The XTZ Mansion -> Nieuwe receiver

Gestart door Martijnst1990, februari 8, 2010, 20:14:51

Vorige topic - Volgende topic

larzie

Succes met je sollicitatie!  :thumbs-up:
Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

Martijnst1990

Citaat van: larzie op december 21, 2011, 07:34:01
Succes met je sollicitatie!  :thumbs-up:
Thanks :) Gesprek ging wel goed denk ik, morgen of overmorgen krijg ik te horen of ik de baan heb of niet.
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

Zefanja

Citaat van: Martijn90 op december 21, 2011, 13:33:15
Thanks :) Gesprek ging wel goed denk ik, morgen of overmorgen krijg ik te horen of ik de baan heb of niet.

Zal voor je duimen kerel!  :thumbs-up:
| Marantz SR8012 | Pioneer UDP-LX500 | Monitor Audio RX8/RX1/RX Center | REL HT/1003 MKII | LG OLED77C9 | In-Akustik LS-1108/1002 | Audioquest Carbon/Chocolate/Pearl | PS5 | Xbox One X | Nintendo Switch |

larzie

Wat voor baan heb je trouwens op gesolliciteerd?
Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

Martijnst1990

Customer service medewerker voor een grote financiële dienstverlener.

Citaat van: Zefanja op december 21, 2011, 13:44:30
Zal voor je duimen kerel!  :thumbs-up:
:)
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

high-q

Citaat van: Martijn90 op december 21, 2011, 13:33:15

Spannend! Hopen dat je de baan krijgt  :)
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

HTip

Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

larzie

Citaat van: Martijn90 op december 21, 2011, 13:56:53
Customer service medewerker voor een grote financiële dienstverlener.
:)

Is dat een dure omschrijving voor callcentermedewerker? Of moet je echt bij klanten langs om ze persoonlijk advies te geven over bepaalde services en producten van die grote financiële dienstverlener? Of moet je klanten persoonlijk adviseren bij de bank zelf?

Larzie HT

Martijnst1990

Citaat van: larzie op december 21, 2011, 15:06:22
Is dat een dure omschrijving voor callcentermedewerker? Of moet je echt bij klanten langs om ze persoonlijk advies te geven over bepaalde services en producten van die grote financiële dienstverlener? Of moet je klanten persoonlijk adviseren bij de bank zelf?
Het is een duur woord voor callcenter :P Het is een klantenservice die per telefoon, email en post te bereiken is. Is de bedoeling dat ik vragen beantwoord, leningen afsluit voor klanten, klachten doorvoer en verschillende andere administratieve werkzaamheden.

Dedicated HT

larzie

Citaat van: Martijn90 op december 21, 2011, 15:32:15
Het is een duur woord voor callcenter :P Het is een klantenservice die per telefoon, email en post te bereiken is. Is de bedoeling dat ik vragen beantwoord, leningen afsluit voor klanten, klachten doorvoer en verschillende andere administratieve werkzaamheden.

Sterkte! :blink:
Hoop voor je dat ze niet met van die domme targets werken. Dat je bijvoorbeeld verplicht zoveel leningen op een dag moet afsluiten. Dat vind ik zo'n waardeloos systeem.

Larzie HT

Martijnst1990

Citaat van: larzie op december 21, 2011, 15:47:16
Sterkte! :blink:
Hoop voor je dat ze niet met van die domme targets werken. Dat je bijvoorbeeld verplicht zoveel leningen op een dag moet afsluiten. Dat vind ik zo'n waardeloos systeem.

Drankje ;) Targets doen ze voor zover ik weet niet aan. Ik word ook voornamelijk gebeld om vragen te beantwoorden en op die manier dus service te verlenen, niet echt om zoveel mogelijk leningen af te sluiten. Maar goed, eerst maar eens afwachten of het überhaupt wat word ;)

Dedicated HT

mlam

Bij outbound doen ze (bijna) altijd aan targets wat betreft aantal afgesloten abonnementen (in dit geval dan leningen). Bij inbound (waar jij dus voor gesolliciteerd hebt) heb je te maken met andere targets, bijv. dat je de gesprekken niet te lang maakt.
Pioneer KRP-500A | Pioneer BDP LX08 | NAD C162 Pre Amplifier | NAD 218THX Power Amplifier | NAD C521i | Popcorn Hour C-200 | Kef Reference 203.1 | Kef PSW 3000 | Nordost Blue Heaven | PS3 Slim 320GB

Martijnst1990

Citaat van: mlam op december 22, 2011, 19:27:17
Bij outbound doen ze (bijna) altijd aan targets wat betreft aantal afgesloten abonnementen (in dit geval dan leningen). Bij inbound (waar jij dus voor gesolliciteerd hebt) heb je te maken met andere targets, bijv. dat je de gesprekken niet te lang maakt.
Klopt, je moet inderdaad niet een kwartier over koetjes en kalfjes praten ;) maar dat zal wel goedkomen. Als het goed is hoor ik morgen hoe of wat.

Dedicated HT

Martijnst1990

Helaas, is hem niet geworden, ze zijn met iemand met meer ervaring gegaan. Ze zouden sowieso voor de kerst laten horen wat hun beslissing werd, kwam erop neer dat ik zelf maandag en dinsdag na kerst terug heb moeten bellen om te horen dat ze toch al iemand anders hadden.

Dedicated HT

Ejorne

Dat is jammer man! Succes dan alvast maar voor de volgende sollicitatie.

squeek

Citaat van: Martijn90 op december 31, 2011, 12:28:11
Helaas, is hem niet geworden, ze zijn met iemand met meer ervaring gegaan. Ze zouden sowieso voor de kerst laten horen wat hun beslissing werd, kwam erop neer dat ik zelf maandag en dinsdag na kerst terug heb moeten bellen om te horen dat ze toch al iemand anders hadden.

That's life man! Ooit ben jij diegene met meer ervaring en heeft iemand anders pech  :) Dus, ander en beter!
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

skyfox

Citaat van: Martijn90 op december 31, 2011, 12:28:11

Balen!! En helemaal jammer dat ze niet even de moeite nemen om je zelf even te bellen met het slechte nieuws (of op z'n minst zsm een briefje sturen).  :baaa:

Veel succes in ieder geval met het vinden van een baan!
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9

larzie

Ik vind dat altijd zo'n dooddoener "We zoeken iemand met meer ervaring". Hoe krijg je meer ervaring? Juist door te werken!
Iemand die gedrevener en meer gemotiveerd is lijkt me altijd een betere keus. Ervaring komt vanzelf :)

Maar goed op naar de volgende sollicitatie! Misschien kom je wel iets tegen nu wat nog veel leuker is. :happy:

Larzie HT

Xander32

Citaat van: larzie op december 31, 2011, 12:52:47
Ik vind dat altijd zo'n dooddoener "We zoeken iemand met meer ervaring". Hoe krijg je meer ervaring? Juist door te werken!
Iemand die gedrevener en meer gemotiveerd is lijkt me altijd een betere keus. Ervaring komt vanzelf :)

Maar goed op naar de volgende sollicitatie! Misschien kom je wel iets tegen nu wat nog veel leuker is. :happy:
Ervaring is vaak direct in te zetten, op de korte termijn een betere investering ;).
En momenteel zijn er veel werkzoekenden, werkgevers hebben volop de keuze ...

Maar Martijn krijgt vast z`n kans nog! Blijf vertrouwen in jezelf, in jouw eigen kunnen en hou vol.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Martijnst1990

Thanks allemaal :) En wat Sander zegt, als ze de keus hebben tussen iemand met veel ervaring en iemand zonder, snap ik ook wel dat ze eerder met de geen gaan die al ervaring heeft.

Zoals Marco mooi zegt, nieuw jaar nieuwe kansen, komt best goed ;)

Dedicated HT

HTip

Jammer voor je Martijn, maar solliciteren is niet altijd meteen raak. Vind het wel schandalig dat ze niet de moeite hebben genomen om je te laten weten dat je het niet geworden was. In ieder geval succes voor volgend jaar!

Laat er de jaarwisseling niet door verpesten hé? Ik sluit me aan bij Marco :)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Eddye

Jammer voor je Martijn. Je moet maar denken: nieuw jaar, nieuwe kansen!
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

Martijnst1990

Zo denk ik er gelukkig ook over :) Laat niks erdoor verpesten, als het wel wat was geworden, helemaal goed. Zo niet, zoek ik gewoon verder  8)

Om toch een beetje ontopic te blijven, net Abduction gekeken. Verhaal is niet heel bijzonder, maar het was wel een leuke film om te kijken en ook het geluid was prima :D

Dedicated HT

HTip

Goede instelling en als je een keer baalt ga je gewoon genieten van je prachtige set. Dan weet je ook waar je het allemaal voor doet ;)
Showcase - Topic