekst op de site ondertussen aangepast.
Actiefoto volgt als de nagelstudio terug volledig in orde is.
Ben daar nu namelijk de nieuwe elektriciteit aan de het doen, dus zijn nu redelijk wat sleuven in de muur en overal kabels, maar komt allemaalt goed  ;D

Ondertussen staan er al heel wat extra uren op de epson, blijft super film kijken op zo een groot scherm  :wub:
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

mikeske

Long time ago.

Terug wat updates:

Project debut III carbon esprit ( met al wat modificaties )
Project tube box
Nordost bleu haven op alles aan te sluiten en al een stuk of 10 vinyls.

Terug lekker muziek luisteren en genieten  ;D
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost


mikeske

fototje met een oldie
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

mikeske

Quote from: morca on December 14, 2015, 18:28:28
Hey ben je er ook nog kerel.
Weer nieuwe spulletjes  :music:

nooit weggeweest  ;D

altijd blijven lezen, enkel het posten bleef wat achterwege  ;)
kan men ht makkers toch niet in de steek laten he.
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

morca

Idd dat kan eigenlijk niet.
Jij had een hele dikke set toen weet ik nog.
Staat alles er nog,en nog belangrijker bevalt het huis wat je toen aan het bouwen of verbouwen was?

Xander32

Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

mikeske

Quote from: morca on December 14, 2015, 18:57:13
Idd dat kan eigenlijk niet.
Jij had een hele dikke set toen weet ik nog.
Staat alles er nog,en nog belangrijker bevalt het huis wat je toen aan het bouwen of verbouwen was?

Set is nog hetzelfde gebleven, bedankt voor het compliment  ;)

Wat betrefd het huis, verbouwingen gaan redelijk vooruit.
Slaapkamers, hal, toilet, badkamer, berging, wasruimte, garage bijna allemaal vernieuwd.
De laatste maanden zijn we druk bezig in de tuin, alles weggedaan en nu bezig aan de afwerking van het nieuwe tuinhuis met overkapping.

Uiteraard zitten in de overkapping deftige speakers met sub aangesloten op een surround reciever  O0
flatscreen aan de muur en BR speler, gaan dus buiten ook naar filmpje kunnen kijken.

Volgend jaar de woonkamer en keuken volledig vernieuwen.
En dan zijn we er denk ik  :thumbs-up:
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost


denoontje

Inderdaad long time...welcome back as active member ;-)

Wordt de dame ook weer actief op het forum?

mikeske

Zie trouwens net dat ik hier nog niet gemeld heb dat ik sinds 1,5jaar papa ben van kleine Amy.
Zal eens kijken op een fototje te posten van Amy  ;)

Denk niet dat yessica terug zal keren. Die heeft teveel andere bezigheden.


Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost