Yippie

Author Topic: Marco,s HT livingroom: The Best of Both Worlds.  (Read 298039 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Online morca

• Hulp nodig met Sub/Dualsub,s afstelling/plaatsing, REW/DSP, akoestiek of ADSY ?
  • Forever Addicted
  • Trade Count: (+2)
  • Total likes: 82
Er tussen in? Roden, Assen, o.i.d.?
Hahaha laten we er nou geen hints van maken  ;) is niet belangrijk.....

Offline denoontje

• Linnoontje Akurate katalyst Wilson Benesch Square 5 stereo power, Arcamoontje Wilson benesch Square / Velodyne 7.2.4 dirac atmos jvc 4k HDR power
  • Highly esteemed member group
  • Trade Count: (+10)
  • Total likes: 111
  • denoontje + primoontje -> linnoontje + arcamoontje
he las net pas het m&g stukkie..leuk hoor.
Tja bij ons was het wat tammetjes...Hte bleek dat arn niet echt een wauw film was.
Stukkie podrace was beter al speelde we dat gezien de tijd niet helemaal op ref niveau..
Mijn buurtjes zijn aardig en dat wil ik graag houden ;-) al hebben ze nooit moeilijk gedaan.
@ Morca wat is jou geheim?

Online morca

• Hulp nodig met Sub/Dualsub,s afstelling/plaatsing, REW/DSP, akoestiek of ADSY ?
  • Forever Addicted
he las net pas het m&g stukkie..leuk hoor.
Tja bij ons was het wat tammetjes...Hte bleek dat arn niet echt een wauw film was.
Stukkie podrace was beter al speelde we dat gezien de tijd niet helemaal op ref niveau..
Mijn buurtjes zijn aardig en dat wil ik graag houden ;-) al hebben ze nooit moeilijk gedaan.
@ Morca wat is jou geheim?

WAt bedoel je met geheim? De buren die nooit klagen,RalphH zal wel gedacht hebben  :D  :headbanging:

Ik heb een hele goeie band met alle buurvrouwen  ;D voor wat hoord wat,niks geheims aan alleen voor de buurman  :hehe:

Ja het was erg leuk vertoeven met RalphH ,maar dat wist je vast al,jullie ook een leuke avond gehad zo te horen,top man.
Zal wel gezellig zijn met jullie vaste clubje  :thumbs-up:

Offline RalphH

• HT forum donateur
  • Total likes: 143
WAt bedoel je met geheim? De buren die nooit klagen,RalphH zal wel gedacht hebben  :D  :headbanging:

Dat denk ik nog steeds  ;D ;D ;D :clapping:
Marantz SR6011 + Rotel RB1090 & HK Citation 7.1 / Tannoy S10 , 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ / Epson TW5500 / Lumene 106" / HTPC met ATI RX 560, BD en Kodi
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

Offline Ejorne

• HT forum donateur
  • Trade Count: (+4)
  • Total likes: 8
Ik heb een hele goeie band met alle buurvrouwen  ;D voor wat hoord wat,niks geheims aan alleen voor de buurman  :hehe:

;D ;D ;D

Online morca

• Forever Addicted
Dat denk ik nog steeds  ;D ;D ;D :clapping:
;D ene kant ken ik al 30 jaar denk ik,andere kant tja ze vinden me lief denk ik  :clapping: Die wonen er ook al weer een jaar of 10,kunnen we goed mee,nooit geen problemen.
Wel een mooie dochter,daar zal ik maar niet aankomen dan word die papa wel boos denk ik.Echte Moslim,alleen zij niet,als je dan die korte rokje,s soms ziet  :crazy: vind ze leuk beetje plagen  :D

Online morca

• Forever Addicted
Vanavond tijd en rust gehad om de hele avond lekker muziek te luisteren.
Heerlijk deze manier van afspelen met correctie ,je word helemaal niet moe ook niet bij hoge volume,s en langere tijd.

Het geluidsbeeld is zeer kloppend ,detailrijker,rustiger zo prettig.
Systeem geeft bij hoge volume/belasting geen krimp van vervorming,contrabas klinkt erg prettig ,beter als eerst,
De eerste avond dat ik 5 uur achteralkaar muziek aan heb staan sinds de nieuwe kaart en comp.

Genieten,dit moet ik weer vaker gaan doen  :music: I love it

Offline larzie

• Larzie HT
  • HT forum legend group
  • Trade Count: (0)
  • Total likes: 0
    • Larzie HT
;D ene kant ken ik al 30 jaar denk ik,andere kant tja ze vinden me lief denk ik  :clapping: Die wonen er ook al weer een jaar of 10,kunnen we goed mee,nooit geen problemen.
Wel een mooie dochter,daar zal ik maar niet aankomen dan word die papa wel boos denk ik.Echte Moslim,alleen zij niet,als je dan die korte rokje,s soms ziet  :crazy: vind ze leuk beetje plagen  :D

Denk je wel een beetje om je rug! :D
HT Set: || Anthem MRX700 || Tannoy D700 || Tannoy TD Center || Tannoy D300 || JL Audio Fathom F112 || OrigenAE S21T HTPC with XBMC || Panasonic Viera TX-P50VT50 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

Online morca

• Forever Addicted
Hahahahahaaha :clapping:.............. nee  :D
toevallig zat me collega nog te ouwehoeren dat dat slecht voor me rug was, doe maar rustig aan,maar de dokter maakte een grapje dat ik meer moest oefenen,met een duidelijke grijs wat hij bedoelde  :D
Dus ik antwoorde me collega: daarna doe ik rustig aan idd  O0

Offline Martijn90

Vanavond tijd en rust gehad om de hele avond lekker muziek te luisteren.
Heerlijk deze manier van afspelen met correctie ,je word helemaal niet moe ook niet bij hoge volume,s en langere tijd.

Het geluidsbeeld is zeer kloppend ,detailrijker,rustiger zo prettig.
Systeem geeft bij hoge volume/belasting geen krimp van vervorming,contrabas klinkt erg prettig ,beter als eerst,
De eerste avond dat ik 5 uur achteralkaar muziek aan heb staan sinds de nieuwe kaart en comp.

Genieten,dit moet ik weer vaker gaan doen  :music: I love it

Lekker genieten, klinkt helemaal goed 8)
Panasonic TX-P55VT50 Oppo BDP-93EU Apple TV Onkyo TX-NR3008 XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears JL Audio 12W7 W&M LS-03 W&M HD-01 Sony PS4 Silverstone HTPC

Huiskamer set

Online morca

• Forever Addicted
Echt wel ,daar is het eigenlijk voor,maar je kent het wel druk druk druk.
Gisteren even niet  :music:

Offline HTip

• HT forum donateur
  • Forever Addicted
  • Trade Count: (+37)
  • Total likes: 5
  • Chamber of dreams
Lekker genieten, klinkt helemaal goed 8)
+1 Daar doen we het toch ook allemaal voor :D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio Denon Marantz CineMike ALR/Jordan Cabasse Velodyne JVC Stewart
Kabels en tweaks: inakustik TAGA Harmony  Furutech CA Electronics Nanotech Acoustic Revive

Online morca

• Forever Addicted
+1 Daar doen we het toch ook allemaal voor :D
Idd alleen de tijd ontbreekt soms,ga vaker tijd maken denk ik  :D

Online morca

• Forever Addicted
Vanavond wat te laat Hereafter aangezet,wat een dreigend en supermooi ultralaag.
Maar even uitgezet,die bewaar ik voor een tijdstip dat ie iets harder kan  :D

Offline RalphH

• HT forum donateur
Yep, dat is een toppertje qua laag  :clapping:
Marantz SR6011 + Rotel RB1090 & HK Citation 7.1 / Tannoy S10 , 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ / Epson TW5500 / Lumene 106" / HTPC met ATI RX 560, BD en Kodi

Online morca

• Forever Addicted
Yep, dat is een toppertje qua laag  :clapping:
Dat wist jij natuurlijk al  :D

Ik denk vanmiddag als ik tijd en zin heb  :popcorn:

Offline RalphH

• HT forum donateur
Veel plezier dan!
Wij hebben net Killer Elite gedaan. Erg vermakelijk.
Nu eens beginnen met Dexter. Luie zondag  :thumbs-up:

Online morca

• Forever Addicted
Veel plezier dan!
Wij hebben net Killer Elite gedaan. Erg vermakelijk.
Nu eens beginnen met Dexter. Luie zondag  :thumbs-up:
Goeie tip met Robert erin,ga ik gauw ook eens kijken  ;)

Jij/Jullie ook nog veel plezier in de HT  ;)

Offline denoontje

• Linnoontje Akurate katalyst Wilson Benesch Square 5 stereo power, Arcamoontje Wilson benesch Square / Velodyne 7.2.4 dirac atmos jvc 4k HDR power
  • Trade Count: (+10)
  • Total likes: 111
  • denoontje + primoontje -> linnoontje + arcamoontje
Homeland afgerond op naar game of thrones ;-)
Dexter was er bij ons al doorheen...

Offline larzie

• Larzie HT
  • HT forum legend group
  • Trade Count: (0)
  • Total likes: 0
    • Larzie HT
Homeland afgerond op naar game of thrones ;-)
Dexter was er bij ons al doorheen...

Vervolgens The Wire en Breaking Bad?  Deadwood schijnt ook erg goed te zijn.
HT Set: || Anthem MRX700 || Tannoy D700 || Tannoy TD Center || Tannoy D300 || JL Audio Fathom F112 || OrigenAE S21T HTPC with XBMC || Panasonic Viera TX-P50VT50 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

Offline Starred

• The ultimate HT Forum elite group
  • Total likes: 15
  • I no

Online morca

• Forever Addicted
allemaal goei kijktips  :D thanks vanavond weer even zoeken  :thumbs-up:
Dexter al eens bij me neef gezien , :blink: beetje apart maar zal eens wat gaan kijken van the Judge  ;)

Hereafter was   :wacko: laag, wow,je had zeker gelijk RalphH

Online morca

• Forever Addicted
Jongens even een goeie tip voor vandaag,doe dat ding uit waar je nu naar kijkt,
zet de stereo en een muziekje aan en doe je ogen dicht tot je in zeer relaxte toestand bent.
Blijf dan lekker een paar uurtje,s liggen,maar val niet in slaap  :D

Adios amigo,s  :music:

Offline Martijn90

Jongens even een goeie tip voor vandaag,doe dat ding uit waar je nu naar kijkt,
zet de stereo en een muziekje aan en doe je ogen dicht tot je in zeer relaxte toestand bent.
Blijf dan lekker een paar uurtje,s liggen,maar val niet in slaap  :D

Adios amigo,s  :music:
Mooie tip, maar ik ben bang dat ik zo toch even ga knallen met Battlefield 3 :D Jij veel plezier met  :music: !
Panasonic TX-P55VT50 Oppo BDP-93EU Apple TV Onkyo TX-NR3008 XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears JL Audio 12W7 W&M LS-03 W&M HD-01 Sony PS4 Silverstone HTPC

Huiskamer set

Online morca

• Forever Addicted
Mooie tip, maar ik ben bang dat ik zo toch even ga knallen met Battlefield 3 :D Jij veel plezier met  :music: !
Jij ook veel plezier  ;)

Het was weer een prettige avond met Micheal Bub 96-24
Daarna Eagles 192-24
Toen de jaren 60-70 map opengetrokken,als die jaren 60 muziek aanstaat en ik heb er zin aan zou ik zo de hele nacht kunnen blijven luisteren denk ik.
Ben best wel moe maar heb zwaar zitten genieten van het nieuwe en vooral ook van al die gouwe ouwe  :music:

Denk het is al half 11 ik moet stoppen want ja zelfs ik heb buren  :D